• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie Davies
    In de slaapkamer met Feliks en Noah

    Vinnie staarde naar de hand op zijn knie. Feliks was zo lief! Schichtig keek hij op toen de deur openging. 'J-ja. H-het gaat w-wel.' Toch? Feliks was zo lief, hij kreeg het niet over zijn hart om te zeggen dat hij zich nog steeds rot voelde. Bovendien had hij zich nog véél rotter gevoeld als hij nu in zijn eentje was geweest.


    Every villain is a hero in his own mind.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Hufflepuff tafel      —       w. Cole



    Novalie haar gezicht betrok. "Het g-gaat wel, denk ik?" Ze keek even opzij naar Cole en trok een mondhoek op. "Met haar been gaat het wel oké, dat moet gewoon genezen. I-ik vond haar alleen een beetje somber." Tegenover Cole kon ze daar wel eerlijk over zijn, die was net zulke goede vrienden met Rosalie als zij was. "Net was ze gelukkig weer een beetje opgevrolijkt, voor haar date met Justin. Maar ik denk dat ze best geschrokken was."
          Anders was zij het wel geweest. "Het lijkt me doodeng als je niet kan zien wat er gebeurd en je dan zoiets overkomt," zei ze zachtjes. Novalie wist niet waar het vandaan kwam, maar misschien had het incident haar toch iets hoger gezeten dan verwacht.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 14:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson

    Grote zaal - ???


    Rafaël moest zachtjes grinniken om Elena haar beschrijving, al vond hij haar beschrijving van Flitwick wel een beetje jammer. Rafael mocht de professor altijd wel. Om een of andere reden had hij een natuurlijke vriendelijkheid over hem heen. "Snape is niemands favoriete leraar," zei hij met een halve grijns. "Nou ja, behalve dan dat hij favoriet is om geintjes mee uit te halen." Rafaël nam een hap van zijn eten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Elena Sonya Petrova

    'Oh?' reageerde Elena nieuwsgierig. 'Dat klinkt alsof jij dat wel eens gedaan hebt.' Ze wiebelde met haar wenkbrauwen. 'Vertel.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    'Ja, dat snap ik wel,' zei hij met een zucht. 'Ze houdt niet van hulp krijgen en nu moet ze wel. Als haar dan iets overkomt waar ze geen controle over heeft...' Hij had haar de afgelopen zomer veel meegemaakt. Juist buiten school gingen ze veel met elkaar om, omdat ze dan bij elkaar in de straat woonden en elkaar makkelijk konden opzoeken. Op school zaten ze in verschillende afdelingen en moesten ze meer moeite doen. 'Arme Roos. Hopelijk is Justin lief voor haar.' Hij glimlachte.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 14:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Dat is nu afwachten,' zei Nomad met een kleine zucht. Hij wist niet wat hij moest verwachten. Hij wist dat Lenin dit onder ogen zou krijgen en dat hij woest zou zijn dat deze geruchten de ronde deden - maar wat zou hij doen? Hij kon toch niet naar Zweinstein komen om hem te martelen? Of zou hij iemand sturen? Of het allemaal opsparen?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Roman Keegan
    Grote zaal met Nomad

    Roman knikte begripvol. 'Nou, dan moeten we je gedachten maar verzetten. Wat zeg je van een potje Apocalyptica?' Het was vrij ingewikkeld bordspel dat ze allebei erg leuk vonden en wat ze eigenlijk wel iedere week speelden. 'Dat hebben we de hele week nog niet gedaan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson

    Grote zaal - ???


    Rafaël keek even met een trotse blik naar Elena. "Wel, je had vandaag van mijn genialiteit kunnen genieten, als Snape ons niet uit een had gedreven. Maar je hebt helaas de prachtigste slijmbom van de eeuw gemist." Rafaël leunde iets naar Elena toe. "En voor de rest vertelt de grappenmaker niet al zijn grollen. Stel je voor wat je ermee zou doen." Hij geloofde niet dat Elena een klikspaan was, maar hij was benieuwd wat ze zou zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 14:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Hufflepuff tafel      —       w. Cole



    "Vast wel," zei Novalie met een kleine glimlach. Ze wist niet of ze het helemaal eens was met Cole. Ja, hulp krijgen vond Rosalie inderdaad lastig, maar alles was nu toch gewoon eng? Zonder zicht had je weinig controle over dingen of was het sowieso anders. Dat hield ze echter voor zich. "Doen we zo een stukje door de tuinen van Hogwarts?" stelde ze voor. Ze zag dat Cole bijna klaar was met eten en Novalie had flink nagedacht over wat een leuke plek was om te wandelen. En al waren de tuinen van Hogwarts dan nog niet zo heel groot, er was wel veel te zien.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 14:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cole Esworthy

    Cole knikte, omdat hij net zijn laatste hap tartaar in zijn mond had gestopt. Hij was zich heel bewust van zijn kauwen en pas toen hij zeker wist dat hij alles had doorgeslikt, glimlachte hij naar haar. 'Oké, ik ben klaar om te gaan. Het klinkt alsof jij er al over na hebt gedacht - heb jij een leuke route?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    NOAH


    Hij haalde voorzichtig een glimlach boven bij Vinnie zijn antwoord. Hij wist wel beter dan dat, maar aangezien er nog iemand in de kamer was vond hij het niet zo'n goed idee om er verder in door te gaan. En toen viel de hand van Felix op die op Vinnie zijn schoot lag. oh shit. Ben ik hier een romantisch moment aan het verkloten?
    Hij wees naar de deur achter zich, en deed een paar stappen achteruit. 'Nou-' awkward 'dan laat ik jullie weer.'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2022 - 15:06 ]

    Elena Sonya Petrova

    'Je bedoelt dat ik je ideeën zou jatten?' zei ze lachend. 'Daar hoef je niet bang voor te zijn, hoor. Op mijn vorige school werden zulke grappen flink afgestraft, dus het zit niet echt in mijn systeem.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    Dat was niet de kant van de leerlingenkamer van Huffelpuf. 'Ik ga haar zoeken.' Ze schudde haar hoofd. 'Verdomme, Mosh, ik had niet verwacht dat je zoiets met zulke foto's zou doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    'Oh, dat zou Lee fantastisch vinden,' zei Mavis met een grijns. 'Misschien moeten we er een paar reserve houden, om te kijken hoe de avond loopt. Misschien komt de romanticus in ons wel naar boven door al Lee z'n pogingen.' Ze zakte neer op het picknickkleed en klopte naast haar. 'Ik ben zéér benieuwd wat hij voor ons in petto heeft. Hopelijk in ieder geval genoeg eten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tilly James

    Tilly fronste. 'Waarom zeg je zoiets naars? Wat als het waar is?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain