• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 1            Speeltopic


                                                                                                                           





    Groep 1 Gemeenschapsruimte :
    Luca > Martell > Alyssa

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kyle > Jacob

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kali > Florence > Donovan

    Groep 3 Gemeenschapsruimte :
    Lysias > Nesrin

    Groep 4 Gemeenschapsruimte :
    Asteria > Darion > Dinah > Jonah > Ruhn

    Groep 5 Gemeenschapsruimte :
    Fenix > Jeriah > Elijah

    The hallways :
    Evelynn > Elias

    Wandering around schoolgrounds :
    Salhi > Darrian

    On the way to Evicka's office :
    Ramsey > Evicka

    Alleen :
    Lilith, Belial, Donovan, Amarina

    Legenda
    Naam : iemand is aan de beurt
    Naam : iemand is verplaatst, maar nog niet aan de beurt
    Naam : Iemand is weggegaan



    Belangrijke data




    Verjaardagen
    September : 16 (Alyssa),
    Oktober : 1 (Darion / Ziam), 4 (Jonah), 31 (Devrim)
    November : 3 (Salhi)
    December : 18 (Dinah)
    Januari : 1 (Jacob), 19 (Kyle), 31 (Ruhn)
    Februari : 11 (Donovan)
    Maart : 14 (Zuzana), 18 (Luca), 20 (Jeriah & Darrian)
    April : 2 (Ramsey), 14 (Kali), 16 (Evelynn)
    Mei : 10 (Martell)
    Juni : 16 (Isara), 30 (Charlize)
    Juli : 4 (Elijah & Nesrin),
    Augustus : 24 (Elias & Florence), 31 (Laslo)

    Onbekend : Lysias, Evicka, Asteria

    Feestdagen

    31 oktober : Samhain (Ritueel: schrijf een wens op een tak en verbrand die in een groots vuur. Dit feest stamt uit de tijd waarin demonen vooral in het donker actief waren. Het luidt een nieuwe periode in waarin de nacht langer duurt. Over het algemeen wordt dit feest gevierd door de demonen, maar op het Metanoia wordt er van iedereen verwacht dat hij/zij mee participeert. Vaak wordt dit feest gecombineerd de sterfelijke variant: Halloween.)

    24 december : Christmas Eve (Kerstmis wordt groots gevierd op het Metanoia en vooral in het laatste jaar wordt er extra veel aandacht aan besteed in de vorm van een gala.)

    25 & 26 december : Christmas (Het is traditie dat op de ochtend van 25 december de leerlingen de mogelijkheid krijgen hun cadeaus uit te wisselen, eventueel ook aan de docenten. Op de tweede kerstdag doen de docenten dit ook, hoewel dit niet iets officieels is. Er wordt een grootste ontbijt klaargezet, evenals een groot avondmaal)

    30 april : Beltane (Ritueel: de mannen geven een corsage van een bloem naar keuze aan hun speciale persoon. Dit feest is de tegenhanger van Samhain en hiermee wordt gevierd dat het licht langer in stand blijft. Ergens zou je kunnen zeggen dat dit vergelijkbaar is met ‘Valentijnsdag’. Dit wordt meestal gevierd door engelen.)

    Er komen misschien meer feestdagen erbij, maar dit is alvast een voorproefje voor de skips waarmee we nog te maken krijgen, hihi. Hopelijk zit er iets bij wat jullie ook aanspreekt.


    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 14:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    Hyonyeo schreef:
    Nikolas staat grotendeels. Er moeten nog wat details toegevoegd/verandert worden, en zijn verleden ook, maar dat doe ik later.


    Niet helemaal relevant: maar je lay-out is amazing.


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Niet helemaal relevant: maar je lay-out is amazing.


    I second this. :Y)


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Ik zag dat jullie rollentopic "heropend" was in de titel. Staat jullie RPG nog open voor nieuwe mensen? Het concept klinkt heel vet namelijk! <3

    En joejoe, wat een prachtige lay-outs hebben jullie in dat rollentopic. Hoe dan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik zag dat jullie rollentopic "heropend" was in de titel. Staat jullie RPG nog open voor nieuwe mensen? Het concept klinkt heel vet namelijk! <3

    En joejoe, wat een prachtige lay-outs hebben jullie in dat rollentopic. Hoe dan?


