• Game Of Thrones





    The list of games:

    1. Rozenthee || Cersei Lannister
    The Final Season

    Dit is de officiële topic van het einde van Game Of Thrones. (Er zijn natuurlijk andere topics, maar die zijn helaas uitgestorven en ik vond dat deze laatste seizoen van Game Of Thrones wel een eigen eerbetoon kon krijgen). U bent van harte welkom.

    Hier in dit topic kunnen we met zijn allen fangirlen, huilen over de toekomstige doden, over de serie praten en natuurlijk SPOILERS.
    Een kleine waarschuwing voor iedereen. Als iemand de nieuwe aflevering heeft gezien en je wilt er over praten, graag in een spoiler zetten.

    Wanneer komt deze prachtige seizoen 8 uit? Nou vandaag in America dus (14 - 4 - 2019)!! (Ik neem aan dat veel van jullie dat al wel wisten. :p ) Maar goed, wij kunnen dat dus morgen kijken in Nederland en ik kan niet wachten! Dus wie wilt met mij mee fangirlen? ^^

    Daarnaast even een vragenlijst:
    - Wie is jouw favoriete personage?
    - Wie wil jij graag dood zien?
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?

    Tot slot, is het misschien wel leuk om een klein spelletje te spelen. Ik geef 25 credits weg aan de persoon die het juist heeft aan het einde van Game Of Thrones, waarop de gekozen personage op de troon zit. (Aan de mensen die mee willen doen, moeten dan even melden in hun reactie's en die zet ik dan in een lijst + als iemand mee wilt doneren, mag dat ook altijd. Stuur dan wel een privé bericht.)

    Let's, have some fun! ^^






    Winter is coming

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 18:23 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Episode 2

    Ben ik de enige die de seksscène tussen Gendry en Arya extreem cringy en out of character vond? Wat een cliché ook weer 'I wanna do it one last time before I die'. Ik vind het seizoen tot nu toe eig maar zwak. Er is zoveel filler met personages die eig helemaal niets nuttigs doen (die scène waar iedereen opeens samenkomt in die hal bv) en sommige dialoog is echt heel geforceerd. Maar de Night King is in town, dus hopelijk wordt het nu wat beter :')


    En nog een opmerking, ook over episode 2 (verwacht heel veel frustratie hier):

    Hoe fucking dom is hun tactiek om deze oorlog te winnen? Hadden ze niet net iets langer dan 5 minuten kunnen praten over de tactiek die like... heel het rijk zou moeten redden? Je zou denken dat ze daar toch net iets meer tijd in zouden teken, ipv dronken te worden en over de borstvoeding van een reus te praten. Is er niemand die zoiets heeft van: Oei, misschien gaat de The Night King heel zijn leger meenemen om Bran uit te schakelen. Hoe gaan ze die vent zelfs scheiden van zijn leger? Oh ja, en laten we één persoon (nota bene de persoon die wel vaker het hazenpad heeft genomen) inzetten om DE BELANGRIJKSTE PERSOON te beschermen. EN WAT IS HUN AANVALSTACTIEK THO? Gaan ze er gewoon frontaal op in hameren? Sorry, maar dit voelt zo fucking sloppy. Maar ja, who cares about oorlogstechnieken WANNEER JE SEKS KUNT HEBBEN OF KUNT PRATEN OVER TOTAAL NUTTELOZE DINGEN. Ugh.
    Misschien ben ik gewoon aan het muggenziften, dunno, maar ik zat daar echt van; dit is het plan waarmee jullie afkomen? Dude, ik kan een beter plan bedenken en ik heb zelfs nog nooit oorlog gevoerd.

    [ bericht aangepast op 22 april 2019 - 11:46 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    Episode 2

    Ben ik de enige die de seksscène tussen Gendry en Arya extreem cringy en out of character vond? Wat een cliché ook weer 'I wanna do it one last time before I die'. Ik vind het seizoen tot nu toe eig maar zwak. Er is zoveel filler met personages die eig helemaal niets nuttigs doen (die scène waar iedereen opeens samenkomt in die hal bv) en sommige dialoog is echt heel geforceerd. Maar de Night King is in town, dus hopelijk wordt het nu wat beter :')


    omg ja maar echtttt
    dat vind ik zo niet arya
    en zo onnodig ook like jezus christus



    mijn mening over episode 2


    ik vond deze episode zo entertainend maar ik ben wel zo blij dat we hierna gewoon eindelijk het beleg op Winterfell hebben, like dat vond ik wel echt dat we dat al vroeger gehad zouden moeten hebben
    De episode vond ik deels héél sterk en deels heel slecht. Like sommige scenes boeiden mij echt niet en vond ik zo overbodig: die kus van greyworm en missandei, dat kind met gilly, arya en gendry. Ik mis echt meer actie van the hound en zo.
    Wat mij wel echt superboeide was dat een deel van the gang zich bezatte. Dat vond ik zó realistisch. Eigenlijk miste ik the hound daar ook bij. Also Sansa en Daenerys. En Dany en Jon. En de nightwatch broeders met z'n drieën. zo zo goed. TORMUND EN BRIENNE Omg.
    Oke wie shippen jullie: Tormund en Brienne of Jaimie en Brienne? Ik ben echt wel een Jaimie x Brienne shipper woops.
    Also Sansa en Theon ja daar leef ik ook écht voor.
    En ik blijf bij mijn ult ship van Dany en Jorah. Als er één personage is die ik het moet zien overleven dan is het wel Jorah. Vooral omdat hij al eens bijna dood ging. Ik wil hem hand of the queen van Dany zien. IK MOET HET ZIEN T_T


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    omg ja maar echtttt
    dat vind ik zo niet arya
    en zo onnodig ook like jezus christus



    mijn mening over episode 2


    ik vond deze episode zo entertainend maar ik ben wel zo blij dat we hierna gewoon eindelijk het beleg op Winterfell hebben, like dat vond ik wel echt dat we dat al vroeger gehad zouden moeten hebben
    De episode vond ik deels héél sterk en deels heel slecht. Like sommige scenes boeiden mij echt niet en vond ik zo overbodig: die kus van greyworm en missandei, dat kind met gilly, arya en gendry. Ik mis echt meer actie van the hound en zo.
    Wat mij wel echt superboeide was dat een deel van the gang zich bezatte. Dat vond ik zó realistisch. Eigenlijk miste ik the hound daar ook bij. Also Sansa en Daenerys. En Dany en Jon. En de nightwatch broeders met z'n drieën. zo zo goed. TORMUND EN BRIENNE Omg.
    Oke wie shippen jullie: Tormund en Brienne of Jaimie en Brienne? Ik ben echt wel een Jaimie x Brienne shipper woops.
    Also Sansa en Theon ja daar leef ik ook écht voor.
    En ik blijf bij mijn ult ship van Dany en Jorah. Als er één personage is die ik het moet zien overleven dan is het wel Jorah. Vooral omdat hij al eens bijna dood ging. Ik wil hem hand of the queen van Dany zien. IK MOET HET ZIEN T_T


    Ik ship Sansa en Theon enkel in een puur vriendschappelijke manier tho. Ik ben wel echt voor Jaime x Brienne, want hoewel ik Tormund heel schattig vind met z'n versiertechnieken, heeft Brienne duidelijk geen zin in hem en ik voel meer chemie tussen haar en Jaime ;p
    Ik ship Dany en Jon niet, maar Dany en Jorah ook niet :') Ik ship Dany eig met helemaal niemand haha XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ghooost, omg mijn baby, je kreeg zeker 10 seconden schermtijd, I'm zo proud 😭
    Nu even verder kijken :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sunai schreef:
    Episode 2

    Ben ik de enige die de seksscène tussen Gendry en Arya extreem cringy en out of character vond? Wat een cliché ook weer 'I wanna do it one last time before I die'. Ik vind het seizoen tot nu toe eig maar zwak. Er is zoveel filler met personages die eig helemaal niets nuttigs doen (die scène waar iedereen opeens samenkomt in die hal bv) en sommige dialoog is echt heel geforceerd. Maar de Night King is in town, dus hopelijk wordt het nu wat beter :')


    En nog een opmerking, ook over episode 2 (verwacht heel veel frustratie hier):

