• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Not ready for working my ass off today. Waiting for those cuddles tonight, en nu nog even doorbikkelen om dit af te krijgen want dan heb ik het weekend lekker vrij.


    The truth is out there.

    yaaaas


    Caution first, always.

    Nu hoop ik dat er niks gebeurt in MacGyver anders is het drie op een rij!


    Physics is awesome

    Oke de smaak van deze eigen gemaakte tortilla is prima, alleen jammer dat hij zo droog is.
    Maar goed, dat is weer een uitdaging voor de volgende keer 💪


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben zo volwassen.
    Een zak chips is een prima avondmaaltijd.

    -_-


    I am an idiot, I move.

    Fijn. Een datalek bij UWV. 117.000 gedupeerden en raas eens wie er een van is? Juist ja, ik. Verdomme.


    26 - 02 - '16

    Een bandje van mijn hempje is kapot gegaan, ik hoop dat ik hem nog kan maken. Fotoboek en taart zijn besteld dus dat is gedaan.


    Physics is awesome

    .... hele zak chips leeg gegeten (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik voel me echt zo useless. Yikes. Gelukkig heb ik sour patch kids (x


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weekend lekker vrij alleen kut geslapen door mn keel rip. Naja dan maar een heerlijk warme douche nemen en op de bank kruipen met een boekje en thee.


    The truth is out there.

    Nu nog heel even gamen en dan moet ik er toch echt aan geloven: lessen voorbereiden voor maandag en dinsdag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    “Mama en ik denken dat je zwaarder bent geworden.”
    Alsof ik nog niet genoeg onzekerheden had :’’)
    Thanks. Thanks a lot.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pa en ma hadden condooms gevonden. Mijn moeder heel subtiel, misschien kun je die meenemen als je volgende week weg gaat? Er zijn andere manieren om aan te geven dat je heel graag een schoonzoon wil. xD


    Physics is awesome

    Nee, Grey's! Geef me niet zo'n cliffhanger! En waarom liep ze weg nadat hij "I love you" zei? You can't do that to your boyfriend!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke ik vind het leuk om te expirimenteren met koken maar ik moet echt leren om tussendoor te proeven.
    De kip kerrie is prima gelukt maar een tikkeltje aan de zoute kant 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"