• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zo veel dorst, lol.


    Ik wil een tuin vol egels


    Tijd voor koffie.

    Ik heb zo'n lege voorraad pot nu ik de browniemix die erin zat eindelijk heb gebruikt (de brownies zijn niet geweldig ('; ) en ik ga morgen even snoep halen om erin te doen, want i'm in need of a candy jar


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yeah, kon er ook nog wel bij.


    Queer zijn is gewoon alles

    There's a saying where I come from; playing 'round with fire gets you burned
    Well, I'll wear my third degrees, and my heart upon my sleeve. I'll keep burning in Kentucky 'til I learn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het was gezellig en het eten was lekker. 🍽😊 En altijd fijn nieuwe mensen te leren kennen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Pff zo diep geslapen vannacht... dan word ik altijd zo verpest wakker.. 😴
    Maar het is voor een goed doel want ze komen mensen tekort vandaag
    En ik heb om 2 uur alweer weekend dus nu maar ff wat koffie naar binnen gieten en dan gaan met die banaan


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Whoop whoop, in oktober naar Epica!


    Stenenlikker

    Wat doet een hoofdstuk over boot onderhoud in de module veiligheid voor landscouts :') Gelukkig eindelijk klaar met 60 pagina's aan theorie over motivatie groepsdynamiek en veiligheid. Wees een vrijwilliger they said. It will be fun they said.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Snoeppot: gevuld
    Ik: blij
    Hotel: trivago


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb voor het eerst sinds lang echt een concreet idee voor een verhaal en nu heb ik Quizlet weer open staan en ik voel me zo blij want ik worstelde echt met een mega writer's block door persoonlijke problemen en ook al zijn die nog niet echt helemaal verdwenen toch is het al veel beter dan enkele maanden geleden en ik voel me gewoon zo opgelucht

    ik kan gewoon niet wachten om photoshop te openen en een cover te maken, dat is voor mij gewoon hét teken dat ik weer ga kunnen schrijven ♥


    The soul needs autumn.

    Straks lekker uit eten met mams :Y)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ahw, lief, m'n opa bood aan me naar het station te brengen. Alleen heb ik er niets aan, want ik moet een fiets op het station hebben, sad.


    Stenenlikker

    Ik ben echt heerlijk op tijd met alles opsturen en uitwerken en voorbereiden, hahaahhahahhelpme


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Woensdag ga ik er dan eindelijk achter komen wat mijn moeder in petto heeft voor 5 juni.
    Verrassingen zijn niet altijd mijn sterkste punt geweest 😅💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"