• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire • Vuur
    Fox • Dieren veranderen
    Astreal •Astral projection
    Tony • Onzichtbaar in het donker
    Emil • Duplicatie
    ~
    Onna • Ondoordringbare huid
    Vera • Vliegen
    Serena• Stembeheersing
    Heidi • Groene vingers
    8226 • Praten met dieren

    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    Dalit • Immuniteit voor gaven
    Goliath • Ant-man
    Rai • Electriciteit
    8034 • Gevarensonar
    ~
    Sarah• Onbekend
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]

    Rhino's
    ⚜️
    Romeo • Emoties manipuleren
    Damon • Dementor
    Peter • Spiderman
    Azrael • Krachten afnemen en aanvullen.
    Darian • Objecten materialiseren
    ~
    Maaya • Hallucinates.
    Melissa • [Onbekend]
    Alice • Spiegelloper
    Medusa • Verstenen onder haar blik
    Naamloze • Gedachtenlezen

    Elephants
    ⚜️
    [Onbekend] • [Onbekend]
    Vision • Met zintuigen spelen
    Nish • Aanwezigheid verbergen
    [Onbekend] • [Onbekend]
    [Onbekend] • [Onbekend]
    ~
    Kijo • Veranderen in een Oni.
    Stella • Licht ombuigen.
    Vera • Leugendetector.
    Helene • Genezing.
    [Onbekend] • [Onbekend]



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 11 sep 2020 - 18:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    'Kijk maar in de kamer hiernaast als je me niet gelooft.' Hij vernauwde zijn ogen iets. 'Maar niet zonder shirt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          'Oohh, or else what?' Jester grijnsde kantelde zijn hoofd om een vederlichte kus langs Onyx' lippen te strijken en beet er toen plagerig in. 'Denk je dat je me kan tegenhouden?'

    [ bericht aangepast op 21 dec 2020 - 23:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    Onyx’ lippen dwaalden langs de nek van zijn vriend tot hij net het plekje vlak onder zijn oor vond dat Jes altijd scherper adem liet halen. ‘Absoluut,’ fluisterde hij daarna in zijn oor. ‘Anders keten ik je vast aan het bed en laat ik die tong van je geen seconde ongemoeid om jezelf te kunnen vrij lullen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Tintelingen golfden door zijn huid waar Onyx's lippen hem raakten en Jester snakte naar adem. Iedere keer weer, hij kon het niet helpen. En met dat vloeibare vuur door zijn aderen werd het wel verdomd moeilijk om zijn hoofd nog bij de les te houden. 'Valsspeler,' mompelde hij, terwijl hij zijn vingers door Onyx' vochtige haren liet glijden. 'Goed, goed, jij je zin. Met shirt aan.' Hij grijnsde en verplaatste zijn hand terug naar Onyx' schouder, gaf hem de hardste zet die hij voor elkaar krijgen kon (hé, dat het Onyx' weinig moeite kostte om hem om te draaien betekende helaas niet dat dat andersom ook zo werkte) en ging bovenop hem zitten om te voorkomen dat de dude direct weer terug zou draaien. 'Laat ik m'n broek wel hier, klinkt dat beter?' Hij maakte aanstalten om van zijn vriend af te klimmen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    Onyx liet zijn handen langs Jesters zij glijden totdat ze op zijn heupen rustten terwijl hij hem peinzend aankeek. ‘Alleen als je een shirt van mij aan doet.’
          Die kwam tot zijn knieën ofzo, dan viel er voor die Lion nog niet veel te zien.
          Hoe dan ook zat het hem niet helemáál lekker dat zijn vriend liever bij de buren ging kijken dan halfnaakt op hem te blijven zitten, zeker omdat hij de bijdehante grijns van die krullenbol maar niet van zijn netvlies kreeg en aan de manier waarop Jester zijn mondhoek optrok, zag hij dat zijn donkere blik hem niet ontging.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          Jester grinnikte en bleef zitten. 'En ik maar denken dat ik de controlfreak was van ons tweeën,' zei hij plagend. Hij tekende met zijn vingers lijnen over Onyx' borst en hield zijn hoofd schuin. 'Als ik nu zeg dat ik eigenlijk ook wel wil douchen, krijg je dan een hartaanval? Lijkt me best een slechte zaak.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    Onyx ging rechtop zitten en sloeg een arm om Jesters middel, met de andere hand tilde hij Jesters gezicht op en gaf hem een tergend langzame kus. ‘Ik ben geen controlfreak.’ Een wild verlangen stroomde door hem heen toen Jesters vingers over zijn borst gleden en hij óók nog eens over de douche begon. ‘Maar geen enkele Lion gaat zich opgeilen aan iets wat van mij is.’ Met zijn duim streek hij langs Jesters onderlip zonder zijn blik los te laten. ‘En als jij nu zegt dat je gaat douchen, stap ik zo weer onder de douche en zorg ik ervoor dat je geen enkel stukje van dat prachtlijf vergeet in te zepen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



          'Dappere jongen die dat durft,' zei Jester hoofdschuddend, terwijl ondertussen zijn iNet begon te rinkelen ten teken dat hij nu toch echt als de wiedeweerga moest opstaan. 'Kom op dan, Prince Charming, want als we het ontbijt missen word ik chagrijnig.' Na een laatste kus gaf hij zijn vriend een knipoog en klom nu echt zijn bed uit, en ging op zoek naar een handdoek en schoon ondergoed. 'Welke gave heeft de nieuwe? Mentaal of fysiek? Gevaarlijk lijkt me niet echt, anders had hij gisteren heus wel iets gedaan. Of de hulp van een Lion ook niet nodig gehad.' Met een handdoek over zijn schouder geslagen wierp hij nog een blik naar Onyx op het bed en hij grijnsde. 'Je haar zit schattig. Ga je nog mee om mijn inzeepkunsten te bewonderen? Eenmaal andermaal, nu kiezen.'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2020 - 16:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    ‘Wat denk jij dan? Iets beters krijg ik de komende uren niet te zien.’ Hij kwam overeind van het bed en diepte een schone handdoek op uit zijn kast, gezien de ander over de stoel hing en nog niet droog was.
          ‘Zijn gave is fysiek – denk ik? Al weet ik niet of ie ook zo werkt?’ zei hij terwijl hij achter zijn vriend aan naar de badkamer liep. Een paar tellen later stonden ze onder de douche en trok hij Jester met zijn rug tegen zich aan terwijl zijn lippen af en toe op de straaltjes drukte die langs zijn schouders naar beneden stroomden.
          ‘Hij kan tijdreizen,’ vertelde Onyx, zijn gedachten half bij het gesprek dat hij wilde voeren en half bij de andere dingen die hij met zijn vriend wilde doen nu ze zo dicht tegen elkaar stonden. Wetend dat Jes ging lopen zeuren als hij veel te laat dreigde te komen, greep Onyx naar de douchegel en spoot die over Jesters schouders en rug en wreef erlangs tot het begon te schuimen. ‘Teleporteren ook, denk ik, met een beetje oefening. Leek me best handig, dus ik heb hem voorgesteld dat wij hem wel tegen die drie viswijven kunnen beschermen. Hier en daar iemand die ons niet haat kan soms best handig zijn.’ Hij verspreidde wat zeep over de voorkant van Jesters bovenlichaam en genoot van het gemak waarmee zijn hand over zijn gladde lijf gleed, tot hij bij Jesters keel kwam en de jongen daardoor automatisch zijn hoofd iets hief. ‘En ik dacht…’ Hij boog zijn hoofd om Jes’ hals te zoenen en er zachtjes zijn tanden in te drukken… ‘Dat een ingang naar de Lions best handig is.’
          Er begon zich een plannetje in zijn hoofd te vormen.
          Fire was een van de sterksten op school. Onyx had dan wel een persoonlijke reden om de kerel weg te willen hebben – hij wilde niet dat zijn vriendje op een dag net zo geroosterd werd als zijn oude buddy – maar er waren er zat die hem om andere redenen uit de weg wilden ruimden. Ze konden dat best op een onopvallende manier voor elkaar krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    September 2020 - alternatief

    Vienna



    Ze lachte spottend. "Hij zou nooit durven. We hebben het hem te goed aangeleerd." Maar ook Vienna zat het niet helemaal lekker dat het gat leeg was. Ze keek even naar haar vriendin met een onheilspellende lach op haar gezicht. "Maar we kunnen het natuurlijk altijd vragen."

    [ bericht aangepast op 24 dec 2020 - 10:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn ~ September 2020


    Jester Madcap



    Het was zo, zo verleidelijk om nu heel andere dingen onder de douche te gaan doen, maar in ieder geval een van hen moest zijn hoofd er wel nog een beetje bijhouden, anders kwamen ze nergens. Maar Onyx maakte het wel verdomd moeilijk zo. Heel even gaf Jester eraan toe en draaide zich om om zijn lippen met die van zijn vriend te laten versmelten, en daarna gaf hij de jongen een zetje met zijn heup en smeerde vlug een dot shampoo in zijn haren. Misschien dat ze vanavond de nu verloren tijd konden inhalen, als er geen Lion rond huppelde en er een ontbijt op hen stond te wachten dat ze zouden kunnen missen.
          'Oeh, gaan we prins op het witte paard spelen?' Jester stak zijn hoofd onder het stromende water, woelend door zijn haren en hij keek over zijn schouder. 'Dan mogen we hem nog wel eens wijsmaken dat eerste indrukken niet tellen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Merrin


    "Je kon niets voor hem doen, Merr. Je weet dat die meiden er nare gewoonten op na houden." Merrin voelde hoe Yrla door zijn haren heen streelde en een zachte kus op zijn slaap werd gedrukt. En hoewel Yrla het goed bedoelde, voelde Merrin zich alleen maar ellendiger door die zin. "Maar dat is het hem nou juist," fluisterde hij terug. "Ik kon niets doen voor hem." Hij hoorde Yrla een geluid maken dat hij het begreep. "Nou dan ben je er nu toch voor hem? Als er echt iets gebeurd is, kan hij nu heel goed je hulp gebruiken. Wees een vriend voor hem." Merrin keek even omhoog naar zijn blonde vriend. Kon hij er nu voor 8175 zijn? Merrin veegde de tranen van zijn wangen. Misschien had Yrla wel gelijk. Hij had vannacht niets kunnen doen, maar dat betekende niet dat hij nu niets kon doen. Een voorzichtige glimlach kwam op zijn gezicht, terwijl hij een hele lichte kus op Yrla zijn lippen drukte. "Dankjewel," zei hij oprecht.
          Merrin zijn oog viel op zijn wekker en een schok ging door zijn lichaam. "We zijn laat! We moeten nu naar het ontbijt." Hij had de dekens al van zich afgeslagen en wilde haastig weglopen, maar hij voelde hoe Yrla hem terugtrok en tegen zich aan trok. "Merr, relax. We zijn zo in de zaal." Met lichte tegenzin liet hij zich tegen Yrla aandrukken. Zijn hele lichaam voelde zwaar aan, maar dat kwam waarschijnlijk meer doordat hij zo weinig geslapen had. Hij had de puf niet om tegen te werken. Zeker niet toen Yrla een spoor van kussen in zijn nek achterliet. "Waarom slaan we het eerste uur niet gewoon over?" hoorde hij zijn vriend zachtjes vragen. "Volgens mij kan jij nog wel een uurtje slaap gebruiken." Zijn lichaam wilde niets liever dan toegeven aan dat verzoek, maar zijn hoofd kon 8175 op het moment niet loslaten. Merrin wilde weten hoe het met zijn vriend ging en hij wilde laten weten dat hij er vanaf nu echt voor hem was.
          Hij keek even achterom naar Yrla, die diep zuchtte. "Ja, ik weet het. Kom op." Merrin kreeg een zetje van zijn vriend en liep gehaast naar de kledingkast om kleding voor hemzelf en Yrla uit te kiezen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2020 - 11:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Onyx


    ‘Ik heb me met mijn voortschrijdende inzicht voorbeeldig gedragen,’ antwoordde Onyx. ‘Jij was degene die met dreigementen begon te strooien.’ Aan de manier waarop zijn vriend net van hem was weg gestapt leidde hij af dat er dat hij helaas nog steeds zijn ontbijt verkoos boven een hot shower op een manier die weinig met de temperatuur van het water te maken had, dus hij liep naar de andere kant van het douchehok en begon zich af te drogen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Adam
    ———

    Inmiddels was het wel tijd voor het ontbijt. Alleen gaan leek hem niet zo handig en daarom besloot hij toch maar te vragen of zijn buren al zo ver waren. Hij liep ernaartoe en klopte aan. ‘Gaan jullie mee ontbijten?’ vroeg hij – toch wel met een zenuwachtige kronkel in zijn maag omdat ze misschien wel niet op zijn aanwezigheid zaten te wachten. Misschien was dat wel iets wat ze graag samen deden, zonder dat hij er als een soort vijfde wiel aan de wagen bij zat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alternatieve tijdlijn - September 2020

    Toph


    Toph knikte langzaam. 'Hij kan wel voor ons uitvogelen wie hem gered heeft. Iemands vertrouwen schaden op dag twee is toch best memorabel. En anders laten we ze de volgende keer samen badderen.' Ze grinnikte. 'Kijken wie het langst zijn hoofd boven water kan houden.'


    Every villain is a hero in his own mind.