• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon

    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 19:34 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ello, I'm back but what did I miss?? :'D


    How far is far

    Witcher schreef:
    Sorry for the wait, family bezoek en schrijven over halfnaakte mannen met alcohol problemen is niet bepaald family friendly :')

    Haha oh dear, niet echt nee :'D


    How far is far

    Witcher schreef:
    Sorry for the wait, family bezoek en schrijven over halfnaakte mannen met alcohol problemen is niet bepaald family friendly :')

    Er is geen haast, Saar, rustig aan :Y)


    [ heaven knows ]

    Rhett is een grotere post dan verwacht geworden ;') I dunnot understand how

    Ik ga nu nog morgen Perce schrijven *begs to writing gods* give me the strenght to get this one good tooo

    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 23:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Witcher schreef:
    Rhett is een grotere post dan verwacht geworden ;') I dunnot understand how

    Ik ga nu nog morgen Perce schrijven *begs to writing gods* give me the strenght to get this one good tooo



    All will be fiiiiiine. Anders laat je 'm nog ff liggen.


    [ heaven knows ]

    Hij moet nog afgewerkt worden, maar ik zoek voor Alfie:
    - Een beste vriendin (definitely female) die alles weet van hem
    - Een beste vriend
    - Iemand die een bloedhekel aan hem heeft
    - Een vrouwelijke ex
    - Een possible love-interest?
    - ...

    Als je zelf een idee hebt, eender wat, geef gerust een seintje en dan bekijken we hoe en wat :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Hij moet nog afgewerkt worden, maar ik zoek voor Alfie:
    - Een beste vriendin (definitely female) die alles weet van hem
    - Een beste vriend
    - Iemand die een bloedhekel aan hem heeft
    - Een vrouwelijke ex
    - Een possible love-interest?
    - ...

    Als je zelf een idee hebt, eender wat, geef gerust een seintje en dan bekijken we hoe en wat :Y)

    I wanna say Jamie, but he saves that spot for someone else. :Y)


    [ heaven knows ]

    Occultist schreef:
    (...)
    I wanna say Jamie, but he saves that spot for someone else. :Y)


    That's mighty kind, wat vind je van dit alternatief; Jamie en Alfie (Jalfie lol) waren de eerste dag in de kleuterklas gelijk beste vriendjes, deden alles samen en wisselden zelfs van boterhammen als de een iets had wat die niet lekker vond. Hun interesses gingen ergens anders liggen naarmate ze ouder werden en ze groeiden wat uit elkaar. Kwamen elkaar sporadisch nog wel eens tegen maar waren niet zo close meer, tot ze elkaar in Jungle tegen het lijf liepen en nu weer wat vaker rondhangen/Alfie in de nesten werken?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Hij moet nog afgewerkt worden, maar ik zoek voor Alfie:
    - Een beste vriendin (definitely female) die alles weet van hem
    - Een beste vriend
    - Iemand die een bloedhekel aan hem heeft
    - Een vrouwelijke ex
    - Een possible love-interest?
    - ...

    Als je zelf een idee hebt, eender wat, geef gerust een seintje en dan bekijken we hoe en wat :Y)


    I've got Faith? Ik vind die twee wel goed bij elkaar passen. Moeten we alleen even bedenken hoe ze elkaar kunnen hebben leren kennen, aangezien Faith nog niet zo lang in Cincinnati is

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    I've got Faith? Ik vind die twee wel goed bij elkaar passen. Moeten we alleen even bedenken hoe ze elkaar kunnen hebben leren kennen, aangezien Faith nog niet zo lang in Cincinnati is

    Hmm, voor een allerbeste vriendin heb ik liever iemand die hij al heel lang kan kennen omdat hij niet zo makkelijk over zijn gevoelens spreekt. Maar misschien kan hij wel een instant klik met Faith hebben, waardoor ze elkaar bijna dagelijks zien en steeds closer worden?
    Ik ben het inderdaad met je eens dat die twee veel aan elkaar kunnen hebben.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Also, ben ik nu met Chris aan de beurt?
    Wilde je Faith en Jamal nu al sturen of wacht je even?

    Ik ben verward haha.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    (...)
    Hmm, voor een allerbeste vriendin heb ik liever iemand die hij al heel lang kan kennen omdat hij niet zo makkelijk over zijn gevoelens spreekt. Maar misschien kan hij wel een instant klik met Faith hebben, waardoor ze elkaar bijna dagelijks zien en steeds closer worden?
    Ik ben het inderdaad met je eens dat die twee veel aan elkaar kunnen hebben.


    Dat klinkt ook leuk!

    Hanson schreef:
    Also, ben ik nu met Chris aan de beurt?
    Wilde je Faith en Jamal nu al sturen of wacht je even?

    Ik ben verward haha.


    Ik denk dat ik t liefste even wacht op een Chris en daarna Faith en Jamal die kant op wil sturen

    Sommarmorgon schreef:
    (...)

    Dat klinkt ook leuk!


    Wel he?
    Misschien dat één van beiden de ander bij een klein ongelukje in Jungle naar de EHBO heeft gebracht omdat diegene er toevallig dichtst bij stond? Dan zijn ze aan de praat geraakt en ging dat wel heel vlotjes.
    Komt hij haar na sluitingstijd ophalen bij de bloemenwinkel en gaan ze nog een hapje eten of een shopje doen, wandelingetje maken... Dat soort dingen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Darn nu will ik er misschien nog een meid bij :') Stoner lesbian or smthng


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH