• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik denk dat Ledecky wil weten wanneer, zodat ze kan zien of die stem op dat moment al dan niet doorslaggevend geweest zou zijn, if that makes sense. Als alles al beslist was, zou een virus makkelijker op een mede-virus kunnen stemmen.


    Het was pas om 11 uur, dus dat heeft inderdaad niet echt meer effect op de uitkomst gehad. Aan de andere kant, dat kon ik toen niet weten, aangezien ook een aantal mensen vrij laat/helemaal niet hebben gestemd :')

    Dus ik denk dat de enige die echt stemde op het laatste moment, “eventueel op een mede virus, omdat het toch niet uit maakt” Cayline is. Maar geen idee of dat er ook echt iets mee te maken heeft gehad, ook dat kan een terechte stem geweest zijn, zeker omdat ze zo druk was.

    [ bericht aangepast op 23 april 2020 - 17:30 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik weet even niets zeker op het moment. c:
    Straks hebben jullie een random psychopaat rond lopen in de nacht. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb het gevoel dat het telkens dezelfde mensen zijn die reageren hier. :') Heeft de rest geen mening? ^^
    Op dit moment lopen we precies een beetje vast, dus extra invalshoeken zijn welkom.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Het was pas om 11 uur, dus dat heeft inderdaad niet echt meer effect op de uitkomst gehad. Aan de andere kant, dat kon ik toen niet weten, aangezien ook een aantal mensen vrij laat/helemaal niet hebben gestemd :')

    Dus ik denk dat de enige die echt stemde op het laatste moment, “eventueel op een mede virus, omdat het toch niet uit maakt” Cayline is. Maar geen idee of dat er ook echt iets mee te maken heeft gehad, ook dat kan een terechte stem geweest zijn, zeker omdat ze zo druk was.

    Thanks voor het antwoord. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Haha ja ik snap je gedachtegang, maar ik ben geen weerwolf. Ik kwam inderdaad met de Cayline-theorie, die helaas fout bleek te zijn, maar in de eerste stemronde hadden we geen andere theorie dan die van Frodo en ik had een gevoel dat IrishNialler het niet was (wat ook fout bleek te zijn), dus ging ik nadenken en de reacties checken en sommigen van jullie waren het eens met me dat Cayline ook verdacht was, dus daarom ging mijn stem naar Cayline.
    Dat ik nu weer zo snel met een theorie kom, is omdat ik heel fanatiek van spelletjes word en nooit zo goed tegen onrust kan ofzo, dus dan ga ik snel voor mezelf een conclusie trekken. Daar kwam dit uit, maar ik weet ook niet of het goed is en daarom deed ik m in t topic om te kijken wat jullie ervan vinden, wat misschien m'n dood gaat worden... Denk ervan wat je wil denken, maar als je mij doodstemt en je ziet dat ik geen weerwolf/virus ben, dan weet je op wie je moet stemmen (:

    Hoezo zeg je hier dat je theorie fout is, Mare? Dat weet je toch nog niet zeker?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)
    Hoezo zeg je hier dat je theorie fout is, Mare? Dat weet je toch nog niet zeker?


    Ik denk omdat de theorie was dat Cayline een virus zou zijn, omdat ze zich zo afwezig hield in het topic. Maar daarna bleek dat dat ging omdat ze druk was, en de theorie niet meer op gaat.
    Dat is ten minste hoe ik zou redeneren.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ledecky schreef:
    Ik heb het gevoel dat het telkens dezelfde mensen zijn die reageren hier. :') Heeft de rest geen mening? ^^
    Op dit moment lopen we precies een beetje vast, dus extra invalshoeken zijn welkom.

    Ja idd. Met 4-5 mensen kom je ook niet heel erg ver als we normaal gezien met 14 moeten zijn.
    En het zou echt leuk zijn als iedereen online was. Op dit moment kan Lorem nog één iemand extra vermoorden, maar als iedereen actief is, zouden we er wrs vanuit kunnen gaan dat de beschermer hem kan beschermen zodat we nog een extra ronde kunnen doen en misschien twee verdachten kunnen uitschakelen als er meer informatie is. Maar nu weten we niet eens of de beschermer de discussie wel volgt.
    Ik weet ook niet of Lorem weet dat hij sterft en dan iemand kan vermoorden, of dat hij dat ervoor moet doen? Dat is misschien ook wel handig om te weten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit is behoorlijk vermakelijk om te lezen =)
    Mooi om alle theorieën te zien:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het probleem is dat ik vrij clueless ben, dus niet zo veel interessants heb toe te voegen aan de discussie, helaas. Ik volg de discussie wel.


    Stenenlikker

    Als ik word gekozen vermoord te worden kan ik nog steeds iemand vermoorden.
    Ik had die discussie al gehad met Slughorn. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Als ik word gekozen vermoord te worden kan ik nog steeds iemand vermoorden.
    Ik had die discussie al gehad met Slughorn. c:


    Dat is dan in ieder geval 1 voordeel, maar het zou alsnog beter zijn dat de beschermer jou beschermt.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Dat is dan in ieder geval 1 voordeel, maar het zou alsnog beter zijn dat de beschermer jou beschermt.

    Die kan ook zichzelf bijvoorbeeld vorige nacht al beschermd hebben, dan lukt dat niet meer want je mag niet twee nachten na elkaar iemand beschermen dacht ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Die kan ook zichzelf bijvoorbeeld vorige nacht al beschermd hebben, dan lukt dat niet meer want je mag niet twee nachten na elkaar iemand beschermen dacht ik.

    Ik dacht dat je twee nachten na elkaar mocht, maar niet meer dan dat? Of ik heb scheel gekeken, gebeurt wel vaker :')
    En we bedoelden dat het vaccin Lorem (de dokter) beschermt. En dat heeft hij/zij vorige nacht niet gedaan, want Lorem heeft zichzelf gered.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je twee nachten na elkaar mocht, maar niet meer dan dat? Of ik heb scheel gekeken, gebeurt wel vaker :')
    En we bedoelden dat het vaccin Lorem (de dokter) beschermt. En dat heeft hij/zij vorige nacht niet gedaan, want Lorem heeft zichzelf gered.

    Ik snap de bedoeling, maar ik had het woordje 'meer' in meer dan twee keer niet gelezen blijkbaar. :'D
    Maar het kan nog steeds dat de beschermer al twee keer iemand beschermt heeft toch? De beschermer weet niet wie dood gaat, of ben ik nu helemaal fout?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Is het misschien een idee om in het gewone topic even te vragen of iedereen toch misschien even wil laten weten of ze de discussie volgen? Als we meer dan 10 mensen hebben, dan hebben we waarschijnlijk de beschermer er wel bij.
    Ik vind het trouwens wel een beetje jammer dat er maar zo weinig mensen iets zeggen. Als je bijna niets zegt, kun je natuurlijk ook bijna niets verkeerd zeggen. En online kun je bv niet afgaan op lichaamstaal om te zien of iemand verdacht is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.