    [ columns][ /columns] is je beste vriend! Zonder die spaties dan, ofc.


    That is a perfect copy of reality.

    Apocalyptic schreef:
    Ik zag dat jullie rollentopic "heropend" was in de titel. Staat jullie RPG nog open voor nieuwe mensen? Het concept klinkt heel vet namelijk! <3

    En joejoe, wat een prachtige lay-outs hebben jullie in dat rollentopic. Hoe dan?

    Vanavond om 19:00 zouden alle rollen af zijn en kon het maken van relaties beginnen. Meerderen hebben met smart zitten wachten, dus als jij het niet erg vind om je daar een weg tussen te vinden... Dan is mijn antwoord ja. ^^


    I have seen my own sun darkened

    DEADLINE VERSTREKEN


    YYAAASSHHH! HET IS ZOVER AAAHHH! Dank jullie wel voor het wachten, ik stel jullie geduld met mij en mijn heftige kritiekpunten zeer op prijs. Ik heb er enorm veel zin in en ik hoop jullie ook!

    Ik vroeg me af of er behoefe is aan een spreadsheet gezien de omvang van ons RPG. Ik heb een flauw idee hoe ik daarmee overweg moet, dus als er iemand zegt dit wel te kunnen.... Hit me up. @Sisu, @LittleRomana en @Amren hebben toestemming gekregen hun rol later af te maken, we hebben een nieuw lid erbij @Apocalyptic en sommige slachtoffers worstelen nog met mijn feedback. Als er vragen zijn, kunnen jullie me gerust een appje / PB'tje / Discord bericht sturen. ^^

    Ten tweede stel ik voor dat we de deadline voor de relatielijstjes op Volgende week zondag 22:00 zetten. Zou dit voor iedereen uitkomen? En dan wens ik nu iedereen succes met relaties maken! <3


    I have seen my own sun darkened

    Wieeeh — het is 19:00.
    Hierbij mijn lijstjes met wat ik zoek voor m'n boys!

    Relatielijstje Devrim
    • best friend
    • enemies
    • ex
    • familie
    • first male kiss
    • friends with benefits (één vast persoon / lust over love)
    • iemand die hem bijles geeft (alle vakken mogelijk)
    • iemand die hem heeft verlinkt
    • iemand die hij misbruikt voor zijn welzijn (bijv. drugs verstoppen)
    • party buddies

    Relatielijstje Ruhn
    • art friends
    • best friend
    • crush
    • enemies
    • first kiss
    • iemand die hem bijles geeft (geschiedkunde)
    • iemand die hem helpt met zijn keuzestress
    • iemand die hem helpt om te slapen
    • iemand die hij ziet als zijn muze
    • study buddies

    Mocht je iets hebben waarvan je denkt (of zelf iets anders in gedachten hebben): YES, daar is mijn personage perfect voor gemaakt — hit me in my GB. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 23:03 ]


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Salhi
    • devrim: neef. vroeger waggelde salhi continu achter heen tot een leeftijd van 10, jaar, wanneer dev slecht werd brak hij ruw het contact. wat een grote impact had op salhi haar omgang met anderen. het was zo'n onverwachte en onlogische reactie.
    • iemand die, ten gevolge van salhi haar proces, als haar maatje werd aangewezen om haar meer bij de lessen te houden (graag een engel of engelneigende twijfelaar).
    • oude vrienden. na salhi haar verandering door devim liet ze iedereen vallen uit angst om hetzelfde mee te maken. dit waren gewoon kleine vriendschappen, eerder speelmaatjes (ongeveer 3 of 4)
    • salhi was onbedoeld betrokken bij een duistere scheme. hierdoor heeft charlize iets om haar mee te chanteren en haar te gebruiken voor haar deals. ik zoek dus nog mensen die eerder bij the dealer (charlize) voor een deal kwamen en daarvoor salhi haar expertise nodig hadden. ze kent het kasteel op haar duimpje.
    • iemand vanuit de kunstklas waar salhi oprecht haarzelf kan zijn: de vrolijke passievolle dame met een talent voor bouwtekeningen.
    • optioneel: een demon die haar chanteert om de poort naar de sterfelijke wereld te vinden, ze heeft deze eigenlijk al gevonden, maar houdt dit geheim.

