• Hi iedereen,

    Wauw, wat gek om hier weer terug te zijn. Zo'n 10 jaar geleden ontdekte ik deze website, omdat ik heel erg van verhalen houdt en toen ook veel schreef. Elke nacht zat ik met mijn mini-laptopje (die toen heel erg in waren) tot laat te schrijven aan verhalen die ik hier postte. En het bezoeken aan mijn profiel nu voelt ook echt alsof ik even terug de tijd in ga.
    Ik schreef dus altijd heel veel, tot ik op een gegeven moment een soort van writersblock kreeg dat maar niet wegging. Daarnaast kreeg ik het ook heel erg druk met school en zo werd mijn creativiteit steeds minder.
    Nu na al die jaren kriebelt het weer heel erg om te beginnen met schrijven. Zo heb ik, een aantal poems geschreven en die geuploadt op mijn profiel. Aangezien het zolang geleden is dat ik iets heb geschreven, zou ik jullie feedback heel erg kunnen waarderen.

    Zouden jullie misschien een kijkje willen nemen op mijn profiel? Daar staan ze op actief. Het zijn er meerdere.

    Ook vroeg ik me af of hier tegenwoordig nog mensen online zijn die dat destijds ook waren? Er is zoveel veranderd en tegelijkertijd ook zoveel hetzelfde gebleven. Ik ben op deze website echt opgegroeid en het voelt bijzonder om terug te zijn.

    https://www.quizlet.nl/poems/33186/danger/
    https://www.quizlet.nl/poems/33187/all-the-nightmares-i-had-about-you/

    (H)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 16:54 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Welkom terug! Wat leuk dat je weer inspiratie hebt gekregen *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Welkom terug! Wat leuk dat je weer inspiratie hebt gekregen *O*


    Thanks! Jammer dat het hier zoveel stiller is nu.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Welcome backk!! Altijd leuk als er oudleden terugkomen haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Welcome backk!! Altijd leuk als er oudleden terugkomen haha


    Haha thanks! Echt leuk om te lezen wat de 12 jarige Kim allemaal schreef (typing)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 16:57 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Welkom terug!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Welkom terug! Ik zit hier ondertussen ook al iets meer dan een decennium, dus het is wel grappig om dingen van jezelf terug te zien van 10 jaar geleden.
    Je nieuwe gedichtjes zijn leuk. Lekker kort, maar krachtig. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Welkom terug! Ik zit hier ondertussen ook al iets meer dan een decennium, dus het is wel grappig om dingen van jezelf terug te zien van 10 jaar geleden.
    Je nieuwe gedichtjes zijn leuk. Lekker kort, maar krachtig. :')


    Wat grappig! Altijd zo actief gebleven? En thanks!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Gefeliciteerd, ik in December ook tien jaar volgens mij. Mocht je zin hebben in een goed ouderwets gesprek dan mag je altijd wat sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan