• Vestigo University
    ❝ 𝒯𝒽𝑒 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎 𝑜𝒻 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃𝑒'𝓈 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝑜𝓇 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. ❞


    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕠?
    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶
    𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕕 𝕘𝕦𝕪?
          𝐑𝐎𝐎𝐌 𝐌𝐀𝐓𝐄𝐒:
          Amor-Beau ● Raven
          Methuselah ● Larsen
          Percival ● Nathaniel
          Elio ● Antonio
          Ilyas ● Dominic
          Qadir ● Lucien
          Jack ● Ash

          Lihn ● Elodie
          (. . .) ● Ava
          Olivia ● Memphis
          Poppy ● Calista
          Ivy ● Gia
          Jia ● Agoueh


          Vestigo University

    ➵      Dominic/March Liddell ✧ Alice ✧ Maneskin
    ➵      Nathaniel Charming ✧ Cinderella ✧ Marshtomp
    ➵      Ilyas of Agrabah ✧ Aladdin and Jasmine ✧ Raccoon
    ➵      Amor-Beau Desrosiers ✧ Belle and Adam ✧ Raccoon
    ➵      Memphis Panagos ✧ Megara and Hercules ✧ Toothpick
    ➵      Neorah Fitzherbert ✧ Rapunzel and Eugene ✧ Zemo
    ➵      Olivia Pan ✧ Wendy and Peter Pan ✧ glowfaery
    ➵      Ava of DunBroch ✧ Merida ✧ Valmiera
    ➵      Antonio Rivera ✧ Miguel Rivera ✧ Sombre
    ➵      Poppy DeVil ✧ Cruella DeVil ✧ Marshtomp


          Ira University

    ➼      Larsen Oldenburg ⬧ Elsa ⬧ Maneskin
    ➼      Raven ⬧ Maleficent and Diaval ⬧ Maneskin
    ➼      Elio Beneviento ⬧ Captain Hook ⬧ Maneskin
    ➼      Percival Hook ⬧ Captain Hook ⬧ Raccoon
    ➼      Methuselah "Seth" ⬧ the Grim Reaper ⬧ Marshtomp
    ➼      Victoria Chimaira ⬧ Ursula ⬧ Dimitrescu
    ➼      Élodie Facilier ⬧ Dr. Facilier ⬧ glowfaery
    ➼      Zaheer Ujinga ⬧ Scar and Zira ⬧ Paracosmal
    ➼      Qadir Al-Jurjani ⬧ Jafar ⬧ Dalma
    ➼      Jack Thessian ⬧ The Headless Horseman ⬧ Dalma
    ➼      Calista Aidoneus ⬧ Hades and Persephone ⬧ Sombre
    ➼      Ivy DeVil ⬧ Cruella ⬧ Toothpick
    ➼      Ash DeVil ⬧ Cruella ⬧ Maneskin




    RULES

    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Maneskin of Raccoon maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Maneskin, Raccoon en Marshtomp

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 22:39 ]


    [ heaven knows ]

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Bibbidi Bobbidi Boo            Outfit             With Amor and Poppy




    Waar ik al mijn moed bijeen had moeten schrapen om me te vertonen op het feest, had de avond toch een aangename wending gekregen. Een zeer aangename wending. Ik stond plotseling weer oog in oog met Amor, de jongen waar ik mijn allereerste kus en tevens gay awakening aan te danken had.
    Het was alsof ik terug was gegaan in de tijd, alleen was Amor zowaar nog aantrekkelijker geworden met de jaren. Echter voordat ik hem erop kon complimenteren was hij me voor geweest. Normaal deden woorden niet zoveel met me en waren het enkel woorden, toch voelde ik me bijzonder gevleid nu ze afkomstig waren van Amor.
    Echter leek zijn aanhang niet zo gecharmeerd te zijn van mij. Ik gunde haar voor enkele seconde een blik maar richtte deze al snel weer op Amor. Ik kon de jaloezie gewoon ruiken en ik vroeg me af of de dame wel wist dat ze geen schijn van kans maakte.
    Waar ik de roodharige haar aanwezigheid negeerde bleef ze zich als stoorzender gedragen naarmate het gesprek tussen mij en Amor vorderde. Ik kende haar nog maar enkele seconden maar wist nu al dat ik haar graag in een blok ijs zou veranderen.
    "Now, mon amour, didn’t we talk the other day about how you’re done experimenting?” sprak ze terwijl ze om Amor heen kronkelde als een wurg slang.
    Ik begon te twijfelen of het Amor zijn vriendin was of zijn nanny toen ze een desinfectiedoekje uit haar tasje toverde en Amor zijn gezicht afboende. Ik trok dan ook uit pure afgunst mijn neus op. If this wasn't toxic I don't know what is.
    "Give us a second, Casper," sprak de duivelin alvorens ze haar wijsvinger bijna in mijn gezicht parkeerde. Ik deinsde wat terug met mijn hoofd en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen na. Het was of ze Amor had gevangen in haar web en bezig was met hem stuk voor stuk op te peuzelen. Wie was deze vrouw?
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek toe hoe Amor de wind van voren kreeg. Mijn handen jeukte om haar eens flink af te laten koelen...
    Ik stond op het punt om de twee wat tijd samen te gunnen toen ik iets zag waar ik nog net niet stijl van achterover sloeg. Amor had zijn lippen bevonden op die van de roodharige furie... Een vrouw. Blijkbaar waren de wonderen de wereld nog niet uit...
    Het had me even van mijn stuk gebracht maar iets zei me dat de dame er meer opstond dan Amor.
    Ik keek wat verveeld om me heen, dacht ze serieus dat ze me hiermee zou hebben? Alsof Amor plotseling hetero zou zijn geworden, right. Ik zou nog eerder vuur uit mijn handen schieten in plaats van ijs dan dat zou gebeuren.
    Nice try, red.
    Als snel had Amor zich los weten te maken uit de wurggreep en stapte hij weer op mij af. “ It’s that I missed your cute face that i’m risking of having my privates ripped off.” ik schudde zacht mijn hoofd. "You seemed to be in quite a pickle there, huh?" mompelde ik alvorens ik me mee liet trekken door de jongen. "My my, Amor, what have you gotten yourself into?" zuchtte ik waarna ik met mijn hand zacht langs zijn wang streek. Het was geen geheim dat Amor een talent had om in de problemen te geraken, vandaar dat ik ook niet zozeer verrast was door het voorval. Het baarde me eerder zorgen.
    Echter wilde ik er niet meer woorden aan vuil maken gezien het Amor ook niet zozeer dwars leek te zitten. In tegenstelling tot de dame voelde ik niet de neiging om hem te betuttelen.
    “So please inlighten me with something funn before I reget this decision. “ ik lachte zacht en pakte zijn hand beet alvorens ik hem met pretlichtjes in mijn ogen aan keek. "Oh, I think I know something you will enjoy..." sprak ik met een kleine grijns alvorens ik mijn andere hand zijn gezicht weer liet verkennen. "Look at you, all grown up," mompelde ik alvorens ik dezelfde hand af liet glijden naar zijn achterste en deze hier suggestief net boven liet rusten.
    "You've got something there," wees ik naar zijn onder lip, refererend naar het kleine beetje bloed. "Wait, let me get it for you." sprak ik zacht alvorens ik mijn lippen teder op die van hem drukte. Het ijzer was duidelijk te proeven maar het smaakte enkel naar meer. Zijn lippen waren vertrouwd terrein, het voelde bijna als thuiskomen.
    Al snel trok ik me weer terug en keek ik hem met een ondeugende grijns aan. "Oh, how I've missed those lips..."


