• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Leuk. Uit de zaal komen na IT 2 en er hangen allemaal ballonnen in de bios T_T


    26 - 02 - '16

    Ik ga gewoon lekker "ik" gebruiken in mn paper, want dit is een nieuwe trend in de wetenschap waar ik volledig achter sta. Ik ben wel benieuwd hoeveel commentaar ik daarop ga krijgen :').


    Stenenlikker

    Ik had maar 4 mensen voor de lunch rush vandaag (incl een nieuw iemand) maar desondanks hebben we wel heel goed gedraaid. Was zo trots op mijn team vandaag.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Everything that comes out of your mouth sounds like sex. But I love it.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Aaaaaaaaaah, Epica was zo gaaf! En heel veel mini fangirl momenten, want Isaac Delahaye is gewoon geweldig op het podium.


    Stenenlikker

    #feelinggoodshit

    Ik kan eerlijk gezegd nog steeds niet geloven dat ik al twee héle weken op deze tour bezig ben. Ik. Degene die voorheen minstens één keer per week de McDrive nam onder het mom van ‘selfcare’. Ik eet goed. Ik beweeg. Ik hield m’n plank van vijftig seconden vandaag vol. I love this. I’m proud of myself.


    Met 3,5 uur slaap in de bus - hopen dat ik stage vandaag overleef.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, ik snap dat je dit niet gisteravond wilde zeggen en het is fijn dat je dat ook aangaf! Maar dit was niet hoe ik dacht dat dit gesprek zou lopen en ik weet nog niet of ik hier nou blij mee ben..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Soms moet het ook net zo zijn.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    What's wrong with Quizlet. Waarom is het RPG forum zo stil??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    What's wrong with Quizlet. Waarom is het RPG forum zo stil??


    Inderdaad.


    Guardian of the Eastern Gate

    ^ dat is het al tijden lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HlCCUP schreef:
    ^ dat is het al tijden lol


    Ben al tijden niet op Q geweest, dus hoe kan ik dat weten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    He's a pretentious asshole and I should not be thinking about him.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm so boooooored


    Guardian of the Eastern Gate