    Hoe fucking dom is hun tactiek om deze oorlog te winnen? Hadden ze niet net iets langer dan 5 minuten kunnen praten over de tactiek die like... heel het rijk zou moeten redden? Je zou denken dat ze daar toch net iets meer tijd in zouden teken, ipv dronken te worden en over de borstvoeding van een reus te praten. Is er niemand die zoiets heeft van: Oei, misschien gaat de The Night King heel zijn leger meenemen om Bran uit te schakelen. Hoe gaan ze die vent zelfs scheiden van zijn leger? Oh ja, en laten we één persoon (nota bene de persoon die wel vaker het hazenpad heeft genomen) inzetten om DE BELANGRIJKSTE PERSOON te beschermen. EN WAT IS HUN AANVALSTACTIEK THO? Gaan ze er gewoon frontaal op in hameren? Sorry, maar dit voelt zo fucking sloppy. Maar ja, who cares about oorlogstechnieken WANNEER JE SEKS KUNT HEBBEN OF KUNT PRATEN OVER TOTAAL NUTTELOZE DINGEN. Ugh.
    Misschien ben ik gewoon aan het muggenziften, dunno, maar ik zat daar echt van; dit is het plan waarmee jullie afkomen? Dude, ik kan een beter plan bedenken en ik heb zelfs nog nooit oorlog gevoerd.


    Waaaaarom was die scène tussen Gendry en Arya zelfs nodig man? Dat was inderdaad out of character, vooral voor Arya. Hij zit echt niets te doen in deze aflevering, al waren er zo inderdaad wel meerdere scènes. Wat is het trouwens met Hollywoods laatste obsessie met melk? Eerst Last Jedi's alienmelkscène, en nu hier reuzinnenmelk? Is dit een soort humor voor ingewijden? :')
    Ik keek eigenlijk enorm uit naar de confrontatie tussen Sansa en Daenerys, maar ik vond hem uiteindelijk slecht geschreven, helaas. Al is het al een stap vooruit dat ze elkaar niet meer haten, I guess. Een andere confrontatie die ik onderschreven vond was die tussen Lady Mormont en Jorah. Ik had wel verwacht dat ze iets feller ging reageren op de man die haar familie naar de armoede bracht en onteerde door aan slavenhandel te doen, maar blijkbaar niet.
    Ik vond Tyrion en Jaime's scènes samen wel leuk, en Sansa's en Theons ook, al hoop ik dat ze voor die laatste niet de Arya-Gendry toer opgaan. Die twee zijn praktisch opgevoed als broer en zus, en er is al meer dan genoeg incest die ik moet dulden, dus eh.
    Hun oorlogstactiek is echt lachwekkend, en ik snap echt niet hoeveel personages zo chill kunnen denken dat ze het wel gaan overleven. Heb ik trouwens iets gemist, of zijn de Unsullied ook helemaal niet uitgerust met dragonglass? Wanneer hebben ze tijd gehad om die daarmee te bewapenen? Ik ben ook heel benieuwd wat Theon moet aanvangen als de Night King over de muren van Winterfell komt aangevlogen op Viserion, lol.

    Ik vond het voorlopig nog een zwak seizoen, maar ik heb nog hoop. Al zullen ze toch de Stark's in de crypts moeten reanimeren tot wights en Nymeria's wolvenleger optrommelen :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Seizoen 8, aflevering 2:


    Oke, ik ship Arya en Gendry zo hard! Ze zijn echt leuk voor elkaar, alleen dat seks scene ging even net te ver. Ik snap dat het wat geforceerd was en out of character, maar ik vond het ook wel iets hebben. I don't know. Daarnaast even serieus Podrick was handsome met meer haar op zijn hoofd. :'D Lolol, i liked that.
    Ik ship Brianne en Jaime ook, want die zijn beter bij elkaar dan Tormund. Al is hij ook echt geweldig.
    De reünie tussen Sansa en Theon was zo echt. Ik had echt tranen in mijn ogen, dat was vele malen beter dan die van Jon en Arya. Ik kan er niets aan doen, maar ik vond de reünie tussen jon en Arya heel bagger, terwijl ik er meer van had verwacht.
    Ik vond de scene tussen Dany en Sansa juist erg sterk. Alleen vond ik wel erg minder van Dany, omdat ze blijft volhouden over de troon. Een goede heerser is pas een goede heerser als die wat kan buigen met hun doelen. Ze wilt zo graag die troon hebben, maar ze moet ook The North achter haar hebben. Ik had daar iets heel anders in de plaatst gezegd, in plaats haar hand weg te halen van Sansa en dan die blikken naar elkaar....
    Voor de rest vond ik het een goede aflevering. Misschien dat sommige dingen wat geforceerd waren, maar ze waren wel afgemaakt. Er zijn nog 4 afleveringen, dus daar moeten ze dan ook de grote gevecht(en) in zetten, dus ergens is het wel logisch dat ze het zo doen.
    Ik vond dit wel een stille aflevering, eigenlijk stilte voor de storm. Dus ik kan niet wachten op volgende week. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Dany/Sansa forever, het kan me niet schelen wat de show zegt, ze hadden elkaars handen vast. True love. En Brienne, go girl! Ik ben het wel met iedereen eens dat de Arya seksscene cringy was. Ik bedoel, ik zie haar nog steeds als een kind, een beetje? Voelt verkeerd. (grappig hoe het niet verkeerd voelt als ze iedereen gruwelijk vermoordt lol) Anyway, nu zitten we in de problemen. Krijgen we nu de rest van het seizoen alleen maar vechtscènes? Tbh ik vind de dynamiek tussen de personages interessanter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik snap niet goed waarom iedereen die scène met Arya zo cringy vond? Maisie Williams was 20 of 21 toen dat gefilmd werd, en Arya als karakter zal ook al een jaar of 18 geweest zijn (in de show) - dat is echt niet zó jong om seks te hebben (en al helemaal niet als het twee personages zijn die er beide voor kiezen - like, het is GoT, ik ben al blij dat we niet weer een verkrachting op ons scherm krijgen). Bovendien denken ze toch allemaal dat ze dood gaan gaan, dus zo vreemd is dat ook niet, denk ik. Ik vond dat niet zo out of character (@Evelien). Ze is Arya, niet no one, en heeft allicht ook haar noden. De enige bij wie dit echt out of character zou zijn is Bran, geloof ik. Dat zou nog eens iets zijn, lol, omdat hij niet supra-menselijks heeft. Arya niet. Ah well, da's wat ik ervan dacht toen ik het zag, in elk geval.

    Maar to the point: ik vond dit echt een perfecte aflevering. Veel beter dan de eerste. Ik ben blij dat ze sommige reünies verder hebben uitgewerkt (zoals Arya/Gendry vond, voor die seksscène waar ze Gendry vraagt naar haar wapen), of impliciet Tyrion/Sansa (als Sansa aan Dany vertelt dat hij een goed persoon is). En Lyanna/Jorah was echt perfect.
    Ik ben zó blij dat het beter was dan de eerste aflevering, god. De dialoog voelde echt, en de duistere ondertoon zat echt perfect. Ben ook blij dat Billy Boyd heeft besloten nog eens een liedje te zingen voor de camera, lol. (Neen, serieus, ik ben toch hopelijk niet de enige die een compleet LotR-gevoel kreeg bij dat lied van Podrick?)
    De grappigste scènes gaan denk ik toch naar Tormund die Jon terugziet en Jon, Edd en Sam op één van de muren van Winterfell ("Samwell Tarly, slayer of White Walkers, lover of women. As if we needed any more signs the world was ending." Of Sam op zijn perfecte Sam-manier als Edd zei dat ze "fucked" waren "well, euh, calling you fucked wouldn't be technically accurate". Zo lang geleden dat ik Jon nog zo heb zien lachen. Loved it.) Tormunds giant's milk was ook grappig, maar ik vond dat zo cringy dat ik er amper naar gekeken heb, denk ik. :') Honorable mention to the Hound die Beric over de muur ging flikkeren, haha.

