• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Uit zijn woorden maakte Nish wel op dat het niet veel voorgesteld had en dat het waarschijnlijk een poging was geweest om over Fersephone heen te komen. ‘Nou ja – als het toen nog gezellig was, kan je het nog een shot geven?’ Nish trok een mondhoek op. ‘Niet dat ik haar zou aanbevelen. Mijn afdeling heeft wel gezelligere dames te bieden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Ik denk dat ik voorlopig wel even klaar ben met de dames," mompelde hij. "Geeft alleen maar drama." Of hij het werkelijk meende wist hij niet zo goed. Eerder had hij nog nagedacht over die blind date van Emil. Maar op dit moment stond zijn hoofd totaal niet naar daten. Met alles wat er gebeurde, misschien was het ook beter als hij het gewoon niet deed. Ondanks dat dat voelde als opgeven. Maar ja, als er niets leuks rondliep...


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish

    Nish grijnsde en bewoog plagerig zijn wenkbrauwen op en neer. 'Nou gelukkig zijn er ook nog hele leuke vrijgezelle heren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij wist niet wat het was. Het feit dat ze maar met twee waren, dat dit Nish was of het feit dat hij er al aardig aan begon te wennen, maar tot zijn eigen verrassing maakte hij een grijnzende opmerking terug. "Stel je nu jezelf voor? Want iedere jongen hier is bezet voor zover ik weet."


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Oh niet allemaal,’ antwoordde Nish en hij grinnikte zacht. ‘Een kamer verder slaapt er nog een die al met dit halve House gezoend heeft, dus misschien dat ie jou ook nog aan de collectie wil toevoegen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Het duurde een paar tellen voor Yrla door had over wie Nish sprak. De grijns verbleekte van zijn gezicht en als blikken konden doden, was Nish nu een lijk geweest. "Technisch gezien is die ook bezet. En zelfs al was dat niet zo, dan zelfs niet al was het de laatste keuze op aarde." Yrla trok een gezicht. Oké, het was niet meer dat hij echt walgde van jongens samen, maar met Fox?! "En als jij het probeert knoop ik je op zijn kop vast aan de dichtstbijzijnde boom tot je hoofd weer normaal werkt."

