• Vestigo University
    ❝ 𝒯𝒽𝑒 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎 𝑜𝒻 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃𝑒'𝓈 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝑜𝓇 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. ❞


    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕠?
    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶
    𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕕 𝕘𝕦𝕪?
          𝐑𝐎𝐎𝐌 𝐌𝐀𝐓𝐄𝐒:
          Amor-Beau ● Raven
          Methuselah ● Larsen
          Percival ● Nathaniel
          Elio ● Antonio
          Ilyas ● Dominic
          Qadir ● Lucien
          Jack ● Ash

          Lihn ● Elodie
          (. . .) ● Ava
          Olivia ● Memphis
          Poppy ● Calista
          Ivy ● Gia
          Jia ● Agoueh


          Vestigo University

    ➵      Dominic/March Liddell ✧ Alice ✧ Maneskin
    ➵      Nathaniel Charming ✧ Cinderella ✧ Marshtomp
    ➵      Ilyas of Agrabah ✧ Aladdin and Jasmine ✧ Raccoon
    ➵      Amor-Beau Desrosiers ✧ Belle and Adam ✧ Raccoon
    ➵      Memphis Panagos ✧ Megara and Hercules ✧ Toothpick
    ➵      Neorah Fitzherbert ✧ Rapunzel and Eugene ✧ Zemo
    ➵      Olivia Pan ✧ Wendy and Peter Pan ✧ glowfaery
    ➵      Ava of DunBroch ✧ Merida ✧ Valmiera
    ➵      Antonio Rivera ✧ Miguel Rivera ✧ Sombre
    ➵      Poppy DeVil ✧ Cruella DeVil ✧ Marshtomp


          Ira University

    ➼      Larsen Oldenburg ⬧ Elsa ⬧ Maneskin
    ➼      Raven ⬧ Maleficent and Diaval ⬧ Maneskin
    ➼      Elio Beneviento ⬧ Captain Hook ⬧ Maneskin
    ➼      Percival Hook ⬧ Captain Hook ⬧ Raccoon
    ➼      Methuselah "Seth" ⬧ the Grim Reaper ⬧ Marshtomp
    ➼      Victoria Chimaira ⬧ Ursula ⬧ Dimitrescu
    ➼      Élodie Facilier ⬧ Dr. Facilier ⬧ glowfaery
    ➼      Zaheer Ujinga ⬧ Scar and Zira ⬧ Paracosmal
    ➼      Qadir Al-Jurjani ⬧ Jafar ⬧ Dalma
    ➼      Jack Thessian ⬧ The Headless Horseman ⬧ Dalma
    ➼      Calista Aidoneus ⬧ Hades and Persephone ⬧ Sombre
    ➼      Ivy DeVil ⬧ Cruella ⬧ Toothpick
    ➼      Ash DeVil ⬧ Cruella ⬧ Maneskin




    RULES

    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Maneskin of Raccoon maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Maneskin, Raccoon en Marshtomp

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 22:39 ]


    [ heaven knows ]

    Ava Caillen of DunBroch

    22 ~ Circle of life en Bare Necessities ~ Outfit ~ Outside, with Elio

    Pas toen Ava's lippen die van Elio hadden gevonden, merkte ze wat er zojuist gebeurd was. Vandaar dat het niet lang duurde voor ze de kus beëindigde. Normaal zou ze enorm kwaad zijn geworden, ze hield niet van magie, zeker niet wanneer het tegen haar werd gebruikt, maar nu leek ze er anders over te denken. Ze kon zich precies herinneren wat er gebeurd was en vond het vrij onschuldig. Zolang hij er niet verder in zou gaan, zou ze het daarom ook laten rusten. Het was tenslotte niet alsof ze zelf niet van de kus genoten had.
    "È carino... quanto sei insicuro," begon ze dan ook plagend terwijl ze haar handen over zijn bovenlichaam liet glijden, "la prossima volta che vuoi assaporare il sapore delle mie labbra..." vervolgde ze, terwijl ze met haar gezicht steeds dichter bij het zijne kwam, "baciami e basta." Ava drukte haar lippen weer kort op die van Elio.
    "sei bello," hoorde ze hem zachtjes zeggen, waarna ze genoot van de kusjes die hij onder haar kaaklijn plaatste.
    "I can't believe I've waited a whole week to talk to you." Ze beantwoordde zijn lichtelijk uitdagende blik met eenzelfde blik in haar ogen, terwijl zich een kleine grijns op haar gezicht vormde.
    "You waited an entire week? So cute," antwoordde ze plagend, "you are so different than I expected... I would think that you would just go after what you want and take it..." vervolgde ze plagend, "but don't worry, I like you this way."
    "We hebben flink wat in te halen..."
    "Oh?" Ava keek hem uitdagend aan. "Zoals wat?"

    It's cute... how insecure you are, the next time you want to taste the taste of my lips... just kiss me

    OLIVIA PAN
    ☆All this has happened before, and it will all happen again☆




    Hakuna Matatta • 21 years • outfit • with Antonio


          ”Ik ben ook geen dans talent, dat is meer iets voor de vrouwen in Mexico. Ik houd het vooral bij het maken van muziek,” glimlachte Antonio nadat ze een opmerking had gemaakt over haar danskunsten.
          ”Zullen we zo even een broodje halen ergens?” stelde hij daarna voor.
          ”Oh ja please!” Het was al een aantal uur geleden sinds haar ontbijt en ze sloeg bijna nooit wat te eten af.
          ”Of heb je ergens anders zin in?”
          ”Denk je dat ze patatjes of iets van pasta ofzo hebben? Die broodjes steeds komen me alweer helemaal de neus uit maar vorig semester waren ze zo karig met de lunch zo.”
    Olivia was echt niet een verwend kind ofzo, maar thuis waren ze over het algemeen wel wat origineler en inspiratievoller met de maaltijden. De broodjes kaas en ham voor de lunch werden snel saai in dat geval. En het was zaterdag, dat was al genoeg reden voor een lekkere lunch.
    Olivia kwam overeind van de grond en veegde kort wat gras van haar jurkje. Zodra Antonio ook overeind was gekomen liepen ze samen richting de cafetaria. Olivia haakte haar arm om die van Antonio terwijl ze liepen. De weg naar de cafetaria was niet lang gelukkig. Maar daar aangekomen was het al snel duidelijk dat de lunch niet heel anders zou worden dan doordeweeks. Alles wat afweek van broodjes was zo te zien al op.
          ”Misschien zijn we een beetje laat,” zuchtte Olivia terwijl ze een tray pakte. Waarschijnlijk als Antonio niks had gezegd was ze de hele lunch uberhaubt vergeten. Tijd management was niet haar sterkste kant. En het hielp niet dat het horloge wat ze van haar ouders had gehad gewoon in een lade lag te verstoppen omdat ze hem niet lekker vond zitten.


    --


    POPPY

          —H A A R      eeuwig beste vriend gunde haar een kus op de wang terug, en voornamelijk de Franse woorden die over zijn lippen rolde, was alsof ze een vogeltje hoorde zingen. Regelmatig hadden ze volledige gesprekken in het Frans, wat voornamelijk betekende dat ze over mensen aan het roddelen waren —mensen die absoluut niet modebewust waren, en vreemd genoeg zat Vestigo vol daarmee. Er was amper iemand over wie ze het niet hadden gehad. Poppy had voornamelijk haar ongenoegen laten blijken over de dochter van de zogenaamde "Sleeping Beauty", dat die zeiktrut snel aan haar honderd jaar slapen mocht beginnen, want anders zou ze graag een handje helpen.
          “One of the first copies of Hamlet”, verklaarde Amor, alsof dat bij haar een belletje hoorde te rinkelen, waarbij hij het boek dichtklapte en er een walm van stof oprees. “Should’ve stayed with only these first.” De jonge vrouw kuchte en waaide met haar hand de stof weg, een minachtende blik op haar gezicht.
          “Hamlet, who?” Haar ene wenkbrauw schoot in de lucht, terwijl haar neus zich krinkelde alsof ze iets hartstikke vies rook. “I don't know what that is, but it sounds like something you should never read. Again.” Met een verwaande blik schoof ze het dikke boek nog een eindje verder weg, om zich daarna naar Amor te keren en een wat leukere manier voor te stellen.
          “Perhaps we should, you know this place is a nice spot to be discreet.” De jongen die ze al een behoorlijke tijd kende, was opgestaan en toverde een klein zakje uit zijn achterzak. Het glinsterende goedje liet haar breed grijnzen, zoals wel vaker. Haar hand schoot naar het goedje, die vlak voor ze het beet kon nemen weg werd gehaald.
          “Oh, mon chaton*, don’t tease. We both know where we’ll end up together; I’ll even pay you for it.” Een onschuldige glimlach glibberde rondom haar roodgestifte lippen. De protesten van andere bibliotheek gangers negeerde ze, daar het gespuis wel vaker iets te piepen had.

    * My kitten .

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ❝ 𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓠𝓾𝓮𝓮𝓷. ❞
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
    w. Amor & Deranged Person @ Library

    Net op het moment dat ze echter Amor weer een repliek wilde bieden, sloten twee armen van achter rond haar slanke lijf, wat bij haar een geluid produceerde tussen een gesnuif en gegil in. Zodra ze doorhad wie het was, stonden de haren in haar nek overeind en voelde ze haar spieren aanspannen.
    Het moment dat het addergebroed zijn vieze tengels door haar prachtige, rode lokken durfde te halen, schoten haar ogen zowat letterlijk vuur. Van het ene op het andere ogenblik transformeerden haar aquamarijn blauwe kijkers in een rood feller dan haar haren.
          “You should know,” begon ze, zacht sissend als een slang die d’r prooi naderde, “you’re the one that burned down dear, ol’ mama’s mansion. She must’ve been raving mad, and who could blame her? She ought to lock you up for good, you deranged lunatic.”
          Ditmaal was zij degene die wat dichterbij kwam, en met hetzelfde minachtende gebaar wat aan zijn kleding zat, om haar haren tegelijkertijd te fatsoeneren. “And I wish I could reciprocate, but you look decisively disgusting. Like a car ran you over, times a thousand. As always.” Toen hij vervolgens het lef had om Amor eveneens lastig te vallen, bewaarde ze het beste voor het laatste. Als een katachtige griste ze het zakje uit de lucht, en wikkelde haar vingers in zijn slechtgeverfde haren, die zo rotsvast greep. Poppy trok hem dichterbij, haar ogen nog altijd roodgloeiend.
          “Listen up, you piece of shit: leave us alone. And if you ever dare to touch my hair again, I’ll cut off your balls and stuff them so deep in your throat that you’ll choke on it and die a shameful death.” Pas nu liet ze hem met een ruk los, maar dit werd snel opgevolgd door hem een knietje in z’n edele delen te geven. Opnieuw waren er enkele mensen die hen durfden te ‘shushen’, iets wat ze niet langer kon negeren en met schrille stem riep: “Shut it, you fools! Shut iiiit!” Ze greep Amor’s pols vast om hem weg te trekken en vertelde hem zo snel mogelijk dat ze konden weg te gaan, aangezien Ash anders bleef aanhouden als een insect die niet dood te stampen was.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2021 - 13:32 ]


    [ heaven knows ]

    meditating outside ● mood: calm ● outfit ● with Ivy

    Ivy leek haast geamuseerd door de mededeling over het omkleding, wat Calista's ego goed deed. Ze keek dan ook trots uit haar ogen naar de witharige dame.
          'Nu speel je gewoon met me, is het niet?' Spinde ze naar Calista, waardoor er een ondeugend lachje op haar gezicht verscheen. De dame nam haar laatste slok koffie en kwam soepel overeind, waardoor Calista omhoog moest kijken.
          'Praten over lekkere dingen en omkleden. Making it sound like Christmas came early this year.' Ze vergeleek Calista met een feestdag, als dat niet een perfect compliment was, dan wist ze het ook niet meer. Er schoot haar meteen een liedje te binnen.
          'Santa baby, slip a sable under the tree
                For me, — I've been an awful good girl...' Zong Calista melodieus. De zoete glimlach die op haar gezicht stond sprak boekdelen. Calista stak haar hand uit naar de dame die al overeind stond, die hem met een knipoog aannam en Calista overeind hielp. Calista maakte een dankbaar kusgebaar en verzamelde haar spullen bij elkaar. Haar matje verdween opgerold onder haar arm en het flesje werd soepel in een prullenbak gegooid.
          'Lead the way, luv. Tijd om wat lekkers te halen.' Hoorde ze Ivy zeggen, waarop ze knikte. Met haar vrije hand nam ze Ivy's hand in de hare, waarna ze vooruit liep. Normaal zou ze niet zo snel iemands personal space indringen, maar het voelde natuurlijk. Ze kon haar hand uiteraard altijd nog weg trekken. Eenmaal in het gebouw gingen ze een paar hoeken om en waren ze al snel bij Calista's kamer, pas aan de deur liet Calista Ivy's hand los om de deur te openen. Ze liep de kamer in, stopte het matje weg en liet haar ogen even over de kleding in haar kast gaan, waar ze na enkele seconden een witte jurk uit plukte van een Indy designer Daisy. Calista verdween naar de badkamer en liet de deur op een kiertje staan.
          'Wat doe je vanavond eigenlijk aan?' vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze haar yoga kleding van haar lichaam trok en in de wasmand liet vallen, om vervolgens wat deodorant op te doen en het jurkje aan te trekken. Ze kwam de kamer weer in en pakte er witte schoentjes bij.
          'Ready to go,'
    𝐶𝛥𝐿𝐼𝑆𝑇𝛥
    Once Upon A Time ● Cheerleader ● Daughter of Hades


    - thank you for existing -



    AMOR-BEAU DESROSIERS

    Little Beast At the Library with Poppy & Ash



    Het was vrij amuserend om Poppy’s afkeurende blik te zien, de manier hoe ze haar neusje ophaalde en het stof die oplaaide wegwoof had iets schattigs, en toch wist ik dat de dame alles behalve een snoezige kitten was. Ze schoof het oude boek aan de kant met een opmerking van ‘Hamlet who?’ erbij wat me even achend mijn hoofd deed schudden, waarna ik mijn volledige aandacht dan maar aan de dame gehuld in wit schonk.
    Poppy was een stukje kleiner dan mij, waardoor ik enkele centimeters boven haar uitstak, maar de killerheels waarop ze kon lopen hielpen haar wel om die afstand tussen ons in te halen. Ik liet mijn hand even gefascineerd door het ontzettend witte vachtje laten kleiden die ze om haar armen had. Ik had soms wel eens gedroomd hoe mijn vader er als bontjas uit zou zien als ik echt woest om hem was. Om eerlijk te zijn was het nu ook geen echte kwaliteitsjas en stonk het iets te veel naar ‘vervelend overbezorgd’.
    Zoals verwacht had Poppy al gretig in de lucht willen grijpen naar het zakje glinsterpoeder al kwam er een afkeurende ‘Na’ah’ over mijn lippen getut toen ik het zakje discreet weer weg stak. Kort genoeg om haar te laten zien dat ik het goede spul had, maar niet te lang zodat mogelijke meespiekers hier in de bibliotheek door konden hebben dat ik contraband bij me had. Wat een heerlijk sappige roddel zou het wel niet voor hen zijn, zoon van de keurige Queen Belle een addict? Hilarisch en painfull ofcource. Zou ik nog meer een disgrace van de familie worden, maar what’s the point of living if you can’t have funn?

    En funn had ik altijd met Poppy aan mijn zij. “Oh, mon chaton, don’t tease. We both know where we’ll end up together; I’ll even pay you for it.” De manier hoe Poppy het zo schaamteloos kon zeggen terwijl de hele bibliotheek kon meeluisteren was admirerend, het deed me lachend een ‘sshh’ zeggen, terwijl ik een stapje dichterbij zette zodat ik mijn hoofdhoofd tegen die van haar kon laten leunen. “ Ce serait marrant, non ?*” fluisterde ik haar grinnikend toe, mijn lippen naar haar oor brengend.” But you also know how much I love to tease you.” Vervolgde ik zacht een kusje achter haar oor drukkend, waarna ik mijn rug weer rechtte, de dame een uitdagend knipoogje schenkend.
    Natuurlijk had ik al enkele nachten naast Poppy in bed gespendeerd, uitgeput, bezweet beiden lachend en vol adrenaline. Dat was alleen van de avondjes feesten terwijl we dachten een happy toughts. Naast zoenen had ik echter niets met de schone fury, ik kon mijn geaardheid helaas niet voor haar omdraaien, ook niet voor een centje extra.
    En believe me if I could it would be for free.

    Voor ik me weer naar Poppy kon toebuigen om de werkelijke prijs te vertellen voor een avondje ‘happy toughts’ werd mijn aandacht afgenomen door een wel zeer apart figuur die het waagde om onze kant op te komen. Ik trok mijn rechterwenkbrauw even op, die geblondeerde lokken herkende ik vaag. . “il a un vrai désir de mort. "* prevelde ik over mijn lippen en mijn mond viel open toen hij Poppy vastgreep. Oh my gayness goodness. De jongeman had echt een doodswens.

    Hij had haar in een soort knuffelhoudbreep beet en liet zijn hoofd op haar schouder rustten, zelf nu Poppy hakken van 10 centimeter had torende de blonde jongeman nog een stuk boven haar uit. Naar mijn weten was ik de enige toe toestemming had de roodharige fashionista zo te omhelzen en dan nog twijfelde ze vaak of ze het leuk vond of juist mijn armen wilde breken. "Oh my god!! Pops, I missed youuu." Ik haalde mijn wenkbrauwen op terwijl mijn hersenen eindelijk op een naam wisten te komen voor de jongeman. Aster? Assepoester? Nee Nee Asher? Ash… daar bleef het bij hangen, Ash. Ik kende het joch van de feestjes op Ira waar ik vroeger heen sneakte. Een lunatic, maar a funn and handsome one.
    Poppy vond er echter niets geinig aan en de kerel ging schaamteloos verder. "I can't believe my eyes! Does this mean you're not crazy anymore?" oof… "Although, it seems like you're still rocking that straight jacket” Vervolgde hij, waardoor ik mijn lippen op elkaar drukte om niet te lachen, ik hield van Pops werkelijk was maar woah dat was pure Shade. "Looks great on you, darlin'," als ik nu een waaier vast had zou ik die zo openhouden, oh lord. De manier hoe hij haar accent nadeed liet me nu van Hem naar Poppy kijken, wacht eens even.
    “You should know, you’re the one that burned down dear, ol’ mama’s mansion. She must’ve been raving mad, and who could blame her? She ought to lock you up for good, you deranged lunatic.” Siste de roodharige fury terug en de puzzelstukjes begonnen te klikken. “Merde*.” Fluisterde ik vol verbijstering, Poppy en Ash waren broer en zus? Het verschil was dag en nacht, waar je Poppy kon zien rondlopen in de meest gesofistikeerde buurten van London was Ash net de buitenste ring van de stad, de grunge die je langs CamdenTown eerder zou vinden. Daarbij waren zijn haren spierwit gebleekt en rockte Poppy haar signature red locks. En het lengteverschil dat was ook meer dan duidelijk.
    "Isn't my sister delightful?" Bevestigde Ash mijn vermoedens, mijn mond stond iets open terwijl ik de twee meer dan verrast aankeek. Misschien door mijn verbluffing had ik het niet doorgehad dat de slungel zijn hand in mijn achterzak had gekregen, waardoor een waardschuwde “Hey” nu over mijn lippen gromde toen hij het zakje Pixiedust eruit gegraaid had. Ik hief mijn kin iets op om me groter te maken, maar hield me desondanks dat in. We waren nogsteeds in publiek domein en ik had nog steeds de reputatie als ‘Zoon van Belle & Adam’. Ik kende de meeste op vestigo goed genoeg om gretig te gaan roddelen over een mogelijk zakje Pixie dust waar ik om zou gaan vechten. Na’ah.

    Ik snoof even en vernauwde mijn blik terwijl ik luisterde wat het joch precies wilde. Hij bengelde het voor mijn gezicht en ik siste iets van ‘stop it’ tussen mijn op elkaar geklemde kamen. Kon hij het nog duidelijker laten zien aan de mensen hier? "Oh my, what do we have here. I can still join, right? I promise I'll behave." Klonk Ash echter toen hij het terug gooide had ik de tijd niet om het zakje uit de lucht te grissen want Pops was me al voor. Oh my… Two De’vils on that stuff? Dat beloofde nog wat te worden.
    Het was nu Poppy die haar veren opzette tegen de blonde jongeman, welke mijn interesse meer en meer wist op te wekken. Ze begon zijn kleding te fatsoeneren, welke fel afstaken tegenover haar witte outfit. “And I wish I could reciprocate, but you look decisively disgusting. Like a car ran you over, times a thousand. As always.” Vervolgens ging ze naar zijn haren toe en woop. “Auwthc “momeplde ik zacht toekijkend hoe ze haar broer bij de haren nam en hem gevaarlijk toesiste “Listen up, you piece of shit: leave us alone. And if you ever dare to touch my hair again, I’ll cut off your balls and stuff them so deep in your throat that you’ll choke on it and die a shameful death.”, gevolgd door een knietje in zijn edele delen. “Ooh damn gurl.” Sprak ik Poppy haar kunsten mentaal toejuichend. De jongen had er wel om gevraagd en in zijn plaats wilde ik nu ook niet staan.
    Als de hele bieb ons nu aan het staren was dan wist ik het ook niet meer. “Shut it, you fools! Shut iiiit!” schreeuwde ze voor die ene gek die ons durfde te sushen. Ik keek een ineengekrompen Ash nog even aan, vooralleer ik meegesleurd werd door Poppy. Ze was duidelijk over haar toeren en ieder normaal mens zou haar nu ook niet aanspreken, maar that’s the point. I aint a normal kid.
    “Pops, ey.” Suste ik mezelf afremmend zodat ze me niet als een lappenpop achter haar aansleurde. “Poppy!.” Klonk ik nu iets dwingender met een klein rukje trok ik de dame naar me toe. “Arrêt.” Fluisterde ik haar iets dwingend toe in het Frans. Ik keek heel even om naar alle meekijkende blikken en maakte al fronsend een gebaar dat ze niets te zien hadden, waarna ik mijn beste vriendin met me mee trok tussen de boekenrekken. “What the heck was all of that? Ash is your brother?” vroeg ik de dame een toon van geamuseerd ongeloof rolde door mijn keel. “And you just fricking kicked him in the crown jewels.” Grinnikte ik mijn hoofd schuddend. Ik wist dat ik Poppy niet nu nog laaiender moest maken dan dat ze al was, maar ik zag hierin een opportuniteit. “Only a crazy man would run up to you like that right? Unless he has something to offer us?” sprak ik een stuk rustiger en voog rustig een plukkje wilde rode haren achter haar oor. Natuurlijk waagde ik me nu op glad ijs, ze had net haar bloedeigen broer bedreigd dat hij niet aan haar haren moest komen. But he ain’t me and I am special. “ Voila.” Spinde ik poeslief toen haar mooie rode haren terug goed lagen.
    “Why don’t we hear him out? See what he got to say. If he still can talk ofcource cus I am pretty sure you broke whatever he has downthere.” Grinnikte ik om haar op te beuren en beet even op mijn lip. “Why don’t we have some little funn with him? See what he wants and what he can offer us? Because right now, you are the Boss Bitch Pops.” Ik knikte haar toe, ik kon voetstappen achter me horen en draaide me dan ook met een gevaarlijke blik om naar de jongen met zijn gebleekte haren. “What is it that you really want , Mr.De’Vil?” sprak ik met Franse en licht dreigende tongval, waarna ik mijn donkere blik uitdagend om de man achter ons blikte. “ I can see you’re still standing eh?”




    Transelated : It would be fun, no? * , he has a real desire for death.*, Shit*



    [ bericht aangepast op 16 juli 2021 - 15:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    𝑅 𝐴 𝑉 𝐸 𝑁



    20       ⬧      Bibbidi Bobbidi Boo       ⬧      With Jack


    Een diepe gepijnigde zucht verliet mijn mond, mijn huid nog altijd niet gewend aan de koude stralen van de douche.
    Na al die jaren trokken mijn vleugels het nog altijd niet om langere stukken te vliegen. Gefrustreerd sloeg ik mijn vuist tegen de muur alvorens ik onder het water vandaan stapte.
    Ik was in een bijzonder slechte bui vandaag en hoopte maar dat het in de war schoppen van het Vestigo feestje me wat op zou vrolijken.
    Ik probeerde mijn haar wat te fatsoeneren, wat, zoals altijd, als een kraaien nest op mijn hoofd stond. Zodra ik mijn ogen in de spiegel ontmoette, werd ik geconfronteerd met de zwarte kringen rondom mijn ogen, ontstaan uit pure vermoeidheid.
    Ik had her hier absoluut niet naar mijn zin, dat was duidelijk. De hele sfeer die er in dit gebouw hing bezorgde me de kriebels.
    As if people ever have good intentions, yeah right. Al dat helden gedoe is gewoon pure bullshit.
    Uiteindelijk besloot ik maar buiten mijn kamer verder te mokken, in de hoop wat meer op te doen over het plan van vanavond.
    Zodra ik de hoek om kwam stond ik plots oog in oog met Jack. Zijn verschijning bracht automatisch een grijns op mijn gezicht.
    "S- sorry, ik lette niet op." sprak de jongen waarna ik mijn wenkbrauwen uitdagend optrok. Waar de jongen hard zijn best deed een botsing tussen ons te ontwijken, bewoog ik vrolijk met hem mee, wat er in resulteerde dat er toch echt een botsing plaatsvond.
    Het zorgde ervoor dat Jack zijn schrift uit zijn handen glipte. Zo galant als ik was wilde ik het ding voor hem oprapen, al eindigde dit in nog een botsing, deze niet intentioneel.
    Door deze aanvaring belandde we beiden op ons achterste, iets wat me liet lachen. De blik op Jack zijn gezicht sprak boekdelen.
    "Ik ben nu in ieder geval goed wakker," lachte ik alvorens ik met enige moeite omhoog krabbelde.
    Ik was de beroerdste niet dus besloot ik arme Jack omhoog te helpen.
    In plaats van een stapje naar achter te doen, bleef ik dichtbij hem staan en keek hem doordringend aan. "Gaat het?" vroeg hij vervolgens. "Het spijt me, Raven." verontschuldigde hij zich, het overslaan van zijn stem mij niet ontgaand.
    Het liet me even grinniken. "Zo makkelijk ben ik er niet onder te krijgen," grijnsde ik alvorens ik mijn ogen over zijn lichaam liet glijden. Het was met niet ontgaan dat zijn overhemd compleet scheef was dichtgeknoopt, daar moest iets aan gedaan worden.
    Zonder nog iets te zeggen begon ik met het ontdoen van de knoopjes, en kon het niet laten ondertussen zijn ontblootte borst te bewonderen. Ik schoof het dan ook niet onder stoelen of banken dat ik Jack erg aantrekkelijk vond.
    Hoewel het erg verleidelijk was hem in het geheel van zijn overhemd te ontdoen, knoopte ik de knoopjes toch braaf maar weer opnieuw dicht, dit keer juist.
    Vervolgens vonden mijn ogen die van hem weer terwijl ik mijn hand op zijn borst liet rusten. "You know, you should leave them unbuttoned next time, you can pull it off." sprak ik alvorens ik mijn hand dollend door zijn haren liet gaan.


    How far is far

    D Ɵ M I N I Ɔ      "Ð o M"      TЯ R A N      i D b Ǝ L l

    24            Colors Of The Wind            Dominic/March            With Seth



    Met mijn tong tussen mijn tanden geklemd en mijn ogen tot spleetjes bestudeerde ik de duistere jongen. Hij was er sterk van overtuigd dat we elkaar kende en ergens begon het me te dagen dat we dat inderdaad deden.
    Ik irriteerde me er dan ook mateloos aan dat het antwoord maar niet in me op leek te komen. Ik brak mijn hoofd erover en wist dat ik niet ging rusten voor ik het antwoord wist.
    Des te dichterbij ik de jongen bestudeerde des te bekender hij me voor kwam. Zijn doordringende blik, de inkt op zijn huid en zijn sterke geur welke me enkel uitnodigde dichterbij te komen.
    “I’m often told I have a familiar face. . . And I do tend to lurk around corners.” sprak de jongen met zijn mondhoeken omhoog gekruld. Zo te zien vond hij het erg vermakelijk hoe ik zijn raadseltjes op probeerde te lossen. Ik keek hem hevig fronsend aan en gaf hem een duw tegen zijn schouder. "It's not funny," sprak ik hem streng toe, maar gaf al snel op. Het was een onbegonnen zaak. Ik had door de jaren zoveel gezichten gezien, waarvan ik niet eens wist of ze allemaal wel echt waren geweest.
    Toch zei iets me dat de oplossing zich al die tijd recht onder mijn neus bevond...
    Ik werd echter al snel afgeleid door de jongeman, wie zijn longen graag in vuur en vlam zette. Hij bood me aan hetzelfde te doen, maar dat leek me toch geen goed idee. Vervolgens had hij me in plaats van rookwaar een kledingstuk aangeboden.
    Deze pakte ik gretig aan en besloot deze ook meteen aan te trekken. Dat ik pottenkijkers had deerde me vrij weinig. Ik had niets te verbergen.
    Met een brede grijns constateerde ik dat de ogen van de jongen ook daadwerkelijk op me gericht waren en hij gaf toe het zelf ook verleidelijk te vinden zonder shirt rond te lopen. Daar had ik niks op tegen. Mijn ogen liet ik dan ook hongerig over zijn lichaam glijden. “There is, you. And you're keeping your clothes on.” sprak de jongen me tegen, iets wat me semi beledigd mijn wenkbrauwen op liet trekken. Al maakte hij het snel weer goed door me uit te kleden, om me vervolgens weer aan te kleden tot mijn teleurstelling. Toch was ik hem dankbaar voor het feit dat hij me niet voor gek liet lopen. In hoeverre ik dat niet al deed.
    “All the best things are a bit off” was de jongen zijn antwoord, iets wat me onschuldig liet grijnzen. "And all the best people are crazy, aren't they?"
    Vervolgens had hij één mysterie voor me op weten te klaren; zijn naam. Hij vertelde me dat deze Seth was en gek genoeg paste deze naam perfect. “What does that mean?" vroeg hij op mijn antwoord wat me even liet lachen. "It means..." grijnsde ik waarna ik op het puntje van zijn neus tikte. "...your name suits you." sprak ik terwijl ik nog even goedkeurend knikte.
    "Although, I liked Cosmo, too..." grijnsde ik, wetend dat het vallen van deze naam misschien nog meer vraagtekens voor Seth op zouden roepen.
    Binnen fractie van een seconde was hij zo dichtbij komen staan dat onze lichamen elkaar net niet raakte. Waar ik normaal wat benauwd werd van aanrakingen, verlangde ik bijna naar die van Seth. Hij daagde me uit door zich hardop af te vragen of hij de blouse beter terug kon geven aan zijn voormalige eigenaar. Natuurlijk ging ik hier tegenin, en speelde nu op mijn beurt met de kledingstukken van Seth.
    “You’re flirting with Death, Dom. Did you learn nothing from our previous encounters?” waarschuwde Seth me, iets wat me koud liet. Ik besloot zijn woorden te negeren, iets wat Seth niet waardeerde. Hij bracht zijn hoofd zo dichtbij dat van mij dat ik hem wel aan moest kijken. Zijn ogen keken recht in mijn ziel. Iets wat me een koude rilling bezorgde, eveneens als een vage herinneringen. “Or, do you want to be sent into an early grave that badly?” sprak hij me streng toe.
    Het was bedoeld als waarschuwing, ik zag het enkel als een uitdaging. "You, out of all persons, should know that I was never afraid of death," sprak ik terwijl ik hem terug aan keek. "If I should fear you then explain why I only feel warmth around you?" vroeg ik de jongen, terwijl ik mijn handen zijn lichaam verder liet inspecteren. "It's inviting me to come closer, and closer..." sprak ik zacht, bijna fluisterend. "After all, we all know death is inevitable... I've escaped it once or twice, but I am aware of the fact that my luck is gonna run out sooner or later..." sprak ik verder op zachte toon terwijl ik mijn vingers de lijnen van de gekleurde veren in zijn nek liet volgen.


    How far is far



    NATHAN




          —M O C H T      hij het nuttig hebben gevonden op de mijmeringen van een zekere piraat te reageren, had hij dit wel gedaan. Echter, niet als het absoluut nergens op sloeg, zoals de dronken uitspraken die hij niet serieus kon nemen. Met een vrij sterne gelaatsexpressie lette hij er enkel op om zo snel mogelijk bij zijn doel te komen, zulke uitspattingen voor lief nemende, zodat hij des te sneller terug kon naar zijn taken. Zorgen maken om blokkades die in de weg stonden, had hij niet, daar de zeerover ervoor zorgde dat ze aan de kant gingen als de rode zee. Pas na een zee van geblaat bleek er uiteindelijk een einde aan te komen, en Nathaniel moest toegeven dat het moeilijk was te denken aan zijn taken met zo'n levendige persoonlijkheid in zijn bijzijn.
          Vooral eens hij begon over zijn 'gouden' haarlokken kon hij een geamuseerd gegniffel niet beteugelen. Nathaniel had besloten hem in de maling te nemen, iets wat de zoon van Hook toch zeker zou opvallen. De spieren in zijn kaak spanden zich aan toen bleek van niet, en meneer met zijn vingers door de blonde coupe wreven. Iemand anders had het mogelijk weggeslagen, hem als een baksteen laten vallen of er iets op gezegd, alleen Nathaniel niet. Vannacht had hij maar twee uur kunnen slapen, en hij moest alles op alles zetten zijn ogen wagenwijd open te houden. Desalniettemin wendde hij zijn gezicht af om een gaap los te laten, duidend op hoe moe hij wel niet was.
          “I don't know what you're talking about”, antwoordde hij vervolgens, de slaap in zijn stem, “I am but a mere man with golden locks, promising you riches. . . .We're here.” beëindigde hij zijn woorden toen hij de ziekenboeg in het vizier kreeg, en daar Percy op een bed neerlegde. De verpleegster die naar hen toe was gewaggeld, herkende hij als Mevrouw Davies aangezien hij al vaker studenten hiernaartoe had begeleid en zelf ook soms hulp nodig had —iets dat hij niet wilde toegeven. Wanneer zijn praatje met de vrouw ten einde liep, wilde hij er tevens van tussen gaan —ware het niet dat hij werd tegengehouden door Percival Hook.
          “Maar—” Zijn blik gleed van de vrouw naar hem. “Kan jij m'n verpleegster niet zijn ey?” Met een waterige glimlach kneep hij bemoedigend in de hand die hem vasthield, en met verzachtende toon sprak hij lieve woorden. Alsof het een vader was die z'n kind trachtte gerust te stellen.
          “I’ll be back soon, I promise. My word is my bound.” Voor de laatste keer kneep hij zachtjes in zijn hand alvorens deze los te laten. “I merely have to fix some things.” Hij keerde zich om en verdween.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ❝ ᴰᵒⁿ’ᵗ 𝐭𝐞𝐥𝐥 ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ʸᵒᵘʳ ᵖˡᵃⁿˢ. 𝐒𝐡𝐨𝐰 ᵗʰᵉᵐ ʸᵒᵘʳ ʳᵉˢᵘˡᵗˢ • ❞
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    Zijn stem was het eerste dat hij hoorde bij het terugkomen, iets vaags tegen de verpleegster. Al snel had de jongeman door dat hij inderdaad zich aan zijn belofte had gehouden. “Yer back!”
          “Of course —A true prince never gets back on his word”, glimlachte hij, verbluft over het feit dat hij er blij om scheen te zijn. Bij zijn bed aangekomen, hielp hij Percy vervolgens wat uit het flesje water te drinken, waarna hij werd gevraagd hoe het was gegaan.
          “It went bloody fine until she jabbed that needle in my rear end”, mompelde hij, zichzelf wat omhoog getrokken op het bed. Charming had bekeek hem van top tot teen, om zo een analyse te maken.
          “Why don’t you tell me what happened, mhm? If you tell me, I could help you better. It’d be a shame if you couldn't go to the party tonight.” Toen de jongen zich enigszins oncomfortabel heen en weer begon te bewegen, wachtte hij geduldig af.
          “I— you know, I don’t say it often, but eh... Thanks lad.” De zeeman zat vol met verrassingen, waardoor Nathaniel zijn wenkbrauwen ophaalde en een gedachteloze glimlach rondom zijn mondhoeken verscheen. Zwijgzaam hield hij hem enigszins overeind door zijn kussens goed te leggen. “The name is Hook by the way, Percy Hook. Thought I owe my saviour at least a name.” Nathaniel wilde antwoorden dat hij dat al wist, dat hij hem zelfs nog een rondleiding van Vestigo had gegeven, maar iets hield hem tegen. Een stem in zijn bewustzijn die hem vertelde ditmaal stil te blijven.
          “So how do I call the godly goldenhaired Siren who promised me lots of riches?” Een lichte grijns streek op zijn lippen neer wanneer hij dit zei, en dat resulteerde bij de zogenaamde siren in een onschuldige grijns.
          “Call me Nathaniel. Pleasure to meet your acquaintance, Percy Hook. Although I’m hardly a saviour, I still hope I could prove to be a helping hand in the future.” Hij kon zichzelf nog niet eens redden, laat staan iemand anders. “And you’re welcome, it’s nothing big, really.” Hij wuifde het weg, en vormde zijn kussen weer op automatische piloot goed. De manier waarop er door zijn haarlokken werd gewreven, liet hem slaperig een hand voor zijn mond slaan om opnieuw te gapen. “Pardon me, I haven’t slept very well.” Met dezelfde vermoeide gelaatsuitdrukking glimlachte hij kort, om langzaam maar zeker tegen hem weg te zakken, bijna in slaap vallend.
          Het glinsteren van Percy’s sieraad moedigde hem aan enigszins bij bewustzijn te blijven, zelfs al lag hij nu praktisch met zijn hoofd op z’n schouder. “About that dazzling earring you’re wearing, Percy, don’t you think it’s time to give it back? The daughter of Sleeping Beauty must miss it now, with its absence.” Nathaniel had een lachende trek rond zijn rechtermondhoek, terwijl hij de enige ring rond zijn vingers haalde en voor zijn groene kijkers tentoonstelde. “I know this might not be as radiant as that pink diamond, but real gold trumps imitation, right? What do you say —a fair trade?”

    [ bericht aangepast op 25 juli 2021 - 15:06 ]


    [ heaven knows ]

    ÉLODIE FACILIER
    ☾ I got voodoo, I got hoodoo, I got things I ain't even tried! ☽


    Bibbidi Bobbidi Boo • 21 years • outfit • with Lee, hallways


          ”Ja, die lopen hier inderdaad wel heel erg veel rond,” sprak de dame. ”Maar dat betekent niet dat wij ons tot hun zielige niveau hoeven te verlagen toch?” Ik vind het in ieder geval maar al te leuk wanneer ik de prinsjes in kan laten zien dat zij en hun oh zo geweldige familienaam helemaal niet zo bijzonder zijn als ze zelf graag lijken te denken”
          ”Daar heb je een heel goed punt,” gaf Élodie toe met een grijns
          ”Awh, weet je zeker dat je het ook niet met mij wilt delen?” sprak Lee iets teleurgesteld nadat Élodie had gesproken over de Ira geheimen
          ”Als ik het jou vertel is het geen geheim meer, hé?” sprak ze, dezelfde grijns nog op haar lippen.
          ”Oh, you’re on,” sprak de dame nadat Élodie haar mogelijkheid om haar bij te houden in twijfel had getrokken. "ik heb nog wel een mooie voorraad wijn die ik best met je wil delen en mocht jij nog wat anders leuks weten te regelen wil ik dat ook best uitproberen."
          ”Wijn? Ik hoop dat je ook wat sterkers gewend bent dan dat.” Ze loog als ze zei dat ze wijn haatte, ze hield er juist van. Maar bij de feestjes die ze gewend was was het haast meer een voorgerecht voor je je daarna de goot in zoop. “Wat dacht je van wat wodka op zijn minst?”
          "Nee," antwoordde Lee uiteindelijk, “wat ze thuis feestjes noemen zijn voornamelijk momenten waarbij er verwacht wordt dat we zo mooi mogelijk gekleed gaan en zo weinig mogelijk zeggen of doen. Die feestjes, en die van hier, kom ik voornamelijk door met genoeg drank en door precies het tegenovergestelde te doen dan wat er van ons dames verwacht wordt."
          ”Dat klinkt vreselijk saai,” Élodie liet zichzelf wat tegen de muur zakken, armen gekruist. Haar ogen vlogen soms naar studenten die voorbij liepen. “Dan ben je bij Ira op het juiste adres hoor. "


    --

    𝔈 𝔩 𝔦 𝔬      𝔄 𝔯 𝔪 𝔞 𝔫 𝔬      𝔅 𝔢 𝔫 𝔢 𝔳 𝔦 𝔢 𝔫 𝔱 𝔬

    25       ⬧      Under The Sea & Once Upon A Time       ⬧      With Ava




    Het was vrij duidelijk dat dit niet mijn allerbeste aanpak was geweest. Waar flirten normaal gesproken mijn tweede taal was, leek ik nu uit het veld geslagen te zijn door de roodharige prinses. En waar ik normaal niet zo goed tegen mijn verlies kon, liet ik het nu voor wat het was. Ik kon immers nog veel meer plezier met Ava gaan beleven.
    Zodra haar lippen voor de laatste keer van die van mij scheidde, liet ik mijn tong kort over die van mij gaan.
    "È carino... quanto sei insicuro, la prossima volta che vuoi assaporare il sapore delle mie labbra..." sprak ze met een ondeugende toon terwijl ze haar handen over mijn bovenlichaam liet glijden. Ik trok semi beledigd mijn wenkbrauwen naar haar op. Me? Insecure?
    Ik lachte schamper, echter nog altijd met een speelse grijns rond mijn lippen. "Insecure, hm?" sprak ik zacht waarna ik een pluk verdwaald haar achter haar oor bracht.
    "baciami e basta." sprak ze alvorens ze haar lippen kort op die van mij drukte.
    Met een grijns beet ik op mijn onderlip en bekeek haar nog eens goed, alvorens ik mijn handen op haar wangen liet rusten en onze lippen opnieuw met elkaar herenigde, wat langer dan zojuist. Dit maal kon ik het niet laten mijn tong op verkenning te laten gaan om nog meer van haar te kunnen proeven.
    Zodra ik onze lippen nogmaals van elkaar scheidde vonden mijn ogen die van haar opnieuw. "Ora dimmi, ti ha fatto sentire insicuro per te?*" vroeg ik met een uitdagende blik.
    Deze blik was echter snel als sneeuw voor de zon verdwenen toen ze daadwerkelijk op mijn bevindingen in ging. Iets waar ik niet op voorbereid was. "You waited an entire week? So cute," begon ze, en ik slikte. Het voelde alsof ik betrapt werd. Betrapt op het daadwerkelijk hebben van gevoelens. Ik spendeerde zoveel tijd aan het proberen verstoppen van deze dat ik bijna zelf was gaan geloven dat ik ze niet had. "you are so different than I expected... I would think that you would just go after what you want and take it..." ik glimlachte zwakjes terwijl ik was met haar haren speelde. "Well, I did, didn't I?" grijnsde ik waarna ik haar weer aan keek. "I didn't want to come on too obvious, you know." probeerde ik haar, maar vooral mezelf, wijs te maken. Heel stiekem had ik inderdaad niet zo goed geweten hoe op haar af te stappen. Nomaliter stapte ik ook af op ieder wie ik wel zag zitten, toch lag het dit keer anders, al had ik geen idee waarom.
    "but don't worry, I like you this way." sprak ze, en waar ik eigenlijk altijd mijn zegje wel klaar had wist ik nu plotseling niet meer wat te zeggen. Ik glimlachte klein en wilde dit gespreksonderwerp maar het liefst wegwuiven. Praten over gevoelens was nooit mijn sterke punt geweest, en misschien was dat wel zeeman eigen.
    "I figured you liked me, at least a little," grijnsde ik plagend waarna ik mijn hand liefkozend langs haar wang haalde. Natuurlijk liet ze het feit dat ik zie dat we nog aardig wat in te halen hadden niet zomaar aan zich voorbij gaan. Het was duidelijk dat niets haar ontging. "Hmm," humde ik alvorens ik mijn handen achter mijn rug op zoek liet gaan naar de fles met rum. "You'd like to know, wouldn't you?" grijnsde ik alvorens ik de fles open draaide en er een flinke slok uit nam. "Why don't you tell me what you think that means?"

    *now tell me, did that feel insecure to you?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2021 - 22:40 ]


    How far is far

    𝓐 𝓼 𝓱      𝓓 𝓮      𝓥 𝓲 𝓵

    22       ⬧      Colors of the WInd       ⬧      With Poppy and Amor




    Met mijn handen strak om haar nog altijd even iele lichaampje geslagen, nam ik haar geur in me op terwijl ik mijn neus in haar haarbos verstopte. Zelfs met een verstopte neus zou de penetrante lucht van haar veel te dure parfum nog binnendringen. Wat was het ook alweer, Chanel nr. 650? Ze gaf in ieder geval net zoveel geld uit aan luchtjes als aan kledingstukken en het er aan af zien deed ik niet. Voor mij was het enkel het zoveelste dode dier rond haar nek of enkels...
    Zodra ik haar bevrijd had uit mijn armen, vonden mijn ogen die van haar. Haar robijn rode ogen vertelde me al snel dat ik me op glad ijs bevond. Zo zag ik haar het liefst, krankzinnig. Het was zo heerlijk haar op de kast te jagen, dat had ik misschien nog wel het meest gemist.
    Uiterst vermaakt keek ik haar uitdagend aan, terwijl ik mijn hoofd wat schuin hield. Het katje was goed boos en kon zo te zien niet wachten haar gescherpte nagels in haar broertje te zetten. Ze siste nog net niet naar me. “you’re the one that burned down dear, ol’ mama’s mansion. She must’ve been raving mad, and who could blame her? She ought to lock you up for good, you deranged lunatic.” siste ze me toe als een giftige slang. Ik zou er bijna bang van worden, mocht ik niet beter weten.
    In plaats van terug te deinzen gaf ik haar een hartelijk applaus en keek haar recht in haar rooddoorlopen ogen aan. "You're one to talk, you're the one who betrayed her own family. Like it or not, we're blood honey." sprak ik haar op mijn beurt toe met een triomfantelijke grijns.
    Een kat in het nauw maakte rare sprongen, net zoals Poppy. Al had ik nooit achter haar gezocht dat ze naar Vestigo zou gaan. Het was puur verraad.
    "I should've burned you down with it," sprak ik met een grijns. "But, you'll eventually get what you deserve. You know what they say, all witches burn in hell." lachte ik smalend.
    Ik fronste toen ze dichterbij stapte en wat aan mijn kleding begon te prutsen. “And I wish I could reciprocate, but you look decisively disgusting. Like a car ran you over, times a thousand. As always.” ik lachte haar recht in haar gezicht uit. Ik kon nog wel op de proppen komen met duizend beledigingen maar het zou enkel over en weer blijven gaan, mijn zuster kennende. In de tussentijd had ik allang en breed iets vele malen interessanter gespot.
    Haar handlanger van vandaag had ik nog net iets weg zien stoppen, iets wat ik maar al te goed herkende en waar ik al lange tijd naar verlangde.
    Zonder enige schaamte bracht ik mijn hand naar de jongen zijn achterste en griste ik het zakje uit zijn zak. De eigenaar was al onderweg om tegen te sputteren, echter toen ik hem een blik schonk leek hij zich te bedenken. Hij was immers maar een onderdeur vergeleken met mij. Tot nog toe had mijn lengte altijd in mijn voordeel gewerkt.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen ik de jongen desperaat naar zijn zakje poeder zag grijpen. Ik dacht dat ik een hopeloos geval was. "Oh my god, wat een headliner, een droomprins aan de dust..." sprak ik hardop waarna ik gespeeld geschokt een hand voor mijn mond sloeg. Uiteindelijk besloot ik de jongen dan maar breed grijnzend te geven wat hij wilde en gooide ik het zakje nog net niet in zijn gezicht. Het was wel een leuk aanzicht hoe de jongen als een puppy aan het springen was naar zijn beloning.
    Helaas wist het zakje zijn rechtmatige eigenaar nooit meer te bereiken gezien mijn verschrikkelijke niet stief zuster het zakje al uit de lucht had gegrepen.
    Het lachen was me snel vergaan toen ze me aan mijn haren mee sleepte. Wild tegensputterend probeerde ik me los te krijgen uit haar ijzersterke greep maar er was geen beweging in te krijgen.
    “Listen up, you piece of shit: leave us alone. And if you ever dare to touch my hair again, I’ll cut off your balls and stuff them so deep in your throat that you’ll choke on it and die a shameful death.” tierde ze alvorens ze me net zo hardhandig weer los liet. Ik snoof luid en keek haar kwaad aan. "Classic Poppy, all ta-" echter voor ik mijn zin af kon maken eindigde haar knie met flink wat geweld in mijn edele delen.
    Waar ik haar het liefst haar haren uit haar hoofd had getrokken, dook ik ineen en produceerde wat pijnlijke geluiden. "...fucking bitch..." wist ik zacht kreunend uit te brengen. Het was niet alsof het de eerste was dat haar knie op een plek geëindigd was waar deze niet hoorde, maar wennen deed het nooit. Ik kreeg nog vaag mee hoe de roodharige furie ons publiek uit foeterde alvorens ik weer wat overeind durfde te komen. Mijn zicht was wat wazig geworden en nu zag ik drie Poppy's. Eén was al erg genoeg.
    Ik knipperde een paar keer goed waarna ik de twee achtervolgde.
    Ik ging mijn avondje plezier echt niet laten verpesten door dat rossige kreng. De fransman had precies dat geen wat ik wilde en ik zou niet weggaan voor ik het bemachtigd had.
    De opdonder draaide zich om en keek me uitdagend aan, iets wat me zacht liet lachen. Hij had duidelijk geen idee met wie hij te maken had. Poppy was een bitch maar ik was satan.
    “What is it that you really want , Mr.De’Vil?” sprak de jongen met een overduidelijk aangedikt accent. Ik trok mijn wenkbrauwen naar hem op, als teken dat ik alles behalve onder de indruk van hem was. “ I can see you’re still standing eh?” ging de jongen verder en ik slaakte een verveelde zucht alvorens ik hem aan zijn voorhoofd naar achter duwde. Ik had geen tijd voor deze bullshit. "Come on, hand it over you redheaded hag." sprak ik met op elkaar geklemde kaken. Na de trap in mijn ballen was ik niet meer zo aardig. "Your petit ami seems to want his stuff back, why keep him waiting?" siste ik alvorens ik nu op mijn beurt het zakje uit haar klauwen griste. Vervolgens draaide ik me om naar de onderdeur en bracht mijn gezicht dichtbij die van hem. "Behave and I'll share," beet ik hem toe waarna ik, licht strompelend, de bibliotheek uit stapte.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2021 - 0:48 ]


    How far is far

    Jack Thessian


                🜂           



    23 • A Spoonful Of Sugar • Dormitories • Raven
    Toen de gevleugelde student besloot hem overeind te helpen vergat Jack kortstondig hoe hij adem moest halen. Het hielp ook niet dat de jongen hem daar geen enkele ruimte toe gaf. Muisstil bleef de Duitser staan terwijl hij zijn borstkas steeds strakker en strakker voelde worden. De ogen die op hem brandden hielden hem vast en hij wist niet of hij het als een compliment moest opvatten of het ronduit angstaanjagend vond - wellicht was het een onbeschrijfbare combinatie van de beide.
    Zijn aandacht werd echter al gauw afgeleid door de handen die vastberaden zijn richting uit kwamen. Hij trachtte een stapje achteruit te nemen, maar botste daarbij enkel tegen de muur achter zich aan, waardoor hij verder geen kant uit kon.
    "Ra- wat -" Zodra Jack echter de blik van Raven volgde begreep hij waarom de jongen zijn shirt aan het losknopen was. Hij had er zelf blijkbaar niet veel van gebakken. "R-Raven," stamelde het blondje nerveus. "Uhm... Eh, je hoeft niet - Ik kan zelf -" Jack trachtte het over te nemen, wat niet vanzelfsprekend bleek gezien hij slechts één hand vrij had. Zijn zwakke protest leek de donkerharige niet te storen; deze ging zorgvuldig verder met het corrigeren van Jack's gemiste knopen.
    De Duitser wist zich echter met elke passerende seconde minder en minder een houding te geven - tot op het punt dat hij zijn medeleerling zelfs niet meer aan kon kijken. Hij richtte zijn blik naar boven en probeerde er niet op te letten hoe Raven's vingertoppen zijn huid raakten bij elke knoop die hij dicht knoopte, al bleek hij daar niet bepaald succesvol in.
    "You know, you should leave them unbuttoned next time, you can pull it off," spinde de Prince of The Moors zowat.
    "Ehehe." Het hakkelige lachje was over Jack's lippen gerold nog voor hij het goed en wel in de gaten had. Hij voelde de anders zo bleke huid van zijn wangen onmiddellijk rood aanlopen en schraapte zijn keel alsof hij het geluid dat hij zopas geproduceerd had daarmee ongedaan kon maken. "Woah-" Per automatisch deinsde de Duitser opnieuw achteruit toen hij Raven's hand door zijn lokken voelde gaan, vergetend dat de muur zich daar nog steeds bevond. Voor de tweede maal voelde hij een flinke pijnscheut door zijn hoofd trekken. Hij deed zijn uiterste best geen teken hiervan te geven, al schoten de tranen in zijn ogen.
    "Eh, bedankt - ik - voor de knopen." stotterde het blondje verder. "Je was onderweg naar -?" Jack wilde niet onbeschoft lijken en hem weg sturen, maar hij vreesde dat hij ook niet genoeg interessante inbreng had om de jongen ter plekke te houden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    IVY
    DE VIL




    WITH CALISTA
                GARDEN
    OUTFIT

    MISERABLE, DARLING,
                AS USUAL.


                Onderwijl ze naar de zoetklinkende zang luistert is het Ivy meer dan helder dat ze geniet van dit vrij doorzichtige spelletje wat er tussen hen heerst en dat ze zeker niet de enige blijkt. De wonderen zijn dan ook de wereld nog niet uit wanneer ze zich bij de hand laat vatten en zonder slag of stoot volgt.
          Zeldzaam— o zo zeldzaam voor haar om andermans sturing toe te staan, maar ze slentert zonder tegenspraak achter Calista aan, misschien wel puur uit de nieuwsgierigheid naar waar diens kamer zich bevindt. Hoe ver deze is verwijdert van de hare. Informatie die de donkerharige duidelijk niet schuwt te delen.
          Ze betreden haar kamer en Ivy wordt losgelaten, Calista zelf een wervelwind door de ruimte alvorens ze verdwijnt in de badkamer. Bescheiden is de De Vil telg nooit geweest, en dus geeft ze haar ogen goed de kost; scant de overige kleding vluchtig om tot het oordeel te komen dat Calista smaak heeft en bestudeert de openliggende papieren op het bureau in een poging te ontdekken welke studie de dame precies volgt. Als haar ogen tussendoor een aantal keren naar de kier van de badkamerdeur dwalen dan is dat Calista haar eigen schuld, toch? Het is nog net geen uitnodiging.
          Wanneer die kant van de kamer haar geen nieuwe informatie meer levert, tenzij ze lades open gaat trekken, richt ze zich op de andere zijde van de ruimte.
          Kamergenoten, werkelijk, het zou verboden moeten worden. Hoewel Gia haar vooralsnog uit de haren is gebleven, is de dame duidelijk een stuk energieker als haarzelf. Voornamelijk in de ochtend. Ivy haat ochtenden.
          'Wat doe je vanavond eigenlijk aan?' klinkt er iets gedempt vanuit de aangrenzende ruimte, maar het lijkt er nog niet op dat de donkere schone bijna klaar is als haar toon enige indicatie is. Het is te lang stil geweest, ze is bang dat Ivy zich verveelt. How sweet.
          ‘Aaaah, wouldn't you like to know?’ tart ze zonder haar inspectie te staken.
          Calista haar kamergenote is, uiteraard, een vrouw, maar schroomt niet dat ook duidelijk te maken aan haar zijde, het tafereel er een regelrecht uit een film. Stijlvol, doch veel te fleurig in vergelijking met haar eigen smaak. Daarbij staat het in scherp contrast met Calista haar kant.
          Het bureau daarentegen houdt wel meer interesse voor groene ogen op zoek naar details en stokken dan ook op de schetsen die liggen uitgestald. In de eerste seconde van haar ontdekking is het haar passie voor mode die wordt aangesproken en dat is ook hetgeen haar initiële aandacht grijpt.
          ‘Ik verklap helemaal niets, misschien moet je me vanavond maar opzoeken om er—’ herkenning treft haar als een stoot in de maag, haar opgewekte woorden op slag zielloos, ‘—achter te komen.’
          Rood. Ze ziet rood, letterlijk, weet dat haar ogen karmozijn kleuren onder de woede die witheet door haar systeem schiet bij die ene naam. Die duivels ogen flitsen naar de foto’s aan de wand; afbeeldingen die voorheen haar aandacht niet konden grijpen maar nu de bevestiging leveren waarnaar ze zoekt.
          Poppy.
          Calista deelt een kamer met Poppy.
          En haar hersenen weten niet wat eerst te verwerken. Het feit dat haar halfzus hier is? Dat die een kamer deelt met iemand die Ivy welgeteld een uurtje kent, maar jegens wie ze nu al haar eeuwige jaloezie de kop op voelt steken? Of misschien het feit dat in die split second van onwetendheid, voor de feel van die schetsen haar bekend voorkwam, haar hersenen de ontwerpen als prachtig hadden gecategoriseerd.
          Ze weet niet wat precies de druppel is, maar voor ze weer helder kan denken is ze al op de gang, Calista haar ‘ready to go’ nog net hoorbaar voor de deur achter haar dicht valt.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦      ♫​
    Once Upon A Time | Music | Powers: connected to the dead | In front of the school | Olivia&Neo

    Olivia's woorden klonken goed... pasta of frietjes... Antonio kreeg er al helemaal honger van en zijn buik liet dat ook duidelijk horen. Hij had zichzelf al zoet gemaakt met de Quesedillas, dit maakte het niet beter. Olivia stond op en Antonio volgde haar voorbeeld, waarna ze haar arm in die van hem haakte en ze samen richting de kantine liepen. Bij de ingang bleven ze even staan, ze hadden al snel gezien dat er niet veel lekkers meer over was. Een zucht verliet Antonio's lippen terwijl hij met een pruillipje Olivia aankeek.
          'Ja ik denk dat je gelijk hebt... we kunnen ook even naar het centrum wandelen?' Stelde hij voor.
          'Misschien kunnen we wat lekkers halen ergens, waar je zin in hebt, zoals bijvoorbeeld pasta, frietjes of... quesedillas...' Een zoete glimlach stond op zijn gezicht bij het noemen van de gerechten. Hij kon het al bijna proeven. Hij draaide zich al om en liep weer richting de uitgang van de school.
          'let's go, we hebben weekend, en we willen lekker eten! who's gonna stop us!' Bracht hij opgewekt uit terwijl hij Olivia aan haar arm, die nog in de zijne was gehaakt, meesleurde naar buiten. Hij liep richting de straat, waar een aantal taxi's stonden. Hij klopte bij een auto op het raam.
          'Kunt u ons een ritje geven naar het centrum?' vroeg hij vriendelijk.


    - thank you for existing -



    Skip
    'A little party never hurt anyone'


          Langzaam kleurt de hemel donkerder boven het terrein van Vestigo, zowel diens studenten als die van Ira aan de startblokken van het veelbesproken feest.
          Het is negen uur in de avond en als het goed is heeft eenieder zich ondertussen in goud of zilver gestoken. De muziek wordt opgestart, de alcoholvrije champagne ingeschonken en de duizenden lichtjes in de tuin ontbrandt.
          Tijd om te zien of deze avond gaat verlopen zoals menig Vestigo student het hoopt, of toch wordt opgeschud door de onstuimige gasten van Ira.

                                                                                                                Aes inside; 1.1 1.2 1.3 1.4
                                                                                                                Aes outside; 2.1 2.2 2.3 2.4

                Here
                      comes
                            trouble.



    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 23:19 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep