• Vestigo University
    ❝ 𝒯𝒽𝑒 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎 𝑜𝒻 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃𝑒'𝓈 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝑜𝓇 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. ❞


    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕠?
    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶
    𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕕 𝕘𝕦𝕪?
          𝐑𝐎𝐎𝐌 𝐌𝐀𝐓𝐄𝐒:
          Amor-Beau ● Raven
          Methuselah ● Larsen
          Percival ● Nathaniel
          Elio ● Antonio
          Ilyas ● Dominic
          Qadir ● Lucien
          Jack ● Ash

          Lihn ● Elodie
          (. . .) ● Ava
          Olivia ● Memphis
          Poppy ● Calista
          Ivy ● Gia
          Jia ● Agoueh


          Vestigo University

    ➵      Dominic/March Liddell ✧ Alice ✧ Maneskin
    ➵      Nathaniel Charming ✧ Cinderella ✧ Marshtomp
    ➵      Ilyas of Agrabah ✧ Aladdin and Jasmine ✧ Raccoon
    ➵      Amor-Beau Desrosiers ✧ Belle and Adam ✧ Raccoon
    ➵      Memphis Panagos ✧ Megara and Hercules ✧ Toothpick
    ➵      Neorah Fitzherbert ✧ Rapunzel and Eugene ✧ Zemo
    ➵      Olivia Pan ✧ Wendy and Peter Pan ✧ glowfaery
    ➵      Ava of DunBroch ✧ Merida ✧ Valmiera
    ➵      Antonio Rivera ✧ Miguel Rivera ✧ Sombre
    ➵      Poppy DeVil ✧ Cruella DeVil ✧ Marshtomp


          Ira University

    ➼      Larsen Oldenburg ⬧ Elsa ⬧ Maneskin
    ➼      Raven ⬧ Maleficent and Diaval ⬧ Maneskin
    ➼      Elio Beneviento ⬧ Captain Hook ⬧ Maneskin
    ➼      Percival Hook ⬧ Captain Hook ⬧ Raccoon
    ➼      Methuselah "Seth" ⬧ the Grim Reaper ⬧ Marshtomp
    ➼      Victoria Chimaira ⬧ Ursula ⬧ Dimitrescu
    ➼      Élodie Facilier ⬧ Dr. Facilier ⬧ glowfaery
    ➼      Zaheer Ujinga ⬧ Scar and Zira ⬧ Paracosmal
    ➼      Qadir Al-Jurjani ⬧ Jafar ⬧ Dalma
    ➼      Jack Thessian ⬧ The Headless Horseman ⬧ Dalma
    ➼      Calista Aidoneus ⬧ Hades and Persephone ⬧ Sombre
    ➼      Ivy DeVil ⬧ Cruella ⬧ Toothpick
    ➼      Ash DeVil ⬧ Cruella ⬧ Maneskin




    RULES

    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Maneskin of Raccoon maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Maneskin, Raccoon en Marshtomp

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 22:39 ]


    [ heaven knows ]

    OLIVIA PAN
    ☆All this has happened before, and it will all happen again☆




    Hakuna Matatta • 21 years • outfit • with Antonio


          ”Ga jij voor me zingen dan?” sprak Antonio. Een lach rolde over Olivia haar lippen.
          ”Nee dankje,”Het was niet dat Olivia zingen haatte. Eerder het tegenovergestelde. Ze was dan ook gelukkig erg blij met haar eigen stem geluid. Maar zomaar ergens gaan zingen voor allemaal medestudenten, daar zou ze zich dan weer niet aan wagen. Zingen was voor haar met de radio mee zingen en neuriën tijdens het studeren. Een heel misschien bij de karaoke als ze iets te veel op had. Met een glimlach op haar lippen luisterde ze daarom naar het deuntje dat Antonio speelde.
          ”Wil jij het eens proberen?” vroeg hij daarna, zijn gitaar naar haar uitgestrekt. Met een kleine twijfel nam ze de gitaar aan.
          ”Ik weet niet of ik het nog kan,” sprak ze uit. Ze was op de middelbare vaak met haar broer Mitchell mee geweest naar zijn band repetities. Een van de jongens was een bizar goede gitarist en was zo aardig geweest haar een paar nummers te leren. Maar dat was jaren terug en haar geheugen qua die dingen was niet het beste.
    Wat voorzichtig legde ze haar vingers op de snaren.
          ”Ja, ik heb je hulp nodig,” lachte ze toen zachtjes. Als Antonio gitaar speelde zag het er altijd zo makkelijk en soepel uit, maar het hele instrument voelde onwennig in haar handen en ze wilde niet het risico lopen dat ze iets kapot maakte.
          "Als je het aandurft mij iets aan te leren tenminste," sprak ze met een speelse glimlach.


    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 22:51 ]


    --

    𝔈 𝔩 𝔦 𝔬      𝔄 𝔯 𝔪 𝔞 𝔫 𝔬      𝔅 𝔢 𝔫 𝔢 𝔳 𝔦 𝔢 𝔫 𝔱 𝔬

    25       ⬧      Under The Sea & Once Upon A Time       ⬧      With Ava


    Ondanks dat ik hier nog niet zo heel lang verbleef was deze knappe verschijning me zeer zeker niet ontgaan. Alles behalve.
    Haar haardos viel natuurlijk op maar wat nog meer aan haar opviel was haar schoonheid en haar houding. Ik had haar een tijdje in gaten gehouden en ik was vastberaden haar beter te leren kennen. Zowel innerlijk als lichamelijk.
    Het was duidelijk dat ze wel van mijn gezelschap gediend was, iets wat mij voldaan deed grijnzen.
    Als een nette burger ging ik op mijn knieën voor haar, iets wat ze niet nodig leek te vinden. Het deed me fronsen, ik was niet vaak mensen van adel tegen het lijf gelopen maar wanneer ik dat deed hadden ze het liefst nog gezien dat ik de grond voor hen aflikte.
    Ik had haar dan ook gevraagd of ze zich wel helemaal comfortabel voelde met deze titel. Wat ik niet wist was dat er een heel verhaald aan verbonden zat.
    'Oh, jawel hoor,' sprak ze terwijl ik toe keek hoe ze mijn andere hand vast pakte. Het zag er voor anderen misschien best komisch uit hoe we er nu bijstonden maar ik genoot van ieder van haar aanrakingen.
    Ik keek haar schaapachtig aan terwijl ze haar verhaal deed. Het was niet zo zeer dat het me niet interesseerde, ik was er gewoon niet zo in thuis. En ik kon me er dan ook niet in vinden, al liet ik dat liever in het midden.
    Ik kon niet wachten tot ik ooit op de troon zat en mensen voor me kon laten lopen. Ik was lang genoeg behandeld geweest als oud vuil.
    Ik zag mezelf al zitten op een gouden troon, met mijn voeten omhoog en het zonnetje op mijn gezicht... De dagdroom was een oude bekende.
    Eenmaal ze uitgesproken was glimlachte ik naar haar en haalde liefkozend een hand door haar lokken. "Ze boffen maar met jou, il mio amore*."
    Vervolgens leek ze het over één van mijn interesses te willen hebben. Ik moest gek zijn wilde ik het voorstel met haar een drankje te drinken afslaan. 'ik heb gewoon trek in een lekker drankje. Ergens waar ik ooit geweest ben, is het allang vijf uur geweest.' lichtte ze haar woorden toe wat een ondeugende grijns rond mijn lippen deed verschijnen.
    Ik sprak uit dat ik haar niet aan zag als het type wat alcohol als maaltijd nuttigde, eigenlijk had ik niet eens gedacht dat ze ook maar een druppel alcohol dronk. Een aangename verassing dus. Deze dag werd enkel beter en beter...
    'Er is nog zoveel meer dat je niet van mij weet,' sprak ze op een bijna uitdagende toon, een zin die me zonder enige moeite uit mijn tent wist te lokken.
    Ik besloot de afstand tussen ons te verkleinen, iets wat ik al vele malen eerder had moeten doen. Er hing een zalige geur om haar heen en voor even nam ik deze in me op terwijl ik voor luttele seconde mijn ogen sloot.
    "Zo te horen is er werk aan de winkel," sprak ik zacht, met mijn gezicht gevaarlijk dichtbij die van haar.
    Een tevreden grijns sierde mijn lippen toen ik haar armen rond mijn nek voelde. Had ik toch mijn charme na al die jaren nog niet verloren.
    Hoewel ze aan had geboden haar rum met mij te delen wees ik het beleefd af en nodigde ik haar uit om mijn rum met haar te delen.
    Ik merkte hoe ze de kleine ruimte tussen onze gezichten nog kleiner maakte en ik liet mijn tong uitdagend over mijn onderlip gaan. Echter in plaats van de afstand te verbreken verbrak ik het intieme moment en nodigde ik haar uit mij te volgen.
    'Ti seguirò ovunque, signore,' was haar antwoord, wat me mijn wenkbrauw licht op liet trekken maar ik besloot voor nu geen aandacht te besteden aan het feit dat ze er een volledig Italiaans zin uit had gegooid. De zin in kwestie streelde echter wel degelijk mijn ego, zo had ik ze graag.
    Ik pakte haar hand voor de tweede keer vandaag beet en leidde haar met snelle passen naar mijn kamer. Snel haalde ik de deur van het slot af en voelde een vlaag van opluchting door me heen trekken toen ik zag dat mijn kamergenoot niet aanwezig was.
    Een brede grijns vormde zich wederom rond mijn lippen alvorens ik de deur achter Ava sloot en haar met dezelfde vaart weer terug naar me toe trok en haar tegen de dichte deur pinde. Met een uitdagende blik in mijn ogen bracht ik mijn gezicht weer dicht bij die van haar en bracht mijn lippen naar haar oor. "Ti amo parlare Italiano con me**." fluisterde ik bijna en liet mijn lippen zacht langs haar wang gaan alvorens ik haar weer aan keek. "Do it again," sprak ik op dezelfde toon als daarnet terwijl ik mijn ogen opnieuw haar lichaam lieten verkennen.

    * my love
    ** I love you talking Italian to me

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 0:36 ]


    How far is far

    Ava Caillen of DunBroch

    22 ~ Circle of life en Bare Necessities ~ Outfit ~ Outside, with Elio

    'Ze boffen maar met jou, il mio amore.' Ava vond zijn gebaar erg lief, maar had geen idee of hij haar situatie ooit wel echt zou kunnen begrijpen. In ieder geval was dit een onderwerp waar ze liever niet meer met hem, of überhaupt met iemand hier, over zou willen praten. Thuis was thuis, hier waren zich hele dingen aan het afspelen. Dit was de plek waar een piraat en een prinses met elkaar om konden gaan. Dat was thuis waarschijnlijk nog steeds een zeer onwaarschijnlijke situatie.

    De manier waarop Elio reageerde op het feit dat er nog zoveel meer was dat hij niet van haar wist, zorgde ervoor dat Ava kort op haar lip beet terwijl ze haar armen om zijn nek sloeg. Dit ging wel heel erg makkelijk, iets wat ze maar al te leuk vond.
    'Zo te horen is er werk aan de winkel.' Oh, ze zou hem er zeker voor laten werken, dacht ze.
    Ava keek toe hoe hij zijn tong uitdagend over zijn onderlip liet gaan en precies op het moment dat ze verwachtte dat hij de afstand tussen hun lippen zou willen verbreken en ze haar hoofd licht wilde kantelen zodat zijn lippen op haar wang terecht zouden komen, verbrak hij het intieme moment. Iets wat Ava licht liet grijnzen. Blijkbaar was ook Elio niet vies van een klein spelletje.

    Ava moest haar best doen om Elio bij te kunnen benen, zo een haast leek hij te hebben om haar mee te nemen naar zijn kamer. Dat was een van de weinige nadelen van haar lengte, wanneer een normaal persoon snel wilde lopen, moest zij bijna rennen.
    De brede grijns die zich op Elio's gezicht vormde terwijl hij de deur achter haar op slot draaide, vertelde haar wat hij van plan was. Het verbaasde haar dan ook niks dat hij haar met dezelfde vaart weer naar zich toe trok en haar tegen de deur aan pinde. Ze beantwoordde zijn uitdagende blik met eenzelfde blik in haar ogen, terwijl er zich ook op haar gezicht weer een grijns begon te vormen.
    'Ti amo parlare Italiano con me, do it again.' Zijn fluisterende woorden, gecombineerd met zijn lippen op haar huid en zijn ogen die vervolgens nogmaals haar lichaam verkenden, wisten de grijns op haar gezicht zeker te verbreden.
    'Mmhh...' rolde er sensueel over Ava's lippen, terwijl ze haar rug nog wat steviger tegen de muur aan duwde voor houvast, waarna ze haar benen om zijn lichaam sloeg. 'Ti piace cosi?*' Hoewel Ava met haar zwoele, uitdagende woorden doelde op het feit dat ze Italiaans sprak, liet ze haar handen langzaam over zijn ontblote bovenlichaam strelen en vervolgens rusten op zijn borstkas.
    Voor hij echter goed en wel had kunnen reageren, had ze hem alweer losgelaten en was ze onder zijn arm doorgeglipt, zodat ze nu vrij in de ruimte stond en zijn kamer kon bekijken. Ze vond het maar al te leuk om met hem te flirten, maar nog leuker om hem te plagen en hem moeite voor haar te laten doen.
    Even twijfelde Ava waar ze plaats zou nemen, maar uiteindelijk besloot ze met wijd gespreide benen achterstevoren op één van de stoelen te gaan zitten.
    'Dov'è il rum?**' Ava leunde met haar armen op de rugleuning en keek Elio vragend aan.

    *Do you like this?
    **Where is the rum?


    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 10:23 ]


    POPPY

          — “M O V E”,      bitste de roodharige, waarbij ze fel iemand aan de kant duwde. Haar hakken tikkende op de stenen vloer deden eenieder realiseren dat er een dreigend gevaar op komst was. Iemand die tot op de puntjes toe perfect gekleed was, scherpe nagels had en niet bang was deze te gebruiken.
          “Out of my way”, vervolgde ze, klaar om haar gevijlde klauwen als wapen in te zetten mocht iemand niet luisteren. Nogmaals duwde ze enkele studenten aan de kant, zich niet drukmakende over wie deze imbecielen allemaal waren. “Such a sorry lot of educators they have here, really”. Haar robijnrode haarlokken dansten achter de vrouw aan terwijl ze de hoek om beende, en hierbij bijna iemand omver liep tijdens haar kruistocht voor antwoorden.
    Na bij een tiental mensen hetzelfde lot geteisterd te hebben, stapte ze regelrecht het biologielokaal binnen —om erachter te komen dat de desbetreffende docent met wie ze een appeltje wilde schillen niet aanwezig was. De eerste malen dat ze de ruimte rondkeek, had ze recht over hem heen gekeken. Pas zodra deze zijn mond opende, besefte ze niet alleen te zijn.
          “Als je de professor zoekt, die is reeds vertrokken”. Zijn stem was werkelijk geestdodend, en ze deed haar best dan ook niet om er verder naar te luisteren. Haar felle, roodgekleurde lippen krulden zich in afschuw om eens ze het gedaante in zicht kreeg, hoorbaar haalde ze diep adem om deze in een barst los te laten.
          “Oh, dear, I didn’t see you there. You were hiding behind all those bottles and that huge, dull book of yours —you looked like a stalker.” Ze zuchtte dramatisch, haalde haar vingers door haar haarlokken en rolde haar ogen. “And isn’t that just splendid; waiting two more hours for that idiot”. Siste ze, terwijl het papier in haar hand werd samengeknepen in ergernis. Niet dat biologie nou zo’n bijzonder vak was, maar ze hield haar status graag in stand. Hissend rolde er onverstaanbare woorden, smalend weliswaar, uit haar mond, teruggetrokken in haar eigen wereldje.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ❝ 𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓠𝓾𝓮𝓮𝓷. ❞
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    Binnen luttele seconden echter, gleed er al een huichelachtige glimlach rondom haar mondhoeken. Poppy trachtte alle zeilen bijeen te zetten om deze in stand te houden toen de langharige tekkel opnieuw zijn mond opende. In eerste instantie wilde de vrouw al weglopen, ze had geen nood aan nog meer geneuzel immers —maar dit zou in haar voordeel kunnen werken.
          Een barst kwam in de lachende trek. “Excuse you”, bracht ze volledig verontwaardigd uit. Eerst had ze met die idioot van een docent te maken, en nu kwam deze nietsnut tevoorschijn. Stond deze dag centraal voor klootzakken, of iets? “I’m the one ignoring you, not the other way around.” Dacht hij serieus dat zij te negeren was? Ze trok haar neus op, walgend van het idee alleen al.
    Desalniettemin had het de roodharige over de streep getrokken het verfrommelde papier in zijn handen te drukken. Het mocht Poppy niet zijn mocht ze daar een woord ter belofte aan toegevoegd hebben. Eens hij de pagina’s doorbladerde, nam zij de kans om een sigaret op te steken en hier meerdere, kortere hijsjes van te nemen.
          “Finally something we can agree about”, lachtte ze, iets dat ze wel geërfd had van haar moeder, “being a challenge really roots out the weak.” Poppy tikte de as op de grond, en zwierde er zo nu en dan mee.
          “Excellent! Excellent!” kraaide ze vervolgens uit, haar glimlach groter dan haar gezicht aankon, terwijl ze zich al weg wilde draaien. “Then you know what to do. Now hop to it, honey, I’ll need it back in — what was it? Three hours? Well, toodles!” Ze zwaaide halfhartig toen ze abrupt tot stilstand kwam, en zich opnieuw naar hem omdraaide.
          “Ohno, no, no, darling. Miss De Vil is my dear, old mother. Call me Poppy.” Het kwam niet eens in haar op om zijn naam te vragen, ze zouden elkaar toch niet meer tegenkomen hierna. Daar zou ze anders wel voor zorgen. “Satan’s Spawn if you’re feeling nasty.”

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 19:21 ]


    [ heaven knows ]

    Jack Thessian


                🜂           



    23 • A Spoonful Of Sugar • Chemistry room • Poppy

    Jack liet het kalmpjes over zich heen komen; hoe de jongedame hem op weinig beleefde manier voor haar kar trachtte te spannen het werk in haar plaats te doen.
    "Nee bedankt," repliceerde hij rustig, zodra de roodharig uitgesproken was. Had het ze het hem simpelweg gevraagd dan had hij het wellicht nog overwogen. "Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen," voegde hij er nog aan toe. "Ik heb aangeboden een suggestie te maken, en dat heb ik gedaan. Meer ben ik jou niet verschuldigd."
    Het waren mensen zoals zij die dachten de wereld uit hun hand te kunnen doen eten, enkel en alleen omdat ze over een bepaald aantal begeerlijke uiterlijke trekken beschikten, en een zeker talent voor charisma bezaten. Hij zou niet ontkennen dat Poppy niet onaangenaam om te zien was. Zodra ze echter haar mond opende besefte hij telkens weer hoe lelijk hij haar karakter vond, en dan was in de meeste van de gevallen hijzelf niet eens het slachtoffer van haar gefoeter en neerbuigende kritiek.
    Hij stopte haar de papieren terug in de handen, weigerend op deze manier behandeld te worden door iemand die privilege met de paplepel had ingekregen. Hij besefte wel dat ze hoogstwaarschijnlijk het product van haar opvoeding was, maar Jack was er met hart en ziel van overtuigd dat men op bepaalde leeftijd perfect in staat was met vrije wil om te gaan en dan ook de gevolgen van hun keuzes moesten dragen, ongeacht hoe men er uit ziet of van welke afkomst men is.
    Hij maakte een pas opzij, waardoor het makkelijker werd haar opnieuw voorbij te lopen, en maakte een nieuwe poging om dichter bij de deur te komen. Mede om die reden negeerde hij ook bewust haar opmerking wat betrof haar naam en de vergelijking die ze zichzelf toe kende.
    "Ik hoop dat je de punten krijgt die je verdient, Poppy," sprak hij haar nog aan, terwijl hij de deur alvast open maakte en vast hield. Of ze wel degelijk een hoger cijfer verdiende liet hij in het midden. Ondanks haar grillen was ze tot nu toe steeds wel intelligent en gedreven overgekomen. Mocht ze echter vaker haar taken aan andere studenten uitbesteden dan wenste hij haar alleen maar een gigantische onvoldoende toe.
    "Na jou." Hij gebaarde dat ze hem mocht voorgaan, de gang in. Hij zou zich niet op de kast laten jagen door haar, of althans pogen haar dat niet toe te laten. Hij had genoeg andere zaken om zich zorgen over te maken.
    Toen zijn medestudente het lokaal verlaten had trok hij netjes de deur achter zich dicht en gaf de roodharige nog een knikje, ter afscheid.
    "Tot ziens."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    meditating outside ● mood: calm ● outfit ● with Ivy

    Na Calista's woorden over het mannelijke geslacht was het even stil tussen de dames. Calista keek naar hoe Ivy de woorden in haar opnam en een antwoord calculeerde. Ivy liet een korte 'hmmm...' horen, waardoor Calista even afwachtend stil bleef. Ze was best benieuwd wat ze hier op te zeggen had.
          'Je hebt zeker geen ongelijk, maar ze hebben toch ook een pluspunt waar ik met plezier gebruik van maak.' Bracht ze terwijl ze met haar tong langs haar lippen ging, waardoor Calista haar focus verdween. Ze vond lippen vaak het aantrekkelijkst, misschien was het wel een soort guilty pleasure.
          'Kunst is om heel af en toe gewoon wat plezier aan ze te beleven en daarna voor iets meer geraffineerds binnen onze eigen sekse te zoeken.' Zodra Ivy verder ging met praten schudde Calista lichtelijk haar hoofd om haar aandacht er weer bij te krijgen. Het feit dat Ivy het gebruik maken van mannen kunst noemde, vond ze toch wel erg interessant.
          'Nee cupcake, kunst is om plezier met jezelf te beleven, daar heb je niemand anders voor nodig...' De woorden rolde van Calista's tong en de waarheid was bijna te proeven.
          'Ik bedoel, ze hebben zo hun charme, maar we weten allemaal wie écht weten wat ze doen tussen de lakens.' Er verscheen een grijns op Calista's gezicht. Dat is precies wat ze bedoelde. Vrouwen waren zo veel sensueler en respectvoller dan mannen, vooral onder de lakens.
          'Ik weet niet of je bekend bent met Hades,' begon Calista, die haar vaders naam walgend uitsprak.
                'Maar opgroeien met een vader die je moeder heeft gekidnapped om haar vervolgens op te sluiten,' met iedere lettergreep leken er meer emoties vrij te komen in haar woorden.
          'en te dwingen van hem te houden en vervolgens te bezwangeren...' Calista haalde even diep adem.
          'Zorgt nou niet echt voor een goede vertegenwoordiging voor het mannelijke geslacht.' Calista stond even op om haarzelf uit te rekken en vervolgens weer op haar knieën plaats te nemen.
          'En laat me niet beginnen over die arrogante goden, walgelijk.' Het was maar goed dat Calista haar ochtend was begonnen met medidatie, anders had ze nu in vuur en vlam gestaan. Ze had eigenlijk geen idee waarom ze dit zojuist aan de dame had verteld. Het is niet alsof ze om haar levensverhaal vroeg. Calista rolde met haar ogen.
          'Anyways...' Calista begon weer aan het gras te plukken terwijl ze Ivy's ogen in haar opnam. Ze waren echt ontzettend helder, maar ze kon niet goed plaatsen of ze nou groen of eerder blauw waren. Waarschijnlijk meer groen... Of was het toch grijzig? Ze besloot weer even weg te kijken, voor het geval ze een minuut lang zat te staren.




    𝐶𝛥𝐿𝐼𝑆𝑇𝛥
    Once Upon A Time ● Cheerleader ● Daughter of Hades


    - thank you for existing -

    🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦      ♫​
    Once Upon A Time | Music | Powers: connected to the dead | In front of the school | Olivia&Neo

    Olivia leek niet zo enthousiast over het zingen, al was Antonio er bijna zeker van dat ze het kon. Een klein pruillipje sierde zijn gezicht. Hij besloot echter niet op te geven en stak zijn gitaar naar haar uit, misschien wilde ze dat wel proberen. De twijfel op haar gezicht liet Antonio nieuwsgierig glimlachen. Hij was ontzettend benieuwd of ze zou kunnen spelen.
          'Ik weet niet of ik het nog kan,' Olivia nam de gitaar voorzichtig aan en legde hem in haar schoot. Net voor ze met haar vingers de snaren aan wilde raken, hield iets haar toch tegen.
          Ja, ik heb je hulp nodig,... Als je het aandurft mij iets aan te leren tenminste,' Antonio moest even lachen, maar nam de gitaar toen weer terug. Hij draaide iets aan de stemknoppen van zijn gitaar en nam plaats achter Olivia. Hij legde de gitaar op haar schoot en ging met zijn armen achter haar langs. Hij plaatste haar linkerhand op de nek van de gitaar en positioneerde haar vingers op twee snaren.
          'Die twee ingedruk houden,' zei hij terwijl hij verder ging met haar andere hand. 'Dit is super simpel, ja laat je vingers gewoon van boven naar beneden gaan over alle snaren, vervolgens weer omhoog langs de snaren en dan weer omlaag.' Hij deed het even voor en het deuntje van A Horse With No Name klonk vanaf zijn gitaar.
          'Nu jij! herhaal het maar een paar keer!' Hij nam weer plaats naast Olivia om te kijken hoe ze het deed. Het deuntje van dit nummer was ontzettend makkelijk, maar klonk heerlijk en was ook gewoon leuk om op mee te bewegen. En de tekst was ook nog eens best makkelijk om te leren.


    - thank you for existing -

          — H E T      koord was net pas weer strakgetrokken en daarbij vastgemaakt toen de volgende persoon op zich nam om het te verpesten. Desalniettemin maakte deze een flinke smakkerd, waardoor de blondharige vrijwel gelijk in ‘reddings-mode’ sprong en naar hem toe snelde. Hij had hem net omhoog willen helpen toen de jongeman, die hij herkende als Percival Hook, opnieuw op zijn benen begon te wankelen. Het deed hem voor een kort moment denken aan de kalfjes die voor het eerst op hun benen stonden, en dat bleek eveneens het geval toen hij in zijn armen viel. Op automatische piloot sloeg Nathaniel zijn armen om hem heen, om hem op deze manier omhoog te houden.
          “Ah, are you my guardian angel? Because you are doing a horrible job, matey. Fix it.”
    Waar de wolken eerst voor de zon dreven en zo het licht afzwakte, was dit binnen enkele minuten weer voorbij. De voorzitter van de studentenraad begreep niet wat er allemaal aan de hand was, er hing een vreemde sfeer in de lucht —echter voelde hij geen motivering te achterhalen wat de reden was. De gouden zonnestralen braken achter hem opnieuw door, omhulden de twee hierbij in een warm licht. Lichtelijk kantelde hij zijn hoofd, een voorzichtige glimlach rondom zijn mondhoeken —trachtend hem hierbij iets te kalmeren.
          “I don’t know about guardian angel”, begon hij, zijn wenkbrauwen lichtelijk opgetrokken door deze plotse gebeurtenis. “but you seem a bit confused. Are you okay?” Zijn arm gleed rond de middel van de desbetreffende jongen, terwijl zijn helderblauwe poelen rond zich heen spiekten, op zoek naar een plek waar hij kon zitten. “Can you stand, or. . . here, sit down”. Nathaniel hielp hem zo goed mogelijk op de stoel bij het dichtstbijzijnde eettafelset, om daarna aanstalten te maken tegenover de piraat plaats te nemen. Echter, op het laatste moment bedacht hij zich, trok zijn bruingekleurde blazer uit en legde deze over zijn gebruinde schouders heen, waar hij meerdere kleurrijke tatoeages op zijn huid spotte. Al was het maar om toch iets om decorum te creëren, hij kon daar immers niet halfnaakt blijven zitten.
          “This is treacherous weather; it’s better to have something on to be sure. You might get sick otherwise.” Hetgeen waar zijn oog eveneens opviel, waren de lichtgeschaafde plekken op zijn rug. Nathaniel nam plaats op de stoel tegenover hem, en keek even snel op zijn horloge om daarna diep in en uit te zuchten.
          “Did something happen?” Zijn wenkbrauwen trokken zich in een frons naar elkaar toe, om tegelijkertijd wat dichter naar hem toe te leunen en hierbij zijn heldergroene kijkers te ontwaren. Mocht er iets gebeurd zijn waardoor hij in een onveilige situatie zat, was het aan Nathaniel om hier iets aan te doen. Het werd op Vestigo niet getolereerd mensen op welke wijze ook lastig te vallen, en als het uit eigen doen was, hoorde ze hier tevens voorzichtig mee om te gaan. “This is a safe environment”, fluisterde hij, “If there’s something troubling you, you can tell me”.
    Dit kon echter niet. De zoon van Charming wilde hem graag helpen, maar er waren teveel dingen gaande momenteel. Hij moest nog een essay afschrijven voor Once Upon a Time, aan zijn project werken voor Be Prepared, en daarnaast waren de clubs er ook nog. Laat staan de mensen die hij bijles gaf. . . Dit feest hoorde voor vanavond af te zijn, en zoals het er nu uitzag, zaten ze in het beginstadium. Met een diepe zucht stond hij op, “Come on, I’ll bring you to the infirmary”. Zijn witte shirt werd licht strakgetrokken door de spieren in zijn armen eens hij er één naar hem uitreikte. “Can you walk, or should I support you?”




    NATHAN
    CHARMING
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    『 ᴰᵒⁿ’ᵗ 𝐭𝐞𝐥𝐥 ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ʸᵒᵘʳ ᵖˡᵃⁿˢ. 𝐒𝐡𝐨𝐰 ᵗʰᵉᵐ ʸᵒᵘʳ ʳᵉˢᵘˡᵗˢ • 』
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁


    • 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐏𝐞𝐫𝐜𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐇𝐨𝐨𝐤, 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 •

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 22:02 ]


    [ heaven knows ]

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Bibbidi Bobbidi Boo            With Q




    Qadir had de grove lijnen van het plan uitgedacht en nu was het aan mij om de nodige voorbereidingen te treffen. Het klonk als een prima plan om onder het genot van een warm drankje wat studentendossiers door te nemen.
    Waar Qadir normaliter geen volgzaam typ was, had ik hem mee weten te krijgen. Iets wat voor een tevreden grijns rond mijn lippen zorgde. Toen ik voor de desbetreffende deur stond wierp ik nog snel een korte blik achterom. Ik wilde er zeker van zijn dat Qadir mee zou krijgen hoe het slot van de deur zou vallen.
    Eenmaal het gelukt was richtte ik vrijwel meteen mijn blik weer op mijn compagnon, wie me een goedkeurende blik en een knipoog zond. Het kostte wat om Qadir tevreden te stellen dus zag ik dit als een overwinning.
    Ik hield de deur voor mijn partner open alvorens ik deze zorgvuldig achter hem sloot.
    Het luxe koffiezetapparaat wat in de kamer stond te pronken was niet te missen. Het had dan ook vrijwel meteen mijn volledige aandacht. Als een gastheer wie zijn gasten wilde voorzien van een drankje vroeg ik Qadir waar hij voor in de stemming was.
    "Why don't you tell me, Princeling?" kaatste de jongen terug, wat een ondeugende grijns op mijn gezicht toverde.
    Ik draaide me langzaam naar hem om, alvorens ik nonchalant tegen het tafeltje leunde.
    "Hmm," ik liet mijn blik langzaam over zijn lichaam gaan tot ik hem weer recht in de ogen aan keek. "Something hot and spicy," sprak ik op een lichtelijk ondeugende en suggestieve toon.
    Hoewel ik mijn onverdeelde aandacht graag aan Qadir besteedde kon ik het niet helpen afgeleid te raken door de kast die boven hem uitstak. Ik wist maar al te goed wat zich voor schatten schuilhielden in het groteske ding.
    Nadat Qadir het ding uit had gemaakt voor brandhout liep ik langs hem op om het ding van dichterbij te bekijken.
    "Wat ben je daarmee van plan, Snow?" vroeg hij vervolgens en ik zond hem een veelbetekenende blik.
    "Zegt: "de gegevens van honderden studenten" jou iets?" sprak ik geamuseerd.
    Ik voelde hoe Qadir dichterbij kwam en over mijn schouder mee keek. "Je voelt je toch niet bedreigd?" ik kon het niet laten een zacht sarcastisch lachje te laten. Qadir kon misschien voor anderen best intimiderend overkomen, maar mij liet het koud.
    Ik vond het alleen maar aangenaam zodra hij zich dicht bij mij in de buurt bevond.
    "It depends on what you're planning to do," sprak ik uitdagend.
    Iets zei me dat ons gesprek momenteel noch over koffie nog over de archiefkast ging, en ik was zeer benieuwd waar het naar zou leiden.
    "Wij hebben één ding dat zij niet hebben," sprak Qadir vervolgens. Ondanks dat Qadir het zelf niet uitsprak wist ik wat hij bedoelde. We waren inmiddels goed genoeg op elkaar ingespeeld om dingen te begrijpen zonder ze daadwerkelijk uit te spreken.
    Ik kon niet precies plaatsen waarom, maar toen ik dacht aan wat Qadir zojuist gezegd had ontstond er een warm gevoel vanbinnen. Ik wist dat ik op Qadir kon vertrouwen en dat hij me nooit zou laten vallen, zelfs niet mocht dit roekeloze plannetje verkeerd af dreigen te lopen.
    Ik draaide me weer naar hem om en keek hem breed grijnzend aan. Ik kon niet wachten allerlei sappige geheimen door mijn handen te laten gaan.
    "Wie is eerst aan de beurt? Oh missch-" voor ik op hem kon antwoorden of überhaupt nog iets kon inbrengen liet Qadir plots zijn arm soepel om mijn middel glijden en voelde vervolgens de warmte van zijn lippen in mijn hals.
    Ik wist niet wat me overkwam en verstijfde voor enkele seconden. Echter toen ik de deur open zag gaan wist ik wat Qadir zijn intentie was geweest, wat ik ergens stiekem toch best een domper vond.
    Meegaand in Qadir zijn toneelstukje kantelde ik mijn hoofd wat naar achter en bracht ik één van mijn handen naar zijn haardos terwijl ik de ander zijn rug af liet glijden en gevaarlijk dicht bij zijn achterwerk bracht.
    Zodra de docent begon met praten maakte Qadir zijn lippen weer los van mijn huid. Het moment wat in werkelijkheid misschien enkele seconden had geduurd leek voor mij uren te duren. Het leek wel of de tijd plots tien keer langzamer ging. Ik had al Qadir zijn bewegingen in me opgenomen en besefte dat het me enkel hongerig maakte naar meer.
    Ik richtte mijn blik op de grond. Ergens was ik teleurgesteld maar ik was voornamelijk verward.
    Qadir zijn aanraking brandde na op mijn huid, hetzelfde gevoel wat ik voelde toen hij mijn hand weer beet pakte.
    Het gevoel van Qadir zijn lippen in mijn nek maakte me extra benieuwd naar hoe ze zouden voelen op mijn lippen.
    Ik probeerde het van me af te schudden, Qadir was mijn beste vriend. Hij had het alleen maar gedaan om ons te redden van een schorsing. Ik begon me dingen in te beelden...
    Ik liet me meevoeren door Qadir maar er echt bij was ik niet. "Jij wordt nog m'n dood, Snow," in plaats van te luisteren naar wat hij zei bleef mijn blik gefocust op zijn lippen.
    Voor een moment leek ik geen controle over mijn acties te hebben. Ik beet kort op mijn lip alvorens ik weer op Qadir afstapte. Ik nam zijn gezicht tussen mijn handen en zonder de moeite te nemen hem te waarschuwen drukte ik mijn lippen op die van hem.
    De eerder gevoelde elektriciteit leek nu overal te zijn. Ik had me vaak genoeg ingebeeld hoe dit moment zou verlopen, maar dat viel allemaal in het niet. Het werkte in de praktijk allemaal zo anders. Het bracht een gevoel met zich mee wat niet te omschrijven was.
    De kus liet ik een goed aantal seconden aanhouden alvorens ik voorzichtig terug trok. Mijn adem stokte licht toen mijn ogen die van Qadir weer ontmoette. Ik slikte en schonk hem een wat onzekere grijns.
    "I've been wanting to do that for quite a while now..." gaf ik eerlijk toe. "You never dissapoint, do you?" grijnsde ik naar hem, de verlegenheid die ik enkele momenten geleden had gevoeld verleden tijd.
    "You were saying?" knipperde ik onschuldig met mijn ogen, alsof er niets gebeurd was. Al vertelde de grijns op mijn gezicht een ander verhaal.


    How far is far

    OLIVIA PAN
    ☆All this has happened before, and it will all happen again☆




    Hakuna Matatta • 21 years • outfit • with Antonio


          Antonio lachte kort nadat ze had aangegeven zijn hulp nodig te hebben. Olivia gaf hem zijn gitaar aan en keek toe hoe hij aan de stemknoppen draaide. Ze ging iets rechter zitten terwijl hij achter haar plaats nam, zijn armen langs haar zij. Antonio’s nam haar handen vast en positioneerde haar vingers op twee snaren.
          ”Die twee ingedrukt houden,” sprak hij. ”Dit is super simpel, je laat je vingers gewoon van boven naar beneden gaan over alle snaren, vervolgens weer omhoog langs de snaren en dan weer omlaag.” Hij deed de beweging voor.
          ”Dat moet me wel lukken,” sprak ze met een zachte lach.
          ”Nu jij! herhaal het maar een paar keer!”. Hij verdween achter haar en nam plaats naast Olivia. Ze rolde haar schouders kort voor ze haar vingers over de snaren liet gaan. De noten klonken en Olivia moest glimlachen. Misschien was het meer als fietsen, en niet zo moeilijk te verleren.
          ”Okay misschien is het niet zo moeilijk. Welke nu?” zei ze, voor hij haar het volgende akkoord liet zien. Hij leerde haar de verschillende akkoorden snel aan en niet al te veel later wist ze het liedje te spelen.
          ”Je moet gitaar lessen gaan geven,” stelde ze voor aan Antonio. “Kan je goed geld mee verdienen, je bent echt een goede leraar.”
    Misschien moest ze der spaarpot maar eens leeg slaan om een instrument aan te schaffen, wie hield er nou niet van muziek? Daarentegen lagen er genoeg in de steek gelaten hobby spullen in haar kamer, zoals die tijd dat ze dacht dat ze met gemak een trui kon breien. Dat had ze ook wel een vol uur volgehouden..



    --




    SΣTH



          —H E T      gelach van de jongeman naast hem zorgde ervoor dat zijn blik voor een kort moment op hem was gericht, een kleine, geamuseerde trek rond zijn mondhoek. Een schittering van plezier in zijn oorspronkelijk donkere kijkers, waar het voor luchtig vertier bood in plaats van de beslommeringen van het werk. Het zogenaamde 'opruimen' was voor menigeen van de Grim Reapers alles behalve een aangename taak, zelfs de man achter het gordijn zat er niet op te wachten. Maar degenen die de natuurlijke orde uit balans maakten, hadden een herinnering aan hun sterfelijkheid nodig. Die had Percy nu gekregen, —en Seth voelde zijn houding weer bewolken terwijl hij zich bedacht hoe de beschonken piraat het op zou nemen. Met zijn gedachtegang ergens anders stuurde hij de moord van kraaien en raven weg, de één luid krassender dan de ander.
          Op onderzoekende wijze dwaalde zijn blik over zijn gestalte, kwam hierbij tot de ontdekking dat er aardevlekken op zijn kleding zaten en bladeren in zijn haren —welke hij op trage manier weghaalde. Het was al wel vaker voorgekomen dat hij de jongen in eenzelfde staat was tegengekomen, zelfs voor ze hun eerste ontmoeting hadden. Desalniettemin hoorde hij niet afgeleid te raken van zijn originele taak, die had voorrang op het merendeel van de gebeurtenissen. Zijn moeder mocht er weliswaar niet meer zijn, hij had haar een belofte gemaakt die onbreekbaar was. En hij was van plan die in stand te houden. Het zachte geluid die uit Dom's keel kwam rollen, als het zachte gespin van een katje, liet hem uit zijn gedachten ontwaken en hij haalde de hand uit zijn haarlokken.
    Op dit ogenblik was Seth degene geweest die lichamelijk contact had gezocht, geheel vrijwillig, iets wat op het begin vrij wrevelig bij hem verliep. Tijdens hun eerste ontmoeting had Dom namelijk al uitgesproken laten weten hoe interessant hij de Harvester of Souls had gevonden, hetgeen op een vrijpostige stijl verliep. Dom had amper grenzen en Seth had er een boel, welke hij meteen duidelijk had gemaakt. Door deze brutale omgangsvorm had Dom een misselijkheid opgelopen die bij een ander slechter waa gevallen. Dit was de eerste keer dat hij zijn handen netjes thuis hield, en Seth ervoer een vreemde gewaarwording in zijn binnenste. Een gegeven die hij trachtte te verhelpen door in het hier en nu te wederkeren, wat averechts werkte door de handeling die Dom besloot te maken.
          Voor een kort moment bleef hij stil, om daarna plots zijn hand met de bloemen naar hem uit te steken. "Actually, they're for you", kwam er met een bescheiden glimlach uit waar Seth zijn wenkbrauwen verrast door ophaalde. Hij keek van Dom naar het bosje, en liet zijn lange, magere vingers deze omsluiten -de huid van de ander hierbij onopzettelijk strelend.
          "Admittedly", verbrak hij de stilte uiteindelijk, kijkend naar de verschillende bloemen in zijn hand. "I am an indispensable element in life, without a doubt." De toon in zijn stem had een zelfvoldane transformatie gekregen, terwijl hij Dom opnieuw aankeek. "Does that mean you finally recognize me, little one?" Een cryptische glimlach gleed op zijn lippen bij deze woorden, wetende dat Dominic van het begin af aan al het wazige idee had hem ergens van te herkennen. Seth vroeg zich af wanneer het gloeilamp moment zou komen, daar hij al de hele week achternagezeten was -zowel van dichtbij als veraf.
    In de tussentijd had hij een peuk en zippo tevoorschijn getoverd, waarvan het voorgenoemde aan hem werd gegeven. Hij wist dondersgoed dat de jongeman niet rookte, maar hij kon de neiging niet onderdrukken hem hierop te testen. Zoals de Reaper zich al realiseerde, had Liddell weinig tot geen grenzen toen hij met de vlam dichterbij kwam. Het was een geluk bij een ongeluk dat de sigaret in zijn hand werd teruggeduwd, waardoor hij het niet kon laten hem mentaal een compliment te geven. Anders zou hijzelf het net zo snel weer afgepakt hebben, daar hij hem niet aan zekere trauma’s op zo’n wijze bloot wilde stellen.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    『 𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝒫𝓊𝓇𝑔𝒶𝓉𝑜𝓇𝓎 • 』
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    Zelf leek het hem geen schade te geven een hijs van zijn peuk te nemen, kijkend naar het achterlijke ding in zijn andere hand. De krijtwitte blouse van ene Angsthaas Hook, die de geur meedroeg van zijn herstelde dood. Eén blik op de witte blouse verkondigde hem dat het niet bruikbaar noch gewild zou zijn, daar het stuk stof al bijna in de prullenbak verdween. De gedachte die vervolgens in zijn hoofd tevoorschijn sprong, redde het kledingstuk waar de geur van de Dood desalniettemin aanhing.
          Uit zijn ooghoeken staarde hij koeltjes naar Dom, die nog altijd rondliep met aardevlekken op de kleding. Seth probeerde hem in te denken met het desbetreffende kledingstuk aan, en was zelfverzekerd over het gegeven dat dit de jongeman beter zou staan. “Why don’t you take this? This would fit you better”, had hij gezegd. Bij het zien van de grijns rondom zijn mondhoeken beleefde hij een vreemde sensatie door zijn lichaam schieten, die hij te kennen gaf aan de sluimerende wellust die Percy’s dood had gecreëerd. Hetgeen wat des te meer verwarring veroorzaakte was het moment dat een shirt naar hem werd uitgestoken —wat wilde hij dat hij daarmee deed? Hij was net van dat andere ding af.
    Zuchtend pakte hij het na enkele ellenlange tellen aan, ongeduldig puffend aan de sigaret die in zijn mond bungelde. Desalniettemin had Seth liever dat Dom iets aan had, dit weer zou iemand nog ziek kunnen maken en de stem van Alice speelde constant af in zijn gedachten: Pas goed op Dominic. De woorden van een ware moeder, vol liefde en bescherming. Bovendien hadden mensen een zwakker immuunsysteem, en dat van Dom wilde hij er niet op wagen.
          “Ah, I see you’re, as they say, a pervert —like me. I wish I could join you, but, weirdly enough, people are quick to take offense to naked bodies.” Op IRA had hij meer dan genoeg waarschuwingen gekregen, al was dit vooral in zijn eerste semester als mens. Tot op heden had hij het alsnog amper begrepen, al trachtte hij zijn best te doen de wensen van de mensheid te respecteren.
          Toen Dom stond te kloten met de knoopjes, keek hij nonchalant toe, al scheen de vermaak in zijn ogen helder. “Maybe next time you can buy me a drink first?” Nog zo’n aparte opmerking waarvan hij niet wist wat het betekende, want voor wat zou hij iemand eerst een drankje moeten kopen? Echter, hij bleef stil en zag aan hoe de jongen onschuldig met zijn ogen knipperde om tegelijkertijd nog met z’n knoopjes bezig te zijn. “Or tell me your name, for instance? You see, I’m very curious. It’s in my nature.”
    Dit was voor Seth het punt dat hij het niet meer aan kon zien, en opstond van het bankje waar hij in de tussentijd op was gaan zitten om toe te kijken. Gedurende zijn handelingen nam hij een laatste trek van de sigaret en wierp deze vervolgens met een boogje in de dichtstbijzijnde prullenbak, de bloemen op het bankje achterlatende. Zwijgzaam sloeg hij de jongeman zijn handen weg met een zachte tik, om de knopen razendsnel weer stuk voor stuk te openen en deze van beneden naar boven weer te sluiten. Dominic had de meeste knoopjes wellicht dichtgemaakt, maar ze zaten stuk voor stuk scheef —en Seth vroeg zich af waar hij zat met zijn gedachten.
          “All these names you’ve mentioned, and still you forgot the most important one. Seth.” Met gemak speelde er een ondeugende trek rond zijn lippen, iets dat weerkaatst werd in zijn donkere kijkers eens hij deze in de zijne liet dringen. Hij zette een enkele stap dichterbij, waardoor ze praktisch tegen elkaar aanstonden. “Mhm”, rolde een zoete uitademing over zijn lippen heen terwijl hij de kraag recht trok, een sensuele glittering in zijn expressie, “Perhaps I should give the blouse back to Percy after all. . .” Voor een luttele seconde liet hij zijn ogen demonstratief over Dom’s lijf glijden, het allerlaatste knoopje opzettelijk open houdende.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2021 - 23:20 ]


    [ heaven knows ]

    🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦      ♫​
    Once Upon A Time | Music | Powers: connected to the dead | In front of the school | Olivia&Neo

    De dame was een natuurtalent en had het simpele deuntje al ontzettend snel onder controle.
          'Okay misschien is het niet zo moeilijk. Welke nu?' Er ontstond een brede glimlach bij Antonio en enthousiast liet hij de volgende akkoorden zien. Na een paar keer wist Olivia het volledige liedje te spelen, waardoor Antonio dan ook trots mee zong en neuriede.
          'Dame, je bent een natuurtalent!' Glimlachte hij naar Olivia vervolgd door een applaus zodra ze klaar was met het liedje.
          'Je moet gitaar lessen gaan geven,' stelde Olivia voor. 'Kan je goed geld mee verdienen, je bent echt een goede leraar.' Antonio schudde al lachend zijn hoofd.
          'Maar niemand is zo'n goeie leerling als jij,' Antonio had geduld, maar mensen gitaar leren spelen die er geen gevoel voor hadden is simpelweg te frustrerend. 'Maar als jij lessen wilt volgen doe ik dat met alle liefde, uiteraard.' Bij zijn woorden klopte hij zacht met zijn hand op haar knie.
          'Wil je iets moeilijkers leren of heb je wel weer genoeg geleerd vandaag?' Antonio had een uitdagende grijns op zijn gezicht, maar zoveel leren in één keer is misschien ook niet leuk. Al hield Olivia altijd wel van een uitdaging.
          'Misschien kan jij mij iets leren waar jij goed in bent en dan leer ik jou nog een liedje?'


    - thank you for existing -

    Qadir Fayez Al-Jurjani


    Come, whisper to me whatever it is you want. You ain't never had a friend like me.



    20 | Bibliotheek ⟶ ... | Larsen



    Double Major Bibbidi Bobbidi Boo & Once Upon A Time



    Zwaardvechten, paardrijden & art club

    Wat er vervolgens gebeurde, gebeurde zodanig snel dat Qadir er niet onmiddellijk vat op leek te kregen. Voor hij het goed en wel in de gaten had wist de jonge prins de afstand tussen hen twee in te sluiten. Hij was zich pas bewust geworden van de vingertoppen die zijn kaken streelden, of hij werd alweer overdonderd door de zoete lippen die moeiteloos een kus van de zijne wisten te stelen.
    Gedurende de eerste fractie van een seconde verstijfde de Arabier. Het overkwam hem niet vaak, maar dit keer was hij met verstomming geslagen - en niet alleen vanwege het paar lippen op zijn mond. Net toen zijn instinct het overnam en hij de kus begon te beantwoorden breide het blondje er een eind aan.
    De ogen, wiens blik hij inmiddels al zo gewend was geraakt en zelfs naar gaan verlangen was, leken op dit moment dwars door hem heen te kijken. Nog steeds wist de Oosterling geen enkele klank uit te brengen. Zijn ademhaling verliep moeizaam, en onregelmatig - en hij was niet geheel zeker of dit te wijden was aan de verrassing waarmee de situatie zich had voorgedaan óf de spanning die zich gedurende de kus in zijn lichaam op gaan bouwen was.
    "I've been wanting to do that for quite a while now..." verbrak Larsen de stilte uiteindelijk, wat Qadir's verwarring enkel groter maakte. Hij fronste zijn wenkbrauwen en slikte moeilijk, nog steeds niet in staat met een zinnige toevoeging aan de eenzijdige conversatie op de proppen te komen. "You never disappoint, do you?"
    Het enige wat hij daar op kon bedenken was een standaard antwoord, dat dat inderdaad niet zijn stijl was. Hij besloot dan ook de Noorderling hiervan te besparen, gezien hij op dit eigenste ogenblik behoorlijk teleurgesteld in zichzelf was. Qadir bezat niet veel goedheid, maar een leugenaar was hij niet. Hij likte zijn lippen, en huiverde van genot toen hij er nog sporen van Larsen's smaak op terug vond.
    "You were saying?" ging de troonopvolger ondertussen ongegeneerd verder met zijn wulpse plagerijen.
    Qadir's lippen vertrokken tot een streep, terwijl zijn wenkbrauwen zich opnieuw in een diepe plooi zakten. Er borrelde iets in hem op dat hij niet wist te omschrijven, simpelweg omdat hij het nog niet eerder had meegemaakt.
    "You little shit," mopperde de donkerharige student. Voor hij zichzelf kon tegenhouden had hij zijn handpalmen tegen de borstkas van de prins geplaatst, en hem een fikse duw gegeven. Bijna onmiddellijk stapte hij zelf terug naar voor, waardoor de afstand tussen hun lichamen weer hetzelfde was als voorheen. Nu nog meer dan ooit besefte Qadir hoe erg het minieme verschil in hoogte, waarbij hijzelf de benadeelde partij was, tussen zichzelf en Larsen hem stoorde. Hij was het niet gewend om ergens de kleinste te zijn, waardoor hij zich vooral nu extra kwetsbaar voelde.
    Voor de tweede maal vonden zijn handen Larsen's borstkas. Dit maal sloten zijn vingers zich echter om de zachte stof van zijn idioot glad gestreken hemd, waarop vervolgens Qadir dit keer degene was die de afstand sloot; door de prins naar zich toe te trekken. Hij ging op de toppen van zijn tenen staan, waarmee hij zichzelf iets groter maakte en nu pas echt oog in oog met het blondje kwam te staan. Vervolgens was hij degene die zijn gezicht dichter bij dat van de troonopvolger bracht, al was hij niet zo gretig om hem te kussen als de ander was gebleken.
    "What took you so long?!" beet hij de jongeman toe, alvorens op zijn beurt hun lippen te laten ontmoeten. Ergens voelde het als een machtsstrijd, maar tegelijk kon het niet verder daar vandaan liggen. Het was als een loslaten, maar tegelijk had hij zich nog nooit zo vrij gevoeld.
    Het was niet zo dat hij er al vaker over gedacht had Larsen te kussen, al was het iets wat hij wel vaker met vrienden deed en niet enkel reserveerde voor personen waar hij meer voor voelde. Exact om die reden vroeg hij zich dan nu ook af waarom het hem zo logisch en natuurlijk leek, nu het wel zover was gekomen - en waarom hij er zelf niet eerder aan gedacht had.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    OLIVIA PAN
    ☆All this has happened before, and it will all happen again☆




    Hakuna Matatta • 21 years • outfit • with Antonio


          ”Dame, je bent een natuurtalent!” glimlachte Antonio waarna hij kort klapte voor haar.
          ”Danku, danku,” sprak ze met een grijns voor ze haar hoofd kort boog. Als had gestaan had ze uitgebreid een buiging gedaan, maar ze had niet zoveel zin in al die moeite.
    De jongen schudde lachend zijn hoofd toen Olivia opperde dat hij gitaarlessen moest geven.
          ”Maar niemand is zo’n goeie leerling als jij,” sprak hij daarna.
          ”Nou daar zijn mijn professoren het niet altijd mee eens hoor,” lachte ze. Ze had meer dan eens op haar flikker gekregen voor het niet opletten in de lessen, de laatste uitbrander stond haar nog goed bij.
          ”Maar als jij lessen wilt volgen doe ik dat met alle liefde, uiteraard” zei Antonio voor hij zacht met zijn hand op haar knie klopte.
          ”Wil je iets moeilijkers leren of heb je wel weer genoeg geleerd vandaag?” vervolgde hij met een uitdagende grijns. ”Misschien kan jij mij iets leren waar jij goed in bent en dan leer ik jou nog een liedje?
          ”Ik denk dat we het beter hierbij kunnen laten,” glimlachte Olivia. Niet dat ze niet graag meer liedjes leerde, maar ze had een gewoonte dat ze in een keer te veel wilde. Ze gaf dan ook voorzichtig weer de gitaar terug aan de jongen. “Maar vertrouw er maar op dat ik binnenkort voor je deur sta voor de tweede les.”
          ”Ik zou je graag wat leren maar zou niet weten wat eerlijk gezegd, tenzij je verzoekjes hebt natuurlijk?”


    --

    𝔈 𝔩 𝔦 𝔬      𝔄 𝔯 𝔪 𝔞 𝔫 𝔬      𝔅 𝔢 𝔫 𝔢 𝔳 𝔦 𝔢 𝔫 𝔱 𝔬

    25       ⬧      Under The Sea & Once Upon A Time       ⬧      With Ava


    Waar ik haar gevoelens absoluut niet wilde bagatelliseren, kon ik er ook niet veel aan doen dat ik het erg heet kreeg van haar aanwezigheid. Het was dan ook kort gezegd niet bepaald makkelijk mijn aandacht van haar lippen en de rest van haar lichaam af te houden. Ik deed mijn best niet als een complete zak over te komen maar eerlijk is eerlijk, ik liet op het moment liever mijn ogen het werk doen.
    Ze leek mee te gaan in mijn spelletje, iets wat tegen mijn verwachtingen in ging. Ik had haar niet meteen ingeschat als een tease, maar ze deed niet veel onder voor me. Iets wat ik tot op zekere hoogte wel kon waarderen.
    Ze vertelde me dan ook op mysterieuze wijze dat er nog veel meer was wat ik niet over haar wist. Na deze woorden had ik kort mijn lippen gelikt. Daar wilde ik maar al te graag achter komen...
    Waar ik er geen moeite mee had mijn liefde voor iemand te laten blijken in het openbaar, vond ik het ergens toch wel fijn dat we ons momentje achter gesloten deuren konden voortzetten.
    Ik leidde Ava dan ook met best een flink tempo naar mijn kamer, des te langer konden we van elkaar genieten voor we verwacht werden op die suffe bijeenkomst van vanavond.
    De host kennende zou er geen druppel alcohol te bekennen zijn. Gelukkig heb ik altijd iets achter de hand.
    Eenmaal gearriveerd in mijn oh zo geliefde kajuit pinde ik haar meteen tegen de gesloten deur aan. Mijn grijns sprak voor zich toen ik haar vertelde dat ze vaker Italiaans met me mocht praten. Het misstond haar zeer zeker niet.
    'Ti piace cosi?' sprak ze terwijl ze haar benen om me heen klemde. Met een zeer tevreden grijns liet ik mijn handen over haar bovenbenen gaan. "Hmh, I do..." sprak ik op een haast fluisterende toon.
    Ik genoot van haar aanrakingen op mijn blote huid en bestudeerde ondertussen grondig haar lippen. Mijn lippen smeekte bijna om een eind te maken aan dit spelletje.
    Waar ik neigde dichterbij te komen, glipte Ava onder mijn armen door. Ik knipperde beduusd alvorens ik me omdraaide en toe keek hoe ze mijn vertrek bestudeerde. Ik trok met een grijns mijn wenkbrauwen naar haar op. Ze was zeker niet voor de poes.
    "You like what you see?" grijnsde ik terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. "You should see my ship," mijn grijns werd enkel breder bij de gedachte alleen al. Dio mio, wat miste ik de zilte zee lucht en de wind door mijn haren.
    Dit was geen plek voor een piraat...
    'Dov'è il rum?' vroeg Ava alvorens ze plaats had genomen op één van de stoelen. Ik schudde zacht grijnzend mijn hoofd terwijl ik dichterbij kwam. Ik leunde met mijn armen op de rugleuning van de stoel, waar ze achterstevoren op zat, en keek haar uitdagend aan. "Ik zei dat ik mijn rum met je zou delen, maar ik heb niet gezegd dat je er niets voor hoefde te doen..." plaagde ik haar waarna ik ons oogcontact een goed aantal seconden aanhield.
    "Gelukkig voor jou ben ik in een genereuze bui..." zei ik waarna ik de fles uit zijn verstopplek toverde. Toen ik mijn biezen pakte had ik er voor gezorgd dat ik in ieder geval genoeg drank mee zou nemen. Ik bezat niet veel dus was er meer dan genoeg plek voor een fles hier en daar. Echter leek mijn voorraad al flink uitgedund, iets wat met niet erg lekker zat. Ik moest binnenkort misschien maar eens ergens gaan polsen waar de rest hun drank vandaan haalt.
    Ik draaide me weer om naar mijn uiterst charmante metgezel en hield haar plagend de fles voor. "Perché non vieni a prenderlo?*"

    *Why don't you come and get it?


    How far is far