    [ bericht aangepast op 23 april 2019 - 11:18 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik snap niet goed waarom iedereen die scène met Arya zo cringy vond? Maisie Williams was 20 of 21 toen dat gefilmd werd, en Arya als karakter zal ook al een jaar of 18 geweest zijn (in de show) - dat is echt niet zó jong om seks te hebben (en al helemaal niet als het twee personages zijn die er beide voor kiezen - like, het is GoT, ik ben al blij dat we niet weer een verkrachting op ons scherm krijgen). Bovendien denken ze toch allemaal dat ze dood gaan gaan, dus zo vreemd is dat ook niet, denk ik. Ik vond dat niet zo out of character (@Evelien). Ze is Arya, niet no one, en heeft allicht ook haar noden. De enige bij wie dit echt out of character zou zijn is Bran, geloof ik. Dat zou nog eens iets zijn, lol, omdat hij niet supra-menselijks heeft. Arya niet. Ah well, da's wat ik ervan dacht toen ik het zag, in elk geval.

    Maar to the point: ik vond dit echt een perfecte aflevering. Veel beter dan de eerste. Ik ben blij dat ze sommige reünies verder hebben uitgewerkt (zoals Arya/Gendry vond, voor die seksscène waar ze Gendry vraagt naar haar wapen), of impliciet Tyrion/Sansa (als Sansa aan Dany vertelt dat hij een goed persoon is). En Lyanna/Jorah was echt perfect.
    Ik ben zó blij dat het beter was dan de eerste aflevering, god. De dialoog voelde echt, en de duistere ondertoon zat echt perfect. Ben ook blij dat Billy Boyd heeft besloten nog eens een liedje te zingen voor de camera, lol. (Neen, serieus, ik ben toch hopelijk niet de enige die een compleet LotR-gevoel kreeg bij dat lied van Podrick?)
    De grappigste scènes gaan denk ik toch naar Tormund die Jon terugziet en Jon, Edd en Sam op één van de muren van Winterfell ("Samwell Tarly, slayer of White Walkers, lover of women. As if we needed any more signs the world was ending." Of Sam op zijn perfecte Sam-manier als Edd zei dat ze "fucked" waren "well, euh, calling you fucked wouldn't be technically accurate". Zo lang geleden dat ik Jon nog zo heb zien lachen. Loved it.) Tormunds giant's milk was ook grappig, maar ik vond dat zo cringy dat ik er amper naar gekeken heb, denk ik. :') Honorable mention to the Hound die Beric over de muur ging flikkeren, haha.


    Ik snap wat je bedoelt! Ik vind de sex op zich ook niet out of character voor Arya, maar ik bedoelde vooral de aanloop en de dialoog die ernaartoe leidde die ik niet geloofwaardig vond. Het was immens cliché en niet iets dat ik met Arya associeer.
    The Hound en Tormund zijn inderdaad hilarisch, haha. Ze zijn echt een hoogtepunt al dit seizoen.
    Ik had trouwens ergens gelezen dat die Lotr-weerspiegeling express was, omdat GRRM Tolkien als voorbeeld heeft genomen, en omdat ze de scènes uit de filmtrilogie soms gebruiken om te zien hoe ze de fantasy gevechten het best in beeld brengen! Dat vond ik best cool. (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Mijn favoriete personage van GOT is de starks. dus ik hoop van harte dat ze mogen blijven leven



    - Wie wil jij graag dood zien?

    De nacht koning
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?

    mijn mensen die het overleven zijn
    - Arya stark , Sansa stark, Jon (Aegon) Targaryen, Khaleesi tyrion en gendry
    de rest die niet hier staat gaan dood.
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?

    dat de familie starks bij elkaar zijn
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    De dood van Jofferey
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?


    Jon snow


    "I love you

    STARK WIGHTS HYPE!

