• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 20:43 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren.


    <3

    Dante in Super Smash Bros pls <3


    Caution first, always.

    Mijn bestelling komt dus in delen. Hopelijk zit de rest van de bestelling in het pakket dat vanavond word bezorgd anders krijg ik drie pakketjes.


    Physics is awesome

    Ik kan gewoon niet begrijpen wat iemand ertoe drijft onschuldige mensen te vermoorden en dat ze er dan ook nog met een gevangenisstraf van 5 jaar van af komen. Hierdoor brokkelt mijn vertrouwen in het Nederlands rechtsysteem alleen maar verder af.


    26 - 02 - '16

    Heel blij met mijn nieuwe schoenen. Jammer dat er niet meer kleuren verkrijgbaar zijn.


    Physics is awesome

    Dumbo schreef:
    Ik kan gewoon niet begrijpen wat iemand ertoe drijft onschuldige mensen te vermoorden en dat ze er dan ook nog met een gevangenisstraf van 5 jaar van af komen. Hierdoor brokkelt mijn vertrouwen in het Nederlands rechtsysteem alleen maar verder af.


    Oh, god, in Nederland ook? In België is zaterdagavond een meisje vermoord en de dader was al twee keer veroordeeld voor verkrachting, was in 2017 veroordeeld tot vier jaar cel en was op de één of andere manier nog steeds op vrije voeten, so join the club. Vader van de dader had politie meermaals verwittigd dat de kans er goed in zat dat hij ooit iemand ging vermoorden. HOE?? HOE KAN IEMAND DIE TOT VIER JAAR VEROORDEELD IS IN 2017 DAAR NOG GEEN DAG VAN UITGEZETEN HEBBEN?
    Justitie if fucking fucked up - excuse my French, maar ik meen het. Ik wordt er gewoon zó boos van. En verdrietig. En machteloos.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oof, go Liverpool


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je een report moet peer-reviewen en die persoon geen thesis heeft :').


    Stenenlikker

    Even lekker een dagje niks, heerlijk ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    me at the proximity of my freedom
    yehet


    A to the Z

    I have severe mental instability at this very moment and it is not making me happy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ben niet eens echt een ajaxfan maar mijn zenuwen kunnen dit niet aan jongens

    OP DE PAAL (#&%@(#&%@#


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Go ajax, hand in hand kameraden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Well thaaaaat sucks


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je heel aardig en zo, maar het is wel heel makkelijk praten voor jou


    This ain't no place for no better man.