• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    RUSSKAJA HERE WE GO


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Toch elk jaar weer indrukwekkend, die Dodenherdenking op de Dam. Ik wil er nog steeds een keer bij zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even kijken.


    Tijd voor koffie.

    How, just how.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    En even checken of ik een betere username kan verzinnen, want dit is niet de naam waar ik mee te boek wil staan.


    Tijd voor koffie.

    Zo jammer dat er niet meer S.W.A.T fanfics op AO3 zijn, als ik mijn Sterek fanfic heb afgeschreven, wil ik een S.W.A.T fanfic schrijven.


    Physics is awesome

    Denk ik eindelijk veilig memes over de laatste got episode te kunnen bekijken, krijg ik opeens Endgame spoilers :C


    Stenenlikker

    Ik heb twee geweldige weken achter de rug gehad en op de laatste paar dagen heerlijke dagen gehad als een mini vakantie, maar nu ben ik echt voldaan moe. Zo'n geweldig gevoel nu, maar straks na het eten echt gaan slapen. Anders ben ik echt een wrak morgen.

    +

    Morgen weer werken en daar kijk ik weer naar uit. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Blizzard maakt me zo ziek. Echt tof, Spyware stoppen in de app die je klanten moeten gebruiken om toegang te krijgen tot je godvergeten schijtconventie. Yaaaaas 👌


    Caution first, always.

    Mama: "Ik ga nog even naar de IKEA, ik kan ook nog wel langs stage rijden."
    Yas please, in 25 minuten op stage aankomen ipv in 1,5 uur.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja hoor, ik regel hier wel even alles opnieuw.


    From these ashes, I will rise

    Oh yikes 😬


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, nee, verkoudheid, ga weg! Ik wil geen hoofdpijn omdat alles verstopt zit. Is alleen maar vermoeiender en ik ben al zo moe van een korte nacht slaap, ugh.


    Stenenlikker

    Rip, deze les ging best wel bagger... thank god voor relatief chille vakcoach.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben oprecht moe vandaag, maar ik moet echt gaan leren..... D:


    One Who Travels A Higher Path.