• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    goedemiddag zwarte piet is racistisch


    Heaven is a place that we all have

    Dit hoofdstuk word veel te lang en ik werk er al 4 dagen aan en volgens mij staat het vol met fouten. Shit.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik haat het wanneer een artikel dat ik nodig heb voor een paper/scriptie niet op internet te vinden is en zeer waarschijnlijk ook niet in de bieb....
    Oh, en daar komt ook nog eens bij dat sommige sites me geen toegang willen geven tot artikelen, ondanks mn uni account, grrrrr.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2019 - 14:47 ]


    Stenenlikker

    Ik zit er helemaal doorheen. 😑


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dacht laatst deze bocht moet je niet te ruim nemen en dat gebeurde dus vandaag. Juist mijn geluk dat ik de knie heb bezeerd die ik ooit gekneusd heb. Hopelijk is het gewoon dik en er is niks aan de hand, maar ja dat dacht ik vorige keer ook. Gelukkig heb ik geen lange dag vrijdag op werk.


    Physics is awesome

    This hurts so much to write and I don't want to anymore.


    Guardian of the Eastern Gate

    Toch vreemd om na al die tijd hier terug te komen, terwijl er zo veel veranderd is.
    Eindelijk weer echte schrijfkriebels en coverkriebels, ik voel me langzaam weer mezelf worden. ♥


    The soul needs autumn.

    Straks kindjes blij maken als zwarte piet. Ben blij dat ik even wat afleiding heb en mensen blij kan maken. Yay! 😊


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Looking for Alaska was altijd mijn favoriete John Green boek en ik was mega sceptisch over de serie na het Paper Towns debacle — maar consider me positively speechless.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind het echt vreselijk hoe stil het hier is. Ik had eindelijk echt zin om terug te komen en nu is er gewoon niemand die op topics reageert/topics aanmaakt

    where is everyone?


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik vind het echt vreselijk hoe stil het hier is. Ik had eindelijk echt zin om terug te komen en nu is er gewoon niemand die op topics reageert/topics aanmaakt

    where is everyone?


    Precies dit probleem. Ik vind de mensen ook ver zoek. Zo jammer. Deze site was altijd zo levendig en druk, maar nu is dat allemaal verleden tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Precies dit probleem. Ik vind de mensen ook ver zoek. Zo jammer. Deze site was altijd zo levendig en druk, maar nu is dat allemaal verleden tijd.


    Ik begrijp gewoon niet waarom. Ik heb hier al meer dan tien jaar een account en er zijn zo veel veranderen geweest, maar deze hebben nooit echt een invloed gehad op het aantal actieve users. En nu sinds een jaar of drie/twee gaat het plots enorm naar beneden?

    Ik begrijp, persoonlijk, niet zo goed waarom Quizlet voor velen niet meer aantrekkelijk is. Het is normaal dat er een uitstroom is van mensen die andere interesses krijgen, maar er komen niet genoeg (actieve) nieuwe leden bij? Heeft het te maken met bekendheid? Moet Quizlet zich meer profileren als dé website voor schrijvers? Eventueel toch durven om van naam te veranderen of (zoals met fanfic.nl) een nieuw platform oprichten?

    Want als ik kijk naar Wattpad, dat ben ik nu pas aan het ontdekken, daar is er ook een forum, verhalen worden per hoofdstuk geüpload, je kan reageren, verhalen likes geven, er zijn covers, ... dit komt allemaal overeen.

    Oke, populaire verhalen lijken wel meer zichtbaarheid te krijgen op Wattpad en er worden ook verhalen voorgesteld. Maar ik denk ook dat van zo lang er niet genoeg nieuwe verhalen/users bijkomen op Q. het ook moeilijk is om dergelijke systemen hier ook in te voeren.

    Ik vind het echt gewoon heel jammer want Quizlet heeft mijn liefde voor schrijven enorm vergroot en me ook laten zien dat niet alleen gepubliceerde auteurs fantastisch kunnen schrijven.

    Sorry voor de emo post/rant, Q heeft gewoon een speciaal plaatsje in mijn hart en ik vind het erg om de site nu zo te zien.

    Also sorry voor waarschijnlijk de tienduizendste post over dit onderwerp


    The soul needs autumn.

    Don't want to cope with life, just need some more wine.


    Guardian of the Eastern Gate

    k mis de Q van 3 jaar geleden nocap was echt chiller en actiever


    Heaven is a place that we all have

    Hahaaa, nu is mn maag alsnog van slag. Good job, moet je maar geen pepernoten eten, terwijl je macabere dingen leest, waarbij de aanvullende foto's gelukkig nog meevielen.


    Stenenlikker