• Vestigo University
    ❝ 𝒯𝒽𝑒 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎 𝑜𝒻 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓃𝑒'𝓈 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐬𝐞𝐥𝐟 𝑜𝓇 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. ❞


    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶 𝓷𝓸𝓽 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕠?
    𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓯 𝓘'𝓶
    𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕕 𝕘𝕦𝕪?
          𝐑𝐎𝐎𝐌 𝐌𝐀𝐓𝐄𝐒:
          Amor-Beau ● Raven
          Methuselah ● Larsen
          Percival ● Nathaniel
          Elio ● Antonio
          Ilyas ● Dominic
          Qadir ● Lucien
          Jack ● Ash

          Lihn ● Elodie
          (. . .) ● Ava
          Olivia ● Memphis
          Poppy ● Calista
          Ivy ● Gia
          Jia ● Agoueh


          Vestigo University

    ➵      Dominic/March Liddell ✧ Alice ✧ Maneskin
    ➵      Nathaniel Charming ✧ Cinderella ✧ Marshtomp
    ➵      Ilyas of Agrabah ✧ Aladdin and Jasmine ✧ Raccoon
    ➵      Amor-Beau Desrosiers ✧ Belle and Adam ✧ Raccoon
    ➵      Memphis Panagos ✧ Megara and Hercules ✧ Toothpick
    ➵      Neorah Fitzherbert ✧ Rapunzel and Eugene ✧ Zemo
    ➵      Olivia Pan ✧ Wendy and Peter Pan ✧ glowfaery
    ➵      Ava of DunBroch ✧ Merida ✧ Valmiera
    ➵      Antonio Rivera ✧ Miguel Rivera ✧ Sombre
    ➵      Poppy DeVil ✧ Cruella DeVil ✧ Marshtomp


          Ira University

    ➼      Larsen Oldenburg ⬧ Elsa ⬧ Maneskin
    ➼      Raven ⬧ Maleficent and Diaval ⬧ Maneskin
    ➼      Elio Beneviento ⬧ Captain Hook ⬧ Maneskin
    ➼      Percival Hook ⬧ Captain Hook ⬧ Raccoon
    ➼      Methuselah "Seth" ⬧ the Grim Reaper ⬧ Marshtomp
    ➼      Victoria Chimaira ⬧ Ursula ⬧ Dimitrescu
    ➼      Élodie Facilier ⬧ Dr. Facilier ⬧ glowfaery
    ➼      Zaheer Ujinga ⬧ Scar and Zira ⬧ Paracosmal
    ➼      Qadir Al-Jurjani ⬧ Jafar ⬧ Dalma
    ➼      Jack Thessian ⬧ The Headless Horseman ⬧ Dalma
    ➼      Calista Aidoneus ⬧ Hades and Persephone ⬧ Sombre
    ➼      Ivy DeVil ⬧ Cruella ⬧ Toothpick
    ➼      Ash DeVil ⬧ Cruella ⬧ Maneskin




    RULES

    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Maneskin of Raccoon maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Maneskin, Raccoon en Marshtomp

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 22:39 ]


    [ heaven knows ]

    D Ɵ M I N I Ɔ      "Ð o M"      TЯ R A N      i D b Ǝ L l

    24            Colors Of The Wind            Dominic/March            With Percy and Seth



    Mijn middag had een aangename wending gekregen. Sinds ik bij de mysterieuze jongen op schoot gekropen was een week geleden, was ik vastberaden geweest meer over hem te weten te komen. Het was inmiddels een ware obsessie geworden.
    Hij leek er niet van gediend te zijn dat ik zomaar bij hem op schoot kroop, dus was het een uitdaging geworden zo dichtbij mogelijk te komen.
    Ik was nog wat huiverig toen ik bij hem was komen staan, ik wilde namelijk geen herhaling van de vorige paar keren. De jongeman had me al meerdere keren gewaarschuwd dat ik te dichtbij was gekomen naar zijn smaak en liet me achter met een flinke misselijkheid. Echter zodra ik zijn ranke vingers door mijn haar voelde gaan begon ik te spinnen als een jong katje, iets wat ik niet had voorzien. Dit gaf echter wel een goed beeld op wat voor reactie ik op Cosmo had. Cosmo, dat vond ik wel bij hem passen. Misschien zat ik eindelijk in de buurt.
    Zodra de jongen met de vraag kwam voor wie de bloemen waren die ik bij me droeg moest ik even goed nadenken. Het was alsof hij me had gevraagd op te komen met een oplossing voor een raadsel. Een diepe frons ontstond op mijn gezicht toen ik hard nadacht over de vraag. Eigenlijk waren ze voor Nathan bedoeld, al wist ik niet of hij ze zo zou waarderen als dat Cosmo dat zou doen...
    Uiteindelijk besloot ik de bloemen naar de jongen uit te steken en mijn glimlach verbreedde toen hij deze aanpakte. Zijn aanraking brandde na op mijn huid, een fijn gevoel. "Admittedly" verbrak hij de stilte, waardoor ik mijn hoofd iets kantelde om naar de rest van zijn woorden te luisteren. "I am an indispensable element in life, without a doubt." een kleine grinnik ontsnapte mijn mond. Nooit geweten dat de zoon van The Grim Reaper een gevoel voor humor had.
    Inmiddels stond ik wat als een verliefd schoolmeisje om hem heen te draaien. Het was ontstaan uit het feit dat ik me nog wat opgelaten voelde en dat ik me niet goed een houding wist te geven. De aanwezigheid van de uiterst aantrekkelijke jongen bracht me nogal in verlegenheid.
    "Does that mean you finally recognize me, little one?" sprak hij vervolgens iets wat me hem aan liet kijken met vernauwde ogen. Hij gaf eindelijk toe dat ik hem ergens van moest kennen, wat mijn gevoel bevestigde. Waar ik dacht dat dit een triomfantelijk gevoel met zich mee zou brengen, bracht het enkel meer verwarring. Ja, ik had gelijk maar het irriteerde me enkel meer dat ik niet meer leek te weten waarvan ik hem dan zou moeten kennen.
    Ik bestudeerde het aantrekkelijke gezicht van de jongen nog eens goed maar schudde daarna met een lichtelijk geïrriteerde grom mijn hoofd. Des te meer ik naar hem keek des te dichterbij het antwoord leek.
    Ik richtte mijn hoofd naar de grond en zuchtte. "No..." gaf ik uiteindelijk toe. "Well, actually, I do. But not quite," sprak ik terwijl mijn blik die van hem weer vond. "It's just a very distant memory, you see. I'm thinking about it thoroughly but I can't seem to find an answer in this convoluted mind of mine." sprak ik peinzend. Mijn gedachtegang was zowel een zegen als een vloek.
    "Maybe you'd like to elucidate?" gezien Cosmo het antwoord op de vraag wel leek te weten.
    Ik brak er mijn hoofd nog steeds over. Ik moest het weten. Ik wilde er zelf achter komen, het voelde of ik een raadspelletje verloor, iets waar ik normaliter erg goed in bleek te zijn. Toch was mijn verlangen om het te weten groter dan mijn verlangen om zelf met het antwoord te komen.
    Inmiddels had de jongen iets om te roken naar voren getoverd en bood het ook mij aan. Waar ik het vrijwel meteen aanpakte bedacht ik me snel genoeg weer dat het geen goed idee was. Ik had het wel eens vaker geprobeerd, opgevolgd door een paniekaanval.
    Ik zag hoe Cosmo de witte blouse in zijn handen bestudeerde, echter voor ik me kon afvragen wat hij er mee van plan was bood hij het aan mij aan. Voor enkele seconden wist ik niet goed wat ik er mee aan moest, al kon ik misschien best een nieuwe blouse gebruiken... Vervolgens kwam ik met een nog beter idee. Het was het perfecte middel om de piraat op de kast te jagen.
    Ik besloot het ding dan ook met een grijns aan te nemen en vervolgens maar meteen aan te trekken.
    De jongen naast me als kapstok gebruikend probeerde ik de knoopjes dicht te krijgen, iets wat vele malen moeilijker was dan het in eerste instantie had geleken. Misschien was het te wijden aan het feit dat alles rond me leek te draaien en ik wel eens scherper had gezien. Met mijn tong iets uit mijn mond was enkel gefocust op het dichtkrijgen van de blouse.
    “Ah, I see you’re, as they say, a pervert —like me. I wish I could join you, but, weirdly enough, people are quick to take offense to naked bodies.” zijn woorden lieten me met een kleine grijns op kijken. "It's that clear I'd rather not wear anything?" grinnikte ik alvorens ik mijn blik weer over zijn lichaam liet glijden. Die zou ik best graag zonder shirt willen zien.
    Ik wierp een blik rond de ruimte en keek de jongen daarna weer aan. "Well, it seems like there's nobody around..." knipperde ik onschuldig, mijn ondeugende grijns tegensprekend.
    Er gebeurde genoeg vreemde dingen in mijn leven, maar dat me een blouse aangeboden werd door de zoon van de dood was nieuw. Gezien ik in een ondeugende bui was kon ik het niet laten een grapje te maken over het voorval, één die de jongen niet leek te begrijpen. Ergens vond ik het best aandoenlijk. Om het iets makkelijker voor hem te maken besloot ik maar naar zijn naam te vragen. Dat maakte het mij ook een stuk makkelijker. Waar de naam Cosmo me prima beviel, wist ik niet of het me in dank afgenomen zal worden mocht ik hem zo gaan noemen.
    Nog altijd was het me niet gelukt mijn knoopjes correct dicht te krijgen. Ik was alweer van plan het volledig opnieuw te doen toen mijn handen weggetikt werden door de tengere vingers van de jongen. Ik keek toe hoe hij de knoopjes binnen mum van tijd in de juiste gaatjes kreeg. "Why thank you, they where a bit off, weren't they?" vroeg ik, mijn hoofd licht schuddend, ergens lichtelijk teleurgesteld in mezelf. Al had het er wel toe geleid dat Cosmo een stuk dichterbij gekomen was. Zo dichtbij dat ik de aangename geur die om hem heen goed in me op kon nemen. Gek genoeg rook de zoon van de dood niet naar rottende en vergane dingen maar naar een veld verse bloemen. Misschien zelfs een beetje naar koffie, al was dat misschien te wijden aan de rooklucht die om hem heen hing.
    Terwijl ik nog ongegeneerd aan zijn haren aan het snuiven was, nam de jongen weer een klein stapje terug. “All these names you’ve mentioned, and still you forgot the most important one. Seth.” sprak de jongen vervolgens en er ontstond spontaan een brede grijns rond mijn lippen. Eindelijk wist ik zijn naam. Tenminste, als hij me niet voor de gek hield.
    Ik hield mijn hoofd schuin terwijl ik zijn gezicht voor de zoveelste keer vandaag bestudeerde. En toch leek ik nog nieuwe details te kunnen ontdekken. Wat mijn aandacht in het bijzonder trok was de ondeugende glinstering in zijn ogen.
    "Hmm, yeah, you're a Seth." knikte ik goedkeurend alvorens ik mezelf met de platte hand op mijn voorhoofd sloeg. "Stupid I didn't think of that."
    Binnen luttele seconden had Seth de ruimte die hij wederom tussen ons gecreëerd had weer met dezelfde vaart verkleint, en stond hij praktisch tegen me aan. Mij hoorde je niet klagen...
    Hoewel zijn aanrakingen koud voelde op mijn huid, kreeg ik het des te warmer hoe dichter bij hij kwam. Een tevreden zucht verliet mijn lippen toen hij mijn kraag goed deed.
    “Perhaps I should give the blouse back to Percy after all. . .” een uitdagende glinstering ontstond in mijn ogen. "Don't you think it looks ravishing on me?" sprak ik terwijl ik wat met hals van de blouse aan het spelen was, geen seconde mijn blik van Seth afwijkend. "You'd rather look at that stinky pirate, hmm?" grijnsde ik, een blik werpend in de richting waar Percy heen was gevlucht. "Anything I can do to change your mind?" vroeg ik suggestief terwijl ik mijn vinger nu langs de hals van zijn shirt liet gaan, om deze vervolgens te verplaatsen naar de ketting welke om zijn hals hing om hier wat afwezig mee te prutsen.


    How far is far

    Ava Caillen of DunBroch

    22 ~ Circle of life en Bare Necessities ~ Outfit ~ Outside Elio's room, with Elio

    'Hmh, I do...' sprak hij fluisterend, terwijl hij zijn handen over haar bovenbenen liet gaan, iets wat Ava een geweldig gevoel gaf.
    Ze zag hoe hij haar lippen grondig bestudeerde en de neiging had om dichterbij te komen. Echter had Ava hele andere plannen, waardoor ze besloot hem los te laten en de afstand weer te vergroten.
    'You like what you see?' Bij het horen van die woorden richtte Ava zich weer op Elio. 'Hmh, I do,' rolde er ditmaal over haar lippen, terwijl ze haar ogen tergend langzaam over zijn lichaam liet glijden en ze weer dichter naar hem toe stapte, zodat haar handen de bewegingen van haar ogen, vanaf zijn over elkaar geslagen armen, over zijn bovenlichaam, tot aan zijn wangen, konden volgen, 'it feels good,' vervolgde ze plagend, bijna fluisterend, terwijl haar handen op zijn wangen lagen en haar duimen langzaam over zijn lippen streelden.
    'You should see my ship,' vervolgde hij, iets wat de grijns op haar gezicht deed vergroten. Haar vermoedens waren dus juist geweest, ze had naar alle waarschijnlijkheid te maken met een echte piraat.
    'I'd love to, if you would take me,' vervolgde ze, op dezelfde fluisterende toon als zojuist, zich maar al te goed bewust van de dubbele betekenis van haar woorden.
    Al snel verbrak Ava de spanning opnieuw, waarna ze op één van de stoelen ging zitten en hem vragend aan keek, hem vragend waar de rum was.
    Ava keek grijnzend toe hoe Elio zacht grijnzend zijn hoofd schudde en weer dichterbij kwam. Het moment dat hij met zijn onderarmen op de rugleuning van de stoel leunde, legde ze haar handen op zijn bovenarmen. Ze kon met geen mogelijkheid lang van hem af blijven.
    'Ik zei dat ik mijn rum met je zou delen, maar ik heb niet gezegd dat je er niets voor hoefde te doen...' Ava beantwoordde zijn plagende woorden met een grijns op haar gezicht en een zelfde uitdagende blik in haar ogen. Ook zij was niet van plan het oogcontact te verbreken.
    'Gelukkig voor jou ben ik in een genereuze bui..' vervolgde hij al snel, waarna hij de fles rum tevoorschijn haalde.
    'Perché non vieni a prenderio?' Ava stond op van de stoel en liep naar Elio. In plaats van de fles van hem aan te pakken, legde ze haar hand echter bovenop het slangenhoofd en duwde ze hem zachtjes naar achter, richting het bed, waar ze hem uiteindelijk op duwde. Zodra hij op het bed zat, ging ze op zijn schoot zitten, met haar benen ieder aan een andere kant van zijn lichaam en haar gezicht richting het zijne. Ze sloeg haar armen om zijn nek en kwam langzaam steeds dichterbij, totdat haar lichaam het zijne raakte en haar lippen maar een paar milimeter van de zijne af waren. De seconde voor haar lippen de zijne zouden raken, nam ze echter weer wat afstand en pakte ze grijnzend de fles drank uit zijn handen.
    Terwijl ze nog altijd op zijn schoot zat en hem uitdagend aan keek, opende ze de fles, waarna ze een grote slok nam.
    'Delizioso*,' zei ze vervolgens genietend, waarna ze haar tong langzaam langs haar lippen liet gaan, 'ne voui**?' Ava keek hem zo onschuldig mogelijk, vragend, aan, maar was zich er maar al te goed van bewust dat ze de ne als een me had laten klinken.
    'Then take it,' vervolgde ze uitdagend, terwijl ze de fles achter haar rug hield en hem plagend aan keek.


    *Delicious
    **Ne voui = do you want?, me voui = do you want me?

    IVY
    DE VIL




    WITH CALISTA
                GARDEN
    OUTFIT
    MISERABLE, DARLING,
                AS USUAL.

                De intense blik die iedere beweging rond haar lippen volgt is er een waarvan Ivy zich meer dan bewust is, het alwetende omkrullen van haar linker mondhoek haar stilzwijgende reactie. Nee, het is zeker niet haar verbeelding die haar in probeert te fluisteren dat Calista eveneens een ontwaakte interesse heeft, evenredig aan de belangstelling die ze zelf voelt.
          'Nee cupcake, kunst is om plezier met jezelf te beleven,’ vervolgt de donkerharige wanneer ze zichzelf weer bij de les heeft geroepen, ‘daar heb je niemand anders voor nodig...'
          En waar de geblondeerde haar bovenlip bijna op wil trekken bij de spottend verwoordde troetelnaam, wordt die reactie gedoofd door de goedkeuring jegens de daarop volgende woorden. Haar grijns is tandontblotend en vol instemming. Ze gaat niet ontkennen dat ze zelf zeker wel het beste weet hoe plezier te beleven en dat als ze er echt om verlegen zit ze daar ook niet voor schroomt.
          'Ik weet niet of je bekend bent met Hades, maar opgroeien met een vader die je moeder heeft gekidnapt om haar vervolgens op te sluiten en te dwingen van hem te houden en vervolgens te bezwangeren...' en onderwijl Calista haar hart lucht slaat Ivy ieder woord op, maakt kanttekeningen van de informatie die wordt gedeeld en catalogiseert het scala aan gezichtsuitdrukkingen. Hades. Heerser van de onderwereld. Wat schuilt er voor kracht onder die roomblanke huid? Welke kracht huist er in die soepele ledematen? Tot wat is Calista precies in staat?
          Ivy is geïntrigeerd om verschillende redenen.
          'Zorgt nou niet echt voor een goede vertegenwoordiging voor het mannelijke geslacht. En laat me niet beginnen over die arrogante goden, walgelijk.' Sluit haar metgezel af alsof ze zichzelf plots betrapt op haar kleine tirade, zich er weer van bewust wordt dat ze een complete vreemde tegenover zich heeft. Ivy haar gelaat is een en al stoïcijnse gemoedelijkheid, een masker wat is geperfectioneerd over de jaren heen. ‘Anyways…’
          'Damn luv, ik prijs mezelf oprecht gelukkig met het zijn van een vrouw.’ Ze hoeft de reden daarachter niet hardop uit te spreken, de aandachtigheid waarmee ze Calista haar strekkende beweging volgt verklaring genoeg. Diens blik houdt de hare een behoorlijke fractie langer vast dan gebruikelijk is en Ivy gaat zeker niet degene zijn die haar ogen afslaat. Het is dan ook het blauw wat wegkijkt van groen.
          ‘Ik heb geen ervaring met goden of halfgoden, van geen enkel geslacht, maar wie weet komt daar ooit verandering in,’ spint de blondine, het terug vangen van die intense blauwe blik iets wat een bijna tastbare spanning tussen hen opwerpt en haar lippen gevormd door de speelse uitdaging in die woorden.


    Marrow deep, soul deep, essence deep


    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || Outside with Memphis || Panic mode on



    De voldane grijns om Memphis haar lippen verrieden dat ze toch iets te veel van mijn stuntel genoot, wat mij juist nog meer liet blozen om mijn sociale incapabelheid.       ‘Your eminence,’ begon de dame met een vreemd buiginkje, ik knipperde even schaapachtig. Ik vond het altijd onwennig als mensen me aanspraken met van die grote titels, maar die ene keer dat ik er iets van had gezegd bleek die ene graaf zich beledigd te voelen, dus sindsdien durfde ik amper nog mensen erop te wijzen dat ik slecht een prins was… of nouja, gewoon Ilyas…
    ‘Begrijp me niet verkeerd, I love this, maar ik dacht dat het gebruikelijk was dat het gewone volk buigt voor koninklijk bloed en niet andersom.’ Gebaarde de brunette naar mijn angstige houding, wat me even sprakeloos mijn mond deed openen, de blosjes op mijn wangen nog erger werden, gezien ik er vast als een angsthaas uitzag, waarna ik mijn keel even schraapte en voorzichtig overeind kwam, wetende dat ik anders mijn evenwicht nog zou gaan verliezen.
    “Eh, j-ja nou ze eh buigen eerder, maar eh-“ begon ik al besloot ik mijn lippen op elkaar te persen gezien Memphis nou niet bepaald geïnteresseerd leek te zijn in hoe je hoort te buigen in Agrabah, om eerlijk te zijn vond ik het zelf ook niet bepaald een erg gezellig onderwerp. Ik wilde dan ook het onderwerp -zonder al te veel succes- veranderen toen Memphis me onderbrak en een kleine zucht van opluchtig mijn lippen verliet. Deze dame wist me altijd zo nerveus te maken dat ik soms vergat hoe je moest ademen…
    ‘Spaar je woorden, geen reden om ze allemaal aan mij op te maken,’ Het was soms verwonderingswaardig hoe zelfverzekerd ze daar zo kon staan, alles aan haar schreeuwde Ik weet wat ik doe en hoe ik het ga doen. Het was iets waar ik enkel maar van kon dromen, zoiets kon je toch niet aanleren? De jonge dame haalde me al snel weer uit mijn gedachten door me een antwoord te bieden die niet helemaal uit de lucht viel. ‘Ik was hier al lang, ja. Voor iemand me ontdekt en ik nog in de organisatie van die achterlijke vertoning van vanavond wordt gesleurd. En waar was jij zo doelbewust naar onderweg?’ vroeg ze me nieuwsgierig. Mijn bruine ogen gleden van haar gezicht, naar mijn handen waar ik merkte dat het lijsjtje met benodigdheden, foetsie was. “Oh nee.” Pure paniek… Hoe mijn hart het nog niet begaf wist ik niet, want mijn hartslag ging als een malle tekeer. Beetje spatisch begon ik het briefje te zoeken, mijn handen tegen mijn lichaam aftastend naar het vermiste briefje. Toen Memphis plots een snelle beweging maakte met haar handen tussen mijn benen sloegen mijn wangen -die eindelijk een normale kleur hadden-, meteen weer gloeiend rood. Totaal flabbergasted van de snelle onverwachte beweging van de dame die het briefje tussen mijn benen wist te plukken. “Wa-?” piepte ik dan ook eruit mijn bambi bruine kijkers terug op de dame gericht die het blaade ontvouwde .
    ‘Wat hebben we hier? Een liefdesbrief? Een hit-list? Een…’ De teleurstelling droop haast nog niet van haar gezicht eens ze het blad voor haar had ontplooid. Ze rolde haar donkre kijkers , waardoor ik even op mijn onderlip beet. ‘...lijstje van Nate. Hoe teleurstellend.’ Ik haalde mijn schouders iets op en opende mijn mond al om iets te zeggen al was Memphis me voor. ‘En hij heeft jou gestrikt om dit allemaal te regelen.” Awtch… Ik rolde mijn bruine ogen naar de grond toe en murmerlde iets van. “Hetisgewoonafhalen.” Ik leek nog erger dan Bloosje. Ik had graag het lijstje teruggehad, gezien ik helemaal het noorden kwijt was en zelf niet meer wist wat ik moest gaan ophalen van Nate. “M-mag ik hem terug?” wist ik dan toch na enkele seconden te vragen. Echter bij het zien van Memphis haar blik vervolgde er al snel een stille ‘Alsjeblief?’ achterna. Nate deed ieder jaar echt zijn best voor het feest en ik was wel blij dat ik kon helpen, al was het gewoon wat decoraties ophalen. “H-het is best mooi aaan het worden hoor, erg veel lichtjes en bloemen en niet echt wat je in Agrabah tegen zou komen.” Verklaarde ik, “ Het is hier wat minder kleurrijk, maar nogsteeds erg mooi- zo wit.” Vervolgde ik al ratelend, gezien ik niet meer wist wat minder genant was. De kille stiltes of mijn onhandig geratel. “Ik eh- ik zwijg al.” Mompelde ik vervolgens al bijna aanvoelend dat Memphis me de mond weer zou snoeren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Bibbidi Bobbidi Boo            With Q




    Het gebeurde niet vaak dat ik ergens sprakeloos van werd, maar ik leek geen woorden te kunnen vinden, en als ik ze vond leken ze niet passend. Mijn daad was impulsief geweest en erover nadenken deed ik pas naderhand. Toch leek er maar weinig te zijn om mijn hoofd over te breken. Het voelde goed, geweldig zelfs.
    Een gevoel van euforie vond zich een weg door mijn lichaam en ik moest mijn best doen niet constant te grijnzen. Echter maakte de reactie van Qadir me wat zenuwachtig. Of eigenlijk juist het ontbreken van een reactie. Het was niks nieuws onder de zon dat Qadir nogal moeilijk te lezen was, maar zo had ik hem nog nooit gezien. Ik wis dan ook niet of mijn spontane idee positief of negatief ontvangen werd.
    Het was me verteld door niemand minder dan Qadir zelf dat ik mijn gevoel meer moest laten spreken, en dat hier wat meer naar moest handelen. Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan...
    Al mijn hele leven leefde ik op naar verwachtingen en beelden van anderen. Ondanks dat ik inmiddels al best een tijd de eigen touwtjes steeds meer in eigen handen begon te krijgen, leek ik het maar niet los te kunnen laten. Bij alles wat ik deed hoorde ik nog altijd dat welbekende stemmetje in mijn achterhoofd. Ik was nog steeds bang niet geaccepteerd te worden, iets verkeerd te doen...
    Het was geen leugen dat ik er al langer over na dacht de stap te zetten, maar ik had nooit gedacht dat ik het daadwerkelijk zou durven. Ergens was ik veel te bang dat het onze relatie zou beïnvloeden. Ik hechte te veel waarde aan onze vriendschap om het niet op zijn minst te overwegen. En ergens was ik bang misschien zelfs teveel gevoelens te ontwikkelen voor Qadir.
    Maar hier stond ik dan, tegenover Qadir, precies zoals onze eerste ontmoeting; sprakeloos.
    Ik was me er maar al te bewust van dat mijn wangen langzaam aan witheet werden en roze begonnen te kleuren. Een unicum, gezien mijn huid zo wit was als sneeuw. Ik kreeg niet zomaar een kleur, dus doen alsof er niets aan de hand was -was geen optie meer.
    Vervolgens verbrak ik de eindeloos lijkende stilte door hem op te biechten dat ik al langere tijd niets liever wilde dan dit. Iets anders geformuleerd, dan. Ik weet niet wat wat ik dacht dat Qadir ging zeggen of doen op die woorden, maar zijn reactie schepte enkel meer verwarring. Ik slikte kort en vervloekte mezelf. Waarom leek het me in vredesnaam een goed idee onze vriendschap zo op het spel te zetten.
    Hoewel mijn lichaam nu al hunkerde naar meer wenste ik dat het nooit gebeurd was. Ik leek nu pas te beseffen dat onze relatie voor altijd veranderd zou zijn.
    Het leek me het beste om maar te doen of er niets aan de hand was. Ik had er zelfs over nagedacht het te laten doen lijken of het enkel een plagerij was, maar iets zei me dat Qadir daar niet in ging trappen. Het was namelijk wel iets meer geweest dan enkel een oppervlakkige kus en dat Qadir ook wel gevoeld.
    Dus besloot ik verder te gaan met mijn zogenaamde plagerijen, een klassieker zodra ik zenuwachtig werd. Ik volgde Qadir zijn lichaamstaal nauw op en wist dat het niet veel goeds betekende. Het maakte me allemaal flink onzeker, maar ik liet me niet kennen.
    "You little shit," mompelde Qadir met zijn duistere stem, iets wat me onbewust kippenvel bezorgde. Ik begon me bijna te schamen voor mijn puberale gedrag. Het was gewoon een kus geweest, niet het einde van de wereld. Iets wat ik niet zo snel kon bedenken toen Qadir zijn handen tegen mijn borst zette en me met flink wat kracht achteruit duwde.
    Doordat deze beweging uit het niets kwam wankelde ik voor een fractie van een seconde. Zijn blik had nog geen seconde afgeweken van die van mij sinds onze lippen weer van elkaar gescheiden waren en ik was ook niet van plan dit snel te laten gebeuren. Zelfs niet toen Qadir de afstand tussen ons weer wist te verkleinen.
    Ik had me er al op voorbereid een tweede keer een duw te krijgen zodra ik zijn handen weer naar mijn borst zag gaan, maar werd aangenaam verrast. De manier waarop zijn vingers de stof van mijn overhemd omsloten brachten de grijns terug op mijn gezicht.
    Ik trok mijn wenkbrauwen uitdagend op toen hij op zijn tenen ging staan om daadwerkelijk oog in oog met me te komen staan. Het scheelde niet veel, maar er was een verschil in lengte. Qadir was net iets dominanter en ik was net iets langer.
    Zijn gezicht bevond zich gevaarlijk dichtbij die van mij en ik moest mijn best doen niet opnieuw onze lippen te laten ontmoeten.
    "What took you so long?!" was Qadir zijn uiteindelijke reactie, één waar ik niet direct op gerekend had. Maar wat volkomen onverwachts kwam was het feit dat hij onze lippen weer met elkaar herenigde.
    Het gevoel van daarnet had zijn weg teruggevonden, maar dit keer een stuk intenser. Het gevoel van euforie leek nu zelfs voelbaar tot in mijn vingertoppen, welke ik soepel door Qadir zijn lokken liet woelen.
    Hoewel ik normaliter niet zo van de fysieke affectie was, ging het als vanzelf. Ik had Qadir al zo vaak van een afstand bewonderd dat mijn handen de weg over zijn lichaam wisten.
    Met moeite scheidde ik onze lippen weer, waarna ik mijn tong sensueel over mijn onderlip liet gaan. Ik richtte mijn blik op Qadir zijn kraag, welke wat gekreukt was geraakt. In plaats van eerlijk te antwoorden op zijn vraag, haalde ik mijn schouders nonchalant op. "Ik wachtte op het juiste moment," zei ik alvorens mijn ogen die van hem weer vonden.
    De daadwerkelijke reden was natuurlijk dat ik bang was onze vriendschap te schaden.
    "Looks like I've found it..." grijnsde ik alvorens ik mijn lippen zacht langs zijn wang streelde om vervolgens mijn lippen tegen zijn kaak te plaatsen.
    Eenmaal ik mijn lippen weer van zijn huid scheidde keek ik hem opnieuw aan. "While we're at it, can I just say how stupidly hot you look in those clothes,"


    How far is far


    POPPY

          —H E T      was Poppy niet vreemd menigeen mens te manipuleren of om haar vinger te winden voor haar eigen doeleinden. Nu was er uiteindelijk iemand gekomen die het de jongvolwassene zelf had aangeboden, en nog voor ze weg had kunnen lopen, bedankte hij haar. Ze begreep niet waarom, aangezien de langharige tekkel haar eerder nog aanbood het voor haar te maken —en nu liet hij het afweten? Ze snoof.
          “Honestly, this hot-and-cold game you’re playing is boring. Are you mental?”, Met het simpele schouderophalen, pakte ze de essay van hem aan, haar gelaatsexpressie één van desinteresse. “Oh, well. I s’pose it’s better off without your so-called help, you look like you need help the most.” Ze had niets anders verwacht dan dat zij als eerste uit het lokaal had kunnen stappen, en deed dit dan ook —zonder hem enige blijk van waardering te geven dat hij er als een heer mee omging. Meestal nam ze het heft in eigen hand, iets wat ook wel hoorde als je dezelfde opvoeding had gehad. Ze had geleerd het botweg te nemen wanneer het niet geheel naar plan verliep, anders zou iemand anders er straks vandoor gaan ermee. Dat had ze op de harde manier geleerd.
          “When was the last time you actually slept? Farmers can use you as their personal scarecrow, y’know.” Ze rolde haar ogen, zwaaide met de sigaret in d’r hand om het kloffie dat hij aanhad aan te duiden, om er weer een trek van te nemen. Haar kijkers gleden scherp over zijn figuur heen, bekritiserend. “My God, darling, Raven would have a field day with this —he’d peck your straws apart in a second.” Echter, net zo snel ze die observatie maakte, keerde ze eveneens weg. “Well, suit yourself. Toodles, darling, toodles!” eindigde ze haar woorden, haar stem al een octaaf hoger dan deze normaliter gesproken was.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    ❝ 𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝔀 𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓠𝓾𝓮𝓮𝓷. ❞
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁
    Jack > Amor / Library

    Het grijze as dwarrelde naar de grond en liet zo een spoor achter, terwijl Poppy doorliep alsof ze de gehele school in haar broekzak had. Ze slingerde haar handtas over haar schouder, en marcheerde met een missie naar de bibliotheek van de universiteit. Ongeveer duurde het een kleine vijftien minuten eer ze er was, aangezien ze aan de andere kant van het gebouw bevond. Zodra ze voet stapte in de stoffige, oude ruimte had ze al de neiging direct rechtsomkeert te maken, maar zette uiteindelijk door tot ze in de juiste sectie van de boekerij stond.
          Ze raakte echter al snel afgeleid toen ze een bekend figuur in de hoek zag zitten, achterin, met de benen over elkaar heen en een groot, stoffig boek op z’n schoot waarvan Poppy al slaperig werd door er enkel naar te kijken. Het enige ding groter dan het boek was de leren fauteuil waarin de jongen zat. Zuchtend begaf ze zich naar hem toe, haar sigaret drukte ze uit in het dichtstbijzijnde glas water die er stond. De student waartoe het behoorde gaf haar een valse blik en noemde haar wat woorden die al niet meer bij de roodharige binnenkwamen, daar ze al naast de jongeman stond.
          “Darling, there you are”, riep ze uit, waarop enkele ‘sssssht’ te horen waren, en ze plaatste een kus op Amor’s wang die behoorlijke nette kleding aanhad, “Well, that looks absolutely tiresome, dear”, vervolgde ze met één blik op het boek gericht, één wenkbrauw omhoog gehaald. “Please tell me this is not your usual hangout spot now. Mhm —maybe we should. . . pep things up a little?” grijnsde ze, een lieflijke expressie in haar ogen, doelend op de fairydust die ze zo nu en dan samen gebruikten. “I heard through the grapevine tonight shall prove very interesting.”

    [ bericht aangepast op 1 juli 2021 - 23:44 ]


    [ heaven knows ]




    PERCIVAL ASHLEY HOOK

    Son of a b*tch - with Nathan - Outside-ish at the tents




    Volgensmij was ik echt in de heleme beland, de jongeman met gouden lokken bleek zelf het witte licht af te kaatsen en zelf nog meer te glimmen, dit of hij stond recht voor de zon die mijn ogen vast zouden verschroeien, één van de twee. Ik brabbelde er dan ook wat uit dat hij een vreselijke job deed als mijn guardian angel en liet mijn handen even rusten op zijn gespierde armen, met als doel mezelf overeind te duwen al was ik al snel afgeleid door de kanonnen onder deze bruine blazer.
    “I don’t know about guardian angel” sprak de jongeman, zijn stem kwam me ergens wel bekend voor. “ So we’ve met in a bloody dream then mate?” vervolgde ik , mijn ogen iets tot speeltjes knijpend om zijn gelaat wat te kunnen bestuderen uit de shaduwen, wat lastiger was dan verwacht met het licht zo achter hem. “but you seem a bit confused. Are you okay?” Ik knipperde even waarna een “Pfff yeah I am great laddie.” Over mijn lippen rolde al maakte ik geen aanstalten om ook maar uit zijn stevige grip los te komen, het lag wel lekker zo. Iets waar de engel wat anders over dacht gezien hij al rond keek om me ergens neer te leggen. Zijn arm verplaatste zich iets, gleed rond mijn middel waarbij een licht speelse ‘oooh’ mijn lippen verliet al moest ik zelf mijn arm wel deels om zijn schoduer slaan gezien ik anders als een glipperige vis uit zijn armen zou glippen en wat op de grond zou liggen spartelen als net.
    “Can you stand, or. . . here, sit down” De blonde knap sleurde me mee naar een opgetekte eettafel en plofte me neer op één van de stoelen, waarbij een iets belaberd geluidje mijn lippen verliet. Mijn benen wilden echt niet meer mee en mijn handen waren hevig aan het trillen. Dit was even fishy als de fishguts op de docs, als ik wist dat er nadelen gingen aan het kussen met de dood had ik lieve reen andere optie verkozen. Dancing might’ve been bettar. Ik schrok iets op van mijn gedachtenstroom toen iemand de zeilen om me heen legde, ofnoua een bruine blazer. Ik keek iets afwezig naar het bruine stofje en daarna weer op naar de desbetreffende jongeman wiens armen me openlijk ontvangen hadden. Gezien hij nu tegenover me kwam zitten kon ik hem beter in me opnemen. Lang, van die goudblonde haren die zeemeerminnen ook hadden en gespierd gebouwd. Ik kon je meteen vertellen dat deze landrot een prins was en ééntje met een grote buit. Hmmm, interessting.
    “This is treacherous weather; it’s better to have something on to be sure. You might get sick otherwise.” Verklaarde de jongeman waarbij ik mijn welbekende grijns weer boven haalde. “I like it more the clothes are off ya know.” Grimaste ik al moest ik toegeven dat zijn blazer wel behoorlijk zacht was, dus vanplan om hem deze terug te geven was ik niet meteen. “ Don’t you, sunshine? “vervolgde ik er nog licht gemuseerd bij al leek de zoon van de dood me hiervoor wat af te steffen gezien er weer een vlaag van duizeligheid me overviel en ik bijna van de stoel afdonderde, was het niet dat ik me nog net kon steunen aan het bovenbeen van de onbekende goldielocks voor me. “uurg”. Kwam er kreunend over mijn lippen. Kill me, kill me now…
    “Did something happen?” vroeg de jongen me meteen ik kon de bezorgdheid al ruiken of het was zijn aftershave “This is a safe environment”,fluisterde hij vervolgens waarna ik opkeek en mijn blauwe ogen zijn donkere kijkers vonden. “Its moar what didn’t happen.” Momplde ik iets vermoeid.
    “If there’s something troubling you, you can tell me”. Ik fronste iets. Sinds wanneer waren er mensen bekommerd om deze bezopen piraat? Laat he tme je vertellen op Ira hadden ze elk moment verkozen om ma aan de haaien te voeren en een schram werd wat neer op gegeken, opschappend over hoe groter hun littekens wel niet waren. Ik snoof even al zag ik de jongen wat kantelen… Oh no that was me. Ik was nooit zeeziek, maar ik denk dat ik eindelijk begon door te krijgen hoe de landratten zich voelden als ik de boot verstuurden. , “Come on, I’ll bring you to the infirmary”. Sprak hij, opstaand waardoor ik het eerst wegwuifde al nam ik na enkele seconden twijfelen toch zijn gespierde arm aan, mijn blik vallend op hoe je zijn bicept bijna door het shirt zag scheuren, Holy Carp… “Can you walk, or should I support you?” vroeg de jongen me dan vervolgens waarna ik mezelf probeerde op te trekken, maar mijn benen alweer in zakten waardoor ik als een bange kat mezelf vast klauwde aan zijn shirt. “Carreh me?”


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    AMOR-BEAU DESROSIERS

    Little Beast At the Library with Poppy




    Het had enkele minuten geduurd, maar ik had eindelijk een gemakkelijke zitpositie gevonden in de oude lederen sofa in de hoek van de bibliotheek. Op een normale stoel kon ik nooit goed zitten en werd er meer gesust dat ik stil moest zijn -of nouja eerder zitten-, waardoor ik gewoon uit automatisme helemaal in het uiterste hoekje me verschool. Met mijn benen over elkaar geslagen en een groot stoffig boek op mijn schoot had ik me dan ook maar een beetje bezig gehouden. Hoe ik in mijn derde jaar terechte was gekomen leek me soms nog echt een raadsel, want erg spannend was dit boek over Engelse literatuur nu ook weer niet. Maar je moet was als je niet thuis wilt opgesloten zitten, dus studeren was de beste optie. Ik kon de dunne hakjes al van mijlen ver horen al hield ik mijn blik geamuseerd op het boek gericht, wetende dat mijn beste vriendin Poppy hier zo zou arriveren. Het was niet zo moeilijk om de roodharige fury met enkel te luisteren nog maar te herkennen. “Darling, there you are”, Klonk ze , gevolgd door enkele 'shhhts' van de andere leerlingen in de bieb al woof ik die weg. " Bonjour ma chérie.*" sprak ik dan ook uiters geammuseerd in mijn Franse tongval, waarna ik de jongesame een kus op de wang terugschonk en mijn benen van elkaar afhaalde.
    “Well, that looks absolutely tiresome, dear”, vervolgde ze blikkend op het boek op mijn schoot. " One of the first copies of Hamlet." verklaarde ik eens ik het stoffige boek dichtklapte "Should've stayed with only these first." zuchtte ik, om eerlijk te zijn vond ik zijn verhalen maar vreselijk overrated. Ik schoof het zware boek dan ook maar op het dichtbijzijnde zijtafeltje.
    “Please tell me this is not your usual hangout spot now. Mhm —maybe we should. . . pep things up a little?” grijnsde de roodharige jongedame me toe, waardoor ik nu ook geamuseerd een wenkbrauw optrok en mezelf overeind duwde van de sofa, waardoor ik nu nog maar enkele centimeters van haar verwijdert. Ze rook als een mengeling van sigaretten en dure parfum, my favorite mix en met haar all white outfit bleek de de perfecte ying voor mijn yang look, welke bestond uit all black. "Perhaps we should, you know this place is a nice spot to be discreet." fluisterde ik geamuseerd terug naar haar, mijn handen vonden zich een weg naar mijn achterzak waar ze een klein glinsterend zakje uithaalden, welke ik voor haar gezicht liet hangen, maar voordat ze deze beet kon nemen had ik hem al in mijn vuist geklemd. “I heard through the grapevine tonight shall prove very interesting.” vervolgde ze dan, waardoor ik mijn ogen iets rolde. Juist het feest van vanavond.Poppy was sinds mijn tweede jaar hier op Vestigo mijn beste maatje te noemen, iemand die mijn echte zijde ook erg waardeerde en ik niet altijd het brave prinsjes masker voor hoefde op te zetten. Het was dan ook heerlijk om uren met haar te liggen roddelen andere hun mode te bekritiseren of naar feestjes te sneaken die veel beter waren dan die op Vestigo. Hear me out, ik mocht Nathaniel heel erg, maar om vanavond heel te tijd te gaan zitten walsen had ik nu ook weer niet. Daarbij als Poppy iets opgevangen had, wist ik ook wel dat het van betrouwbare bronnen moest afkomen. "Did a little birdie tell you that? The Vestigo parties aren't what you call very exciting." begon ik dan ook iets gedesinteresseerde. "But if I'm thinking what you are thinking, we might bring some magic in there after all?" ik stak het zakje poeder terug in mijn achterzak, ik had er heel wat voor moeten doen om een Ira dealer ervan te overtuigen dit spul van hem te kunnen kopen. Sinds ik Dominic vermeed moest ik op een andere manier aan mijn spul komen, waardoor ik ze ook niet zo heel graag uitdeelde. Maar voor Poppy maakte ik misschien nog een uitzondering. "on y va ma chérie *?"


    *Goeiedag mijn schat * Gaan we, mijn schat ?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2021 - 11:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    𝔈 𝔩 𝔦 𝔬      𝔄 𝔯 𝔪 𝔞 𝔫 𝔬      𝔅 𝔢 𝔫 𝔢 𝔳 𝔦 𝔢 𝔫 𝔱 𝔬

    25       ⬧      Under The Sea & Once Upon A Time       ⬧      With Ava


    Het was al best een tijd geleden sinds ik voor het laatst zo'n zinderend spelletje met een dame had gespeeld.
    Ik kende Ava misschien net een uur maar we leken elkaar perfect aan te voelen. Het was duidelijk dat we beiden toe waren aan affectie en aandacht.
    Wanneer ik dichterbij kwam, draaide ze net zo hard weer van me weg. Iets wat betuigde van een uitdaging, en deze ging ik zelden uit de weg. Tenslotte was het zo een stuk interessanter dan wanneer ik alles zomaar voor elkaar kreeg. Ik wist toch dat ik uiteindelijk mijn zin wel zou krijgen, dat deed ik altijd. En anders zorgde ik er wel voor.
    Ava leek haar ogen uit te kijken in mijn bescheiden vertrek. Ik vroeg haar dan ook of het haar beviel, waarop haar antwoord; 'Hmh, I do,' was. Dit, terwijl haar ogen mijn lichaam aan het inspecteren waren. Ik kreeg sterk het gevoel dat haar woorden niet gericht waren op de inrichting van de kamer.
    'it feels good,' sprak ze bijna fluisterend, terwijl ze haar handen mijn lichaam liet verkennen, haar handen eindigend op mijn wangen en haar duimen op mijn lippen. Ik kuste haar vingertoppen, alvorens ik haar soepel dichter naar me toe trok.
    'I agree,' sprak ik waarna ik in een schijnbeweging mijn lippen dichter bij die van haar bracht, om een vluchtige kus op haar wang te plaatsen. Haar huid voelde aangenaam onder mijn lippen, iets wat me enkel benieuwd maakte naar de smaak van haar lippen.
    Vervolgens had ik haar verteld over mijn schip, en ondanks dat het officieel gezien niet mijn schip was, was het wel mijn grote trots.
    'I'd love to, if you would take me,' was haar antwoord geweest. Ik lachte zacht alvorens ik haar strak aan keek. 'You know, a redhead on board is usually percieved as a bad omen but...' sprak ik met een ondeugende grijns. '...I tend to like a little danger. It's a bad habbit of mine.'
    Hoewel dit spelletje me nog prima beviel, leek Ava ongeduldig te worden. Ik dacht dat ik alcohol problemen had maar zo te horen deed de dame niet veel voor me onder. Als ik iets had geleerd was het dat je ten alle tijden probeerde te doen wat de dame van je vroeg, dus was dat precies het geen dat ik deed. Ik ging opzoek naar één van mijn goed verstopte flessen rum.
    Natuurlijk zette ik het spelletje voort en daagde ik haar uit het te komen halen. Dit liet ze haar geen tweede keer zeggen. Echter in plaats van de fles drank te pakken, duwde ze mij naar achter, op het bed.
    Met een brede grijns keek ik toe hoe ze plaats nam op mijn schoot, en voelde hoe haar lichaam langzaam dat van mij raakte. Haar lippen waren gevaarlijk dichtbij, en net toen ik dacht dat ze eindelijk de afstand zou verbreken griste ze de fles uit mijn handen.
    Ze was goed in dit spelletje, dat moest ik haar na geven.
    Ze sprak uit hoe verrukkelijk het vloeibare goud smaakte en liet haar tong langs haar lippen glijden. Ik bewoog wat ongeduldig met met mijn voet en bleef haar aankijken. 'ne voui**?' ik kantelde mijn hoofd iets en keek haar met een veel betekenende blik aan. Iets zei me dat ze zich er maar al te bewust van was dat ze de ne als me had laten klinken.
    'Hmm,' rolde er over mijn lippen alvorens ik de fles weer van haar overnam. 'You were planning on sharing, right?' vroeg ik alvorens ik nu op mijn beurt een grote slok nam. Als het zo door ging zou de fles binnen en mum van tijd op zijn.
    'How about...' begon ik mijn zin alvorens ik de fles dicht draaide en achter me op het bed neer legde. Ik wist dat Ava nog lang niet van plan was in te geven, het was immers af te lezen aan haar gehele houding.
    Ik maakte er de laatste tijd nog weinig gebruik van, maar ik was wel benieuwd of ik het nog altijd in me had. Ik besloot gebruik proberen te maken van mijn siren krachten. Ik focuste me en voelde hoe mijn ogen hun werk deden. Ik zorgde ervoor dat ze me aan bleef kijken door mijn hand op haar wang te laten rusten. 'We let the rum be for what is and enjoy eachother instead?' sprak ik woord voor woord, alvorens ik mijn lippen naar haar nek verplaatste en mijn lippen er gulzig, maar zacht in zette. De ketting van kusjes vervolgde ik over haar zachte huid naar haar kaak, om te stoppen bij haar mondhoek.
    Ik trok me weer terug en keek haar aan. 'Don't you want to kiss me, tesoro*'.

    *treasure


    How far is far

    𝓐 𝓼 𝓱      𝓓 𝓮      𝓥 𝓲 𝓵

    22       ⬧      Colors of the WInd       ⬧      With Poppy and Amor




    Met een valse grijns op mijn gezicht baande ik me een weg door de menigte op mijn vertrouwde stalen ros, iets wat toch wel mijn ultieme hobby te noemen was. Tot nog toe was het iedereen op tijd gelukt te ontkomen, maar het het scheelde niet veel.
    Ik genoot van iedere gil die geslaakt werd, het leek wel of het me nieuwe energie gaf.
    Echter was de pret snel afgelopen zodra mijn trouwe vriend weer in beslag genomen werd. Die mensen hier wisten echt niets af van lol maken... Op Ira werd er vrolijk met me mee gedaan door Seth en werden we er zelfs voor geprezen.
    Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar wat miste ik die school.
    Nu ik geen vervoer meer had moest ik maar met de benenwagen, iets wat nou net weer niet zo'n grote hobby van me was. Nogal in mijn wiek geschoten trapte ik wat verdwaalde steentjes voor me uit. Echter trok ik mijn wenkbrauwen op toen ik stuitte op een flinke uitdossing van allerlei feestartikelen. Het leek wel of er een mythisch wezen had gekotst over de binnenplaats.
    Het duurde even, maar uiteindelijk leken de puzzelstukjes in elkaar te klikken. Dat feest was natuurlijk vanavond. Een beetje mosterd na de maaltijd, als je het mij vroeg.
    De hele week werden we gedrild om naar de verwachtingen van Vestigo op te leven, maar vanavond mochten we los gaan. Al vreesde ik ervoor wat Vestigo onder "los gaan" verstond. Ik betwijfelde of er ook maar een druppel alcohol te vinden zou zijn, laat staan het andere wondermiddel.
    Normaliter had ik altijd wat achter de hand, maar helaas leek deze dag nog treuriger te worden. Ik had mijn zakken wel zes keer binnenstebuiten gekeerd maar naast wat verdwaalde sigaretten stompjes en stuivers zat er niet veel interessants in.
    Ik vloekte hardop alvorens ik diep zuchtte. Just great.
    Dan zat er niets anders op dan op zoektocht te gaan. Ik had vernomen dat er ook op Vestigo ergens een dealer rondliep, geloof het of niet. Ik geloof dat het ging om dat rondhuppelende konijn, iets wat me niets zou moeten verbazen. Volgens mij stond hij zelf ook stijf van de fairydust.
    Ik had vernomen dat hij zich opvallend vaak verschanste in de bibliotheek, dus werd dat mijn volgende stop.
    Eenmaal in bibliotheek, niet te missen door de muffe lucht die er hing, liet ik mijn blik over de ruimte glijden. Ik zag veel hoofden maar geen enkele blonde. Dit ging je toch niet menen. Dat joch hing hier altijd rond en juist nu ik hem nodig had was hij pleiten.
    Een gefrustreerde grom rolde over mijn lippen, echter voor ik me net zo snel weer om wilde draaien werd ik afgeleid door een vurige bos haar in het uiterste hoekje van de ruimte.
    Ik herkende die bos met haar en die bekakte houding uit duizenden. Een kleine grijns vormde zich rond mijn lippen alvorens ik zo voorzichtig mogelijk dichterbij het stel kwam.
    Ik wist honderd procent zeker dat het mijn verloren tweelingzus Poppy was en ik wist ook zeker dat ze me nog altijd niet zou kunnen uitstaan. Met een geniepige grijns rond mijn lippen sloot ik mijn armen van achter rond haar lichaam en liet ik mijn hoofd op haar schouder rusten. "Oh my god!! Pops, I missed youuu." sprak ik luid op een opgewekte toon terwijl ik haar stevig knuffelde.
    Uiteindelijk liet ik haar los en ging ik tussen beiden in staan.
    Ik woelde plagend met mijn handen door haar vurige lokken terwijl ik haar met een brede grijns aan keek. "I can't believe my eyes! Does this mean you're not crazy anymore?" vroeg ik haar met een uitdagende blik, waarna ik deze vervolgens over haar smetteloos witte outfit liet gaan. "Although, it seems like you're still rocking that straight jacket." sprak ik, haar met vernauwde blik aankijkend. "Looks great on you, darlin'," sprak ik met een overdreven accent, vergelijkbaar met die van mijn zus.
    Ik draaide me met een soepele beweging om naar Amor. "Isn't my sister delightful?" vroeg ik hem alvorens ik mijn blik liet vallen op het vrolijk glinsterende zakje wat uit Amor zijn broekzak stak. Zonder er over na te denken griste ik het zakje uit zijn zak, en liet ik het voor mijn gezicht bungelen. "Oh my, what do we have here. I can still join, right? I promise I'll behave." grijnsde ik alvorens ik het zakje terug gooide naar Amor en me weer volledig op mijn zus focuste.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2021 - 17:04 ]


    How far is far




    SΣTH



          —A L      aan het begin van het gesprek scheen Dom zijn interesse te uiten door hem onder andere brutaal van top tot teen te bekijken. De nieuwste ontwikkeling in zijn belangstelling was niettemin datgene waardoor hij een diepe zucht slaakte. Als een hongerige aasgier begon de jongen om hem heen te cirkelen, iets waardoor hij vermoeid zijn armen over elkaar heen sloeg. Per slot van rekening hadden mensen dat effect op hem. Seth wist niet zozeer of het kwam door zijn vraag of Dom hem al herkende, of het feit dat hij hem erop had aangesproken niet zo om hem heen te draaien, maar de jongen kwam voor hem tot stilstand.
    Met vernauwde ogen keek hij de duisterling aan, die de uitdaging aannam door met een vlakke gelaatsexpressie terug te blikken. Zijn ogen doordrongen de zijne, alsof hij alle geheimen van het universum wist en hiernaar op zoek was in de hemelsblauwe kijkers van zijn gesprekspartner. Wachtend op het gloeilamp moment waarbij de herkenning was opgetreden, iets dat kennelijk uit bleef. Met een lichtelijk geërgerd gegrom schudde hij zijn hoofd, waardoor warrige, blonde lokken voor zijn poelen streken.
          “No… Well, actually, I do. But not quite, it’s just a very distant memory, you see. I’m thinking about it thoroughly but I can’t seem to find an answer in this convoluted mind of mine. Maybe you’d like to elucidate?” Het was deze hele week al aan de gang dat hij maar niet op het antwoord kon komen. Eerlijk gezegd, was het voor Seth een vermakelijk spelletje om hem keer op keer te zien stuntelen. Vandaar dat hij het niet kon laten zijn linker mondhoek iets omhoog te krullen, geamuseerd door het toneelspel dat zich voor hem plaatsvond. Deze trachtte hij te verbergen door zijn vingers er overheen te laten wrijven.
          Aangezien de regels van Purgatory hem ervan weerhielden veel prijs te geven, schotelde hij de jongen een raadsel voor —die hij hoogstwaarschijnlijk nog zou waarderen ook. “I’m often told I have a familiar face. . . And I do tend to lurk around corners.” Met de hand die voorheen zijn glimlach had verborgen, streelde hij de verdwaalde haarlokken voor Dom’s ogen vandaan. Immers waren deze een prachtig blauw die hem herinnerden aan hoe het in de hemel eraan toeging. Waar de dood van Percy verfrissende tinten had, was die van Dominic een wirwar van zoetheid. De Harvester of Souls betrapte zich de laatste tijd er dan ook op vaker trek te hebben in zoete dingen, zoals caramel toffees, en gekarameliseerde appels, en aardbeien kauwgom. Maar niets en niemand zou aan zijn inktzwarte koffie zitten, absoluut niemand.

    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    『 𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝒫𝓊𝓇𝑔𝒶𝓉𝑜𝓇𝓎 • 』
    ▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁

    De aangeboden sigaret had hij afgeslagen, maar het was niet alsof de man daar rouwig om was. Hij vond het juist een prestatie dat hij zich niet door hem liet meeslepen, en iets deed tegen zijn zin in. Het was wellicht een foute manier om hem bepaalde lessen te leren, alleen realiseerde Seth zich tevens dat de ervaring leert wanneer je iets zelf meegemaakt had. De witte blouse, die voorheen tot Percy behoorde, pakte de zoon van Alice in tegenstelling wel aan —tot zijn verbazing ging het verrassend langzaam.
          “It’s that clear I’d rather not wear anything?” Met een grinnik liet hij zijn blik over Seth’s lichaam glijden, ééntje waarbij hij deed alsof hij niets opmerkte. Een laconieke houding was dan ook niet onvermijdelijk, terwijl het kleine konijntje daarna door brabbelde. “Well, it seems like there’s nobody around…”
          “There is”, antwoordde hij vrijwel direct, “you. And you're keeping your clothes on.” Zijn bloedserieuze toon en rigide lichaamsstand was behoorlijke omkeer van de grijns die er eerder nog op zijn lippen speelde. Met een zucht was hij vervolgens opgestaan om de handen weg te tikken, en de knoopjes correct dicht te doen.
          “Why thank you, they were a bit off, weren’t they?” Toen hij zijn hoofd schudde, schoot er een vreemde ervaring door zijn lange gestalte heen, één waarvan hij niet wist wat ervan te maken. Het was alles behalve een fijn gevoel echter, en in plaats van niets te antwoorden, opende Seth nu zijn mond: “All the best things are a bit off”, glimlachte hij, een zachte blik op zijn gezicht voor deze weer verdween toen het over zijn naam ging.
          “What does that mean?”, vroeg hij, een frons tussen zijn wenkbrauwen en een verwarde expressie. “I don’t get it.” Seth begon te malen of het een goed of slecht iets was in Dom’s ogen, onbewust zoekende naar goedkeuring van de jongeman. Binnen de kortste keren had zijn kraag weer recht gedaan en hem tegelijkertijd uitgelokt, wetende dat dit een reactie zal oproepen bij hem.
          “Don’t you think it looks ravishing on me? You'd rather look at that stinky pirate, hmm? Anything I can do to change your mind?” Zo ging hij nog even door tot hij suggestief langs de hals van Seth’s shirt ging, om daarna afwezig met zijn ketting te spelen.
          Grijnzend legde hij zijn hand bovenop die van hem. “You’re flirting with Death, Dom. Did you learn nothing from our previous encounters?” Hij boog zich voorover, tot zijn neus bijna de zijne raakte en staarde diep in zijn ziel. Zijn glimlach opeens verdwenen. “Or, do you want to be sent into an early grave that badly?”


    [ heaven knows ]

    Ava Caillen of DunBroch

    22 ~ Circle of life en Bare Necessities ~ Outfit ~ Outside, with Elio

    Hoewel Elio Ava een uur geleden pas voor het eerst was opgevallen, waren ze nu al heel goed op elkaar ingespeeld. Ze vond het geweldig en was er zeker van dat hoe langer ze samen door zouden brengen, hoe meer de spanning zich op zou bouwen en hoe leuker ze het samen zouden kunnen hebben. Ava wilde daarom ook niet te snel toegeven, voor nu genoot ze nog veel te veel van dit spelletje.

    Elio kuste haar vingertoppen en trok haar soepel naar zich toe.
    'I agree,' antwoordde hij op haar woorden dat het goed voelde, waarna hij een vluchtige kus op haar wang plaatste. Ietd wat haar een geweldig gevoel bezorgde, waardoor ze zich steeds meer af vroeg hoe die lippen op de hare zouden voelen.
    'You know, a redhead on board is usually perceived as a bad omen but... ... I tend to like a little danger. It's a bad habbit of mine.' Ava beet hard op haar lip om niet te laten merken wat die woorden met haar deden. Ze had steeds sterker de behoefte om haar lippen op de zijne te drukken, maar aangezien ze dit spelletje niet vroegtijdig wilde eindigen, besloot ze de afstand weer te vergroten en zich te focussen op de mogelijkheid van rum. Hopelijk zou dat haar gevoelens iets kunnen kalmeren, waardoor ze zichzelf beter zou kunnen beheersen.

    Bij het horen van Elio's uitdagende woorden, liep Ava weer op hem af, waarna ze hem naar achter, op het bed duwde. Haar onderbewustzijn vertelde haar dat dit helemaal geen goed idee was, dat als dit zo door ging ze straks haar lippen onmogelijk van de zijne kon houden. Echter zorgden de brede grijns op zijn gezicht en zijn lichaam dat nu het hare raakte ervoor dat ze die gedachte al snel wilde negeren. Ze had bijna haar lippen op de zijne gedrukt toen ze zich bedacht en de fles rum uit zijn handen pakte. Dat was wat ze nodig had... de rum zou haar moeten helpen haar gevoelens te beheersen, dacht ze. Echter kon ze het niet laten om hem te blijven plagen.
    'Hmm, you were planning on sharing, right?' Elio nam een slok van de fles, waardoor haar ogen automatisch weer richting zijn lippen gingen.
    'How about...' Ava keek toe hoe hij de fles dicht draaide en achter zich op het bed neer legde.
    Ze voelde hoe hij zijn hand op haar wang liet rusten en merkte hoe zijn ogen smeekten om door die van haar aangekeken te worden, iets wat ze dan ook deed. Ze wist niet waardoor het kwam, maar hoe langer ze hem aan keek, hoe meer haar gedachten leken te verdwijnen en hoe meer gefocust ze werd op Elio's ogen. Het leek alsof de wereld en daarmee haar onderbewustzijn verdwenen. Onder normale omstandigheden had ze zich hier waarschijnlijk zorgen om gemaakt, maar kijkend in Elio's ogen besloot ze zich dat het niet uit maakte. Ze was tenslotte samen met Elio en hij was het enige wat nog belangrijk was.
    'We let the rum be for what is and enjoy eachother instead?' Zijn duidelijk gearticuleerde
    woorden leken haar enige waarheid te worden. Ze wilde niks anders dan precies doen wat hij zei.
    Ava voelde hoe haar lichaam zich ontspande en genoot enorm van Elio's lippen op haar huid.
    'Yeah,' rolde er genietend over haar lippen, 'I'll do whatever you say, you are my one and only.'
    'Don't you want to kiss me, tesoro,' hoorde ze hem zeggen, waardoor er een gevoel van geluk door haar lichaam schoot.
    'I do,' antwoordde ze gewillig, zich totaal niet bewust van wat er gebeurde, waarna ze haar lippen op de zijne drukte.

    Jack Thessian


                🜂           



    23 • A Spoonful Of Sugar • Chemistry room → Dormitories • Poppy → Raven

    Stilletjes onderging Jack de tirannieke repliek van de roodharige furie. Hij had lang geleden al geleerd om commentaar op zijn uiterlijk naast zich neer te leggen. Zelf hield hij van zijn lange lokken, en over het feit dat hij zelden ook maar je reinste beetje uitgeslapen oogde kon hij haar alleen maar gelijk geven. Indien hij echter moest kiezen tussen het bereiken van zijn doel, of het helpen verdwijnen van de wallen onder zijn ogen dan was die keuze snel gemaakt.
    "Field day, slim gevonden," zuchtte hij, hopend dat het katje met de scherpe klauwen zich snel uit de voeten zou maken, zodat hij zich terug kon gaan focussen op wat echt belangrijk was. Hoe sneller hij van de ondankbare feeks af kwam, hoe sneller hij terug de boeken in kon duiken - hoe sneller hij mogelijks iets kon vinden dat zijn vader zou kunnen helpen.
    Gelukkig leken zijn gebeden snel verhoord, gezien Poppy met luid getik-tak van haar hielen en veel flair de andere kant uit heupwiegde. Normaliter zou hij zich niet geschuwd hebben zijn ogen de kost te geven, al kon zijn desinteresse momenteel niet groter zijn.
    Dus ook Jack keerde zich zonder twijfel met zijn rug naar de verdwijnende studente en beende met enig tempo in zijn pas richting de slaapvertrekken toe. Hij wilde er eerst de spullen waarmee hij op dit moment aan het zeulen werd op zijn kamer achterlaten, en eventueel een schoon hemd aantrekken voor hij terug naar de bibliotheek zou trekken.

    Het was dan ook pas een klein half uurtje later dat de Duitser, met een nieuw, zwart hemd - waarvan hij niet in de gaten had het verkeerd dicht geknoopt te hebben - en een notitieschrift en pen in zijn handen de gang weer op wandelde. Hij had echter het gevoel iets vergeten te zijn, dus terwijl hij de zakken van zijn grijs geruite, katoenen broek doorzocht ontging het hem op te letten voor andere personen. Het was dan ook geheel per toeval dat hij net op het goede moment wist op te kijken om een collisie met zijn tegenligger te voorkomen. Vlak voor hij tegen Raven op kon botsen hield hij halt. Zoals wel vaker wanneer hij deze jongen in het vizier kreeg, miste zijn hart een slagje.
    "Heh," lachte hij schamper. "S- sorry, ik lette niet op." Toen hij echter naar rechts stapte, maakte de donkerharige jongen een pas naar links en herhaalde de botsing die ze net ontweken hadden zich bijna opnieuw. Ook dit maal wist het blondje nog net op het nippertje genoeg af te remmen, al hielp het zijn plotse nervositeit niet te bedwingen.
    "Mijn fout, mijn fout," opperde hij verontschuldigend. "Ik ga wel -" Hij gebaarde naar links dit keer, en volgde zijn hand. Alleen bleek de knappe student voor zich net hetzelfde plan in gedachten te hebben. Dat driemaal scheepsrecht is werd nog maar eens bewezen nu de jongens dit keer wél recht tegen elkaar aan liepen. Geschrokken liet Jack zijn schrift vallen, waarop hij snel een stap achterruit zette en zich vliegensvlug bukte om het onding weer op te rapen.
    Dat ze tweemaal de dans ontsprongen waren leek zich nu te wreken, want ook nu wist het onfortuinlijke tweetal geen aanvaring te vermijden. Met een fikse dreun en een scherpe pijnscheut voelde de Duitser zijn hoofd tegen dat van de Prince of The Moors aankomen. In een nieuwe poging meer afstand tussen hen in te plaatsen tuimelde Jack naar achter, en belandde daarbij -niet onzacht- op zijn achterwerk.
    Met zijn hand op zijn pijnlijke knikker en ogen tot spleetjes geknepen richtte het blondje zijn blik naar de gevederde Faerie.
    "Auwtsj," jammerde hij, voor hij zichzelf kon tegenhouden. "Gaat het?" sloeg zijn bezorgdheid echter al snel naar zijn medestudent over. Nu zijn ogen echter weer op de jongeman voor zich rustten, voelde hij zijn borstkas alweer net dat ietsje nauwer worden en leek ademen een klein stukje minder natuurlijk te gaan. "Het spijt me, Raven." Jack kon pas echt door de grond zinken van schaamte toen zijn stem kort oversloeg bij het uitspreken van die naam.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    🇦​🇳​🇹​🇴​🇳​🇮​🇴​ 🇯​🇺​🇱​🇮​🇴​ 🇷​🇮​🇻​🇪​🇷​🇦      ♫​
    Once Upon A Time | Music | Powers: connected to the dead | In front of the school | Olivia&Neo

    Olivia deed het geweldig, maar had wel weer genoeg geleerd voor vandaag. Ze gaf dan ook voorichtig de gitaar terug aan Antonio, die hem weer naast zich in het gras plaatste.
          'Ik denk dat we het beter hierbij kunnen laten, maar vertrouw er maar op dat ik binnenkort voor je deur sta voor de tweede les.' Antonio glimlachte instemmend met Olivia's woorden.
          'Dat klinkt als een geweldig plan, je bent altijd welkom!' - 'Ik zou je graag wat leren maar zou niet weten wat eerlijk gezegd, tenzij je verzoekjes hebt natuurlijk?' Antonio dacht even na over haar woorden, ze kon natuurlijk vliegen, dat was geweldig, maar dat kon ze hem vast niet leren.
          'Vliegen?' vroeg hij dan ook plagerig, wetend dat dit niet zou kunnen. 'Ehm, misschien kan je me vanavond wat nieuwe danspasjes leren? Als je zin heb om met me te dansen natuurlijk,' indirect was dit misschien een beetje een soort vraag naar een date, maar Antonio wilde de dame ook niet afschrikken. Ze waren zo goed bevriend, dus hij zou niet willen dat zoiets verpest zou worden door een date. Al was dit helemaal geen date natuurlijk, want de hele school kwam, duh...
          'Ik bedoel de hele school danst, natuurlijk,' vervolgde hij dan ook met een vaag lachje. Antonio's handen gingen door het gras en peuterde hier en daar aan een grassprietje, terwijl hij de dame aan bleef kijken.


    - thank you for existing -

    meditating outside ● mood: calm ● outfit ● with Ivy

    De licht emotionele uitbarsting die Calista net op Ivy had gestort, was redelijk goed bij de dame terecht gekomen. Tijdens het praten zag Calista dat Ivy's brein aan het malen was, alle informatie die ze zojuist kreeg, vlug verwerkt.
          'Damn luv, ik prijs mezelf oprecht gelukkig met het zijn van een vrouw.' Bracht de dame dan ook uit, waardoor er een kleine gniffel tussen Calista's lippen door glipte. Met een bescheiden glimlach schudde ze haar hoofd. Ze mocht zeker blij zijn met het feit dat ze een vrouw was, anders had ze hier nu niet zo gezeten.
          'Ik heb geen ervaring met goden of halfgoden, van geen enkel geslacht, maar wie weet komt daar ooit verandering in,' Ivy's woorden kwamen scherp binnen bij Calista, waardoor ze weer een beetje afkoelde. Na de tantrum van net voelde ze zichzelf al warm worden van de frustratie in haar lichaam, maar Ivy wist haar goed terug te trekken uit dat gevoel.
          'Wie weet...' Sprak Calista dan ook geheimzinnig terug. Haar vingers gleden over het yoga matje en haar lange nagels lieten streepjes achter op het foam.
          'Ik heb zin in iets lekkers, heb je zin om mee te gaan?' Vroeg ze terwijl ze weer even naar voren leunde en op haar handen bleef rusten. Een té lieve glimlach stond op Calista's gezicht, die ze wel vaker opzette als ze graag haar zin wilde hebben. Ze keek onder haar wimpers door naar de ogen van de dame tegenover haar, wachtend op een instemmende reactie, althans, dat hoopte ze.
          'ik moet me wel eerst even snel omkleden,' zei ze terwijl ze rechtop ging zitten en met haar hand langs haar sportieve kledij gebaarde. Niet dat het haar veel uitmaakte hoe anderen haar zagen, maar voor Ivy wilde ze best even wat leuks aandoen. Ze had niet echt gezweet tijdens de yoga, dus douchen was niet nodig, alleen even een andere look.
    𝐶𝛥𝐿𝐼𝑆𝑇𝛥
    Once Upon A Time ● Cheerleader ● Daughter of Hades


    - thank you for existing -