• Vestigo University
    ❝ 𝒯𝒽𝑒 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎 𝑜𝒻 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃𝑒'𝓈 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝑜𝓇 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. ❞


    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕠?
    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶
    𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕕 𝕘𝕦𝕪?
          𝐑𝐎𝐎𝐌 𝐌𝐀𝐓𝐄𝐒:
          Amor-Beau ● Raven
          Methuselah ● Larsen
          Percival ● Nathaniel
          Elio ● Antonio
          Ilyas ● Dominic
          Qadir ● Lucien
          Jack ● Ash

          Lihn ● Elodie
          (. . .) ● Ava
          Olivia ● Memphis
          Poppy ● Calista
          Ivy ● Gia
          Jia ● Agoueh


          Vestigo University

    ➵      Dominic/March Liddell ✧ Alice ✧ Maneskin
    ➵      Nathaniel Charming ✧ Cinderella ✧ Marshtomp
    ➵      Ilyas of Agrabah ✧ Aladdin and Jasmine ✧ Raccoon
    ➵      Amor-Beau Desrosiers ✧ Belle and Adam ✧ Raccoon
    ➵      Memphis Panagos ✧ Megara and Hercules ✧ Toothpick
    ➵      Neorah Fitzherbert ✧ Rapunzel and Eugene ✧ Zemo
    ➵      Olivia Pan ✧ Wendy and Peter Pan ✧ glowfaery
    ➵      Ava of DunBroch ✧ Merida ✧ Valmiera
    ➵      Antonio Rivera ✧ Miguel Rivera ✧ Sombre
    ➵      Poppy DeVil ✧ Cruella DeVil ✧ Marshtomp


          Ira University

    ➼      Larsen Oldenburg ⬧ Elsa ⬧ Maneskin
    ➼      Raven ⬧ Maleficent and Diaval ⬧ Maneskin
    ➼      Elio Beneviento ⬧ Captain Hook ⬧ Maneskin
    ➼      Percival Hook ⬧ Captain Hook ⬧ Raccoon
    ➼      Methuselah "Seth" ⬧ the Grim Reaper ⬧ Marshtomp
    ➼      Victoria Chimaira ⬧ Ursula ⬧ Dimitrescu
    ➼      Élodie Facilier ⬧ Dr. Facilier ⬧ glowfaery
    ➼      Zaheer Ujinga ⬧ Scar and Zira ⬧ Paracosmal
    ➼      Qadir Al-Jurjani ⬧ Jafar ⬧ Dalma
    ➼      Jack Thessian ⬧ The Headless Horseman ⬧ Dalma
    ➼      Calista Aidoneus ⬧ Hades and Persephone ⬧ Sombre
    ➼      Ivy DeVil ⬧ Cruella ⬧ Toothpick
    ➼      Ash DeVil ⬧ Cruella ⬧ Maneskin




    RULES

    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Maneskin of Raccoon maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Maneskin, Raccoon en Marshtomp

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 22:39 ]


    [ heaven knows ]

    M E M P H I S


    P A N A G O S
    Nathan — Her Room — Outfit



          De persoon die naar haar terug staart in de spiegel is een vreemde.
          Memphis kan zich niet herinneren wat de laatste keer is dat ze een jurk aan had, maar heugt zich wel de reden dat ze het al jaren niet meer heeft gedaan. Ze weet dat ze er zelfs in een vuilniszak nog goed uitziet, maar iets in het dragen van een jurk maakt haar minder scherp— minder gewelddadig. Zachter. Vrouwelijker.
          De vingers die voor de zoveelste keer afwezig over haar middenrif strijken om de stof te voelen worden gesierd door gouden ringen, haar zwarte nagels de enige hint naar de stijl die ze normaliter prefereert. Achter haar op bed ligt het setje wat ze eigenlijk aan had willen doen, wat ze al dagen klaar had hangen. Dat ze toevallig een jurk met gouden accenten heeft gekocht heeft niets te maken met het feest— niets te maken met degene waarvan ze zeker weet dat hij nu op de deur klopt.
          Zij kan het niet helpen dat Nathan de organisator is van deze hele achterlijke vertoning, noch kan het haar iets interesseren dat ze voor de buitenwereld zijn vriendin is en het hem misschien te kakken zou zetten als uitgerekend zij zich niet aan de dresscode zou houden. Pfft, waarom zou zij zich daar druk om maken?
          Leugenaar. Violette ogen vernauwen zich naar haar reflectie en ze vervloekt zichzelf. Sinds wanneer houdt zij rekening met anderen? Ugh, sentimenteel gezeik.
          De deur is met twee erg on-damesachtige passen bereikt en ze rukt hem open in dezelfde beweging waarmee ze zich omdraait en weer van hem weg loopt. Haar gezicht tonen doet ze nog niet, niet geheel zeker of de emoties die ze zo-even heeft gespot zijn weggestoken achter haar gebruikelijke facade. In plaats daarvan geeft ze hem direct zicht op de schandalig laag uitgesneden rug van haar jurk, haar huid warmer in contrast met het goud dan het ooit tegenover het gebruikelijke zwart kan zijn.
          ‘You’re early, love,’ werpt ze over haar schouder, geen greintje verbazing in dat statement. Natuurlijk is hij vroeg, wat voor gastheer zou hij zijn als hij als laatste aankomt.
          Het indoen van haar oorbellen geeft haar net de tijd die ze nodig heeft om zichzelf volledig te scholen en dan draait ze zich eindelijk naar hem toe, kin geheven en schouders kaarsrecht in iets wat enkel kan worden omschreven als statig zelfvertrouwen.
          ‘You can pick your jaw off the floor now, it doesn’t compliment your look.’ Welke ze nu in zich opneemt met haviksogen. Prince charming indeed.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ava Caillen of DunBroch

    22 ~ Circle of life en Bare Necessities ~ Outfit ~ Her bedroom, with Percy

    Na een hele gezellige middag met Elio, was Ava aan het begin van de avond teruggekeerd naar haar eigen kamer. Ze had hem uitgenodigd om, mocht hij dat willen, rond negen uur die avond naar haar kamer te komen voor predrinks, maar wilde zich eerst in alle rust omkleden en voorbereiden op het feest.
    Onderweg naar haar kamer was ze Percy tegen gekomen en had ze ook hem uitgenodigd voor predrinks. Ze zou de avond namelijk onmogelijk goed kunnen beginnen zonder haar nu al favoriete drinking buddy.

    Eenmaal in haar kamer aangekomen had ze genoten van een heerlijk lange douche, waarna ze besloot haar badjas aan te trekken en haar make-up te doen. Ze wilde de prachtige jurk die ze voor vanavond had gekocht namelijk niet verpesten door er make-up op te knoeien, iets wat typisch een actie voor haar zou zijn. Haar badjas verwisselde ze daarom pas voor de jurk toen ze helemaal tevreden was over haar make-up, waarna ze haar haren in model bracht.

    Eenmaal tevreden maakte Ava glimlachend een foto van zichzelf in de spiegel, die ze naar Gia stuurde.
    [Quote]To: Bestie
    Approved?
    Predrinks at my place, with hot Ira guys, you're more than welcome to join
    Xxx
    Ze had geen idee waar haar beste vriendinnetje zich op dit moment bevond of wanneer ze haar weer zou zien, maar wilde heel graag haar mening weten over haar outfit en kon onmogelijk aan de predrinks beginnen zonder haar er in ieder geval van op de hoogte te hebben gesteld.

    Ava had net haar telefoon weggelegd, toen ze geklop op de deur hoorde. Op haar blote voeten liep ze naar de deur, die ze opende waarna er een grote glimlach op haar gezicht verscheen bij het zien van Percy.
    "Hey," begroette ze hem, terwijl ze haar handen over zijn schouders sloeg en een korte kus op zijn lippen drukte.
    "Kom binnen," vervolgde ze glimlachend, waarna ze weer terug haar kamer in liep en de fles rum van haar tafel pakte, die ze, na zelf een slok te hebben genomen, aan Percy overhandigde.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2021 - 16:07 ]

    Qadir Fayez Al-Jurjani


    Come, whisper to me whatever it is you want. You ain't never had a friend like me.



    20 | Dormitories | Seth



    Double Major Bibbidi Bobbidi Boo & Once Upon A Time



    Zwaardvechten, paardrijden & art club
    Voor de gelegenheid waarnaar hij, net als het grosso modo van de overige studenten, onderweg was had Qadir zijn harembroek -gemaakt van de meest comfortabele, donkerpaarse en zijdezachte stof- aangetrokken. En daarmee was ook zijn volledige outfit benoemd. Hij pakte nu eenmaal graag uit, zowel met het pronkstuk in zijn armoire als met zijn looks. IJdelheid was één van zijn favoriete zondes.
    Voor hij echter naar beneden toe was gegaan om te kijken wat zijn nieuwste concullega van de organisatie gebakken had, had hij besloten nog een uiterst belangrijke tussenstop te maken.
    Hij klopte op de kamerdeur van Larsen en Seth, hopend dat die laatste zou open doen. Hij had Larsen niet meer gesproken sinds hij zichzelf eerder die dag vrij spontaan uit de voeten had gemaakt nadat het ondeugende tweetal een eerder intieme kus had gedeeld. Qadir was, ondanks zijn flinke dosis zelfzekerheid, geschrokken van het voorval en dan met name van wat het bij hem had teweeg gebracht. Hij had Larsen nooit anders dan als één van zijn betere vrienden, en zijn allersterkste bondgenoot wat betrof zijn eigen plannen voor de toekomst, bekeken; en in zijn boekje was dat al héél wat. Op Ilyas en Adil na plande hij namelijk niemand bewust in zijn latere leven in, en zelfs met zijn (bloed)eigen broers kon het naar zijn mening nog keren. De blonde prins was zowat de enige die hij tot nu toe altijd aan zijn zij had ingebeeld, alleen nooit op een romantische manier. Qadir had reeds genoeg kussen (en wel meer) met verscheidene personen gedeeld om lust in zijn puurste vorm te kunnen herkennen. Bij wat zich die middag had voorgedaan was echter iets heel anders komen kijken dat de Arabier niet zo gauw wist te benoemen. Het jaagde hem de stuipen op het lijf.
    Het was dan ook tot zijn immense opluchting dat Seth, voor wie hij ironisch genoeg geen grammetje angst voelde, in het deurgat verscheen.
    "Hello my lovely Sickleman," grijnsde de Oosterling breed. Hij leunde zijlings tegen de muur en kruiste zijn armen terwijl hij de Reaper ongegeneerd in zich opnam. Voor hij de veerman leren kennen had, had Qadir zich nooit ingebeeld dat de Dood zo mooi kon zijn. "Ben je klaar om te gaan?"
    Terwijl hij het vroeg herinnerde hij zich dat hij eerder met Larsen had afgesproken de school onveilig te maken vanavond en hij wilde de jongen ook niet zomaar laten stikken, maar hoe hij dat geregeld zou krijgen was een zorg voor later op de avond.
    "Eens kijken wat voor geneugten de Vestigo's achter de schermen te bieden hebben?" grinnikte hij met een mysterieuze fonkeling in zijn ogen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Agoueh Jones




    19 Outside 2.2 Alone

    Agoueh had het zichzelf vrij comfortabel gemaakt in de boom die ze een tiental minuten eerder ontdekt had terwijl ze op verkenning in de tuin was gegaan. Lui lag ze met haar rug tegen één van de takken, terwijl haar ene been naar beneden bengelde en de andere geplooid had.
    Vol verwondering liet ze haar blik over de feeëriek verlichte campus liet glijden. Het was zeker geen thuis zoals de Flying Dutchman, maar ze kreeg het idee dat ze zich er op z'n minst comfortabel zou kunnen gaan voelen met verloop van tijd. Die gedachte liet haar even stil staan bij hoe ze de crew nu al zo ontzettend miste. Tot haar tiende had haar moeder goed voor haar gezorgd, wat haar plotse vertrek zoveel moeilijker had gemaakt. Bij kapitein Turner had ze opnieuw familie ervaren en ze voelde zich dan ook immens schuldig dat de bemanning nu hun enige link met het vasteland verloren was, enkel en alleen omdat zij haar krachten niet beheerste. Als dochter van de belichaming van de oceanen was Aggie - op Calypso zelf na- als enige niet onderhevig aan vloeken die betrekking hadden tot de zee en alles wat daar op of in leefde. De regel; tien jaar op zee, één dag aan land was dan ook niet van toepassing op haar waardoor ze altijd met veel plezier voorraden ging inslaan, schatten op- of begraven en het regelen van de meer legale zaken (of dan toch voornamelijk het ontwijken daarvan) op zich nam zodra ze daar oud genoeg voor was. Het zorgde ervoor dat ze zich onmisbaar voelde, en dat ze haar plekje en kost verdiende.
    Terwijl de herinneringen haar overspoelden nam ze een slok van de met rum gevulde heupfles, die ze tot nu toe in haar broekzak verborgen had. De gouden armbanden om haar pols gingen hevig aan het rinkelen door de beweging; gezien de uitnodiging "goud en zilver" gevraagd had, had Aggie haar meest glimmende accessoires en snuisterijen boven gehaald; van de gelaagde kettingen, tot de gigantische hoop oorbellen en de vele ringen aan haar fijne, grijpgrage vingers. Men kon haar waarschijnlijk vanop meters afstand zien blinken, onder alle lampjes en lantaarns.
    Zodra de pirate haar flask van haar lippen verwijderd had, rolde daar een gigantische boer overheen. Ze grinnikte even en stak kort haar fles omhoog.
    "Cheers, matey!" lachte ze, ookal had ze tegen zichzelf. Vervolgens sloot ze haar ogen en begon stilletjes een shanty te zingen.
    "I thought I heard the Old Man say
    "Leave her, Johnny, leave her"
    Tomorrow ye will get your pay
    And it's time for us to leave her..."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || On His way to the Party || With Olivia



    Een kleine zucht verliet mijn lippen, de zenuwen gierden nu al weer door mijn lijf heen. Memphis had me het vandaag ook niet al te gemakkelijk gemaakt, maar ik was er heelhuids uitgekomen en we hadden Nathan’s lijstje kunnen afwerken. Misschien was het wel goed geweest dat Memphis met me mee was gegaan, de dame was eens tuk zelfzekerder en het ging althans een stuk vlotter dan dat ik alleen zou gegaan zijn.
    Mijn bruine kijkers vonden mijn spiegelbeeld, terwijl ik iets frutselde met de doorzichtige toille van mijn gewaad. Het was geen prinselijk evenement dus had ik die kleurrijke kleren in mijn kast gelaten. Ik had even getwijfeld of ik niet voor de paarse Harem broek wilde gaan, maar had dan uiteindelijk toch gekozen voor het minder kleurrijke stukje stof in mijn kast. Hassim had dan ook vrolijk gepind bij de keuze

    Ik liet mijn vingers nog een laatste keer over het goudgeborduurde stukje glijden aan mijn pols en trok het doorzichtige stofje nog eens recht, waarna mijn bruine kijkers hun evenbeeld vonden in de goudengeplaqueerde spiegel. Normaliter zou ik me in een feller kleur dan zwart waden, eerder een paarsig of blauw, maar voor de gelegenheid vanavond had ik de tinten, zwart, Oranje en goud verkozen. Mijn pakken voor ball’s en koninklijke evenementen wilde ik niet aandoen. Zeker niet da Memphis eerdere opmerking geweest. Ik was niet alleen een prins, mijn karakter bevatte meer dan dat alleen. Toch? Ik draaide me om naar Hassim, ik hoefde mijn onzekerheden niet hardop te bespreken want de tijger die op mijn bed lag wist al meteen waar het om ging. Hij rekte zich even helemaal uit, waarna hij zijn kop naar me toe bracht. Ik glimlachte kleintjes en liet mijn handen door zijn prachtige vacht gaan, een stuk gerustgestelder dan net. “Ik weet het Hassim, het is een feestje, zal leuk worden.” Verzekerde ik mezelf, waarna ik nog eens in de spiegel keek. Het gewaad wat redelijk onthullend, ik kon mijn eigen lichaamsversiering zelf opmerken. “Misschien to-“ Hassim duwde zijn kop tegen mijn rug aan als teken dat ik niet mocht twijfelen over mijn outfit keuze. “n-nou goed dan.” Ik nam een teug adem en glimlachte kleintjes in mijn evenbeeld. Ergens wel blij dat ik voor dit had gekozen, het was nog steeds mijn cultuur, de donkeroranje harembroek hulde nog donkerder en mijn schoenen waren afgewerkt met fijne gouden borduursels. Ik boog me naar de spiegel toe en besloot mijn ogen met een iets donkere eyeliner te accentueren , gepaard met een gouden shimmer , niet te donker maar zeer subtiel. Het was iets wat de servants vaker deden als ik naar een ball moest, maar zelf kon ik het ook nog wel aanbrengen. Wel niet te heavy handed als één van de eerste keren dat ik het oogpotlood had opgesmeerd…

    “Aha, ik denk dat dit het is.” Sprak ik tegen Hassim en beet kort op mijn lip toen ik me weer naar de tijger toedraaide, welke vrolijk spinde. “ Zullen we gaan? Ik eh- had aan Nate moeten vragen of je wel mee mocht.” Sprak ik dan bedenkelijk, wetende dat mijn anxiety weer zou opdraven als ik mijn tijger niet naast mijn zijde had. Echter voor ik kon gaan ijsberen, hopte Hassim al van mijn bed af richting de deur, ik keek even achterom. Mijn roommate had ik nog niet gezien vandaag… Goed Ilyas Focus. Ik volgde mijn tijger de hall op en ging met hem mee te trappen af, echter aan mijn laatste trede hoorde ik een bekende stem waardoor ik opkeek tot bovenaan de trap. Mijn mond viel nog net niet open, het licht scheen op haar en de metaalkleurige accenten zorgen bijna voor een magisch sprankelend effect. “O-Olivia.” Sprak ik iets in verbijstering uit. De jeugdige jongedame had altijd een onschuldig glitterend effect gehad maar zo hier en nu leek te wel een goud/zilverkleruig elfje. Ik had mijn mond geopend om iets te zeggen, maar geluid kwam er niet uit, tot Hassim me opnieuw een duwtje haf met zijn kop .”Je glitterd -eh schitterd.”


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    IVY
    DE VIL




    WITH WHOM?
                      HALLWAY
    OUTFIT

                Ze had niet weg moeten gaan. Die conclusie was al zo’n beetje getrokken tegen de tijd dat ze haar eigen kamer had bereikt, maar heeft in de uren daarna enkel vastere vorm aan genomen.
          Niet alleen heeft ze zichzelf laten kennen door zich enkel bij het idee van Poppy haar aanwezigheid al weg te laten jagen, ook heeft ze haar kansen bij de enige tot nu toe interessante persoon binnen deze hele school verspeelt door zich zonder verklaring uit de voeten te maken.
          Ivy is echter niet iemand om bij de pakken neer te gaan zitten en nu ze weet dat ze haar halfzus tegen het lijf kan lopen is ze geestelijk in ieder geval al een stuk beter voorbereid. De roodharige duivelin zou het haar vast niet laten vergeten als ze met haar mond vol tanden zou staan, wat ongetwijfeld zou gebeuren als ze ermee was verrast.
          Wat Calista betreft heeft ze waarschijnlijk wat goed te maken, maar terwijl ze de laatste hand legt aan haar haren betwijfelt ze of de dame lang boos kan blijven. Ivy doet niet vaak haar best voor andere mensen, maar dat betekent niet dat ze er niet goed in is, en het feit dat ze er niet veel beter uit kan zien dan op het moment staat zeker bij aan de situatie.
          Haar jurk kleeft als vloeibaar sterrenstof aan haar lichaam, het materiaal een poel van kolkend zilver bij iedere beweging. Ze is misschien niet erg lang, maar de lengte van het lapje stof, ofwel het gebrek daaraan, laat haar benen ellenlang lijken. Grove accessoires zouden overdaad zijn en dus heeft ze slechts simpele zilveren knopjes verkozen boven iets meer in het oog springends.
          Na een laatste blik op de spiegel verlaat ze haar kamer. Alleen. Dates zijn niet aan haar besteed.
          Ivy checkt terwijl ze de eerste stappen door de gang zet de inhoud van haar bijpassende clutch en zou bijna tegen de tegemoetkomende persoon aanlopen. Bijna.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    ÉLODIE FACILIER
    ☾ I got voodoo, I got hoodoo, I got things I ain't even tried! ☽


    Bibbidi Bobbidi Boo • 21 years • outfit • with Lee, hallways


          Élodie schoof met enige precieze het haarspeldje op zijn plek tussen haar krullen. Een zachte zucht ontsnapte tussen haar lippen voor ze het glas met bourbon oppakte en er een slok van nam. Meestal was ze niet een grote fan van bourbon maar het deed haar denken aan thuis. Het glas vond zijn plek terug op de wastafel, Élodie haar ogen alweer op haar spiegelbeeld gericht. Ze was zeer tevreden met het beeld, ookal wist ze niet zo goed waarom ze al deze moeite had gedaan. Haar lippen hadden een donkerbruine kleur en haar ogen waren omlijst met een dunne lijn eyeliner. De meeste studenten die aanwezig zouden zijn zouden het niet eens waard zijn.
          Élodie haalde nog eens kort de mascara borstel over haar wimpers voor ze het laatste beetje bourbon uit haar glas achteraf goot. Met haar vingers doofde ze de zwarte kaars die op de wastafel stond.
    Terug in de slaapkamer trok ze de zwarte hakken aan die ze apart had gezet. Haar vingers omsloten de fles wodka die ze in haar koffer had gevonden. Na nog één korte blik in de lange spiegel verliet ze de kamer. Ze was nog niet van plan om naar het feest zelf te gaan, ze zou wel zien wie ze tegenkwam op de gangen, als ze uberhaupt de weg weer kon vinden. Met haar vrije hand hield de rokken van haar jurk ietsje van de vloer, ze zag het niet zitten om nu al op haar plaat te gaan.
          Na een aantal bochten vielen haar ogen op Lee. Een kleine glimlach verscheen op haar lippen.
          ”So we meet again,” sprak ze door de lege gang. Ze liet de rok van haar jurk los terwijl ze op de dame afliep.


    --


    PERCIVAL ASHLEY HOOK

    Son of a p*rate - with Ava - Ava's Room with tha booze - outfit




    Goudlokje had geglimlacht, verklarend dat een ware prins zijn woord altijd hield. Prince ey, ik kon wel zien dat hij prinselijk was, hij had iets prinsig in zijn smoel. Het blauwbloedje stelde zich dan later voor als Nathaniel een helpende hand voor mijn toekomst, of zoiets, de pijnstillers bleken in de kicken waardoor ik me wat had vastgeklampt aan de jongen, ergens enorm vechtend tegen de hevige vermoeidheid die me wilde meesleuren in een diepe slaap, maar toegegeven was ik vreselijk bang dat deze een eeuwige slaap zou worden, dat was mijn sprookje niet, liet die doornroosje trut maar eeuwen slapen, this this laddie.
    Nathaniel had me gecaagd wat er gebeurd was, zijn hulp aanbiedend al zag ik deze jongeman nu ook niet bepaald in gevecht gaan met meneertje dood over daar. Ik schdude dan ook gewoon mijn hoofd waarna ik het joach een zeldzaam bedankje haf evenals mijnnaam die ik hem op zn’ minst verschuldigd was. Als hij het nu noch niet wist zou dit later wel nog boven komen want wie kende de legendarische Percival Hook nou niet ey? Ahum.
    De blondine die me vele rijkdommen had beloofd poogde eertst één van mijn eerlijk gestolen treasures terug te vragen, klagend had ik de oorbel dan ook van hem weggetrokken als een klein kind die koppig het gestolen koekje niet aan z’n moeder wilde geven. “I know this might not be as radiant as that pink diamond, but real gold trumps imitation, right? What do you say —a fair trade?” Echter de ruil die hij voorstelde werkste zeker mijn interesse. “Gold ey?” ik rolde me weer naar Nathan om en griste de gouden ring uit zijn vingers zodat ik het naar mijn gezicht kon brengen, mijn armen voelde heftig zwaar aan, waardoor dit de enige optie was. “The siren did fulfill his promise of glorious riches hmm?” grijnsde ik speels naar de jongeman, waarna ik met laatste beetje kracht mijn hand nog een laatste maal door zijn blonde haren liet halen, waarna een grote gaap mijn lippen verliet. De gouden ring had ik om mijn vingers laten glijden en gooide met een hupjse de roze oorbel terug. “Here Matey, i –“ nog een gaap ‘Try tob e there for yer party.” Ik rekte me even uit waarna mijn ogen langzaamaan dichtvielen en de eerste snurkklanken al mijn keel verlieten.


    Hoe lang ik daar al lang te snurken wist ik niet, maar de heuse katnap die ik genomen had was ene waar de gelaarsde kat enkel jaloers van kon worden. Ik rekte me hevig uit, waardoor mijn blik viel om de gouden glinsterende ring met de groene steen, “Oh my.” Ik bekeek het ding even goed. “Since when am I married?” een beetje overdreven liet ik mijn handen over mijn gezicht wrijven, hopend een beetje wakker te worden. Ik keek even mijn omgeving rond, beetje bijkomend van wat er deze voormiddag allemaal gebeurd was. “I need a drink.” Murmulde mijn slaperige zelve nog, terijwl ik mezelf overiend duwde, de ruimte draaide niet meer zo hevig en hoewel ik me duidelijk nog niet een volle 100% voelde had ik geen zin om nog langer in deze kajuit te gaan rotten. In mijn achterzak toverde ik mijn oud compas tevoorschijn waarna ik iets murmelde in de trant van ‘hoe laat is het?’ om het ding toe teklappen gezien het een bloody compass was. “Leave here Percy, Leave heree.” Zong ik mezelf nog wat moed in, waarna ik met een hupske mijn achterste van de bank kreeg en nog wat strompelend de Ehbo uitliep. Geen idee welke kant ik opmoest doolde ik wat rond in de hang, een beetje slalommend maar de zwaartekracht wist me niet helemaal tegen de grond aan de smakken. Mijn benen vingen me telkens op en zo hier en daar moest ik een prinsesje of vreemd figuur ontwijken die druk in de weer waren, de ene met haar make-up half op de andere in een hevig glitterend pakje. “Eh?” in mijn pure verbazing had ik tegen Ava opgelopen, de rooie was altijd funn en dankzij haar was ik er weeropgekomen dat er inderdaad een feestje plaats vond vanavond, maar dat we op haar kamer alvast wat konden drinken om de avond interessanter te maken. “Dan moet ik deze vodden maar switchen eh?” mompelde ik tegen mezelf met erg veel geluk had ik mijn kamer weergevonden. Mijn roommate was hier vast ook geweest, huh. Ik had Mr Charming nog niet tegengekomen dus soms vroeg ik me af of hij niet onzichtbaar was ofzoiets. Zonder een notie van schaamte trok ik zijn kledingskast open en rommelde er even in. Een “oeeeh.” Verliet mijn lippen, terwijl ik was van zijn kledij eruit gooide en een zilveren bloes bovenhaalde. Ook zag ik hier en daar wat blingies glinsteren welke ik nu ook claimde, Mr Charming had iets van 5 horloges liggen die zou hij vast niet missen. Ik jatte nog één van mijn lederen broeken en 3 flessen rum die ik onder mijn matrass verbogen had, waarna ik me een weg baande richting een andere kamer welke ik nu wel al wist zijn.
    “Ava Darlin, Yer pirate arrived ! « grijnsde ik breed naar de Schotse schone, met een ‘Bam’ zette ik de drie flessen rum neer evenals de kleren die ik in mijn armen had smeet ik op haar bed, waarna ik zonder schaamte mijn witte bloese uitknoopte. “ Heb jij nog wat leuks liggen van juwellery?” sprak ik met een brede glimlach naar de dame toe, “Het minste wat je me kan geven voor de drank eh?” Ik gooide mijn blouse uit en nam één van de flessen waar ik de kurk van af haalde en deze ergens in de kamer gooide. “CHEERS” met een gulzige slok of drie voelde ik de rum heerlijk door mijn slokdarm branden. Mijn gezicht vertrok even ooeh ja dat was goed spul. Ik duwde de fles alweer in haar handen en keek haar nu even uitgebreid aan. “ Look at you lass.” Ik floot even. “I can almost see the cross on the map from here.” Zei ik met mijn wenkbrauw wiebelend, waarna ik mijn schoenen uittrapte en mijn broek naar beneden trok. “Oh ja, hope you don’t mind. Ik kleed me hier even om.” Zo goed als naakt met enkel een boxershort om mijn verrekijker te bedekken liep ik naar de rooie toe schonk haar een knipoogje en boog me naar haar toe. “Yer sitting on my pants , dearie.” Eens ik mijn leren broek vanonder haar derriere geplukt had, hees ik de swarte lederen broek over mijn benen en knoopte de broek dicht, niet beseffend dat de deur wagenwijd open staat en dit zeker een vertekend beeld kan geven voor alle goodietwoshoes here. “ Let’s make a toast Lass, enig idee waarover je wilt toasten eh?”

    [ bericht aangepast op 25 juli 2021 - 17:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    POPPY

          —V A N      het feit dat looney haar beste vriend erbij probeerde te lappen, was ze alles behalve dan onder de indruk. Haar stem had dan ook luid en krijgszuchtig door de bibliotheek geklonken, om ieder en hun apen nog te laten weten dat haar lieftallige broertje degene was die achter het pixiedust aan zat —niet Amor. Waar het één van de ander kwam, had ze hem uiteindelijk toegelaten te stoppen. Hoewel ze sterk neigde naar een stevige klap voor z’n hoofd, en hem te vragen of hij terug kon komen op de bewoonde wereld. Ter oorzake van de rode waas die voor haar ogen danste, had het meeste net zo snel haar geheugen weer verlaten. Zo herinnerde ze zich enkel Amor verteld te hebben te blijven zitten om mooi te wezen, terwijl zij het duivelsgebroed een lesje zou leren die hij niet snel zou vergeten. Zodra ze één van haar vele, vele volgers in de gang had zien staan met een glimlach rond haar lippen wist ze hoe laat het was. Tijd om het uitschot op te sluiten.
          “Oh, sweet, delusional brother of mine, your face brings out the best insults in me”, spinde ze, waarbij ze een hondenbot in zijn mond duwde en deze aan een touw vastknoop achter z’n hoofd. “But you forget one teensy, tiny thing. This is Hell, and I run it. So if you ever bother Amor again, I’ll put you down like the mongrel that you are.”
          Ze stond op om smalend op hem neer te kijken, de grote sleutel hoelahoepte speels rondom haar wijsvinger. “Now, while you’re in here for God knows how long, do me a favor. Slip into something more comfortable, like a coma. Toodles!” De deur van de conciërge kast sloeg dicht en het gerammel eraan duidde erop dat de roodharige furie deze tevens op slot had gedraaid. Opgeruimd stond netjes. De sleutel gooide ze achteloos ergens buiten weg, verdwenen achter een struik van groen.
          Echter, tegen de tijd dat alles geregeld was, kon ze Amor niet meer vinden op de plek waar ze hem achter had gelaten. Het volgende adres was dan ook zijn slaapkamer, gezien ze nu pas zijn bericht had gelezen, waar ze zonder te kloppen binnenliep alsof alles haar eigendom was.
          “Baby, I’m hoooome!” zong ze bij het zien van haar vriend, het pixie dust-zakje triomfantelijk heen en weer schuddend. “Did you miss me?” Toen het enige antwoord stilte was, haalde ze haar wenkbrauw nieuwsgierig op. Het was iets dat ze niet van hem gewend was, en vrijwel direct merkte ze dat er iets mis was —iets dat verzwegen werd. “Are you pissed? Because it’s not a good look on you, sweetheart.” Ze wilde nog iets zeggen over hoe verrukkelijk hij eruit zag met enkel zijn handdoek rondom zijn heupen, maar dat was het precieze moment dat hij besloot te flippen.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ❝ 𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓠𝓾𝓮𝓮𝓷. ❞
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
    w. Amor @ his room / 2nd outfit



          “Natuurlijk ben ik pissed! Ik ben het zo moe dat ik niet eens mee mag om je broer een mep te verkopen. Hoe zou jij je voelen als je telkens als een kind behandelt wordt?” Bijna had ze de aderen niet alleen in zijn voorhoofd zien kloppen, maar tevens in zijn bovenarmen. Poppy zuchtte.
          “Oh, mon amor”, verzachte ze haar stem, naar hem toe stappend om een krul uit zijn gezicht te strelen. “my intention to protect you was anything but cruel. You are so much more than royal.” Een korte stilte viel waarin ze het zakje weg had gestopt en haar handen zijn armen vonden. Met alle kracht trachtte ze terug te denken aan één van die saaie verhalen waarin Amor bezig was geweest, een eindje terug.
          Na luttele seconden prevelde ze, But he, that dares not grasp the thorn should never crave the rose. Remember that, darling? Tu es ma rose.” Ze glimlachte. “Your thorns might be a challenge, and you need to blossom still. But you have more potential in your pinkie finger than most of these idiots have in their entire bodies. Do not be afraid to step out of your constraints with me. Next time I’ll make sure to include you in it. Je suis désolé, mon chaton. Besides, this will not be the last time I'll kick that freakshow's ass."
          Toen ze zeker wist dat de lucht geklaard was, haalde ze het zakje weer grijnzend tevoorschijn. “But this sure as hell would make you bloom.” Amor was altijd degene geweest met wie ze het meeste plezier had, aan wie ze het meeste steun ondervond, en die haar het meest begreep. Dat was ook de reden dat, na het spul gebruikt te hebben, ze geen enkele schaamte ondervond zich om te kleden in haar jurk voor vanavond. Ze hadden dingen met elkaar meegemaakt en dingen van elkaar gezien waarvan dit in het niets zou wegzakken. Met een zwier van het glitterende kledingstuk draaide ze zich naar hem toe, na zichzelf voor minutenlang in de spiegel bewonderd te hebben.
          “As always, we’ll be the crème de la crème, darling!” riep ze enthousiast uit, breed lachend doordat het spul nog niet uitgewerkt was, om daarna naast hem op het bed neer te vallen. Eerder doordat ze over de rand van haar jurk heen struikelde, maar ze kon niets anders doen dan lachen terwijl ze haar hoofd op zijn borstkas legde.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2021 - 19:25 ]


    [ heaven knows ]

    OLIVIA PAN
    ☆All this has happened before, and it will all happen again☆




    Hakuna Matatta • 21 years • outfit • with Ilyas


          Olivia had licht getwijfeld toen ze de jurk tevoorschijn had gehaald. Maar nu ze hem eenmaal aan had en haar haren had gekruld was ze wel tevreden. Voorzichtig deed ze de zilveren oorbellen in voor ze haar verschijning in de spiegel bekeek. Met een kleine glimlach op haar lippen draaide ze eenmaal rond voor de spiegel voor ze haar schoenen aan trok. De platte ballerina’s deden niks goeds voor haar hoogte, maar ze koos liever voor comfort. Daarnaast had ze totaal geen problemen met haar één meter zestig en zag ze nooit zo’n reden om er langer uit te willen zien.
          “Ik ga alvast,” sprak ze richting de badkamer waar Memphis zich bevond. Ze wilde de dame niet verder storen. Olivia verliet de kamer daarna ook in stilte voor ze haar weg op de gangen vervolgde. Soms was het het haar nog steeds een raadsel dat ze de weg altijd wist te vinden, want als je haar om een route zou vragen zou ze niet eens de dichtstbijzijnde wc kunnen aanwijzen. Toen ze de trap bereikte zag ze onderaan Ilyas lopen. Hij had haar rug naar haar toe.
          “Hey, Ilyas!” sprak Olivia in de hoop dat de jonge prins haar zou horen. De jongen draaide zich om en keek op naar haar.
          “O-Olivia,” bracht hij uit. Een glimlach verscheen op Olivia haar lippen voor ze de treden af liep. De jongen opende zijn mond om wat te zeggen maar bleef nog stil.
          “Je glitterd -eh schitterd”
          Een zachte lachje rolde over Olivia haar lippen. “Dankje, denk ik,” sprak ze. Ze spreidde de rok van het jurkje even om de stof te laten zien. Daarna knielde ze voor Hasim neer en liet ze haar hand iet wat voorzichtig over zijn kop haalde. Ze moest eerlijk bekennen dat ze de tijger in het begin wat eng had gevonden. Maar al snel had ze gezien wat een schatje het was en was ze dol geraakt op het dier.
          “Je ziet er zelf ook quite dashing uit, your majesty,” glimlachte ze Ilyas toe. “Is dit wat je bij jouw thuis ook moet dragen?”
          Ze was niet heel erg bekend met Agrabah en wist niet zo goed wat ze zich er bij moest voorstellen. Ze wilde het dan ook erg graag eens bezoeken, hoewel ze waarschijnlijk compleet buiten de boot zou vallen. Misschien moest ze hem toch maar eens overtuigen dat ze eens langs kon komen.
          “Heb je er al een beetje zin in?” vroeg ze aan de jongen terwijl ze weer soepel overeind kwam. Ze twijfelde even om haar arm om de zijne te haken zoals ze met kleine regelmaat bij Antonio wel deed, maar ze wilde de jonge prins niet nog ongemakkelijker maken dan hij al leek te zijn.



    [ bericht aangepast op 25 juli 2021 - 20:50 ]


    --

    GIA PAGURO
    ☁︎"Silenzio Bruno"☁︎


    Circle of Life & Bare Necessities • 20 years • outfit • with Ava & Percy


          Gia was zichzelf net in haar jurk aan het heisen toen haar telefoon trilde. Wat een timing weer. Ze streek de stof goed voor ze de telefoon van de wastafel pakte. Haar kamergenoot Ivy was in de slaapkamer bezig, als ze er nog was uberhaupt. Een kleine glimlach verscheen op Gia haar lippen bij het zien van Ava haar naam.
    from: scottisch trouble
    Approved?
    Predrinks at my place, with hot Ira guys, you're more than welcome to join
    Xxx

          Gia bekeek de foto kort voor ze haar antwoord typte.
    to: scottisch trouble
    Absolutely gorgeous!
    Sounds great, on my way in 5!
    xx

          Gia legde haar telefoon weer neer voor ze haar lange haren in een wat ingewikkelde half up-half down toverde. Ze haalde met wat nauwkeur de plukjes rond haar gezicht los voor ze een dun lijntje eyeliner en mascara aan racht. Ze was absoluut geen pro in make-up en durfde zich ook niet echt aan wat meer te wagen. De lipgloss vond nog wel de weg naar haar lippen. Ze wierp een blik in de spiegel, voor ze haar telefoon van de wastafel oppakte en de badkamer uitliep. Haar kamergenoot leek er al vandoor. Gia trok snel een simpel paar hakken aan voor ze de kamer ook achter zich liet. De weg naar Ava haar kamer was gelukkig vrij kort. Gia wilde op de deur kloppen maar deze stond al wagenwijd open. Er stond een jongen midden in de kamer, zichzelf in een lederen broek te heisen.
          “Let’s make a toast Lass, enig idee waarover je wilt toasten, eh?” sprak hij.
          “Ik hoop dat ik niks stoor,” sprak Gia met een voorzichtige glimlach op haar lippen, terwijl ze de ogen van Ava zocht/


    --


    AMOR-BEAU DESROSIERS

    Little Beast - At his room- The Party - With Poppy & Larsen - Outfit




    Natuurlijk was ik niet blij geweest dat ik als een puppy moest stilzitten. Dat Ash een gigantische eikel was zonder enige brein capaciteit was nu ook wel duidelijk geweest. Ieder spiertje in mijn lijf had zich aangespannen klaar om die eikel een hevige kopstoot te verkopen, maar Poppy had me koel gehouden. Het was beter mijn ‘beastmode’ niet in een openbare plaats zichtbaar te geven, niet wanneer mijn reputatie als prins op de lijn lag. Natuurlijk was ik geïrriteerd, nee hevig gefrustreerd. Het liefst had ik mijn eigen problemen met die gozer opgelost, maar nee ik moest nu een braaf prinsje wezen en wachten.

    Ik had Poppy gestuurd dat ik op haar zou wachten in mijn kamer, van mijn roommate was er geen spoor te bespeuren evenals Poppy, waardoor ik van mijn ongeduld besloot een snelle kouwe douche te nemen om mijn spieren te ontspannen. Met een handdoek om mijn middel geslagen en een andere waarmee ik nu mijn krullende lokken aan het afdrogen was kwam ik opnieuw de kamer binnen, amper 5 minuten nadat ik er aangekomen was hoorde ik de hoge hakjes al in de hall klikken. “Baby, I’m hoooome!”. Ze had een trotste glimlach rond haar roodgestifte lippen zitten en schudde triomfantelijk het zakje pixiedust in de lucht, haar welverdiende buit. Echter was het discontent nog steeds in mijn donkere ogen te vinden, waardoor ik stilzwijgend naar de spiegel liep en nog even door mijn krullen woelde, voordat ik de handdoek in de wasmand wierp. De zwijgtreatment ontging Poppy niet, waardoor ik even overdreven met mijn ogen rolde, voor ik me naar mijn beste vriendin toedraaide, mijn ontblootte torso glimde nog licht van de kleine parelende waterdrupjes die niet volledig afgedept waren. “Natuurlijk ben ik pissed!” snoof ik, waarna ik mijn armen om elkaar sloeg. “Ik ben het zo moe dat ik niet eens mee mag om je broer een mep te verkopen.” Ik klemde mijn kaken op elkaar. “Hoe zou jij je voelen als je telkens als een kind behandelt wordt? “had ik haar toegebitst. In het kasteel dat ik mijn thuis zou moeten noemen werd ik al meer dan genoeg behandeld als het incapabele kind dat mooi moest zitten weten terwijl va en moe het werk wel op zich namen. Vreselijk vind ik het, hoe vaak dat ik hen al gesmeekt had voor dat greintje vrijheid, ironisch was het. JE zou toch echt denken dat mijn ouders, welke jaren vastzaten in het kasteel, gevangenen waren toch wel zouden begrijpen hoe zalig de vrijheid wel niet kon zijn. Hoe libererend het was om de rebelse jongeman te kunnen zijn die ik diep vanbinnen was, het beest dat in mijn blauw bloed gierde.
    Mijn kaken waren gefrustreerd op elkaar geklemd en koppig meden mijn bruine ogen de blik van mijn beste vriendin die even leek te zuchtten. “Oh, mon amor”, Het verschil met haar eerder schelle gegil tot deze zachte lieve stem was dag en nacht, maar ik kende Poppy en wist gauw het verschil tussen haar toxis zoetige stem en wanneer ze oprecht sprak, hierdoor dartten mijn ogen vluchtig op Pops al snoof ik toch even koppig, mijn armen nog steeds beschemrend om elkaar heengeslagen. “my intention to protect you was anything but cruel. You are so much more than royal.” Haar hakken echoe’den in mijn kame ren haar zachte koele vingers die voorzichtig mijn huid streelden om een natte krul uit mijn gezicht te wrijven deed me haar dan toch uiteindelijk aankijken. “Then why do I still feel like a stupid crown jewel?” ik schraapte mijn keel, het breekbare joch in mij weer diep verstoppend. Ik wist heus wel dat ik Poppy nu iets kwalijk nam die veel dieper in mijn bewustzijn geworteld zat, mijn woorden waren dan ook niet jegens haar maar de opslokking dat ‘being a royal’ met zich meesleurde.
    Haar koude handen gleden verderlicht over mijn gekruiste armen heen me voorzichtig dwingend deze te laten ontspannen. “But he, that dares not grasp the thorn should never crave the rose. Remember that, darling? Tu es ma rose.” Hoe Poppy haar franse R al seen spinnende kitten over haar lippen liet rollen deed me zwak glimlachen, alvorens mijn gezicht weer recht trok, waarna ik haar nu eens beter bekeek en even diep adem nam, waarna ik toch een oprecht klein glimlachje aan haar wist te vertonen. “Are you reciting Brontë to me now? “ vroeg ik haar geamuseerd, wetende dat stoffige boeken niet Poppy haar forté was. Ik liet mijn armen uti hun defensieve houding glijden en nam nu haar smalle handen vast. “Your thorns might be a challenge, and you need to blossom still. But you have more potential in your pinkie finger than most of these idiots have in their entire bodies. Do not be afraid to step out of your constraints with me. Next time I’ll make sure to include you in it. Je suis désolé, mon chaton. Besides, this will not be the last time I'll kick that freakshow's ass." Ik schudde zachtjes mijn hoofd met een kleine glimlach op mijn lippen. Oh Poppy, als ik niet voor de mannen was had ik ze allang een kus gegeven. “You always seem to have the right words do you?” sprak ik haar met een kleine grinnik toe, waarna ik haar handen iets optile en er een kusje op drukte. “And yet you’re one of the only ones who dare to het cut between these rough thorns. Tu sais que je t'aime, non?” ik drukte nog een kusje op de rug van haar hand en trok de Roodharige schat in een knuffel “When you kick his ass, Just call me”gniffelde ik nog in haar oor. Ik liet ze los en bond de handdoek om mijn middel iets beter gezien hij haast los gekomen was tijdens het knuffelen. Ik keek toe hoe ze naar het glinsterende zakje poeder toe liep waardoor er een ondeugende glimlach om mijn lippen krulde.
    “But this sure as hell would make you bloom.” Ze schitterde haast even hard als het zakje poeder. “Hell Yess.” Sprak ik even enthousiast, waarna ik mijn handdoek omruilde voor een boxer short, niet echt carend om het feit dat Poppy niet voor het eerst mijn naakte achterste zag.


    Mijn vingers wreven nog even over mijn neus heen, de opkopende bloesneus wegvegend voor het nog maar kon komen. Pixie dust werkte heerlijk snel dus eens ik mijn outift ook volledig aan had, kon ik al voelen hoe alle spieren in mijn lijf tot rust kwamen en de malende gedachtengang van he topgesloten joch verdwenen waren. Na de gouden rozen machetteknopen nog aan mijn mouwen bevestigd te hebben draaide ik me naar Poppy om die er ook echt werkelijk beeldig uti zag. “Guurrl, you are looking fabuleus!” sprak ik breed grijnzend, waarna ik me achterover op het bed liet vallen. “As always, we’ll be the crème de la crème, darling!” riep de De’Vil waarna ze ook zich op het bed liet vallen, wat me luis deed lachen en Poppy even tegen me aantrok. Haar hoofd kort op mijn borstkas rusttend. Mijn tikker ging hevig tekeer maar dat was net het punt. “You are always a creamy popsical.” Sprak ik zo serieus mogelijk al verliet een luise korte lach algauw mijn lippen weer, waarna ik overeind schoot en Poppy optilde de dame half over mijn schoduer tillend.” Off we goooo”
    Hoe we heelhuids beneden waren geraakt was een waarlijk wonder, maar hé “Nous arrivons” kirde ik me vervolgens even galant buigend voor Poppy, waarna ik haar hand galant nam en haar mee begeleidde door het grass heen, de lichtjes die het gangpad verlichtte dansten zoals vuurlichtjes rondom ons heen. Ik had haar hand dan ook zo beet dat ik ze meteen in een kleine Waltz kon meenemen, ons ze een kleine twee meter voor bewegend vooralleer ik weer galant boog om het eind van de dans aan te kondigen of hoe de snobs het bij ons soort feestjes ook deden. Een silvere glintering uit mijn ooghoeken deed me mijn aandacht -waarvan de concentraitepanne vreselijk kort was onder invloed- viel op een oude bekende. “Mondieu!” Een brede grijns sierde mijn lippen, waardoor ik Poppy meestrok naar de blonde Arendelliaan. “Larsen! Mon Bonbon! “ ik liet Poppy’s hand los, zodat ik naar mijn oude experiment buddy toe kon lopen welke ik geamuseerd een krote knuffel haf gepaard met een vluchig kusje op zijn rechtermondhoek. “Look at you, still being handsome.”


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    SΣTH

    w. Qadir @ hallway / outfit



          —S T O R M G R I J Z E      kijkers dolen hevig geconcentreerd over de jongen voor hem, als een reiger die geduldig aan de waterkant staat —wachtend, analyserend op wat er komen zal. Vooral eens er op zijn neus getikt werd, een teken dat wat hij had gevraagd blijkbaar komisch genoeg was om zoiets mogen te doen. Scheel trachtte hij naar het puntje van zijn neus te kijken, zijn wenkbrauwen gefronst, totaal verbouwereerd door wat er zojuist gebeurd was.
          “It means… your name suits you. Although, I liked Cosmo, too…”
          “Who the fuck is Cosmo?” kwam er ruwer dan gewild over zijn lippen heen, zelfs wat gewelddadiger dan gewend. Toen er echter geen antwoord kwam, verstrakte zijn kaken gedachteloos. Normaliter gesproken, had Seth hem prima kunnen lezen —daar waar Dom enkel plaatjes in zijn boeken wilde, was het lezen voor de reaper eenvoudig en probleemloos verlopen. Echter, het korte antwoord (“Oh, some guy. . .”) wakkerde iets in hem aan dat al ruim een eeuw in sluimerstand had gestaan. Met een kort, beestachtig gegrom wendde hij zijn blik van het steeds breder grijnzende konijn af, niet in staat weg te lopen. Brommend, prevelde hij, “Pfsh, you sure do know an awful lot of guy's.”
    In plaats daarvan verliep de gang van zaken op zo’n manier dat Seth hem de les trachtte te lezen van hun vorige ontmoetingen. Maar Dom keek alles behalve weg van hem. Zijn hemelsblauwe ogen hadden de neiging Seth verloren te raken tussen de wolken, zijn psyche op te zoeken en hiermee aan de haal te gaan. Zijn woorden, steeds zachter tot het niets meer dan een geheimzinnig gefluister was, ontlokte een rilling door zijn lange gestalte heen. Of kwam dat door de aanrakingen die zijn lichaam inspecteerde om vervolgens bij de tatoeage in zijn nek te eindigen?
          Een chaos explodeerde in zijn hoofd, waar zijn gedachten overuren maakte, en dit te merken was aan de diepe frons op zijn voorhoofd. Met een grimas wreef hij over zijn stoppelige kin, opende zijn mond en sloot deze uiteindelijk weer. Waar hij eerst wegkeek van de jongeman, dwaalde zijn onderzoekende blik nu weer over hem heen, trachtend naar het antwoord te zoeken die hij niet wilde geven. Moeite met het vinden van de juiste woorden, was het een spelletje geworden om van Dom af te draaien en weer terug te keren alsof het een vastgelopen LP was —alleen ditmaal zonder geluid.
          “You. . .” begon hij weifelend, laag en grimmig tegelijkertijd, waarbij Dom’s kin werd vastgepakt in een milliseconde, “You know who I am, don’t you? You remember me.”

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    『 𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝒫𝓊𝓇𝑔𝒶𝓉𝑜𝓇𝓎 • 』
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    Zijn lange, beenderige vingers vormden het kleiballetje tot verschillende vormen. Zijn gedachten lagen nog altijd overhoop van de ontmoeting eerder, waar Dominic op het laatst zijn eigen raadsels op hem los had gelaten. Er had geen antwoord uit zijn mond gekomen die zijn vraag had beaamd of ontkent, zelfs de blik in Dom’s ogen was een groot puzzel geweest —wachtend om opgelost te worden. Zou hij. . .? Nee. Seth weigerde te geloven dat het konijn al die tijd had geweten dat hij de Reaper was geweest die Dom in één van zijn diepste dalen had opgezocht. Wat hem op een geheel ander probleemstuk bracht. . .
          Met een beestachtige sterkte kneep hij de kleibal fijn, die hij hard in een hoek weggooide. “Pffft, Cosmo —what a ridiculous name. I bet he isn’t even as hot as I am.” Per slot van rekening had de jongen vanaf het allereerste begin zijn handen niet van hem af kunnen houden, wat het meer dan genoeg bewees. Niet dat hij zichzelf hoefde te bewijzen naar wie dan ook. Seth snoof, stond op van het bed en haalde zijn zwarte pak tevoorschijn. Eigenlijk had de man alleen maar zwarte kledij, daar een andere kleur of tint hem weinig tot niet trok.
    Zijn handen gleden net door zijn inktzwarte lokken heen wanneer er een geklop op de deur klonk. Het kwam totaal niet in hem op dat het voor Larsen zou kunnen zijn —wiens aanwezigheid hij niet eens opmerkte, of hij er nu daadwerkelijk was of niet. Zodoende stond hij binnen luttele seconde aan de deur, om hier zijn meest vertrouwde vriend te ontwaren. Een lichte, ondeugende glimlach speelde rondom zijn mondhoeken.
          “Hello my lovely Sickleman,” grijnsde de Arabier op zijn beurt breed, zijdelings leunend tegen de muur aan.
          “What a satisfying surprise, my friend”, antwoordde hij, en hoewel het oprecht klonk, sijpelde er tevens dat altijd—aanwezige ondeugd erdoorheen die hij normaal gesproken in Qadir’s bijzijn had. “Je hebt gelijk, ik weet niet waarom ik juist dat vergeten ben.” Met eenzelfde grijns toverde hij een zeis tevoorschijn om deze in diens buurt scherp te slijpen, puur om daad bij Qadir’s woord te voegen. “Nu kunnen we gaan.”
          De deur had met een klap dichtgeslagen. Zijn weg vervolgen naar het feest deed Seth echter nog niet, daar hij onder de indruk was van zijn vriend’ outfit. Paars was één van de weinige kleuren die hij daadwerkelijk kon dulden, en één die uitermate zinnenprikkelend bij de magiër vond staan. Daarom kon hij het niet laten zijn donkere kijkers over het ontblote bovenlichaam te laten gaan, om deze daarna te laten eindigen op zijn kont. De Collector of Souls kantelde zijn hoofd nieuwsgierig, vroeg zich af of hij het niet koud had gezien het klimaat hier anders was, en plaatste de zeis vervolgens tegen de muur aan.
          “Draag je ondergoed?” Zonder af te wachten, stak hij zijn handen al in de broek van z’n gesprekspartner om zijn kont vast te grijpen. Met een uitdagende grijns liet hij weer los, al verdwenen zijn handen niet uit de broek. In plaats daarvan plaatste hij zijn gezicht voor die van Qadir en glimlachte zo onschuldig mogelijk, zelfs al wisten ze beiden dat zijn intentie compleet het tegenovergestelde was. “I notice they’re still as juicy as the peaches in Agrabah. Now, let’s test if you taste that sweet, too.” Als laatste boog hij zich al voorover om zijn tong inderdaad over diens lippen te laten glijden, waarna hij zijn zeis weer vastgreep en al aan zijn reis naar de feestzaal begon, alsof er zojuist niets was voorgevallen. “Mhm, you are very appetizing, Qadir —but you forgot a shirt.”

    [ bericht aangepast op 26 juli 2021 - 14:36 ]


    [ heaven knows ]



    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || On His way to the Party || With Olivia



    Vol verwondering keek ik toe hoe Olivia met pure elegantie de trap af ging, met iedere stap leken de goud met kleurrijke bloemen op haar jurk te dwarrelen. De daalde te trap af en kwam naast me staan, waarbij ze met een zacht lachje “Dankje, denk ik,” sprak. Ik schonk haar een klein nerveus glimlachje, waarbij ik even knikte als teken dat het wel degelijk een complimentje was. Olivia nam de mooie stof en haar handen en toonde me het delicate werk dat in haar jurk stak. "Het ziet er beeldig uit." zei ik met een glimlachje, "J-jij ook n-natuurlijk!" verbeterde ik mezelf al snel een blos groenende op mijn wangen, goed bezig. Gelukkig voor mij boog Olivia zich naar Hassim toe die zacht begon te spinnen bij haar hoofdkrabbels. “Je ziet er zelf ook quite dashing uit, your majesty,” sprak Olivia eens ze terug rechtop ging staan waarbij opnieuw blosjes op mijn wangen verschenen, maar dit maal omdat ik me wel iets gevleid voelde. "Ah- eh dankje." sprak ik oprecht blij met het compliment. “Is dit wat je bij jouw thuis ook moet dragen?” ik knikte even met een glimlachje. " De patronen zijn afkomstig van Agrabah, maar dit is niet echt iets dat ik thuis zou dragen." verklaarde ik aan Olivia, de delicate borduursels tonend. "Maar ik dacht voor dit feestje dat het eh- best leuk was." ik haalde licht mijn schouders op, waarna ik toekeek hoe Hassim al voorop ging lopen. Oh juist, we zouden beter richting het feest gaan wandelen. "Zullen we eh samen gaan?" vroeg ik kleintjes aan Olivia. "Hoeft niet hoor- je eh wacht vast op iemand." ratelde ik vervolgens, bedenkend dat Olivia misschien helemaal niet met me mee wilde lopen.
    “Heb je er al een beetje zin in?” vroeg ze me vervolgens me uit mijn nerveuse geratel halend, waardoor ik even een teug adem nam en knikte. Rustig uitademend. "Ja best wel, Nathan maakt er altijd een prachtfeest van." sprak ik oprecht. "Daarbij heb ik wel zin om te dansen." glimlachte ik kleintjes, ik was dol op dansen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    NTΣ
    w. Memphis @ her room / outfit

          —W A A R      de piraat in eerste instantie niets ervan af wilde weten, was zijn interesse snel getrokken eer hij goud in zijn mond nam. Zo snel als hij zich eerder om had gerold, keerde hij terug om de gouden ring uit zijn vingers te ontnemen. Nathaniel keek toe hoe de wazige zeerover ernaar keek alsof het een schatkist was, wat mompelde, en vervolgens zijn vingers nogmaals door de blonde lokken van de prins te halen. Het liefste had hij gewild dat Percival uitrustte om weer wat op kracht te komen in plaats van naar het feest te gaan, zoals de zuster hem geadviseerd had. Echter, zodra hij zijn mond opende, klonken de eerste snurkgeluiden al, waardoor Charming binnen no-time met zijn eigen gegaap opstond —de roze, diamanten oorbel in hand. Een laatste blik schonk hij de schone slaapster, verwonderde zich over het feit dat de extravagante boekanier zo roerloos kon liggen. Het geluid mocht wellicht duiden dat Percival in de ruimte aanwezig was, maar het beeld an sich had iets. . .vertederend. Met een zwakke glimlach keerde zijn gestalte om en liep de ziekenboeg uit.
          Voor het feest vanavond had hij een idee die beide kanten op kon: of heel verkeerd, of juist een positieve, verrassende wending. Natuurlijk hoopte hij het laatstgenoemde, al fluisterde zijn persoonlijke saboteur geheel andere dingen —duistere uitlokkingen die het gouden zonlicht niet konden verdragen. Desalniettemin poogde de voorzitter van de studentenraad zich weer op de voorbereidingen te richten, want als die niet afgehandeld waren, was er niet eens een feest om heen te gaan.
    Voor hij doorging, gaf hij de oorbel aan Doornroosje’ dochter terug, die dankbaar was maar tegelijkertijd wat onaardige woorden over Percival uitkraamde —die hij de kop in probeerde te drukken. Een aantal uur werkte Nathaniel hard door aan de feestzaal, wikkelde de lichtjes rond verscheidene takken en bomen buiten, verzorgde de hapjes en drankjes samen met de verlichting. Dit allemaal zonder pauze te houden. Echter, eens hij buiten bezig was met het in orde brengen van de details merkte z’n ogen wat glimmend op in één van de struiken. Bij het bekijken ervan kwam hij tot de ontdekking dat het de sleutel van het schoonmaakhok was, waardoor hij een donkerbruin vermoeden had dat er iets niet zuiver zat.
          Met een zachte klik opende de deur van het slot, trok deze open, en . . . zag Ash met hondenbot en in al z’n glorie vastgebonden zitten. “Oh my, is this the right school?” Volledig verbijsterd van het zicht controleerde hij de situatie buiten, kwam erachter dat het daadwerkelijk Vestigo was, en ontdeed meneer DeVil vervolgens van zijn geknevelde positie. “This is not how someone should treat human beings. Not even dogs. Tell me who did this so I can take appropriate action.” Uiteindelijk had hij Ash, met gebrek aan betere woorden, losgelaten, en was hij direct naar de schoolcommissie gestapt om er aanmelding van te doen. Het kostte hem enkel steeds meer energie om niet ter plekke in slaap te vallen, iets waarvan hij wist dat Jack (zijn nap buddy) eveneens last van had.
    Zijn gedachtegang was een chaos, met al bijgevolg dat hij een welbekende figuur niet uit z’n slaapkamer zag komen, en hij twee tellen daarna naar binnen stapte om zijn welverdiende slaap in te halen. Het was kort doch krachtig, en hij was omringd door verscheidene, lege, opgestapelde bekertjes koffie. Wakker geschrokken uit zijn rust schoot hij praktisch omhoog, op z’n gezicht een rode afdruk van zijn hand. Op de klok kijkend, pakte hij razendsnel zijn spullen bijeen om naar Memphis’ kamer te vertrekken.

    Volledig overrompeld door het prachtige beeld eens zijn vriendin de deur had geopend, viel zijn mond bijna open. Niet alleen door het beeld dat zich had geopenbaard, maar tevens vanwege het verwonderlijke feit dat ze een jurk aan had met gouden accenten. Mocht je het plezier hebben Memphis enigszins te kennen, wist je dat dit niet vanzelfsprekend zou zijn geweest. Hij zou liegen mocht hij zeggen zich geen zorgen ervoor gemaakt te hebben, aangezien het een signaal de wereld in zou sturen als uitgerekend zij zich niet aan de dresscode zou houden. Desalniettemin had hij niets erover tegen haar vermeldt, en haar vertrouwd een eigen keuze te maken. Nathaniel was alleen uitermate opgelucht dat ze de juiste keuze had gekozen.
          “You look gorgeous, Memphis, but you obviously know that”, glimlachte hij, al klonk er een lichte uitdaging door in zijn oprechte stem. Als er iemand was die amper goedkeuring van een ander nodig had, was zij het wel, al geloofde Prince Charming tevens dat iedereen zo nu en dan een reminder nodig had van hoe geweldig ze wel niet waren. Zijn blik gleed door de ruimte en landde op het bed, waar de jurk lag te pronken welke een keuzemogelijkheid was geweest. Hopelijk zou ze niet op het laatste ogenblik nog willen omkleden. . .
          “You can pick your jaw off the floor now, it doesn’t compliment your look.”
          “Funny you should mention that,” begon hij, een gegrinnik volgend, “because I have just the thing for that pitfall. As you may have noticed, I haven’t changed yet. Would you like to help me with it, my little love bug?” De liefkozende naam rolde met een plagende glimlach over zijn lippen heen terwijl hij zijn ‘pak’ tevoorschijn haalde en zonder gêne zijn shirt uittrok. Al vaker had hij feedback gehad over deze specifieke bijnaam, waar ze beide van mening waren dat zoiets absoluut niet voor hun besteed was. Ilyas kon mogelijkerwijs de scherpzinnige opmerkingen van haar op regelmatige wijze niet aan, maar Nathaniel had al snel geleerd dat Memphis een knuffelige pitbull was die zich liet aanraken door dierbaren. Nu wilde hij zichzelf niet per definitie ‘dierbaar’ noemen, alleen geloofde hij wel sterk in de band die zij in een korte tijdspanne hadden opgebouwd. Daarbij had Ilyas hem eveneens verteld, of eerder: uitgefloept, dat de pittige jongedame hem geholpen had voor het feest. Iets waar hij haar, voor nu nog, in stilte dankbaar voor was.
          “It’s a perfect fit, don’t you think?” Met een nieuwsgierige expressie in zijn knalblauwe poelen pakte hij het bovenste van het pantser vast, nu naakt tot op zijn boxer na.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
    ❝ 𝐍𝐨 ᶜᵒᶠᶠᵉᵉ, ⁿᵒ 𝐰𝐨𝐫𝐤 • ❞


    ᴍᴀᴊᴏʀ: ᴀ sᴘᴏᴏɴғᴜʟ ᴏғ sᴜɢᴀʀ, ᴏɴᴄᴇ ᴜᴘᴏɴ ᴀ ᴛɪᴍᴇ, ʙᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇᴅ.
    sᴄʜᴏᴏʟ ᴄʟᴜʙ: ᴢᴡᴀᴀʀᴅᴠᴇᴄʜᴛᴇɴ, ᴘᴀᴀʀᴅʀɪᴊᴅᴇɴ, ᴢᴡᴇᴍᴍᴇɴ.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 17:33 ]


    [ heaven knows ]