• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire • Vuur
    Fox • Dieren veranderen
    Astreal •Astral projection
    Tony • Onzichtbaar in het donker
    Emil • Duplicatie
    ~
    Onna • Ondoordringbare huid
    Vera • Vliegen
    Serena• Stembeheersing
    Heidi • Groene vingers
    8226 • Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit • Immuniteit voor gaven
    Goliath • Ant-man
    Rai • Electriciteit
    8034 • Gevarensonar
    ~
    Sarah• Onbekend
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo • Emoties manipuleren
    Damon • Dementor
    Peter • Spiderman
    Azrael • Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian • Objecten materialiseren
    ~
    Maaya • Hallucinates.
    Melissa • [Onbekend]
    Alice • Spiegelloper
    Medusa • Verstenen onder haar blik
    Naamloze • Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] • [Onbekend]
    Vision • Met zintuigen spelen
    Nish • Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    ~
    Kijo • Veranderen in een Oni.
    Stella • Licht ombuigen.
    Vera • Leugendetector.
    Helene • Genezing.
    [Onbekend] • [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 11 sep 2020 - 18:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    "Oh, dank je," zei hij met een kleine glimlach. Hij haalde zijn schouders op. "Hij had je dan ook wel mogen waarschuwen voor Toph, het meisje met het paarse haar. Ik zou maar proberen om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven vandaag. Ze heeft het niet zo op nieuwelingen, net als haar vriendin Vienna. Meisje met lang bruin haar en een bril." Hij aarzelde of hij moest vertellen wat ze hen aangedaan hadden op zijn eerste dag, net zoals ze bij Nenya ook gedaan hadden. Maar hij durfde daar niet zo goed zelf over te praten. "Ze doen echt gemene dingen," maakte hij er maar aarzelend van. Merrin keek een beetje nerveus door de gang. "Zal ik je dan maar laten zien waar het muzieklokaal is?" Hij keek even glimlachend naar de jongen en besefte toen dat hij helemaal niet ingegaan was op het naam gedeelte. "Oh ja, trouwens. Ik ben Merrin inderdaad. En wat is jouw nummer?" vroeg hij met een glimlach. De roze kleur verdween weer uit zijn haar en maakte weer plaats voor het gebruikelijke zwart. Nu hij zich ietsje meer op zijn gemak voelde, reageerde zijn gave niet meer op zijn emoties.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2020 - 18:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    ‘Daar had hij me inderdaad voor gewaarschuwd, maar ik had niet verwacht dat ik niet eens naast haar zou kunnen zitten.’ Zijn kaken verstrakten toen hij terugdacht aan haar reactie. Hij vond het nog steeds belachelijk. Zo ging je toch niet met elkaar om? En die leraar was ook een lapzwans dat hij dit allemaal maar liet gebeuren. Zouden alle leraren zo zijn? ‘Mijn nummer is 8175.’ Even overwoog hij ook zijn naam te vertellen, daarna besloot hij dat dat later wel kwam. ‘Wat is jouw gave?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Net zag ik een pluk roze haar – nu is ie weer weg. Kun je dingen aan je uiterlijk veranderen? Geen wonder dat je dan zo knap bent.’
          Adam sperde zijn ogen open. Waar kwam dat nou vandaan?
          Opgelaten wreef hij in zijn nek. Toen Fox net op zo’n manier tegen hem sprak had hij dat ook ongemakkelijk gevonden en nu deed hij het zelf.
          ‘Sorry,’ zei hij vlug. ‘Ik ben zo lang alleen geweest dat sommige gedachten er nog weleens uit flappen. Je hebt een leuke vriend natuurlijk, ik was je niet aan het versieren. Niet dat ik zou weten hoe ik dat moet doen, maar…’ Hij voelde dat hij een vuurrode kop kreeg. ‘Goh, dit is echt geen goede manier van vrienden maken hè?’ Hij lachte een beetje schaapachtig. ‘Vertel me maar gauw over je gave.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    8175. Oke, onthouden Merr.. Anders was je een slechte vriend meteen, en dat kon hij niet maken. Bij zijn compliment voelde Merrin even de warmte naar zijn wangen stijgen. Hij was knap? De enige die dat ooit tegen hem gezegd had was Yrla. Toen de jongen daarna begon te ratelen, begon Merrin zachtjes te grinniken. "Nah, je maakt een goed begin," zei hij grijnzend. "Ik vind het niet erg om complimentjes te krijgen," zei hij met een knipoog. Hij had het zich nog niet eerder afgevraagd, aangezien hij helemaal niet meer op andere jongens lette. Maar Merrin moest toegeven dat hij de andere jongen ook echt knap vond. Misschien moest hij er Yrla vanavond mee plagen, eens kijken wat zijn vriendje daarvan zei. Hij schonk een brede glimlach aan de jongen voor hem.