    [ bericht aangepast op 20 feb 2021 - 21:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish schoot in de lach bij het zien van Yrla’s gezicht. ‘Zo lelijk is hij ook weer niet,’ grinnikte hij. ‘En tijdens het zoenen is hij in elk geval stil.’ Hij keek zijn vriend nieuwsgierig aan. ‘Maar als je iemand moest kiezen – wie dan? Mij niet meegerekend want ik weet al hoe onvergetelijk je mijn zoen vond.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Hoe bedoel je? Als ik moest kiezen?" Liever koos hij helemaal niets.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    'Gewoon. Áls je een kerel moest uitkiezen om mee te zoenen, voor wie zou je dan gaan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Zo voelt het echt hè? Meer te winnen hebben dan te verliezen?' Jester tegende niet bestaande figuurtjes op Onyx' been, terwijl de spanning in hem langzaam wegebde. Met Clive zou hij er ook zo in staan, inderdaad. Zelfs nu nog. Dat nam niet weg dat het waarschijnlijk een beroerd slecht idee was en nog altijd gevaarlijk, maar hij begreep wel waarom. Beter dan eerst en dat hielp om een stukje van die angst voor Maaya te verminderen. Lang niet alles, maar in ieder geval een beetje.
          Je verliest me echt niet, Jes. Dat laat ik echt niet gebeuren.
          Hij haalde diep adem en glimlachte. 'Oké. Mentale breakdown is weer voorbij. Ik doe het weer.' Hij keek op en rekte zich uit om een kus tegen Onyx' kaak te drukken. 'Dankjewel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx liet zijn blik over Jesters gezicht glijden. Hij voelde zich nog steeds onzeker, niet wetend of hij nu wat van zijn angst had kunnen wegnemen of niet. Tot slot was Jes niet zozeer bang voor wat Maaya zou doen, maar eerder voor hoe Onyx erop zou reageren. Of hij weer zo zwak bleek. Het zorgde voor een steek in zijn buik. Misschien moest hij dan toch maar bij Maaya uit de buurt blijven. Als Jes hem al niet vertrouwde, was dat waarschijnlijk terecht. 'Dus... Eetzaal dan maar?' mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Niemand! Ik zou nog liever doodgaan. Dat zou het antwoord zijn geweest, als Dezi er nog was. Dan had hij niet eens over de vraag na willen denken, dan was dat absolute bullshit geweest. Maar Yrla wilde laten zien dat hij veranderd was, dat hij het kon accepteren. En het was maar een vraag toch? Hij hoefde het niet echt te doen, het was maar een vraag. Dat hij erover nadacht, wilde niet zeggen dat hij ook op jongens viel.
          Werkelijk? Hij laat je er wel over nadenken. En je weet, eerst eraan denken, daarna ga je het doen. En ben je net zo'n freak als de rest.
          Fuck off, Dezi! Yrla wist niet zeker of het Dezi echt was die in zijn hoofd praatte. Maar het meisje had hem wel eens verteld dat omgaan met Nish ervoor zorgde dat hij veranderde in een homo. Hij zou namelijk gedachten in zijn hoofd stoppen en die zouden hem veranderen. Wat natuurlijk belachelijk was. Dat kon niet. Toch? Yrla schudde de gedachte van zich af. En was niets mis mee. Hij kon dit prima beantwoorden. "Uhm..." zei hij om tijd te winnen. Misschien moest hij maar gewoon het rijtje afgaan.
          Onyx... Leek hem niets. Het was goed zo, als het nu was. Hij had het gesprek van die middag fijn gevonden, maar hij kon zich echt niet voorstellen dat hij Onyx wilde zoenen. Ze botsten ook vaak genoeg en waarschijnlijk was hij een van zijn edele delen kwijt als hij het zou proberen.
          Jester ging hij niet eens over nadenken, net als Fox en Adam. Dat was alle drie sowieso een nee.
          Merrin... Bij Merrin walgde hij om een of andere reden niet van het idee. Maar hij zou de jongen de stuipen op het lijf jagen, plus alle problemen die daarbij zouden komen met de andere drie jongens was dat een allang gepasseerd station.
          Dus een Panther zat er niet echt in voor hem. Yrla liep even de andere jongens na die hij kende. Bij een aantal Lions haalde hij direct zijn neus op, zoal Fire of Astreal. Maar uiteindelijk bleef hij bij eentje hangen. "Even losgelaten of hij op jongens valt of niet. Maar dan denk ik dat ik voor Emil zou gaan. Ken je hem?" Emil en hij hadden de laatste tijd een behoorlijke goede band opgebouwd. De jongen was gezellig, ze konden samen wat doen en lachen. En op zich was Emil best knap toch? Bij die laatste vraag aan zichzelf fronste hij zijn wenkbrauwen. Zo had hij nog nooit over een jongen nagedacht. Bij meiden wist hij precies wat hij knap of niet vond, maar bij jongens had hij nooit stilgestaan bij die vraag. Willekeurig kwam de vraag in zijn hoofd of hij Nish knap vond en nieuwsgierig keek de jongen opzij. Het antwoord kwam door de hitte die naar zijn gezicht trok, meer dan dat hij het bedacht.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish zag de tweestrijd op zijn gezicht, maar wachtte geduldig af. Hij begreep best dat het een gewaagde vraag was voor iemand die tot niet zo lang geleden een hekel aan homo’s had, maar als Yrla zich een beetje los wilde maken van Dezi’s leugens was dat heus niet zo verkeerd. Er trok een grijns over Nish’ gezicht toen de jongen niet alleen Emils naam noemde, maar zelfs een kleur kreeg.
          ‘Ja – Emil ken ik wel. Een keuze waar ik me wel in kan vinden,’ zei hij met een knipoog.
          Heel goed kende hij de jongen niet, maar via-via was hij wel bevriend geweest met Maeve en Sarah. Aangezien hij een zwak had voor donker haar en lichte ogen, was hij Nish zeker opgevallen, maar uit niets had hij kunnen opmaken dat de jongen ook op jongens viel. Of op meiden. Hij leek zich er überhaupt niet zo voor te interesseren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    De knipoog deed even een golf in zijn maag rollen. Yrla keek snel weer terug naar het scherm, niet zo goed wetende wat hij nu moest zeggen. Hij bleef het een beetje ongemakkelijk gesprek vinden. Yrla probeerde de beelden op de tv te volgen, maar hij merkte dat de film te snel voor hem ging. Tot hij ineens een vraag bedacht waar hij wel nieuwsgierig naar was en die toch nog even voorkwam dat hij indommelde. "Oke, en wat nu andersom? Stel jij moet een meisje zoenen, ik weet dat je ze niet leuk vind, maar stel. Wie zou je kiezen?"

    [ bericht aangepast op 21 feb 2021 - 10:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Hmm. Ik heb wel met meisjes gezoend – en een keer meer geprobeerd met Medusa.’ Hij grinnikte bij de herinnering. ‘Wat niet zo succesvol was en wat ze niet zo leuk vond. Is ook wel een tijd terug hoor. Maar als ik uit mijn eigen House moet kiezen dan ga ik voor Sarah. Die heeft in elk geval een beetje pit.’


    Every villain is a hero in his own mind.