    Okay, de battle scenes waren wel echt goed gedaan. De sneeuwstorm was cool, en een makkelijke manier om de draken even opzij te schuiven, aangezien ze hier wel lichtjes OP waren. Ik vind dat ze heel goed de chaos van de battle hebben weergegeven terwijl het overzichtelijk bleef - daar was ik even bang voor aangezien het allemaal wel érg donker was, haha.
    Naar het einde toe was ik wel even in de war of de draak die Jon achterna zat nu Viserion was of Rhaegal? En om eerlijk te zijn was ik ook wel lichtjes teleurgesteld dat Arya de Night King doodde. Ergens was de scène heel cool, maar zij was net een van de personages die het minste persoonlijke conflict met hem had (en waar had ze zich verstopt? Mysteries), + ik had the army of the dead stiekem nog wel graag naar Kingslanding zien gaan :') Vooral omdat het hele "fight of the living and the dead" nu een beetje overkomt als een side plot, wat Cersei de belangrijkste vijand maakt, en idk. Ik vond het ook een beetje jammer dat de White Walkers ook plots dood gingen na het doden van de Night King, maar dat is voornamelijk omdat ik nog hoopte op een soort bevestiging van de hints uit het boek dat de WW eigenlijk ook een soort magisch ras zijn I guess.
    Ik ben ergens zowel sad als opgelucht dat er geen wight direwolves tussenzaten? Ik had eigenlijk ook nog graag Nymeria en haar wolvenleger gezien, maar als die zouden herrijzen zou dat extra sad geweest zijn. Al is Ghost nu waarschijnlijk wel dood-dood. :c
    De scène met Daenerys, Jorah en Drogon op het einde was trouwens echt heel mooi. I almost cried.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    HOLY. Ik ben denk ik ook wel een beetje teleurgesteld dat het Arya was. En ergens zou ik ook niet satisfied zijn met Jon hoor, ik zou Sam heel interessant vinden (Yo wat deed die aan het einde btw... gewoon. Lyin around) bijvoorbeeld. Heel tof inderdaad, die wights vanuit de crypt, en ja, ik dacht ook al, was dat Viserion of Rheagal? Ik dacht dat Viserion een beetje uit elkaar was geklauwd door Drogon en Rheagal. Trouwens. Zijn we Ghost en Pod nu kwijt? Die reden samen met de Dothraki (en oké haha, dag Dothraki) mee. Waar is Gendry eigenlijk? So much confusion haha, ik heb alleen maar het woord ''wauw'' er voor over


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Seizoen 8, aflevering 3:


    Ik moet echt even bijkomen, hoor hahaahha! Maar wat een aflevering! R.I.P for everyone who died in that episode.
    Nee, maar sommige stukjes... Ik wist sowieso dat er sommige personages dood gingen in dit episode, maar het is toch een grote klap als het ook echt gebeurt. (huilen voor die personages)
    Ik vond een paar dingen echt gaaf om te zien, zoals een kleine gevecht tussen Dany en the white walkers. De drakengevecht. Die paar keer van de vuurvlammen dat Misandei opriep. Holy moly...
    Ik vind het juist een mooie wending dat Arya de Night King heeft gedood. Jon is altijd iemand die de held is, maar dit keer is iemand anders dat. Op zich snap ik sommige reacties wel, maar ik heb een andere filmpje gezien dat de makers het uitlegde, waarom ze Arya hebben gekozen om dat dus te doen. Voordat ik het had gezien, had ik ook zoiets van: huh? Waarom? Maar nu snap ik het wel.
    Nee, maar deze aflevering heeft mij echt weg geblazen haha. Ik zat ook echt steeds: nee, omg, nee, omg te zeggen. :'D
    Aah, ik moet alles nog verwerken wat ik zonet heb gezien, maar ik had niet verwacht dat ze alles in één episode gingen doen. Ik dacht, ze spreiden het allemaal uit. Dus de laatste paar afleveringen gaan echt tussen Dany en Cersei. Dat wordt ook een gevecht, jongens.
    IK KAN NIET WACHTEN!


    One Who Travels A Higher Path.

    Episode 3

    het eerste half uur zat ik echt van: ik zie geen ene fuck hahahaha.
    Toen die draken kwamen, zag ik eindelijk wat meer, maar echt deze aflevering. Loved it. Ik vond het juist wel tof dat ARYA de night king doodde.
    En kan het zijn dat de night king een targeryen is gezien 'fire cannot kill a dragon'???


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kom hier alleen maar even huilen omdat ik normaal gesproken alle spoilers weet te dodgen, en nu heeft youtube een video voor me aangeraden over episode 3 met een enorme spoiler in de titel en nu ben ik zo klaar met m'n leven :(


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"