• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester beet op zijn lip en dacht daar even over na. 'Ja,' mompelde hij uiteindelijk. 'Ik denk het wel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Opeens een beetje onzeker trok Onyx zich wat terug. Zijn poging tot een peptalk had niet echt het effect waarop hij gehoopt had. Geloofde Jester hem niet? Was het uitspreken van zijn gevoelens niet genoeg? Als Jester zulke dingen tegen hem zei, voelde hij zich altijd beter. Wat deed hij dan verkeerd? Hij wist niet wat hij verder nog moest zeggen en tuurde naar zijn handen.
          ‘We moeten zo maar naar de eetzaal gaan,’ mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij had geen antwoord. Het enige wat uit zijn mond kwam, was wat vaag gemompel waar hij zelf niet eens woorden van kon maken. Hij wist gewoon niet goed hoe rondom Nish te gedragen. Die ochtend had hij Nish niet eens aan mogen raken en hij had gewoon... hij had gewoon.. Wat hij had gewild, wist hij ook gewoon niet meer. Hij stond gewoon perplex met zijn mond vol tanden en wist absoluut niet hoe op Nish te reageren, behalve een of andere flauw, zenuwachtig glimlachje.
          Hij was op zoek naar woorden, tot hij zich opeens iets besefte. "Ah, fack jou, Nish. Ik dacht dat ik na vier jaar wel een keer eroverheen zou zijn dat ik niet weet wat terug te zeggen. Kom gewoon zitten." Hij grijnsde.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2021 - 12:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish grijnsde naar zijn vriend, pakte het kussen van het andere bed zodat hij die achter zijn rug kon steken en ging naast Yrla zitten. Het was… best knus, en hij zou zichzelf eraan moeten blijven herinneren dat dit geen Onyx was tegen wie hij kon aan leunen. Of bij wie hij dat in elk geval tot gisteren had kunnen doen…
          ‘Ik zoek wel een film uit,’ zei Nish en hij pakte de afstandsbediening. ‘Aangezien jij waarschijnlijk al wegdroomt voordat ze de titel hebben laten zien.’
          En zo kon hij iets zoeken wat genoeg actie had om zijn aandacht erbij te houden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Elke vezel in zijn lichaam stond op scherp nu Nish zo dichtbij zat. Maar hij wist niet zeker of hij het vervelend vond. Hij zou hier gewoon weer aan moeten wennen en het was goed als ze gewoon normaal naast elkaar konden zitten. Ook al was dit best knus. "Je hebt wel hoge pet van me op," zei hij met een grijns. Al had Nish wel gelijk, lang wakker blijven was een opgave. Hij voelde nu al zijn ogen af en toe dicht zakken.
          In ieder geval was hij nu niet alleen, misschien zou het helpen de nachtmerries weg te houden. "Mocht ik in slaap vallen, maak me wakker voor het eten oké? Het is belangrijk dat ik straks eet." Yrla gaapte een keer, voor hij iets dieper in zijn kussen wegzakte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish klikte de film Mad Max: Fury Road aan en keek opzij. ‘Jou wakker maken is anders een hele opgave. Zijn daar nog magische manieren voor? Want volgens mij had ik met een bulldozer door je slaapkamer heen kunnen rijden, net.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Is dat ook de reden dat je vanochtend zei wel oké te zijn met een oplossing waarbij... Clive niet doodgaat?' Een beetje onzeker keek hij naar Onyx op. 'Omdat Zebediah eigenlijk mijn Maaya is?' Zo had hij er nog nooit naar gekeken, maar de vergelijking klonk steeds logischer hoe langer hij erover nadacht. En al zeker als hij daarbij meenam dat zodra Nish zou vertellen wat Zebediah gedaan had, dat Onyx Zebediah net zo erg zou gaan haten als Jester nu Maaya deed. Onyx kennende zelfs erger, waarschijnlijk.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Ja, dat krijg je als ik net uitgeschakeld ben. Maar er ligt een luchttoeter in de kast als het echt nodig is. Niet dat ik je dat in dank zal afnemen, maar het moet maar." Hij knorde een beetje chagrijnig. "Een glas water kan soms ook nog helpen." Maar daar zat hij ook niet echt op te wachten. Hij keek even naar Nish en toen terug naar het scherm. Een goede film kon hem vast wel even wakker houden toch?


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Ja,’ antwoordde Onyx eenvoudig. ‘Hij was toch als een soort broer voor je.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    'Een luchttoeter?' herhaalde hij met een scheve grijns. 'Die vraagt erom om misbruikt te worden.'
          Een klont ijs vormde zich in zijn maag bij het woord misbruikt. Ondanks de compleet andere context zag hij opeens weer de zelfvoldane grijns op Zebediahs gezicht voor zich en hij trok de dekens tot zijn schouders op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Oh joepie," zei hij sarcastisch. Het wordt misbruikt viel op een of andere reden niet helemaal lekker, maar hij glimlachte even nerveus naar Nish. Een glimlach die niet beantwoord werd. Yrla had het gevoel dat het niet helemaal goed ging in zijn hoofd. Hij zag het gezicht van de jongen betrekken, ook al was het maar heel klein. Opnieuw zat hij in hetzelfde dilemma als vanmorgen, mocht hij Nish aanraken of niet?
          Nish was nu echter wel dichter op hem komen zitten. Plus ze hadden gewoon weer een beetje normaal met elkaar gepraat. Als het Vienna was geweest, dan had hij gewoon en arm om hem heen geslagen. Maar met Nish... Kwam het door wat er tussen hen gebeurd was vroeger?
          Misschien moest hij erover nadenken hoe hij dat eerder altijd met Jester deed. Als Jester niet lekker in zijn vel zat, al was dat niet veel gebeurd. Maar hij kon zich niet herinneren dat hij Jester een arm om zijn schouders sloeg. Misschien had hij het wel gedaan, maar het stond hem gewoon niet bij. "Gaat het wel?" vroeg hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish schudde zijn hoofd – meer om weer terug in het hier en nu te komen dan dat het een antwoord op Yrla’s vraag was. ‘Jawel. Sorry.’ Hij glimlachte vluchtig. ‘Ik heb al de hele dag van die herinneringsflitsen, maar die gaan wel over.’ Hij leunde iets naar achteren in het kussen. De bezorgdheid trok niet van Yrla’s gezicht weg. ‘Ik heb vanmiddag Jesters hulp gevraagd, die heeft me nu een soort overtuiging gegeven dat ik Zebediahs orders negeer, mocht hij terugkomen. Niet dat het helpt tegen de stroomstoten, maar het is in elk geval iets. Ik vraag vanavond of ik in elk geval voor een paar nachten bij Onyx kan slapen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Oh.." Hij wist even niet zo goed hoe te reageren. Aan de ene kant was hij blij en opgelucht dat Nish hulp had gekregen. Aan de andere kant voelde het een beetje zuur, omdat hijzelf niets had kunnen doen. "Wat fijn," maakte hij snel zijn zin af. "Ik hoop echt dat het helpt." Dat hoopte hij ook echt. Yrla hoopte echt dat Nish niet meer naar Zebediah hoefde te luisteren, misschien zou het uiteindelijk ook iets voor hem zijn.
          Hij keek even met een kleine grijns naar Nish. "En Jester heeft wel erg veel vertrouwen in je als hij je met zijn vriendje op een kamer laat slapen." Yrla tikte Nish naast hem even kort aan met zijn elleboog, wat een golf door zijn arm bezorgde. "Maar fijn dat je niet alleen slaapt."


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘We zullen zien of dat vertrouwen terecht is,’ zei Nish met een grijns, die deze kans wel wilde aangrijpen om weer een luchtiger onderwerp aan te snijden. ‘Tenslotte hadden we voor vanavond part II van ons al twee keer uitgestelde date staan. Over dates gesproken…’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen terwijl hij Yrla aankeek. ‘Evelin? Why


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Begin me er niet over," zei hij met een zucht. Yrla keek weer terug naar het scherm. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar Nish en Yrla wist dat hij beter antwoord kon geven, anders kwam hij er niet vanaf. "Eerste keer dat we elkaar ontmoeten was prima. Ik had een gevoel dat we elkaar al ergens van kenden of zoiets. Wel, was toen nog gezellig. En aangezien ik mijn hoofd wilde verzetten en eerlijk gezegd zonder opties nog was, nou ja." Yrla haalde zijn schouders op. "Een keer wat anders. En toen gebeurde gisteravond, alsof er totaal iemand anders voor mijn neus stond dan ik de week ervoor zag." Misschien kon hij Evelin beter straks appen dat vanavond niet echt door kon gaan. Hij ging echt niet zijn bed uit voor een ongezellige date en Yrla merkte dat hij nog wel wat extra slaap kon gebruiken.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2021 - 19:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.