• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    *zucht*


    From these ashes, I will rise

    Big Yikes™


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dan heb je eindelijk vakantie, zit je nog volgeboekt met allerlei afspraken
    Gelukkig zijn het wel allemaal leuke dingen dus dan valt het wel mee

    //
    Naar de kapper geweest ✔
    Wenkbrauwen laten doen ✔
    Wasje gedraaid ✔
    Koffer grotendeels ingepakt ✔

    Nu lekker even niks meer doen. Behalve dan een schaaltje fruit naar binnen werken 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dikke vette nostalgie als je weer Pokemon speelt. :Y) (Terwijl ik moet leren, maar goed :'D ) En dan niet eens op de Nitendo, maar op de laptop zelf. Echt GAAAAF. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had dus meer trek voor mijn doen dankzij mijn menstruatie die eraan zat te komen. Weet niet helemaal zeker of de hoofdpijn ook komt door mijn menstruatie, hoop het niet. Of misschien doordat mijn oog vandaag raar deed, dat kan ook.

    Maar vandaag was wel een goede dag, even naar de Action geweest en hele leuke glazen met rietjes op de kop getikt. En zo'n rubberen/siliconen ding gekocht waarmee je ijsblokjes kan maken in de vorm van catussen.


    Physics is awesome

    Ik begrijp niet waarom ik ieder weekend opnieuw een dipje (lees: gigantische terugval) krijg.


    Waarom moet mijn "beste" vriendin altijd doen alsof zij het moeilijkste in de héle wereld heeft en niemand haar daarin snapt? Nee, je bent geen Remy, girl.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2019 - 18:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een van de beste complimenten die je als vrouw van krijgen: "heb je je benen geschoren?"
    Me: "nope, dit is puur natuur."
    Ahw yeah, ik kan met ongeschoren benen door het leven.


    Stenenlikker

    So. Fucking. Annoying.


    to be honest I don’t even get why I ask questions I don't want the answer to, ‘cause I break down every. single. time.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2019 - 22:09 ]


    Ik voel echt mee met de serie PLL momenteel want ik loop met een behoorlijk probleem en ik wil het wel delen, maar de mensen met wie ik het wil delen gaan het toch nooit snappen. Die denken dat je als 23-jarige niet moe kan zijn op mentaal niveau, want ik "kom net kijken". Nee mens, je zou eens moeten weten. Bah.


    26 - 02 - '16

    Val ik van de trap af de dag voor Rammstein...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I did not know I could be this happy.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben zo f*cking klaar met groepswerken, al helemaal die waarbij je random met mensen geplaatst wordt. Want de poster die uiterlijk 5 uur ingeleverd moet worden is bijna helemaal af. Op het deel na van de persoon die eigenlijk nog niets heeft bijgedragen. Vraag ik hem om op z'n minst gewoon z'n deel te doen, kan ie zelfs dat niet. For fucks sake, het moet vandaag!!!
    En m'n andere groepsgenoot doet heel veel, wat erg fijn is, maar is niet zo van het trekken aan de groep, dus driemaal raden wie vandaag de confrontatie aan mag gaan, terwijl ik daar een hekel aan heb...


    Stenenlikker

    Ziek :(


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.