• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Nomad leunde een stukje achterover. 'De cruciatusvloek is ook geen pretje. Maar goed, daar houd ik me niet dagelijks mee bezig,' zei hij, en hij grijnsde. 'Niet echt mijn hobby. Ik speel graag gitaar, schijnt dat jij dat ook wel leuk vindt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    Blythe voelde haar gezicht warm worden en wist dat ze rode blosjes moest hebben. 'Dat lijkt me gezellig,' zei ze. Ze blikte even kort naar Isa om haar reactie te peilen, want die vond Raf niets en die vond het vast ook niet leuk dat ze niet samen met Blythe zou gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    >> Met Nomad • In het Transfigurations-lokaal • Tijdens het tweede uur <<


    'Ja, behalve als er flikkers naast je zitten, heb ik begrepen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Nomad's grijns vertrok. 'Wil je het over gisteravond hebben?' zei hij. 'Want eerlijk gezegd vergeet ik dat liever en heb ik er niet meer over, maar wat jij wilt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Isabella Fitzgerald
    Transfiguration lokaal met Blythe, Rafaël en Justin


    Ja, die had ze om een of andere reden al aan zien komen. Daar ging ze dus niet de hele avond hangen, beter bleef ze een paar meter uit de buurt. Ze zei er echter niets van tegen Blythe. Ze moest het zelf weten als ze met die kwal op date ging. Gelukkig was Rhae er nog. Dat betekende dat ze vanavond niet alleen hoefde. Als de alleen was, was ze trouwens niet gegaan. (Maar dat terzijde).
          Isa negeerde de jongens achter haar, keek even kort naar Blythe, maar bracht haar blik toen weer terug naar McGonnagal die de les wilde beginnen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 15:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth

    >> Met Nomad • In het Transfigurations-lokaal • Tijdens het tweede uur <<


    Casper haalde zijn schouders op. Hij hoefde het echt niet over gisteravond te hebben. 'Ik wil best eens met je jammen. Maar ik kan niet garanderen dat ik hetero ben, voor het geval je je weer wil bedrinken omdat je het nodig vond om iemand uit te kafferen en dat vervolgens kut vond.'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 15:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Prudence


    °In de les transfiguratie


    Ze kwam nog net op tijd in het lokaal terecht, terwijl ze een strenge blik kreeg van Anderling die duidelijk niet opgezet was met haar laattijdige aankomst. Op tijd is op tijd? Ze rolde even met haar ogen en keek het lokaal rond. Nadeel van last minute aankomen in de les: de plaatsen zijn beperkt.
    Maar dan merkte ze Maddie vanachter op, en een brede grijns verscheen op haar gezicht om die dan snel weer in de plooi te trekken.
    Niet te veel leedvermaak tonen, Prudence. Het enige wat haar niet echt aanstond was dat Casper in de buurt zat.
    Ze aarzelde even maar wandelde dan toch naar achteren, aangezien Anderling op het punt stond om commentaar te geven, en liet zich met een 'lieve' glimlach neerploffen naast Maddie. Die keek op haar beurt opzij met grote ogen.

    Nomad Morphew

    Nomad's grijns kwam toch weer een beetje terug. 'Zolang jij niet op me gaat vallen, zit dat wel goed, denk ik.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • transfiguration classroom • daphne • twee uur
    Twijfelend beet ze op haar lip. Het idee van naar een feest gaan met iemand die ze niet goed kende bezorgde haar behoorlijk wat zenuwen. Niet dat met Evan naar het feest gaan haar geen zenuwen zouden bezorgen, maar op een andere manier. "Anders kan ik hem misschien op het feest zelf vragen of hij wilt dansen, werkt dat?" opperde ze. Het liefst zou ze nog steeds eerst vrienden worden.
          De twee bleven nog een tijd lang praten in de common room, waarna ze uiteindelijk richting richting het Transfiguration lokaal vertrokken. Meerdere van hun klasgenoten waren al aanwezig, maar er waren nog twee plekjes naast elkaar vrij, waar zijzelf en Daphne plaatsnamen. "Was er een specifiek onderdeel waar je hulp bij nodig hebt?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Casper Ainsworth

    >> Met Nomad • In het Transfigurations-lokaal • Tijdens het tweede uur <<


    ‘Nou dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid uitsluiten hè? Je hebt toch best een knap koppie.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. Hij raakte afgeleid toen hij zag dat Prudence langsliep en aan de andere kant van het gangpad ging zitten. Mooi, kon die vanavond met een paar inktvlekken in haar haar naar het feest. Die waren vast hardnekkig. Beetje payback voor Isabella ofzo – hij vond haar wel oké en zijn afdelingsgenote kwam altijd wel erg makkelijk overal mee weg. Hij focuste zijn blik weer op Nomad. ‘Ga je nog naar het feest vanavond? Ik heb mezelf onverhoopt met een date opgescheept, dus een beetje goed gezelschap is best fijn.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    transfiguration| fucking hungover | Mosh

    Echt een gesprek was het niet te nummen tussen Evan en Mosh, maar dat vond hij eigenijk helemaal niet erg. Hij had een kater en had eigenlijk nergens zin in, Mosh was momenteel het perfecte gezelschap. Na rustig te hebben gezeten zijn de heren naar hun eerste les gegaan, waar ze naast elkaar neer waren geploft. Het oncomfortabele bankje deed Evan niks goeds. Zijn blik ging even het lokaal rond, waar hij wat gezichten zag die hij liever vermeed. Hij bleef even hangen bij Marcus, maar ging daarna verder richting Nora, die tot zijn verbazing naast Daphne zat. Wat moest die heks toch met haar.
          'Sinds wanneer is Daphne zo close met Nora...' vroeg Evan dan ook aan Mosh, die meer met de dames omging.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 16:54 ]


    - thank you for existing -

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin | Beater & Prefect | With Thomas | Transfiguration classroom




    ''Bij deze ben ik gemotiveerd.'' mompelde hij. Langzaam vulde het klaslokaal zich meer en meer. Hoe was het dat hij helemaal naar de dungeons was gelopen, maar hij nog wel eerder was dan hen?
    Een lichte grijns sierde zijn lippen bij de vraag van Thomas. ''Vraag je me nu op date Byrne?'' vroeg hij. De sarcastische ondertoon was niet te missen. In zijn hoofd ging hij zijn rooster even na. ''Prefect nachtdienst, dus gaat hem niet worden.'' antwoordde hij de daadwerkelijke vraag serieus. Misschien was het ook maar goed dat hij vanavond geen alcohol dronk. Wie weet zou hij dan ook niemand slaan.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Nomad Morphew

    'Een date? Dan ben ik toch benieuwd met wie dan.' Hij grinnikte. 'Ik ben zelf niet zo van de feestjes.'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 17:28 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Hoe was Voorspellend Rekenen?' vroeg Blythe aan Isa. Anderling zou zo met de les beginnen, maar er liepen nog steeds een aantal mensen naar binnen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thomas Byrne
    Transfiguration lokaal - tweede lesuur - met Marcus


    "Natuurlijk," antwoordde hij. "Je weet dat ik niet zonder je kan." Thomas kaatste het sarcasme terug. Bij het horen van Marcus slappe excuus trok hij een wenkbrauw op. "Moet je dan niet juist op het feest zijn?"
          Thomas zou voor geen goud willen wisselen met zijn vriend, misschien alleen voor de reden om legaal te zwerven in de nacht door het kasteel. Maar dat lukte hem nu ook wel zonder die badge.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2021 - 17:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.