    How far is far

          —V O O R S P E L B A A R      was het woord dat hij haar daarstraks had durven te noemen. Echter, moge het duidelijk zijn dat Memphis hem iedere keer wist te verbazen. Per slot van rekening wist hij ook niet zeker hoe haar aan te treffen voor aankomst.
          Er lag onbetwistbaar een blik van verveling op haar gelaatstrekken tijdens zijn nobele zedenpreek. "Sounds like your version of a real man is very different from mine, and I must say yours is boring," spotte ze, haar schouders ophalende. "And need I remind you that I can crush every bone in your body with that hand?"
    Right. . . Met een schaapachtige glimlach liet hij haar langzaamaan los, een zacht gegrinnik over zijn lippen rollende terwijl hij dit deed. "It's not taking advantage of me, it's an invitation that you decline. The first person making an attempt to take advantage of me will find themselves immobilized for the remainder of their lives."
          "That is. . . very true. However —" En hij verloor zichzelf alweer in het vervolg van zijn gebruikelijke preek, waarbij hij een enkele stap afstand nam. Uiteindelijk boog Nathaniel zich over het glanzende kostuum van edelmoedigheid, en verloochende het ongemak die plots tussen hun in hing. Het bovenstuk hing net aan z'n scharnieren rond z'n lichaam toen er gelach klonk. Binnen een milliseconde was er verbazing en vervolgens vermaak op Nate's gezicht te zien, terwijl zijn ogen naar de bron gleden.
          "Are you laughing at me?" kwam er nog net uitrollen voor de donkere schone met haar zegje begon, waaruit expliciet werd hoe ze erover dacht. "Well, I'm glad it amuses you, Memphis", vermeldde hij, en de glimlach die z'n mond sierde, veranderde zoetjesaan in een wolfachtige grijns. "But painting yourself as a 'good girl' could not be more deceiving, and I say that in the most positive way." In tegenstelling tot zijn gebruikelijke nuchterheid, sijpelde ditmaal de zoetvloeiende uitdaging door zijn diepe stem heen. Deze was net zo snel weer veranderd als dat het op kwam zetten, eer de jonge vrouw hem meehielp met het kostuum. Toch kon een lichte trek van amusement niet beteugeld werden rond zijn mondhoek, terwijl zijn blauwe poelen over haar fysiek heen gleden.
          "Mhm, not at all", mijmerde hij, nochtands bezig met de uitrusting. "Not when the person in question has put energy into helping with the party." Even boog hij zich voorover naar Memphis en glimlachte oprecht, streelde vederlicht over haar kaak heen. "For which you have my immense gratitude." Nathaniel zou Ilyas' naam niet zo snel zeggen, hij begreep dat Memphis vrij intimiderend kon zijn en daarbij was het veel te vermakelijk om haar te plagen.
          "Now, on to my loyal stead!" Hij wilde zijn arm uitsteken om kracht erbij te voegen, maar dat verliep vrij stroef eens het volledige pak aan was. Met harkerige bewegingen vervolgde hij zijn weg naar buiten, om daar het stokpaardje vandaan te toveren. Eén blik naar zijn vriendin vertelde hem meer dan genoeg, echter durfde hij het speelgoed nog wel tussen zijn benen te plaatsen om vervolgens net te doen of hij aan het paardrijden was. Zonder zich te schamen, maakte hij hier bijpassende geluiden bij.
          "Care to join me to the festivity, my lady?" zei hij, zijn hand pakte die van haar al vast en als kers op de taart poogde hij z'n lippen op de hare te drukken. Echter bleek dit nog een lastige opgave te zijn daar de helm in de weg zat. Hierdoor kantelde hij zijn hoofd heen en weer met getuite lippen, en aangezien de helm vastzat onder het halsstuk kon hij deze niet zomaar afzetten. "Fucking armor", mompelde hij onder zijn adem, toen zelfs het klepje voor z'n ogen dichtviel.
          "Let us go", vervolgde hij daarna, maar hoezeer hij ook probeerde de toorn uit z'n stem weg te houden, ditmaal lukte dat niet zo snel. Op weg naar het feest had hij zijn arm nog uitgestoken om Memphis hand daarop te kunnen leggen. Als ze hun toneelspel wilde volhouden, konden ze beter zo vroeg mogelijk beginnen.


    𝓝𝓪𝓽𝓱𝓪𝓷
    𝓒𝓱𝓪𝓻𝓶𝓲𝓷𝓰
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
    ❝ 𝐍𝐨 ᶜᵒᶠᶠᵉᵉ, ⁿᵒ 𝐰𝐨𝐫𝐤 • ❞

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    [ bericht aangepast op 26 aug 2021 - 11:17 ]


    [ heaven knows ]

    Qadir Fayez Al-Jurjani


    A fool off his guard could fall, and fall hard.


    20 | Party | Seth


    Double Major Bibbidi Bobbidi Boo & Once Upon A Time


    Zwaardvechten, paardrijden & art club


    Secret evil club
    Lang was de kans om zijn nieuwsgierigheid te verzadigen Qadir niet gegund. Hij had amper zijn vingers om de zeis gesloten of Seth zette hun tocht richting het feest alweer verder, waardoor de Arabier niet veel anders kon dan volgen. Met enkele stevige passen had hij de sikkelman alweer ingehaald.
    "There’s something I need to verify.” Een tikkeltje verbaasd, maar vooral benieuwd keek de tovenaar zijn maatje aan. Veel meer kwam hij, tot zijn chagrijn, echter niet te weten tot ze de feestzaal zelf bereikten.
    “Now, which of these fuckers is Cosmo?” bromde de Dood.
    "Cosmo?" herhaalde Qadir verrast. "Who on earth would willingly name their child Cosmo? They mustn't have liked him very much, one would guess," besloot hij. Het enige wat hij kon bedenken is dat het om een student van Vestigo moest gaan. Hij had de naam nog nooit eerder horen vallen, en tenslotte had hij er lang geleden zijn zaak van gemaakt over iedere Ira student het minimum te weten - indien het geval ze zich ooit tegen hem zouden keren zich voor zou doen. Dit voorval herinnerde hem eraan dat hij niet veel langer mocht treuzelen hetzelfde met zijn nieuwe medestudenten te doen. Al was het maar om te weten welk vlees deze school in de kuip had. Hij was niet ijdel, noch naïef genoeg om er vanuit te gaan dat geen van hen zijn krachten mogelijks zou kunnen evenaren. Hierover kon hij pas oordelen eens hij het zelf gezien had, en tot hij dat gedaan had was alles denkbaar.
    "I would gladly help you look for him, my dear friend," bood hij de Reaper aan. "Would you tell me what your plans are w-" de Arabier bevroor mid-zin, in dezelfde seconde waarin zijn blik op de Noorse Prins gevallen was - en met name het gezelschap waarin deze zich bevond en hoe hij schaamteloos zijn lippen op die van de krullenbol drukte. Daarbij was ook de hand die Larsen zo goed als op het derrière van de andere student - die Qadir inmiddels wist te herkennen als een Vestigo-ganger die hij ooit zelf op een Ira-feestje tegen het lijf was gelopen- te rusten had gelegd hem niet ontgaan.
    Iets brak in hem - néé, iets ontwaakte; aangewakkerd door het tafereel dat zich voor hem uit de doeken deed, als een smeulend vuur waar de wind zich onder zette.
    "Ya khara," sneerde de tovenaar tussen zijn tanden. Het vretende gevoel dat zo onverwachts de kop had opgestoken verspreidde zich doorheen zijn hele lichaam tot hij -Hij die zijn krachten anders steevast onder controle had- het niet meer kon bedwingen.
    Een rode, etherische mist sijpelde uit zijn poriën en sloop tergend langzaam over de grond naar elke hoek van de kamer toe. Er doorheen waren bliksemschichten verweven, die dreigend de voeten van omstaanders naderden zonder daadwerkelijk in te slaan - alsof het levende wezens met een eigen wil en geweten waren. De inktzwart getatoeëerde koningscobra gleed soepel langs de huid van zijn bovenarm af en kronkelende bijna ongezien door de nevel heen; richting Larsen en zijn fonkelend speeltje. Op de bliksemstralen in het smog na leek de hele ruimte gehuld in het duister, al wisten de Arabier en zijn pet precies waar het doelwit zich bevond.
    Met een angstaanjagend, gruwelijk gesis dook zijn serpent uit de mist op - vlak voor de neus van de Snowflake-kaper; vlijmscherpe hoektanden glariënd met venijnig gif. Een waarschuwing, simpel maar duidelijk.
    "Stop." Qadirs stem dreunde doorheen de ruimte, terwijl hij in één ademteug de illusie ongedaan maakte. Hij likte zijn lippen en verbrak het oogcontact met zijn protegé alvorens zijn aandacht terug op de Soulchaser te richten.
    "Apologies," sprak hij, verder schijnbaar onberoerd, waarna hij kort zijn keel schraapte. "Cosmo, you said? What did the little delinquent do to get on your wrong side, if I may ask?"

    [ bericht aangepast op 26 aug 2021 - 20:14 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    𝓐 𝓼 𝓱      𝓓 𝓮      𝓥 𝓲 𝓵

    22       ⬧      Outfit       ⬧      Colors of the WInd       ⬧      With Ivy




    Het grote ongenoegen wat van haar gezicht af te lezen was zorgde bij mij voor een brede grijns. Ze leek sprekend op haar zus wanneer ze zo keek, al had ze haar lokken van mij.
    Ze keek naar me of ik een smerig insect was wat ze zo snel mogelijk plat wilde stampen met haar schoen. Ze moest eens weten.
    In haar blik was voor enkele seconden een hapering te zien, alsof ze iets leek te herkennen.
    Het was dan ook lastig te missen, de gelijkenis was treffend. Zodra ik haar in de ogen keek was het net of ik in die van mijn moeder lief keek, en zo zou het ongetwijfeld ook voor haar zijn.
    'I'm sorry, tramp,' opende ze haar mond, net waar ik dacht dat ze haar tong verloren had. ‘but I think your bleach turned your brain to mush. Now run along and go find someone else to harass with your nonsense. I’m not in the mood.’
    Haar woorden maakte me enkel aan het lachen. Als ik niet uit keek zou ik er in blijven. Ik nam even de tijd om haar uit te lachen, om vervolgens een traantje weg te pinken en haar daarna bloedserieus aan te kijken en voor haar te applaudisseren.
    "You know, the resemblance is uncanny. You look just like our Poppy when you do that." grijnsde ik breed.
    "I knew you had to look something like us, but this is insane." mompelde ik alvorens ik haar tegen hield terwijl ze probeerde langs me te lopen. "Where do you think you're going? I'm not done yet." sprak ik alvorens ik haar nu van dichterbij bekeek.
    "So that's what you do during a family reunion, you walk off? That's just rude, didn't mama teach you better?" sprak ik alvorens ik mijn hoofd schudde. "Of course she didn't, that horrible old hag..." zei ik meer tegen mezelf dan iemand in het bijzonder.
    "But if you don't believe me, why don't we go and look for our beloved sister? She would love to confirm. And besides, I still have a bone to pick with her." sprak ik dat laatste met een lichte grom. Het deed me weer beseffen hoe kwaad ik eigenlijk op haar en haar kleine handlanger was. "Come on, our little family reunion will soon be complete."


    How far is far


    🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦      ♫​
    Once Upon A Time | Music | Powers: connected to the dead | Bedroom | Linh
    Antonio maakte er geen probleem van dat Linh de krultang had laten vallen, dat kon gebeuren, shit happens. Dat liet hij haar dan ook weten, aangezien de dame wel direct in de stress schoot.
          'Als je een aandenken wou had je het ook mogen zeggen, dan had ik je iets subtielers gegeven.' Zei Linh, waardoor Antonio moest lachen.
          'Iets subtielers hmm? Zoals een make-up vlek in het dekbed?' Hij grinnikte even om zijn eigen grap. Linh keek pijnlijk naar haar vingers, die rood uit waren geslagen. Koelen was een goed idee. Ze liet de krultang tactisch op een plek liggen waar hij gewoon weer op de grond kon donderen als iemand er een tik tegenaan zou geven, maar goed, dat zou vast niet gebeuren. Antonio liet zichzelf weer op zijn bed zakken terwijl Linh haar vingers liet koelen onder water.
          'Hmm, ik dacht zelf aan een manier om je haar te krullen zonder hitte, misschien hete lucht ofzo, maar die handschoentjes zouden ook kunnen werken. Die schaf ik de volgende keer aan.' Krullen zonder hitte, volgens mij kon dat ook wel, iets met sokken?
          'Als je tegen die tijd de school nog niet hebt afgebrand,' grinnikte hij met een knipoog. 'Antonio,' begon Linh liefjes. 'Hoe goed ben jij met een krultang? Ik ben namelijk nog niet helemaal klaar.' Antonio liet een zucht ontsnappen en rolde met zijn ogen, maar besloot toch op te staan en de dame te helpen.
          'Hoe moeilijk kan het zijn,' Antonio pakte de krultang voorzichtig vast en keek even naar de vorm, waarna hij een plukje pakte en die voorzichtig om de tang heen draaide.
          'Hoe lang moet dit, 10 seconden ofzo?' Vroeg hij terwijl hij in zijn hoofd tot 10 begon te tellen. Na 10 seconden liet hij de pluk dan ook los, waardoor hij nu in een krul zat.
          'Ah! Got it!'


    - thank you for existing -

    𝑅 𝐴 𝑉 𝐸 𝑁



    20       ⬧      Outfit       ⬧      Bibbidi Bobbidi Boo       ⬧      With Jack


    Het was op zijn zachtst gezegd merkwaardig dat mijn pad voor de tweede keer vandaag kruiste met die van Jack. Vrij letterlijk, gezien ik nu dit keer tegen hem op liep. Óf we moesten beiden minder dagdromen óf het was zo voorbestemd.
    "Jij weer?" bracht Jack verontwaardigd uit, iets wat mij breed liet grijnzen. Dat was een reactie die ik wel vaker kreeg.
    "So, we meet again. Aren't you glad to see me?" vroeg ik de langharige jongen met een ondeugende grijns.
    Vervolgens complimenteerde ik zijn verschijning, hij zag er immers erg goed uit vanavond. Echter leek dit de jongen enkel in grotere verwarring te brengen. Ergens was het best aandoenlijk.
    Ik klopte hem lachend op zijn borst en bracht mijn lippen naar zijn oor. "It's a compliment," hielp ik hem even gezien hij wat verward leek.
    Ik was al op weg om de jongen mee te sleuren naar het feest toen hij weer wat uitbracht. "Drankje?" ik trok even mijn wenkbrauwen op. Moest ik nou ook al uit gaan leggen wat een drankje in hield? Had hij misschien een hersenschudding opgelopen na onze laatste ontmoeting?
    "Dit is niet de weg naar de bibliotheek," opperde de jongen en ik schoot in de lach. "You don't tend to go to parties often, do you?" lachte ik alvorens ik mijn hoofd kort schudde. Het was ook geen wonder bedacht ik me, Jack bracht merendeels van zijn tijd door tussen stoffige boeken. Het enige feestje wat je daar zou vinden waren een paar verdwaalde snuivende studenten die dachten niet op te vallen.
    Uiteindelijk leek het kwartje dan toch te vallen. "Je gaat nu niet zeggen dat je me in de steek gaat laten, huh? We're in this together now, whether you like it or not." grijnsde ik naar hem.
    Vervolgens begon de jongen in zijn zak te grabbelen en ik keek hem fronsend aan. Het duurde niet al te lang voordat hij er een snuifdoosje uit wist te toveren, iets wat me enkel meer in de war bracht. "Opkikkertje?" vroeg hij opgewekt en ik begon te geloven dat ik hem beter naar de ziekenboeg kon brengen in plaats van naar het feestje. "Voel jij je wel helemaal lekker?" lachte ik alvorens ik het doosje uit zijn handen pakte en het opende. Het duurde niet lang voor ik besefte dat er drugs in het doosje zaten. Ik lachte even en gaf het doosje terug aan Jack. "Jij, drugs?" lachte ik. "Oké, sure. What the hell. We might as well, het is niet of het nou zo'n spetterend feestje zal gaan worden. We might as well make our own party."


    How far is far

    Lucien

    Étienne

    Richard



    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰ .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.

    Lucien was nog altijd een beetje verrast om Dom hier tegen te komen, zo bleek dat hij toch niet zo'n goed luisterend oor had als hij zou willen. Vestigo dat was dus waar de blonde jongen tegenover hem naar school ging, Lucien had hem niet gezien als het brave typ. "Ik had nog gehoopt dat je me op zou komen zoeken..." zei Dom, Lucien zou hem maar niet vertellen dat hij geen idee had dat Dom hier naar school ging.
    'Oh Dom, dit is allemaal een heel uitgebreid plan om jou weer tegen het lijf aan te lopen... letterlijk,' zei Lucien terwijl hij een denkbeeldig pluisje van Dom zijn schouder af veegde en zijn meest charmante glimlach liet zien. 'Je wil niet weten hoelang ik hier om de hoek heb staan wachten.' voegde hij er nog aan toe.
    "What is it with the flirting today...?" zei Dom, Lucien fronste even sinds de jongen het meer tegen zichzelf leek te hebben dan dat hij Lucien iets wou vertellen. Er werd meer geflirt met de jongeman, het verbaasde Lucien niks, maar dat betekende wel dat hij snel moest zijn wou hij wat actie van hem vanavond. "I said it before and I'll say it again; if you like what you see just a buy me a drink. I'm that easy," voegde Dom aan zijn woorden toe, deze keer leken de woorden wel naar Lucien gericht te zijn, Lucien grijnsde even. 'Oh ja, is dat zo.' zei hij terwijl hij terwijl hij zich zelf van de muur vandaan bewoog. 'In dat geval moeten we maar snel naar het feest gaan.' zei hij, terwijl hij zijn net gestoomde pak omhoog hield voor Dom. 'Wil je kijken terwijl ik me omkleed?' zei hij met een speelse glimlach, Lucien liet niet veel tijd over voor Dom om deze vraag te beantwoorden. Als hij deze kans wou nemen dan volgde hij wel en anders zou Lucien de blonde jongen wel weer terug vinden op het feest.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Linh Kiyoko Hamada

    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥

    20 | With Antonio @ his room | Outfit

    'Iets subtielers hmm? Zoals een make-up vlek in het dekbed?' zei Antonio nadat Linh had gesuggereerd dat er ook andere manieren waren om een aandenken in zijn kamer achter te laten, de brand plek was nou niet echt de beste manier vond hij zelf. 'Dat betekent dat ik mijn gezicht nu in je bed zou moeten duwen.' zei Linh terwijl ze haar blik even naar het bed in de kamer liet gaan, ze kon zich niet echt een situatie bedenken waarin ze dat zou doen. 'Ik dacht zelf meer aan een grote pluk haren in je kam achter laten, maar dat zou betekenen dat je me misschien in de toekomst zou kunnen clonen, ik weet niet of ik twee versies van mij zou willen.' Linh keek terug naar de brandplek. 'Ik denk dat je kamer dan nu zou zijn af gefikt.' grinnikte Linh.
    Hierna had Linh op Antonio zijn suggestie haar vingers even onder de koude kraan gehouden, haar vingers waren nog altijd een beetje rood toen ze ze weer onder de kraan vandaan haalde, maar ze deden in ieder geval niet echt pijn meer. Ze liep de slaapkamer weer in en vroeg Antonio heel lief of hij toevallig een beetje op weg kon met de krultang. Ze kon het zelf wel weer proberen, maar was nu misschien toch een klein beetje angstig, ze wou niet twee keer haar vingers branden. Linh zag best dat Antonio even met zijn ogen rolde, maar besloot dit gewoon te negeren, vooral omdat Antonio hierna toch opstond en de krultang in zijn handen nam. 'Hoe moeilijk kan het zijn.' zei Antonio optimistisch. 'Voorzichtig,' zei Linh nog zachtjes terwijl ze zich naar de spiegel toe draaide zodat ze kon volgen wat Antonio met haar haar deed.
    'Hoe lang moet dit, 10 seconden ofzo?' zei de jongen achter haar terwijl hij haar bruin blauwe lokken al om de krultang heen wond. 'Ik denk het,' zei Linh lichtelijk beschaamd, ze was duidelijk echt niet goed met de krultang, Antonio daarin tegen leek het zomaar onder de vingers te hebben. 'Ah! Got it!' zei Antonio na die tien seconden, Linh klapte enthousiast in haar handen toen ze de krul die Antonio had gemaakt zag. 'Ja, zo goed, you go girl.' riep Linh uit enthousiasme. 'Boy, bedoel ik.' voegde ze er snel aan toe.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    IVY
    DE VIL





    WITH TRAMPBOY
                      HALLWAY
    OUTFIT

          Haar woorden waren zeker niet bedoeld voor zijn vermaak. Toch lijkt hij ze hiervoor te gebruiken en zijn lach ontsteekt iets van de eerder zorgvuldig weggestopte woede, zij het niet genoeg om haar ogen te laten verkleuren. Zoals de zijne. Het toeval is groot.
          Ivy wacht tot hij zijn vertoning staakt onder havik scherpe ogen, de verveling waarmee ze hem gade slaat niet afdoend aan het feit dat ze iedere beweging analyseert en opslaat.
          ‘You know, the resemblance is uncanny. You look just like our Poppy when you do that. I knew you had to look something like us, but this is insane.’
          ‘I don't look…’ begint ze fel, alvorens zichzelf te betrappen op ingaan op de woorden van een gestoorde en de rest van die woorden in te slikken. ‘This is ridiculous. I don’t need to listen to this.’ Maar haar poging hem te passeren resulteert in zijn hand op haar schouder.
          ‘Where do you think you're going? I'm not done yet.’
          En ditmaal ziet ze wel rood, de ogen die naar zijn torenende gestalte opslaan moordlustig op zijn zachtst.
          ‘Oh, but I am, fruitcake. I highly recommend you take your filthy paw off of me, or I’ll take it off for you.’ Als hij al onder de indruk is, dan laat hij dat echter niet doorschemeren, sterker nog; het lijkt of hij haar niet eens hoort.
          ‘So that's what you do during a family reunion, you walk off? That's just rude, didn't mama teach you better?’
    Voor dronkenmanspraat houdt hij wel opvallend hetzelfde thema aan en juist nu ook haar eigen ogen zijn verkleurd lijkt de overeenkomst haar met hernieuwde energie aan te grijpen. Toeval. Toch?
          Natuurlijk. Natuurlijk is het toeval en de excentriekeling lijkt haar conclusie af te kunnen lezen uit haar ogen.
          ‘If you don't believe me, why don't we go and look for our beloved sister? She would love to confirm. And besides, I still have a bone to pick with her.’
          Ridiculous. Utterly so. En dan daagt het haar dat Poppy een spelletje met haar speelt. Het secreet is hoogstwaarschijnlijk allang op de hoogte van Ivy haar aanwezigheid hier op Vestigo en heeft besloten de eerste zet te doen, al is het doel van dit vreemde verhaal nog ongrijpbaar. Terwijl de radertjes in haar hoofd overuren draaien spoort de vreemdeling nogmaals aan op wat hij een ‘family reunion’ noemt en het verscherpt haar woede genoeg om de confrontatie aan te willen gaan.
          ‘You know what,’ sneert ze, onderwijl ze haar arm aanbiedt voor hem om de zijne er door te haken, ‘lets! Let's go seek out our sister and let’s see if that silver tongue of hers hasn’t lost its nastiness. And while you escort me to her, you can start by telling me what I should call my long lost brother, because as much as I love to keep calling you every name in the book, and believe me there are a lot, I am particularly curious.’