    Nesrin
    • Iemand die haar vanwege haar lengte onderschat tijdens zelfverdediging (of meerderen)
    • Een aantal jeugdvrienden (voor Nesrin waren het niet echte vrienden, ze viel buiten de boot met haar gedrag). Voornamelijk Engelen. Hier zou een conflict mee ontstaan zijn of ze willen haar overhalen weer terug te komen naar de kant van de Engelen.
    • Demon friends die Nesrin naar de andere kant trekken. Redenen vallen nog te bespreken. Dit doet ze om erachter te komen wat voor een demon ze wilt zijn. De leider in kwestie zal ze veelal uitdagen (3 of meer?)
    • Iemand die haar bijles geeft in wiskunde om deze naar gevorderd te krijgen.
    • Iemand die constant van haar won met schaken en dat Nesrin daar enorm fanatiek van is geworden.
    • Iemand (mag meerderen zijn) die ze gemakkelijk onder de tafel drinkt. Ze is altijd in voor een uitdaging, zeker als ze weet dat ze kan winnen.
    • Optioneel: Een relatie met een engel die haar accepteert zoals ze is en haar geholpen heeft los te komen van Elijah (mag ex zijn of eventueel nog steeds gaande)

    Martell
    • Een crush van zijn kant, een lieve en verlegen persoonlijkheid (m or f)
    • Iemand die de rol van Advisor op zich wilt nemen. Een vertrouweling die altijd voor hem klaar staat en geen woorden nodig heeft om te weten dat Martell nu een tweede paar hersens nodig heeft.
    • Iemand (of meerdere) die naar hem toe komen voor zijn goede raad.
    • Goede vrienden waar hij altijd op terug kan vallen (graag Engelen).
    • Vrienden vanuit zijn jeugd waar hij een sterke band mee heeft, zijn standard go to friends.
    • Optional: an old dark fling.
    • Optional: een Engel dame die door anderen wordt gezien als de The White Queen, terwijl zij en Martell eigenlijk goede vrienden zijn van elkaar.

    Dinah
    • Voor Dinah zoek ik zowel Angel als Demon friends. Ze zal veel vriendschappelijke relaties hebben, vanwege haar eigen karakter of uit angst voor haar broer.
    • Ik zie Dinah als een persoon die onschuldige flirtstionships heeft met de engelen en twijfelaars en wel eens in bed heeft gelegen bij een demon, of twijfelaar.
    • Voor Dinah zoeken ik in ieder geval 1 of 2 beste vrienden / vriendinnen. Die ze heel dicht bij zich houdt, maar nu ze in het laatste jaar is gezet op afstand houdt vanwege haar broers.
    • Volitares die meerdere malen het slachtoffer zijn geweest van haar onhandigheid en hierdoor ietwat voorzichtig zijn in haar buurt.
    • Lacrosse training buddy, iemand die haar het nest uitschopt om een ronde te gaan hardlopen voordat de training begint, of elke dag als hij/zij dat aandurft.

    Charlize
    • Zoveel mogelijk mensen die een deal met haar, als anonieme persoon met de status The Dealer, gesloten hebben. Samen komen we er wel uit betreffende het waarover. De bedoeling is dat Charize dan óf een geheim van je char weet die niet aan de grote klok gehangen mag worden óf dat je personage al eerder een deal heeft gesloten tegenover een tegenprestatie. Charlize, of The Dealer, kan aan alles komen wat je maar wilt hebben (vereist soms heel wat creatief denkwerk en mankracht)
    • Een kortstondige relatie rond haar 15/16. Ze was benieuwd hoe een relatie zou zijn of het haar de gevoelens zou geven waar anderen over spraken. Vandaar dat ze een poging waagde (Graag man, engel, demon of twijfelaar maakt niet uit).
    • Een sterke leider die haar talenten goed kan gebruiken. (Demon)
    • Iemand (mogen er meer zijn) die zich geïntimdeerd voelt in haar bijzijn en geen woord weet uit te brengen. Eventueel een pestverleden, maar dat kan overlegd worden.
    • Iemand waar ze heen kan gaan als de stress haar te zwaar wordt. Er zijn geen woorden nodig, alleen seks.
    • Optioneel: iemand waarvan ze zijn/haar geheimen eens over de hele school heeft gespreid met gigantische posters omdat hij zijn deal niet na kwam. Ze is immers voorzitter van The Newspaper Club
    • Optioneel: vice-voorzitter van The NewsPaper club, ze zit er nu best alleen whahah.
    • Optioneel: Een docent die haar meer in de gaten houdt en één en één bij elkaar op begint te tellen wat betreft Charlize haar dubbelrol. Geeft haar minder bewegingsvrijheid.

    Evicka en Asteria zijn ook van de partij als docenten!


    I have seen my own sun darkened

    Finally (blush)

    Voor Ramsey (2.2) zoek ik roughly:
    ♆ group of friends (demons) (m & f) Donovan,
    ♆ one night stand / crush / fling (f)
    ♆ ex (f)
    ♆ enemy
    ♆ party friend
    ♆ first kiss

    Voor Lara (2.4) zoek ik rougly:
    ♁ lost friends (demons) (f/m)
    ♁ one night stand (f/m)
    ♁ not friends, only benefits (f/m)
    ♁ childhood crush
    ♁ someone who bullied her
    ♁ new art friend? through art club
    ♁ ex (f/m)
    ♁ first kiss (f/m)

    En dan docent Engelenleer Jacob (2.3):
    ★ crush
    ★ student crush eeks
    ★ teacher friend
    ★ teacher rival
    ★ someone he tutors in biology
    ★ kid he advices
    ★ kid he looks over
    ★ student he lost to the dark side

    En sta natuurlijk altijd open voor suggesties!



    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 22:47 ]

    Hier is mijn waslijst :Y)

    Kali
    • Best friends (m/f)
    • Eerste kus
    • Hook ups/Friends with benefits
    • Partners in crime
    • Party friends but more are always welcome
    • Love-hate/frenemies
    • Ex
    • Iemand die haar intellectueel uitdaagt
    • Iemand met wie ze een beetje een nerd kan zijn
    • Misschien iemand die als familie voelt
    • En altijd open voor jullie suggesties ^^

    Zuzana
    • Best friends (m/f)
    • Close friends met een naar demon-leunende voltaire (cause I love me some unlikely friendships)
    • A somewhat more extravert friend
    • Mede-astrology fan buddies meer gegadigden mogen ook nog hehe
    • Iemand die kalmerende middelen voor haar verkrijgt in het demonenrijk
    • Iemand met wie ze eens aangeschoten het bed gedeeld heeft (m)
    • Iemand die ze heeft afgewezen omdat hun sterrenbeelden niet goed overeen kwamen
    • Iemand die misbruikt maakt van haar naïviteit
    • De enige persoon die ze ooit eens klap verkocht heeft
    • Twee mensen die ze tevergeefs probeert te koppelen omdat hun sterrenbeelden bij elkaar passen
    • Mensen die ze opknapt na zelfverdediging lessen
    • Mensen die ze wel eens haar opbeurende briefjes stuurt
    • Misschien iemand die goed bevriend was met haar broer Mikael, die diegene gevraagd heeft een oogje op Zuze te houden
    • Misschien ook iemand die juist niet goed overweg kon met haar broer
    • En altijd open voor jullie suggesties ^^

    Stuur gerust een PB ^^ Of app/discord als je die van mij hebt.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 16:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amren schreef:
    (...)
    Niet helemaal relevant: maar je lay-out is amazing.

    Thanks, dat mag ook wel ; ik ben er echt superlang mee bezig geweest.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Here we go ^.^
    Jonah zal nog lichtelijk aangepast worden (maar dit gaat meer om zijn vleugels dus zou niet al te veel invloed op mogelijke relaties moeten hebben)

    Elias
    - Eén iemand die hem open heeft kunnen breken (ivm gesloten karakter, eigenlijk een beste vriend(in), kan van beide kanten zijn.)
    - Enkele vrienden (waar hij nog wel gesloten naar is, kan van beide kanten. Het liefste één van beide kanten) Eventueel nog een enkeling mogelijk.
    - Ex-vrienden (die hij heeft weggeduwd en waar hij nu ontzettend bot tegen doet, kan van beide kanten zijn)
    - Ex-relatie/fling wat afgebroken is vanwege Elias zijn aanrakingsprobleem (m/v)
    - First kiss (m/v)
    - Personen met wie hij feest Meer is altijd welkom tho (:
    - Trainbuddies (Zelfverdediging of Boogschieten)
    - Iemand die hem helpt met schoolvakken (deze jongen kan niet plannen)
    - Optioneel: Psycholoog (als die er is in de vorm van een docent)

    Jonah
    - Persoon/personen die zijn wraakgevoelens aanwakkeren (eventueel die helpt/hielp met een daadwerkelijke wraakactie).
    - Ex-vrienden die afstand nemen gezien zijn wraakgevoelens, maar ook gezien hij zichzelf niet meer als waardig leider ziet en zodoene eigenlijk vanalles aan het uitproberen wat hij als leider nooit zou hebben gedaan.
    - Vrienden die hem nog wel accepteren/Best friend
    - Iemand die hem weer op het rechte pad probeert te krijgen.
    - Friend with benefits (m/v van de duistere kant)
    - First kiss (m/v)
    - Iemand waar hij terecht kan voor drank & drugs
    - Iemand die hem heeft leren schilderen
    - Iemand met wie hij zelfverdediging oefent
    - Optioneel: Iemand wie hij ooit heeft weten overtuigen om aan de 'goede' kant te blijven. Meer is altijd welkom ^.^

    Eventuele suggesties zijn ook altijd nog welkom c:


    [ bericht aangepast op 9 mei 2021 - 20:07 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Wat de mentoren betreft, zou ik graag eind deze week de keuzes in mijn PB hebben liggen! ^^

    De docenten waaruit te kiezen zijn: Darion / Ziam, Cyrus (onder begeleiding van Lysias), Kyle (onder begeleiding van Evicka), Asteria, Nikolas, Jacob, Belial en Yuliyah.

    Per mentor zullen er ongeveer drie leerlingen zijn. Het is de bedoeling dat jullie de twee favoriete keuzes van jullie personages opgeven waarvan de personages het meest kunnen leren. Ik ga dan weer zitten puzzelen hehe. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Kom ook even mijn lijstjes droppen ondanks dat ik nog bezig ben met sommige. Kyle en Lysias maken daarbij niet al teveel uit, die zijn geheel nieuw anyway. Met de volitare's zullen zij dan ook nog niets te maken hebben gehad. Docenten kan wel een ander verhaal zijn eventueel.
    Darion/Ziam worden ietsje anders, mede omdat zij nu veel ouder zijn. Als daar dus nog op gewacht wordt voordat er iets wordt afgesproken, I totally gets that. ^_^

    Ascian
    - Enkele die achter hem staan/hem volgen/als voorbeeld zien.
    - Sowieso zoek ik er één of twee die echt zeer loyaal en trouw zijn aan hem (wat dan zal gaan om minimaal een jaar of 2) en die hij zijn vrienden zal noemen. Hier zal hij dan ook wat losser mee in de omgang zijn geworden.
    - Een rechterhand/best friend die met hem meedenkt waar nodig en waarbij hij natuurlijk ook veel losser is geworden.
    - Iemand (of meerdere mag ook natuurlijk) die bij hem advies is komen inwinnen toen er nog sprake was van een twijfel en uiteindelijk de stap heeft gezet om naar de duistere zeide te gaan.
    - Iemand (of meerdere mag ook natuurlijk) die nu nog altijd twijfelt en naar hem toe zal komen voor advies en wie hij dus zal proberen over te halen om dan ook volledig de duistere kant in te slaan.
    - Iemand (of meerdere mag natuurlijk ook) die nu nog altijd twijfelt en waarbij hij zal gaan proberen de keuze te beïnvloeden naar het duister. In overleg kunnen we dan kijken wat de beste optie daarvoor zou zijn afhankelijk van wat hij allemaal gezien heeft en bedacht heeft.
    - Eventueel iemand die een beetje zijn queen wil proberen te worden zegmaar, maar dat hij dat juist helemaal niet ziet zitten. Verdere details altijd te bespreken. ;D
    - Vijand(en). Eventueel met een drama idee erachter wat zeker besproken kan worden. :3
    - Iemand waarbij hij zijn sadistische trekken los kan laten (mag ook seksueel zijn).
    - Iemand die hij wellicht bijles kan geven/helpen met boogschieten, scheikunde, wiskunde of techniek (demon of twijfelaar en dan met zo een bovenstaand idee wellicht).
    - Een dame met wie hij enkele maanden tot bijna een jaar ongeveer een relatie heeft gehad. Dit tussen de 4 en 8 jaar geleden.
    - Eventueel nog iemand voor een wat recentere relatie, ook een dame.
    - Een man met wie hij het bed gedeeld heeft. Voor hem zal dit een spur of the moment zijn geweest, om te weten te komen of het nou wat is of niet. Dit mag meerdere keren zijn geweest uiteindelijk, moeten we even overleggen hoe dat past bij elkaar.

    Darrian
    - Iemand waarmee hij hij seks heeft/gaat hebben. Belangrijk is wel dat hij zijn sadistische trekken daarbij kwijt kan. Ook zal het iemand moeten zijn die er tegen kan dat hij soms niet wil/nee zal zeggen indien de ander wel wil. No fucking love, just fucking (mag zowel engel, demon als twijfelaar zijn. Leraar trouwens ook. He no care about that.).
    - Iemand die gebruik zou willen maken van zijn skills in het maken van drugs/gif (al moet je van goede huize komen, ivm dat hij weet dat dit een gevaarlijk spel is voor hem. Hij zal je dus ook zeker niet helpen indien hij denkt dat je hem verklikt en zal zeer zeker je onder druk zetten indien hij denkt dat het nodig is).
    - Eventueel de kompaan die hem hielp met dingen verkrijgen (lees het derde proces). Hoe die twee nu tegen elkaar zijn moeten we dan even bespreken, maar we komen vast wel ergens uit. Eventueel kan dit samen met hetgeen hierboven. Hou er rekening mee dat de twee elkaar dan ruim 8 jaar kennen (ivm leeftijd en eventuele achtergrond van je personage).
    - Iemand die hij soms plaagt en die daardoor in elkaar kruipt als het ware (van verlegenheid en onzekerheid). Dus wellicht iemand die niet zoveel aandacht krijgt op die manier en het liefst ook iemand die wel eens alleen te vinden is. Het moet iemand zijn die daarvan niet meteen naar een leraar oid stapt, het ergens (stiekem) juist wel leuk vindende (wat ook onbewust mag zijn). Dit mag een demon, engel of twijfelaar zijn.
    - Iemand die hij bijles MOET geven van de leraren als een extra straf. Dit mogen er eventueel ook twee zijn. Het liefst in wiskunde, maar mag ook in één van de andere vakken die hij volgt (scheikunde mag hij geen les in geven, ondanks dat hij daar zo goed in is.. xD)

    Jeriah
    - Best friend.
    - Engelen vrienden.
    - Iemand die hij wellicht wel met wat dingen heeft kunnen helpen omtrent het zijn van een engel of iets anders dergelijks.
    - Misschien iemand die het lastig heeft (gehad) en bij hem aanklopt voor hulp (of hij stapt op de ander af, kan ook. Allemaal te bespreken).
    - Crush of iets groters (female en aangezien hij demiseskueel is moet hij tijd hebben gehad om een emotionele band aan te gaan. Verder maakt het hem niet uit of dit een demon, twijfelaar of engel is. Zolang de ander ermee om kan gaan dat hij engel is en er is liefde in het spel, dan komen we wel ergens. Natuurlijk kan dit bij een demon/twijfelaar geneigd naar een demon voor wat drama zorgen aangezien zij elkaar moeten gaan loslaten).

    Amarina
    - Iemand die wil gaan proberen om haar naar de duistere zijde te trekken (kan in overleg gaan met Ascian trouwens, hij vindt haar memory power wel wat hebben natuurlijk). Hoe dit het beste te doen kunnen we dan gewoon samen overleggen. ;D
    - Iemand die haar gevraagd heeft om bijles ergens in te geven van één of meerdere van de vakken die zij doet. Dit niet om misbruik te maken van haar memory, maar puur om zeker te zijn dat alle juiste informatie wordt doorgespeeld.
    - Iemand, of meerdere, die misbruik zullen maken van haar geheugen. Hoe en wat kan dan besproken worden. Zo kan zij iets gezien hebben wat zij niet willen dat tot het licht komt of iets anders. Amarina zal trouwens over de tijd heen er het beste van proberen te maken, waardoor wellicht een vreemd soort vriendschap (of meer) tot stand kan (zijn) (ge)komen (Ook hierbij kan Ascian involved zijn eventueel).
    - Enkele die haar Memory noemen ipv bij haar naam.
    - Enkele die de door haar gemaakte sieraden wel willen dragen. Sommige anderen zal ze het wellicht vanuit haarzelf gegeven hebben (doet ze wanneer ze iemand graag mag).
    - Best friend (eventueel iemand die haar uit haar schulp trekt ook).
    - Het liefst toch wel een stuk of 3 gewone vrienden ook. En zeker één of twee die haar wat uit haar schulp willen trekken.
    - Iemand waar zij naartoe kan gaan wanneer het haar echt even teveel is. Zij heeft dan geen woorden nodig, maar gewoon iemand waar zij bij in de buurt kan zijn.

    Darion/Ziam
    - Iemand die zal proberen Darion terug te krijgen wanneer Ziam er is. Dit werkt goed met muziek, maar Ziam zover krijgen om ernaar te luisteren is nog maar het tweede verhaal ook zal zijn focus wat slechter moeten zijn hiervoor.
    - Iemand die Ziam zal proberen eruit te lokken wanneer Darion er is. Dit werkt het beste door hem uit te blijven dagen wanneer hij zijn focus niet volledig heeft (fysiek nog beter trouwens, but rules.).
    - Een volitare die Ziam graag heeft voor advies en het dus wel irritant vindt dat Darion er op het moment meer is. Wellicht om Darion wat te irriteren op een andere manier dan ook, dat er gevraagd gaat worden om meer demon gericht advies aan Darion, misschien met het idee erachter van "je bent toch een switch, switch so that I can get the right advice". Al zou Darion dan alsnog zijn best doen om advies te geven, wat wel gepaard zou gaan met dat dit beter gevraagd kan worden aan een echte demon. Waarop dan dus weer een reactie terug kan komen met "switch dan". Een vorm van uitlokken.
    - Andersom wellicht iemand die Darion graag heeft, maar niet direct bang is om dingen aan Ziam te vragen. Die zal dus juist engelen vragen gaan stellen Ziam, al zal Ziam je nooit engelen advies oid gaan geven.
    - Iemand die advies komt vragen aan Darion over het zijn van een engel/kunst/muziek/iets anders eventueel.
    - Iemand waar Ziam mee kan schaken (liefst leraar).
    - 1 of 2 leraren die wel met Ziam willen sparren wanneer hij er is. Kan ook zijn dat Ziam een leraar er gewoon voor uitdaagt en dat de leraar uiteindelijk zal toegeven oid.
    - Leraren die Ziam en Darion (mag voor beide dus gewoon een ander zijn, demon voor Ziam en engel voor Darion) willen en kunnen vertellen over hoe het eraan toegaat in de andere werelden.
    - Een goede vriend(in) voor Darion, leraar.
    - Leraar waarmee Ziam het goed kan vinden die hij wellicht zelfs als een soort vriend beschouwd.

    calice schreef:
    Finally (blush)

    Voor Ramsey (2.2) zoek ik roughly:
    ♆ group of friends (demons) (m & f) Donovan, / Nesrin (is er recent bijgekomen in haar zoektocht om te kijken wat voor een demon ze wil zijn)
    ♆ enemy / Charlize

    Voor Lara (2.4) zoek ik rougly:
    ♁ someone who bullied her / Charlize & Nesrin
    ♁ new art friend? through art club / Dinah


    En dan docent Engelenleer Jacob (2.3):
    ★ teacher friend / Evicka
    ★ student he lost to the dark side / Nesrin

    En sta natuurlijk altijd open voor suggesties!




    I have seen my own sun darkened