          "Mijn gave?" vroeg hij verbaasd. De meesten keken er niet echt naar om. "Ik kan in elk persoon veranderen die je maar wilt." Merrin bekeek de jongen even goed van top tot teen en liet zijn ogen over de kleding en het gezicht van de jongen gaan. Hij sloot voor een seconde zijn ogen, een nieuw lichaam was altijd even zoeken hoe te doen en veranderde toen in de nieuwe leerling die voor hem stond. "Vind je me zo nog steeds knap?" vroeg hij grinnikend. "Ik wel althans."

    [ bericht aangepast op 6 dec 2020 - 19:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Adam bleef spontaan stilstaan en staarde naar zijn evenbeeld. Wauw… Dat was even raar.
          ‘Hmm,’ zei hij nadat hij een beetje over zijn bewondering heen was. ‘Ik mag er inderdaad ook best zijn.’ Hij grijnsde scheef. ‘Dat is wel een leuke gave zeg. Kun je een hoop mensen mee voor de gek houden!’ Hij keek even in die blauwe ogen, die waren niet mee veranderd. ‘Blijven je ogen altijd dezelfde kleur?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    Merrin veranderde terug in zichzelf. "Jep," zei hij ietwat beteuterd. "Ogen kunnen niet liegen, is de uitspraak toch? Die van mij kunnen helaas niet mee veranderen." Hij spoorde 8175 weer aan verder te lopen, voor ze straks te laat waren bij muziek en ze opnieuw de hele klas over zich heen kregen. "Ik heb laatst kleurlenzen van mijn mentor gekregen, zodat ik ook die kan veranderen. Maar ik moet zeggen dat ik er nog niet aan gewend ben ze te dragen." Hij keek een met een glimlach naar de jongen naast hem. "En jouw gave? Wat kan jij?"

    [ bericht aangepast op 6 dec 2020 - 21:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    ‘Oh, dat is inderdaad wel slim. Al kan ik me voorstellen dat het niet echt lekker zit. En ze in doen lijkt me ook wel een beetje een priegelwerkje.’ Hij versnelde zijn pas om naast Merrin te kunnen blijven lopen. ‘Ik kan tijdreizen. Alleen niet op de korte termijn – ik moet wel naar een jaar voor mijn geboorte. Tot nu toe stuurden ze me steeds met opdrachtjes heel ver terug de tijd in, vooral om kennis op te doen.’
          Hij merkte dat het toch ook met deze jongen wel klikte en was er blij om dat hij misschien ook in zijn eigen klas al een vriend had gevonden. Dat ging eigenlijk best wel goed! Het spoelde het nare gevoel dat hij aan Tophs gedrag had overgehouden een beetje weg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    "Tijdreizen?!" vroeg hij verbaasd. Nu was hij het die bewonderd omkeek naar zijn nieuwe klasgenoot. "Wat ontzettend gaaf! Het lijkt me prachtig om in de tijd van de Romeinen rond te lopen. Of nog beter, in de tijd van de ontdekkingsreizigers. Ik zou dolgraag mijn eigen kapitein op een boot zijn," zei hij, terwijl hij een gebaar maakte van vechten met een zwaard. "Kun je ook mensen meenemen?" vroeg hij hoopvol. Geschiedenis was zijn beste en favoriete vak. En stel je voor dat 8175 hem nu ook nog eens mee kon nemen naar het verleden! Hoe tof zou dat zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Merrins enthousiasme deed iets warms in zijn binnenste ontspringen. Het leek hem hartstikke gaaf om hem mee te nemen naar het verleden en de tijdsperiodes die hij noemde vond hij ook heel interessant. Hij trok zijn mondhoeken op in iets tussen een glimlach en een grijns toen Merrin deed alsof hij een zwaard vasthield.
          ‘Er is weleens iemand meegegaan, maar omdat het best wel risicovol is, moet ik mijn gave beter onder de knie krijgen. Maar als het goed lukt, zal ik je meenemen naar waar je maar wil. In de Romeinse tijd ben ik ook nog niet geweest, dat lijkt me ook ontzettend gaaf. Maar dan moet ik eerst maar een beetje leren zwaardvechten – voor het geval ik straks in een arena terechtkom,’ grapte hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    Hij hield de deur van het muzieklokaal open voor de andere jongen en liet hem eerst naar binnen gaan. Hij wees 8175 op de tafeltjes voorin de klas, een van de weinigen die nog over waren op het moment. Hij zag dat Yrla al naast Fersephone was gaan zitten en hij schonk zijn vriendje even een kleine glimlach voor hij naast 8175 aan de tafel ging zitten. Wish was best een relaxte leerkracht en hij wist dat hij meer op zou letten over wat er in zijn lokaal zou gebeuren als dat Sogat dat deed. Dus hij hoopte maar dat deze les gesmeerd liep. "Hm.. Dan mag je mij ook wel wat trucjes leren," zei hij met een glimlach. Hij ging zitten achter een van de tafels en keek heel even de klas door. Het grootste gedeelte was er al, maar het viel nog mee hoeveel mensen hun kant op keken. "Ik moet je wel waarschuwen," fluisterde hij even naar zijn nieuwe buurman. "Ik ben belabberd slecht in muziek."


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Adam was blij dat Toph en haar vrienden en ook het andere stel zo ongeveer aan de andere kant van de klas zat. ‘Je hebt toch in elk geval meer ervaring dan ik,’ fluisterde Adam terug. ‘Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een muziekinstrument in handen heb gehad.’
          De leraar vertelde hun dat ze een muziekstuk moesten componeren dat ze aan het einde van de week voor een jury moesten opvoeren. Adam kreeg klamme handen van het idee. Dat werd niet bepaald beter toen Onyx de leiding op zich nam.
          Al vrij snel richtte hij zich tot Adam.
          ‘Wat kun jij? Als je net zo’n prutser bent als die imbeciel naast je dan laten we je van het dak springen. Eén zwakzinnige is meer dan genoeg.’
          Ondanks de waarschuwingen die hij al gehad had, merkte Adam dat hij toch een sneer terug wilde geven. Merrin naast hem vertrok echter geen spier. De woorden leken hem volkomen koud te laten en daardoor lukte het Adam ook iets beter om zijn verontwaardiging los te laten. Negeren was waarschijnlijk ook de beste tactiek. Een reactie uitlokken was juist waar het Onyx om te doen was en hij merkte al dat hij best makkelijk uit de tent te lokken was.
          ‘Ik zou het niet weten,’ antwoordde hij daarom rustig. ‘Zoals je weet, is dit mijn eerste muziekles.’ Hij stond op en liep naar de instrumenten toe. Zijn blik werd direct naar een viool getrokken. Zijn vingers gleden over het roodbruine hout en hij pakte het instrument op. Er trok een warm gevoel door hem heen. Hij zette de viool tegen zijn schouder, pakte de strijkstok en sloot zijn ogen. Hij wist niet wat hij deed, het was alsof hij zijn handen zelf in beweging kwamen. Hij begon te spelen en… het klonk mooi.
          Na het spelen van een reeks zuivere noten deed hij zijn ogen weer open. Zijn blik zocht naar Merrin, die breed grijnsde. Daarna schoten ze opzij naar Onyx, wiens mondhoek ietwat omhoog gekruld was. Eigenlijk had hij verwacht dat de jongen had gehoopt dat hij afging, maar hij leek toch wel een beetje onder de indruk.
          ‘Toch fijn om eens een Naamloze te hebben wiens hoofd niet vol snot zit. Well done.’
          Onyx gaf hem een knipoog.
          Na die opmerking over op zijn schoot komen zitten, vond Adam dat alles behalve prettig. Straks dacht zijn vriend nog dat er wat speelde. Vlug ging hij weer naast Merrin zitten, de viool legde hij voor zich neer. Onderwijl wees Onyx de instrumenten aan de anderen toe en kreeg zijn nieuwe vriend – mocht hij hem al zo noemen? – een xylofoon toegewezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Yrla



    Hij zag de bui al hangen, zodra hij het bruinharige meisje binnen zag komen samen met Toph. Haar wenkbrauwen zakten naar beneden, op het moment dat Vienna zag dat Yrla haar plek in genomen had. Het was een risico geweest, zelfs Fersephone had hem daarvoor gewaarschuwd. Maar het gedoe van de eerste les had hij absoluut geen zin in in de tweede les. Onderweg naar hun tafel leek ze zich echter te bedenken, want er kwam een lieflijke glimlach op haar gezicht te staan. "Yrla, wat een verrassing," zei ze zoetjes. "Je weet dat je op mijn plek zit toch?"
          Yrla keek even met opgetrokken wenkbrauw naar Vienna, die haar hand op de tafel had gezet en er nonchalant op leunde. Hij wist absoluut niet waar dit heen ging, maar deze houding had hij niet van haar verwacht. En aangezien hij dit niet verwacht had, wist hij niet zo goed hoe erop in te spelen. "Tja, ik denk dat we geen van allen dat drama van net nog eens willen, dus ik dacht; laat ik me maar opofferen. De naamloze ver uit jullie buurt en jij zit naast je beste vriendin. Galant van me, vind je ook niet?" Vienna leunde voorover op de tafel, waardoor Yrla de volle inkijk kreeg in haar toch al veel te lage shirt. Hij probeerde zijn ogen daar weg te houden, maar om een of andere reden schreeuwde ze ermee om aandacht. Het was niet dat hij het aantrekkelijk vond, zeer zeker niet. Ze maakte hem er zelfs behoorlijk ongemakkelijk mee en uiteindelijk trok hij haastig zijn blik los en keek naar Fersephone. Hij hoorde haar grinniken om zijn blik.
          Doordat hij wegkeek, werd hij verrast door het feit dat het meisje bij hem op schoot plofte. "Je bent een ware gentleman, Yrla. Om zo mijn stoel voor me warm te houden." Vienna sloeg een arm over zijn schouder heen, terwijl ze zijdelings op zijn schoot zat. Alles in zijn lichaam schreeuwde erom om haar van zijn schoot af te mieteren, maar hij durfde het niet. Hij had het gevoel dat Toph hem scherp in de gaten hield, net als Vienna alles van zijn bewegingen volgde. Als hij alleen was geweest, had hij het gedaan. Haar gewoon op de grond gegooid en laten liggen. Hij was toch te snel voor Vienna om hem daadwerkelijk te raken. En Toph kon ook weinig meer dan de aarde onder zijn voeten te doen beven. Misschien dat ze hem in zijn slaap overvielen, maar met zulke mensen onder een dak had hij toch standaard een slot op zijn kamer zitten. Ze kwamen er niet zomaar in zonder duidelijke herrie te maken.
          Het probleem zat echter daar voorin de klas, Merrin, van wie hij meer hield dan wie dan ook. De jongen was handig geworden in het ontwijken van het drietal, maar dat wilde niet zeggen dat als hij iets verkeerds deed dat ze hem met rust zouden laten. Als Yrla iets terug flikte, kon Merrin de prijs betalen. En dat wilde hij zijn vriendje niet aandoen. "Ze hebben het wel erg cosy samen, vind je ook niet?" vroeg het meisje opeens. Ze keek terug naar hem met een kleine grijns op haar gezicht. "Het ziet ernaar uit dat je vriendje je nu al aan het vervangen is voor de nieuwe, Yr. Maar maak je geen zorgen, wij zullen er voor je zijn als hij dat doet." Yrla voelde hoe ze met haar andere hand vlak boven zijn knie over zijn been wreef. Het gebaar liet de rillingen tot in zijn tenen trekken.
          Even keek hij naar het stel wat verderop aan de tafel zat. Hij was maar wat blij dat Merrin contact gemaakt had, maar hij was alles behalve jaloers. Merrin leek het gezellig te hebben en dat ging het om toch? En toch... Toch kon hij die kleine glimp van jaloezie niet onderdrukken, toen hij het enthousiasme zag waarmee zijn vriendje met zijn buurman praatte. "Dat zal niet nodig zijn, Vienna," zei hij, terwijl hij haar hand van zijn schouder haalde en haar hand van zijn been streek. "Merrin en ik redden ons prima."


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Vienna



    Ze grinnikte om hem. Yrla was een van de weinigen die ze niet zo snel onder de indruk kon krijgen, behalve als ze haar eigen lichaam in de strijd gooide. Toevallig had ze een paar weken geleden ontdekt dat dat de jongen zeer ongemakkelijk maakte, en liet ze nu net iets teveel van dit spelletje houden om het te laten. "Ik snap het alleen nog steeds niet," zei ze mierzoet. "Wat je nu precies in hem ziet. Volgens mij komt hij niet eens verder dan het strikken van zijn veters." Vienna kon de spot niet uit haar stem weren, terwijl ze naar de nutteloze jongen naast de nieuweling keek. De enige reden waarom ze hem soms wel eens geinig vond, was als ze hem hoog boven in een boom had gezet en hij schreeuwde om naar beneden te mogen. De angst in zijn ogen was heerlijk vermakelijk. Of als ze een andere manier had gevonden om hem te laten spartelen.
          "Ik snap ook nog steeds niet wat Romeo in jou ziet, dus dan hebben we iets gemeen." Vienna kreeg een kleine glimlach op haar gezicht. Ze gooide haar haren over haar schouder naar achteren en keek vanachter haar brillenglazen naar de jongen bij wie ze op schoot zat. "Ik heb heel veel te bieden," zei ze zwoel. "Meer dan je vriendje in ieder geval." Ze boog even voorover naar Yrla en fluisterde in zijn oor. "Ik zag je net heus wel kijken. Misschien moet je maar eens aan hem vragen of hij voor je veranderd. Je mag ze best voor een avondje lenen hoor, om dingen op te spicen." Toen ze weer iets achterover leunen, zag ze tot haar vreugde dat haar opmerking doel had geraakt. Yrla had rode oortjes gekregen en er lag een woedende grimas over zijn gezicht. Hij zei echter niets terug, omdat hij wist dat zodra hij dat zou doen dat ze de strijkstok van de nieuwe kneus in de nek van de andere kneus zou zetten. Misschien kon ze hen aan elkaar rijgen, al twijfelde of ze zoveel kracht kon zetten met haar gave dat ze echt door de huid heen drong.
          "Ga weg, Vienna. Ik hoef geen vals kreng als toetje" mopperde hij. Vienna grinnikte, al keek ze hem even aan alsof ze zich enorm beledigd voelde. Hij maakte het ook te makkelijk voor haar. Ze streek even een pluk haar uit zijn gezicht. "Ik weet best dat je nog steeds verlangt naar een vrouwelijke touch." Ze keek even peilend naar de jongen.
          "Hebben jullie überhaupt al ooit seks gehad?" vroeg ze nieuwsgierig. "Kan me niet voorstellen dat hij zoiets kan als die kneus nog niet eens op dat idiote ding kan spelen. Of überhaupt iets goeds kan doen."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2020 - 18:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    "Goede binnenkomer," zei hij zachtjes tegen de jongen naast hem. "Je kan werkelijk waar prachtig viool spelen." Een beetje ongemakkelijk keek Merrin over de schouder van Adam naar achterin de klas. Vienna had zich op de schoot van Yrla gevleid. Zij leek plezier te hebben in wat er gebeurde, maar het gezicht van Yrla stond strak en was geen emotie vanaf te lezen. Nerveus keek hij terug naar Adam. Het was niet dat hij bang was Yrla kwijt te raken aan Vienna, dat nooit, maar hij wist niet wat voor woorden daar uitgewisseld werden. Vast geen leuke. "Misschien kan je mij wel bijles muziek geven!" zei hij zacht met een glimlach, in een poging niet te denken aan wat er achterin de klas gebeurde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Merrins glimlach liet iets in zijn maag kriebelen. Het maakte hem nog veel knapper dan hij al was. Die Yrla is wel echt een geluksvogel. Hij schudde de gedachte van zich af. Wat raar om zoiets te denken. Hij kende die jongen amper. Hoog tijd om zijn gedachten af te leiden.
          ‘Ik heb geen flauw idee of ik ook andere instrumenten kan bespelen. Het ging eigenlijk vanzelf. Maar we kunnen het zeker proberen!’ Adam glimlachte. Hij wilde wel meer tijd met deze jongen doorbrengen en als hij daar wat van opstak was het natuurlijk alleen maar leuker. ‘Of denk je dat je je klasgenoten daarmee boos maakt? Ik begrijp dat iemand zonder naam niet echt vrienden als jij hoort te hebben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    Merrin haalde zijn schouders op. "Ik ben er zelf ook pas een jaar, waarvan ik een half jaar mijn naam heb. Maar zoals je Onyx net al hoorde, ben ik nog steeds niet heel populair onder hen." Hij keek even aarzelend naar de rest van de klas. "Ik weet niet of het hen boos maakt, maar ik hoop het niet." Hij vond het een verschrikkelijk idee dat Vienna of Toph achter hem aan zou komen, maar goed. Dat deden ze even goed wel, met of zonder nieuwe vriend. En hij had zich bedacht dat hij dat nu liever met nieuwe vriend deed.


    It's never gonna happen, Guys.