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    POPPY

          —Z O N D E R      één enkel woord van misnoegen uit te brengen, luisterde haar beste vriend naar alles wat uit haar roodgestifte mond kwam rollen. Waar hij niets zei, vertelde de ontevredenheid echter op zijn gelaatstrekken een onmiskenbaar verhaal. Poppy voelde zijn armen los om haar middel glijden, een teken dat ze haar zin ondanks het hele tafereel alsnog zou krijgen. Met een spottende trek rond haar lippen ervoer ze de woeste ongeremdheid van het Beest in een kus. Dit was echter een flauw idee met hetgeen waartoe hij in staat was. Hierom durfde ze hem tevens op net zo'n bloeddorstige wijze terug te kussen, aangedreven door de razernij.
          Opgezwollen en met rood besmeerd, waren hun lippen. Gekneusd met verraad was haar hart. "Was that convincing enough for you Pops? You are telling me to quit dragging you like a ragdoll, yet you use me as one of your own. Now if you excuse me, I haven’t seen Larsen in a whole long while. And I would love to hear a bit more about him after that I’m yours for the night to play with hmm?”
    Het moment dat ze werd losgelaten, liet Poppy de genegenheid tussen hen los. Haar aquamarijnblauwe poelen glinsterde vervaarlijk terwijl ze toekeek hoe de verrader naar z’n liefje vluchtte. Hun gedeelde kus was als het kijken naar een treinongeluk. Waar de modus operandi van de DeVil’s een opvliegende persoonlijkheid was, betekende dit voor haar persoonlijk niet zoveel —het was namelijk nergens te bekennen op dat moment. Enkel een holle, ontzielde blik leek haar omhulsel te zijn terwijl ze de schade gadesloeg, zwijgzaam en stil. In haar binnenste smeulde het laatste stukje af, voor het volledige woud was afgebrand en het zonder zat. Het was een toestand waarin ze nergens meer rekening mee hoefde te houden —figuren die dat meemaken, hadden niets meer te verliezen.
          Zonder een blik erop te werpen, schoof ze een ring van haar linker ringvinger, welke ze verborg in haar handtasje. In plaats daarvan haalde ze haar telefoon tevoorschijn, die ze met een simpele beweging ontgrendelde. Aan het begin van de vriendschap, toen de twee zich realiseerden hoe belangrijk zij voor elkaar waren, hadden ze een bijpassende vriendschapsring aangeschaft. Zij een roos, hij de doorns, zodat ze elkaar immer bij zich droegen. Niettemin scrolde Poppy momenteel door al haar social media profielen om haar ‘roos’ op ieder en elk platform te verwijderen en blokkeren. Ze wilde geen oproep of bericht meer van hem doorkrijgen, en besloot tevens alle memento’s die ze door de jaren heen gemaakt hadden op te ruimen. Voordat ze haar mobiel opborg, gebruikte ze de camera om zichzelf iets op te kalefateren.

    Voor ze van buiten naar binnen kon glippen echter, gebeurde er wat spectaculairs. Gekleurde rook sijpelde over de vloer als water; een slang verhuld, gleed soepel door de menigte, alsof het een persoonlijke missie had. Toen de special effects Amor als zowel Casper scheen te teisteren, transformeerde haar leegte in een duistere belofte. Poppy kende iedereen van Vestigo — direct ofwel indirect — en wist daardoor dat degene van de Universiteit van Doem en Verderf kwam. Ook verried de Grim Reaper degene, gezien hij naast hem stond —daar deze in de kleine week al regelmatig het gespreksonderwerp was geweest bij menig Vestigo-student. Desalniettemin draaide ze zich om: ze had een individuele missie om uit te voeren.
          Op weg naar haar slaapvertrek liep ze Cerise White tegen het lijf, zoals de naam suggereert de dochter van Snow White. Poppy besloot de weg te blokkeren, waarbij ze enkele malen rond zich heen keek om te controleren of de kust ‘veilig’ was. “You are just the person I am searching for!” De expressie in haar slachtoffers ogen transformeerde zich naar weetgierigheid.
          “Oh, hello Poppy”, klonk er enigszins overrompeld, “What is it?”
          “Can I perhaps tell you something in confidence?” Het meisje was goedgelovig en kwebbelde daarnaast graag, over van alles en nog wat, en dat waren precies genoeg redenen voor Red om haar in d’r kring te behouden. “I’m sorry for bringing the mood down like this, but now I finally understand your worries. This party is a mistake —they should not be welcomed, but feared. We better take care of our own kind.”
          Zoals verwacht ging ze er al vrijwel direct mee aan de haal. Haar ogen versperde zich als twee bordjes, en in haar misplaatste geestdrift greep ze Poppy’s arm beet. “I told you! This didn’t sit right with me from the moment they started throwing my baked goods. That was a gift!” riep ze beklagenswaardig uit, met schelle stem.
          “They are so ungrateful”, gaf DeVil haar gelijk, terwijl ze met haar hoofd schudde op een ‘tut tut’ manier. “And cunningly, they cause our fellow students to change sides —just to let them pay for their crimes.”
          “I heard through the grapevine that supposedly there is this ‘secret evil club’. I bet that’s where they plan their villainous acts.”
          Poppy slaakte een mentale zucht. Daar het om het algemene belang ging, zette ze door —weliswaar met droevige toon. “And now they’ve taken Amor, also.”
          “Oh, sweetie, who did?” vroeg Cerise, die bij het zien van het verdriet een zakdoekje tevoorschijn toverde. Cringe.
          Pas nadat ze had beloofd het niet door te vertellen, vervolgde de roodharige: “I don’t know. Someone who looked like he could join the Children of the Corn?” Haar trieste gezichtje trok bedenkelijk weg. “What was his name again? Oh, that’s right: Larsen. Heard of him?”
          “The ice prince, who hasn’t?” Vervolgens vertelde ze wel erg merkwaardige verhalen, geruchten die ze via zijweggetjes te weten was gekomen. Zo scheen hij met z’n krachten zijn dierbaren pijn te hebben gedaan —waarvan sommigen vermoedde dat het met opzet gedaan was, daar hij geen enkel berouw ervoor toonde. "Monster is a fitting name for him.”
          Een goedgespeelde ‘omg, how horrible’ rolde er uit haar mond, terwijl ze kort over haar vriendin d’r arm wreef. “I would not even wish that onto my family. Such inhumanity.” Diep zuchtend, depte ze de laatste krokodillentranen weg. “IRA breeds liars, con—artists, and drug junkies. I wouldn’t even be surprised if there’d be a murderer or two in their midst. Now with actual Death roaming the halls, it’s merely one ticket away from complete darkness. . . We should do something, but what?” Bedachtzaam tikte Red tegen haar lippen aan.
          Net op het moment dat ze weer haar mond wilde openen omdat het te lang duurde, sprak Cerise zachtjes: “We should take back our school, for starters.”


    𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝔀
    𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝕌𝔼𝔼.


          E Y E R O L L.      “If only there was something to use from the party. . . To get back at them for all the times they humiliated and used us. And to get you justice for your delicious apple pie!” Het smaakte als stront maar dat was het punt nu niet. Cerise begon namelijk in haar handen klappend op en neer te springen en stelde een voedselgevecht voor, iets waarvan ze dacht dat het wel een statement zou zetten.
          “C'est très magnifique! You concocted a perfect plan, chérie. I’m glad I told you this. You know you’re my real sister, Cerise. And as my sister, will you do me a favor?”
          “Of course, Pops!” antwoordde ze met een brede glimlach, enthousiast dat de zelfbenoemde Queen Bee haar plan had goedgekeurd. Niet wetende dat zij echter zich momenteel sterk probeerde in te houden niet te knappen bij het koosnaampje, die Amor voorheen enkel mocht noemen. In plaats daarvan boog ze met een mierzoet glimlachje naar voren, om haar in de oor te fluisteren. Zoals verwacht, stemde ze zo mak als een lammetje toe na dit gesprek, en omdat er niet veel meer uit te halen was, beëindigde Poppy het door te vermelden hoe mooi ze Cerise’s jurk wel niet vond. Stralend had zij weggelopen met het compliment, daar de DeVil telg juist de andere kant op had begeven. In haar voorbijgaan loosde ze de gekregen zijden zakdoek in de prullenbak, haar neus honend ophalende.
          “Ugh, what a godawful dress. I wouldn’t even want to be caught dead wearing that.”

    Met geweld gooide ze haar kamerdeur open, en met eenzelfde handelingen trok ze de foto’s van de muur. Meer momentopnames tussen Poppy en Amor, sommigen al doormidden scheurend door de kracht waarmee het verliep. Foto’s, briefjes, cadeaus, zelfs de roos die haar kortgeleden gegeven werd, waren stuk voor stuk in een doos gedeponeerd. Vervolgens wurmde ze zich uit haar huidige jurk, die ze daar op de vloer liet liggen. Waarom gekleed zijn in bijpassende outfits wanneer de ander haar liet vallen als een baksteen? Of, een betere vraag was: hoezo had ze zich überhaupt aan de kledingvoorschriften gehouden? Dat klonk niet zoals ze daadwerkelijk was. En om die reden gooide ze haar kledingkast open om in plaats daarvan een jurk met bijpassende handschoentjes aan te trekken. Met een brede glimlach bewonderde ze zichzelf in de spiegel na haar kapsel en make—up opnieuw gedaan te hebben. Hoewel haar poelen niet roodgekleurd waren, fonkelde er nochtans een rode gloed overheen.
          Dezelfde gloed bleef aanhouden eens ze op zoek ging naar alcohol, en ze wist precies waar dat te vinden. Die stomdronken piraat Percy. Het was een echte zwijnenstal, en ze vroeg zich af of het kwam doordat het al flink overhoop gehaald was of doordat het simpelweg smeerlappen waren. Om hen een behulpzame hand te bieden, zette ze de boel eveneens op stelten om zijn drankwinkel leeg te ruimen. Uiteindelijk vond ze er twee onder het bed, samen met flink wat afval, vies (en schoon) ondergoed — voor beide seksen —, en. . . seksueel getinte spullen waardoor ze nu liever haar ogen uit zou steken met een schaar. Dat joch was walgelijk. Poppy vroeg zich oprecht af waarom iemand überhaupt het bed met hem wilde delen, laat staan kussen —alsof ze geen greintje zelfrespect hadden. Wel griste ze één van de talrijk vieze boekjes mee, die ze afstofte en in de doos gooide. Daar zou ze later wel weer doorheen bladen. De flessen volgden al snel. Immers had hij die niet eens meer nodig; hij had zoveel gezopen door de jaren heen dat zijn bloedtype nu 100% alcohol was. Geen flauw idee hoe het kon dat die idioot nog overeind stond.
          Buiten gooide ze de inhoud van de doos en een halve fles rum leeg in de vuurkorf, achter het gebouw. Haar slanke vingers sloten strak om de stengel van de roos, waar rode druppels vanaf sijpelden. Bij het zien van de misleidende foto's krulde haar rechtermondhoek omhoog, de intentie ervan wisselend eens ze een aansteker tevoorschijn haalde. Poppy keek toe hoe de vlammen aan de rode roos likten, deze omkrulden tot niets meer dan as zodra ze deze in de vuurkorf erbij gooide. Gelijk laaide er een flink vuur op, woest en ontembare vlammen tot de nachthemel reikend. Ze wilde al weglopen, maar draaide zich vervolgens terug en haalde de vergeten ring uit haar tasje.
          "Mhm, the rose has wilted, mon amour", fluisterde ze sinister, waarna ze het sieraad misprijzend in het vuur gooide. Zonder te zien hoe de brandende massa dit eveneens opslokte.

    In de gangen naar de feestelijkheid toe doolden er steeds meer studenten rond, vooral die van Vestigo. Zo te horen uit het geroezemoes waren de vruchten al te plukken van haar harde voorbereiding: Cerise én die heks van een Talia hadden hun nut bewezen. De dochter van Sleeping Beauty poogde haar vanaf het begin af aan al een loef af te steken, en dat was direct haar zwakte. Verscheidene dingen werden er rondgebazuind die dingen over de IRA studenten vertelden waar je haren recht overeind van zouden staan, en tenslotte Larsen. Larsen had blijkbaar niet enkel zijn dierbaren pijn gedaan, er was ooit iets misgegaan wat resulteerde in de dood van die persoon. Oh, hemel, wat een monster! Nou, het enige wat er misgegaan was, vond Poppy, was het moment van zijn geboorte.
          "Amor is easy bait", klonk er net toen ze de feestzaal binnenliep. "he had that unhealthy relationship with Dom, remember?" Een snelle blik gericht op het groepje vertelde haar dat ze naar de twee stonden te gluren.
          "This is merely rebound sex", zei een ander, die niet eens een poging deed zacht te praten. "come on, he still isn't over him. Anyone can see that!"
          "No," gaat weer een ander erop in, "this is much deeper than that. Dom and Larsen are both monsters. Dare I say Stockholm Syndrome?"
    Dit was het moment dat ze werd aangetikt door Cerise, die haar op subtiele wijze twee kleine zakjes in de hand schoof en vervolgens vertrok. Breed glimlachend goot ze Percy's flessen leeg in het drinken dat ze kon vinden en strooide de inhoud van één van de zakjes over het eten heen, waarna ze fluitend naar een plekje begaf waar ze van de chaos kon genieten. Er werden nu al geruchten ten ronde gegaan, met vingers gewezen en scheldwoorden geroepen; het was enkel een kwestie van tijd voor de Hel losbrak.
          Poppy likte over haar tanden heen terwijl ze plaatsnam bij een boom omwikkeld met lichtjes. Daarin echter, zat een donkere meid te drinken, die plots begon te zingen. Zelfs dat kon haar goede humeur niet te verpesten, waardoor ze een pakje biljetten tevoorschijn haalde.
          "Give me that bottle, sweetheart. I'll pay you." Zonder af te wachten, griste ze het flesje uit haar hand en drukte in plaats daarvan het geld erin. Terwijl Poppy echter al een flinke slok nam, besloot de jonge vrouw uit de boom te glippen en de roodharige haar geld terug te geven met de woorden dat ze haar een drankje verschuldigd was. Bijna stikte Poppy in het drinken eens ze dit te horen kreeg, alvorens het alsnog door te slikken en kort te lachen.
          "Oh, no, darling, I don't owe anyone." Ze stak het geld terug, ditmaal in haar zak. Vervolgens nam ze opnieuw een flinke slok, waarna ze naar haar toeboog en zonder aarzelen de lippen op de hare drukte. Een lichte grijns kon ze niet bedwingen eens ze haar tong verwikkelde en zo de drank bij de eigenaar binnen liet sijpelen. "There you have your drink, sweetie." Als Ash hier was geweest, dan had hij van de chaos kunnen genieten met haar. Ze miste hem op een bepaald niveau toch wel: al was het maar om te laten zien dat zij het ultieme spel kon spelen én winnen. Hij zou trots zijn geweest.


    [ bericht aangepast op 1 sep 2021 - 22:26 ]


    [ heaven knows ]

    M E M P H I S




    P A N A G O S



    Nathan — Hallway — Outfit


          ‘Well, I'm glad it amuses you, Memphis, but painting yourself as a 'good girl' could not be more deceiving, and I say that in the most positive way.’
          Haar grijns staat die woorden bij, wolfachtig en geenszins hoe een ‘good girl’ zich uit. Misschien weet hij toch hoe haar te charmeren. Ze wordt niet graag gezien voor iemand die hier volledig op haar plek is. Haar volgende woorden ontbreekt het dan ook aan de scherpte die ze eraan mee had kunnen geven al zou ze minder in haar nopjes zijn.
          ‘Mhm, not at all. Not when the person in question has put energy into helping with the party.’ En even snel als verschenen, verdwijnt de trek rond haar lippen nu ook weer om plaats te maken voor een rechte streep. De volgende gesp wordt met meer geweld aangetrokken dan nodig.
          Blauwe ogen vangen violette en de vinger die haar huid beroert zend een huivering door haar lichaam.
          ‘For which you have my immense gratitude.’
          Eén, twee, drie hartslagen vallen weg tussen hen terwijl het oogcontact stand houdt. Het weerwoord wat op de achtergrond sluimert komt niet verder dan haar keel, stokt ergens halverwege en gaat verder verloren naarmate de seconden verstrijken. Ilyas mag blij zijn dat hij niet in de buurt is. Het is Nathan die zijn keel schraapt en een streep zet door wat er dan ook begon te broeien in die stilte. ‘Now, on to my loyal steed!’
          ‘If there is an actual horse in the hallway I am going to pray for my grandfather to electrocute you.’ Herpakt Memphis zichzelf razendsnel, weigerend toe te geven dat er zojuist iets is voorgevallen. Zelfs niet aan haarzelf, zelfs niet als zij de enige was die het bemerkte. Ze volgt Nate haar kamer uit en kreunt melodramatisch bij het zien van wat hen daar opwacht.
          ‘Never mind. I’d have prefered an actual horse over this.’ Maar aan die woorden heeft hij geen boodschap terwijl hij zijn houten ros bestijgt en demonstreert wat voor een kind er onder dat buitensporig aantrekkelijke frontje schuilt.
          ‘Care to join me to the festivity, my lady?’ Dear lord. Haar reputatie gaat deze jongen nooit overleven. Het plezier waarvan ze weet dat het in die blauwe ogen schittert is echter genoeg om hem zijn poging haar hand te kussen voort te laten zetten en zodra hij dat op heeft gegeven neemt ze zijn uitgestoken arm zonder twijfelen aan.
          ‘You know you could’ve just asked to borrow Senna, right? She dislikes you with a passion, but she loves being the center of attention, so it would’ve panned out.’
          Het is geen geheim dat de zwarte pegasos niet is gecharmeerd van prins charming, maar het dier gooit graag hoge ogen. Ze werpt een zijdelingse blik op haar metgezel en bevindt de helm zonde van zijn knappe gelaat. Onderhand naderen ze echter het feestterrein en haar aandacht wordt van hem weggetrokken door het duidelijke rumoer wat hen onthaalt.
          ‘What in the love of Zeus is going on here?’


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Jack Thessian


                🜂           



    23 • A Spoonful Of Sugar • 1.3 • Raven
    De blik die Raven hem toewierp was bijna lachwekkend te noemen, ware het niet dat deze één en al bezorgdheid uitstraalde.
    "Voel jij je wel helemaal lekker?" vroeg de donkerharige student hem nu ook luidop. Vragend keek Jack hem aan. Hij kon niet exact benoemen welke reactie hij verwacht had, maar tegelijk wist hij ook niet hoe hij hierop moest antwoorden. Was het serieus bedoeld, of trachtte de Faerie enkel de draak met hem te steken? Ondertussen had de vingervlugge Moorling hem het doosje al ontfutseld, waardoor hij een luttele seconde naar zijn lege handen staarde.
    "Jij, drugs? Oké, sure. What the hell. We might as well, het is niet of het nou zo'n spetterend feestje zal gaan worden. We might as well make our own party."
    Jack voelde zijn humeur een stukje zakken bij de ietwat spottende toon die Raven inmiddels duidelijk had aangenomen, maar probeerde er niet aan toe te geven. Hij glimlachte de jongen zachtjes toe en haalde rustig even zijn schouders op.
    "Ik slaap niet al te best," opperde hij stilletjes, een korte uitleg schenkend aan het waarom ervan, terwijl hij het doosje terug aan nam. Als slapen geen optie was, dan moest hij manieren verzinnen die het wakker blijven makkelijker maakten, en dat was hem hiermee toch behoorlijk gelukt. "Het is ook gewoon Warp," vervolgde hij nog, op dezelfde toon. Warday Warp was de uitkomst van een week zonder slaap en eindeloze sessies met oneindige experimenten. Het ging geheel per toeval want in de staat waarin hij zich toen bevond had hij even goed de hele school kunnen doen ontploffen - per ongeluk. Als wonder boven wonder was dat -die keer- niet gebeurd en had hij een recreatiemiddel mee ontwikkeld dat ook nog eens onschadelijk bleek voor de gezondheid.
    De Duitser nam zelf de eerste snuif van het goedje, waardoor het instantelijk voelde alsof zijn brein open ging. Genietend van de eerste, korte roes gaf hij wederom het doosje door aan de Prince of The Moors. Ondertussen probeerde hij te bedenken welke wens hij zou maken, hopend dat de drugs deze in vervulling konden helpen gaan. Hij kon echter niet zo gauw iets verzinnen, waardoor hij zijn aandacht terug op Raven richtte.
    "Ik wilde dat ik er zo aantrekkelijk uit zag in zulk pak," flapte hij er uit voor het goed en wel in de gaten te hebben. Zodra hij echter besefte dat hij daarmee zijn wens verpieterd had, en de kans dat deze uit zou komen dan ook nog eens heel klein was vanwege de omvang ervan, sloeg hij zijn hand voor zijn mond. Al gauw drong het dan ook nog eens tot hem door dat hij zojuist luidop had uitgesproken dat hij de in-rood-geklede student zojuist luidop als aantrekkelijk had bestempeld - en op zich lag zich daarin niet zozeer het probleem, want Raven was ook gewoon waanzinnig knap in Jack's ogen en daar hoefde niet om gelogen te worden; hij had alleen zo'n donkerbruin vermoeden dat de Faerie geen seconde zou twijfelen om hieruit zijn eigen conclusies te trekken die niet noodzakelijk strookten met waar de intenties van het blondje gelegen hadden.
    "Rood is mijn kleur niet," trachtte hij het gesprek dan maar vooral op het pak te richten, en niet zozeer op het uiterlijk van de Moorling.
    Hij liet zijn blik de ruimte rond glijden en nam dit keer zijn tijd en de moeite om de decoraties en lichtjes in zich op te nemen. Hij wist niet wie hiervoor verantwoordelijk was, maar hij vond wel dat diegene een flink schouderklopje verdiende.
    "Wat is jouw wens?" vroeg hij vervolgens, een beetje afwezig, aan zijn eenmansgezelschap.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WHOOPSIE DAISY

    [ bericht aangepast op 3 sep 2021 - 23:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || Walking towards the Party with Callista & Olivia || Panic mode on




    Ietswat verlegen en onzeker wiebelde ik iets heen en weer op mijn benen terwijl mijn bruine kijkers niet naar Calista durfde te richtten. Zeker gezien ik haar blik zowat over me heen voelde branden. Echter eens ik toch iets opkeek haakte haar blik mijn bambi bruine kijkers vast, waardoor ik nu niet meer durfde weg te kijken. Kort had ik mijn lippen op elkaar geprest terwijl ik vluchtig haar blauwe ogen analyseerde, ze hadden iets mee van een flikkerende blauwe vlam koel en toch vuriger dan je standaard vlam. Ik knipperde toen ik mezelf betrapte iets te lang gestaard te hebben, waardoor ik mijn bruine poelen vlug afwende en een hallo kon stamelen.
    'Niet zo verlegen, Ilyas.' kwam er rustig over Calista haar lippen bij het uitspreken van mijn naam stokte mijn adem toch iets. 'Ik bijt niet, - nog niet.' De kleine grijns om haar lippen deed me deed knipperen, waarna er een klein nerveus lachje over mijn lippen rolde. "Ah-" zuchtte ik iets eens ik mijn adem terugvond, niet wetend wat ik daarop moest antwoorden. 'Ik ook niet-' kwam er dan wat haastig uit, gezien een stilte wat onbeleefd zou zijn van mijn kant uit. "niet dat ik eh- zou kunnen bijten ehm-" hakkelde ik vervolgens verder, eens het doorzonk dat het kon lijken dat ik haar later zou gaan bijten... "Want ik eet geen vlees " probeerde ik mezelf dan nog te verbeteren mijn blik ging even vluchtig naar Calista. "E-en Hassim die doet geen vlieg kwaad." besloot ik dan de aandacht van mij te verleggen op mijn tijger die nog wat achter sjokte. Voor ik nog verder zou gaan ratelen stopte ik mezelf door een diepe teug adem te nemen waardoor Olivia gelukkig het woord terug overnam.
    'Loop je met ons mee?' stelde Olivia voor waarop de nog mysterieuze Calista knikte, echter ze zette een stap mijn richting uit, waardoor ik mijn schouders iets optrok om dan vol verbazing door te hebben dat de dame me door de haren woelde. Ik knipperde kort, vanonder mijn wimpers kijkend naar de dame die een glimlach op haar lippen had zitten.
    'Ik denk dat dat een goed idee is,' glimlachte ze. Het was vreemd, maar ik begon me al een stuk meer op mijn gemak te gaan voelen rondom Calista. Met elk iemand aan de arm begeleidde Olivia ons richting het feest en achter ons sjokte de zachte tijger mee. Echter voor we goed en wel bij het feest aan kwamen, merkte Olivia op dat ze haar tasje vergeten was. Hoewel ik had willen voorstellen om terug mee te gaan met haar, verzekerde ze ons ervan zo snel mogelijk terug te zijn. Kort friemelde ik nerveus aan de geborduurde zoom van mijn mouw, waarna ik mijn moed toch bijeen raapte en mijn arm naar Calista uitstak. "Zal- Of mag ik je dan naar het feest begeleiden?" vroeg ik de jongedame terwijl ik mijn keel licht schraapte. Natuurlijk was ik nog nerveus, maar ik kon haar wel een oprecht glimlachje schenken. Ook Hassim leek zich op zijn gemak te voelen bij haar in de buurt, dus waarom zou mij dat niet lukken?
    "Is- is dit je eerste jaar op Vestigo?" vroeg ik Calista nieuwsgierig. Met de meeste nieuwelingen van Ira en de nieuwe eerste jaars op Vestigo waren er een boel nieuwe gezichten op de Campus. Iets waar ik toch even aan moest gaan wennen, maar er kon geen kwaad in met iemand te gaan leren kennen van de andere campus. Eens we bij de ingang van het feest waren viel me een bekende donkerrode rook op die benen even likte voor ze weer verdween. Dat zag er wel erg bekend uit. Een lichte frons sierde mijn voorhoofd. "Ik wist niet dat Qadir voor special effects zou zorgen." mompelde ik iets verward, eerder tegenmezelf pratend dan tegen de dame aan mijn arm. Eens ik opkeek kon ik de prachtige verlichting al opmerken van buiten. "Woah, het lijkt haast de sterrenhemel in Agrabah." flusiterde ik zacht waarna ik even naar Calista keek, mijn wangen kleurden rood bij het besef dat ik vast een idioot leek. "Ehm- Al eens in Agrabah geweest? Altijd welkom." vervolgde ik dan met een zwak lachje.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2021 - 13:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    PERCIVAL ASHLEY HOOK

    Son of a p*rate - with Ava - Ava's Room with tha booze - outfit




    Ik had mijn ogen tot spleetjes geknepen terwijl ik het net niet juiste spiegelbeeld bekeek. De halflege fles rum klotste wat heen en weer terwijl ik mezelf stabiel hield door wat tegen de muur aan te leunen. De kribbige almost death gierde nog steeds iets door mijn lijf, maar dat had ik met wat Rum van me af kunnen schudden. Ik blaamde de weke benen dan ook op een sea legs mood dan echt te bekennen dat ik mijn leven moest gaan beteren. "Why in the Bloddy Kraken do you look like meh?" vloekte ik dan ook licht naar het evenbeeld welke ik nog een prik in de borst schonk. Het was geen flauw grapje van Qadir ditmaal want het ding voor me was zeker vlezig en pezig. HEt evenbeeld lachte even en schudde zijn hoofd, waardoor zijn lange lokken mee bewogen. "I haven't got the slightest idea, mate. Why don't you tell me?" sprak het terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg, waardoor ik koppig het evenbeeld probeerde te volgen door ook mijn armen om elkaar heen te gaan, de fles rum losjes in mijn vingers wiebelend."Although, maybe I do have an idea..." Toen mijn blik- ik bedoel zijn blik op de fles rum vielen, was het al te laat. De dief had nu niet enkel mijn utierlijk gejat, nu ook het belangrijkste... Mijn drank. "Oii!" mijn armen haalde ik weer uit hun gekruiste houding, klaar om een mep te verkopen echter hielden zijn woorden me tegen. "Rum?" Bestudeerde hij de fles, ik liet mijn vusiten zakken. "Wel ofcource, Only the best stuff, Lad." sprak ik met een opgetrokken wenkbrauw, terwijl ik zijn gelaat nog wat bestudeerde, als ik mijn ogen echt héél fijn kneep kon ik zweren dat hij me bekend voor kwam.
    "Shirtless?" wees hij nu naar me. "Pirate?" Ik knipperde even schaapachtig. "How'dya tell?" kwam er argwanend over mijn lippen, vooraleer het kwartje viel en ik mijn vinger bedenkelijk nu naar hem wees. "Wait a bloddy minute." sprak ik in een verheldering. "Rum." nu wees ik naar de fles die hij vast had. "Shirtless" zei ik wijzend naar het transparante topje die hij aanhad. "long hair... Are you.. A slutty prinsess?" een brede grijns sierde mijn lippen. "Na'ah i'm kiddin lad,." ik liep naar hem toe en sloeg mijn arm om hem heen, mijn fles drank subtiel terug stelend van hem. "You'bout to tell my you are like me? Cus I look like you." begon ik waarna ik mijn hoofd schdude. "You look like me." verbeterde ik mezelf. "Yeah.... I can see." sprak ik iets in gedachten verzonken, waarna ik het joch los liet en enkele stappen verder paradeerde, met de fles rum in mijn hand waar ik flamboyand en uitdagend nog een slok van nam. "Not to worry Lad, as a pirate, just say Hail to the Mighty Hook ehh!" zei ik waarna ik een gebaartje maakte met mijn handen naar mezelf toe. "For I am the one and only Percival Hook, legendary kiddo of the Captain of the Jolly Roger. " vervolgde ik preuts verder. "Now I think I know you." vervolgde ik mijn wijsvinger op mijn onderlip tikkend. "Say aren't you that droopy little nephew of Mr.Smee? "


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH