• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.


    Feliks Hristov
    Slaapkamer - Vinnie


    "Natuurlijk!" Lee moest zich wel erge zorgen maken als hij hen zo om hulp vroeg. Feliks nam de foto aan die Lee hem gaf. Hij had het meisje nog nooit gezien, maar knikte alsnog. Even keek hij naar Vinnie naast hem. "Kom jij mij zoeken als ik niet voor middernacht terug ben, want dan ben ik waarschijnlijk verdwaald," grapte hij zachtjes. Daarna keek hij even nerveus naar Lee. Hij zou wel helpen...


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    'Nee, dat - hoeft niet,' zei Nomad. Hoewel Aleksi het duidelijk wilde verbloemen, bleek uit zijn hele lichaamstaal dat hij hier met een reden was. 'Tenzij je graag alleen wilt zijn.' Er klonk een kleine vraag in die opmerking. Dan zocht hij wel een andere plek. Aleksi kende het kasteel minder goed dan hij.
    Toch vroeg Nomad zich af of Aleksi met een reden naar deze plek was gegaan. Had hij voorzien dat Nomad hier ook nog vaak kwam, of had hij gehoopt alleen te zijn?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 21:49 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Hmm? Waar zat je aan te denken?' Zodra ze het vroeg, bedacht Mavis zich dat ze nu met een schunnig antwoord zou kunnen komen - maar dat zou Mavis dan wel weglachen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vinnie Davies
    In de slaapkamer met, Lee, Feliks en Noah

    Vinnie glimlachte flauwtjes – waarschijnlijk had hij gegrinnikt als er niet zo’n zware steen op zijn maag lag. Lee was niet iemand die zich snel zorgen maakte. ‘Dat is goed. Ik waarschuw wel een prefect als je lang wegblijft.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Ik ging er niet vanuit dat Maddie de foto's had gelekt, nee,' zei ze met een frons. Dat kon ze zich écht niet voorstellen. 'Of heeft zij dat wel gedaan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    'Oh, nee, ik lette eigenlijk vooral op jou,' flapte Cole eruit, en zodra hij het gezegd had, werd zijn gezicht knalrood. Hij was altijd heel eerlijk en open en dacht niet altijd na voordat hij iets zei - en dit was weer zo'n situatie. 'Ik bedoel - ja.' Hij wist zich even geen houding te geven.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tilly James

    'Test het vooral op jezelf uit,' zei Tilly. Ze zuchtte. 'Als je Maddie toch nog ziet, doe dan voor één keer sociaal en zeg dat Blythe en Lee naar haar zoeken. Het zou je sieren.' Ze pakte haar bezem en ging er weer op zitten.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elena Sonya Petrova

    Elena wist niets van dreuzels en had niets met dreuzels, maar dit leek haar niet het moment om dat te zeggen. Ze vond Rafaël veel te interessant en vond het leuk hoe geanimeerd hij hierover sprak. 'Misschien moet je ooit nog een keer gaan en het dan écht doen.' Ze grinnikte. 'Toch wel leuk om hun gezichten dan te zien. En ze noemen het dan dus 'magie'?'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Uitkijktoren met Nomad

    Ja -?
          Nee -?
          Aleksi wist het niet echt en haalde uiteindelijk maar zijn schouders op. Het was nou niet alsof alleen-zijn de boel er beter op maakte. Met zijn ellebogen leunde hij op een stenen reling. Nomad zag er ook wel verstrooid uit.
          ‘Zit niet echt op mijn mede-Griffoendors te wachten,’ antwoordde hij uiteindelijk. ‘Had nooit verwacht daar terecht te komen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth
    Aan het meer met Tilly

    Casper liet zijn blik over haar heen glijden en grijnsde. ‘Ik laat me liever op andere manieren versieren.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    'Hé, je vergeet het deel waar ik jouw aandacht zocht met zo'n slijmbom,' zei Justin grijnzend. Het was eigenlijk Raf geweest die met het idee was gekomen om haar aandacht op die manier te trekken. Justin had eigenlijk gewoon op haar af willen stappen, maar dat vond hij toen toch een beetje spannend en toen had Raf een slijmbom naar haar gegooid, die vlak voor haar uit elkaar was gespat en waardoor ze bijna was uitgegleden. De lafaard was meteen weggestapt, waardoor het net leek alsof Justin hem gegooid had - maar dat had verrassend goed uitgepakt. 'Je weet wel, meisjes plagen, kusjes vragen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Nee? Vind je jezelf niet ridderlijk?' Zijn mondhoek trok iets omhoog. 'Waar had je dan verwacht te komen?' Ergens vond hij het ook wel passen, al begreep Nomad goed dat hij zich niet echt thuis voelde tussen de andere jongens van de afdeling.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aleksi Viktor Shikhranov
    Uitkijktoren met Nomad

    ‘Eerder bij Ravenclaw.’ De paar mensen die hij kende, waren veel rustiger. ‘Of misschien Slytherin.’
          Hij wist zeker dat Mikhail daar in gedeeld zou zijn en op Durmstrang zaten zij wel in dezelfde afdeling.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mozart "Mosh" Bauer
    Ziekenzaal met Maddie

    'Er zit een redelijk verschil tussen privéopnames en het in een fucking roddelkrant zetten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Buiten met Mavis

    'Nou er ligt een prachtig meer voor ons. Heb je weleens geskinnydipt?'


    Every villain is a hero in his own mind.