• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kom volgende week vrijdag terug van vakantie, moet zaterdag en zondag werken en dan zondagavond naar Nijkerk want die maandag begint mijn 3 dagen bmt en omdat we er met het ov meer dan 3 uur over doen moeten we zondagavond al daarheen want anders redden we het niet. Gelukkig krijg ik ervoor betaald


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En daar zijn de misverstanden weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just can't anymore. It breaks my heart en ik wil zo graag opgeven :/ i'm so tired of losing my friends en dan ook nog constant ermee geconfronteerd worden..

    Argh, nachtmerrie nachtmerrie nachtmerrie.


    •

    I’m stressing my brains out and honestly I could cry.


    •

    Laatste dagje stage voor de vakantie. Ben echt toe aan niks doen zonder al die stress.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaaah, waarom is dit boek in elke bieb, behalve degene die het verst weg is, uitgeleend :C En als ik reserveer, moet ik waarschijnlijk nog 2 weken wachten, omdat ie dan alleen uit m'n eigen bieb kan komen...


    Stenenlikker

    Ik raak zo gestrest als ik zie wat ik nog moet doen qua werk voor mijn afstudeerstage.... ZO EEN STRESS D:

    Good Omens was really good. I need more of this in my life.


    Guardian of the Eastern Gate

    Au.


    •

    I'm not liking the vibe of this week, to be honest.

    Also, I'm sorry, but what is it with Tinder-matches who get way up in your business so soon these days? Like boy, I like you, I'll go on dates with you — but don't think you own me or have the right to know what I'm up to any second of the day. Damn.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2019 - 23:29 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    New York was heerlijk, wat een ontzettend fijne stad. Maar nu begint het gewone leven weer. Met in de komende 2 weken 3 dagen management training, 2 tentamens en mijn managers certificering. #doemaarniet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kon ik nog maar fan fics schrijven...


    Guardian of the Eastern Gate

    Mijn 'surrounded by idiots'-shirt is tof en Disney was ergens een beetje afleiding, maar helaas niet helemaal..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    En toen zat je in een hotel 3,5 uur van huis. Zonder bril en zonder oplader stekker. Mag dit alsjeblieft snel voorbij zijn. Of nou ja mag de komende maand gewoon even snel voorbij zijn? Ik wil dit allemaal niet maar ik kan nu niet meer stoppen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one