• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Meer voor me voelde dan vriendschap?" herhaalde Yrla ongelovig. Hij loog gewoon nog steeds. Dacht hij echt dat dat zou werken?! Dit moest wel een of andere grote grap zijn. En zij zaten te gniffelen in de bosjes. Haastig keek Yrla over zijn schouders of hij Toph of Vienna in de bosjes zag loeren, maar nergens zag hij iemand lopen. Vanaf het begin dat hij Vienna naar deze plek moest volgen, had hij er al een naar onderbuikgevoel bij gehad. En dan Nish die zo vaag deed met die blinddoek. "Er was iets gebeurd." Ja vast...
          Yrla voelde een immense woede opvlammen, die hij stijf koppig probeerde te onderdrukken. Wat niet lukte. "Lieg niet, Nish," beet hij hem toe. "Hoewel jij misschien niet veel van die avond herrinert, staat hij mij helder voor de geest. Je vertelde Kris zelf dat ik niets voor je betekende. Dat je dit deed, omdat je iets voor hem voelde. Welke zieke geest doet dat? Een vijftienjarige aftrekken tegen zijn zin in de hoop dat dat de aandacht van zijn crush wekt?!"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2022 - 8:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Spelletjes... Yrla was niet zo'n spelletjes mens, waardoor hij hier maar weinig spelletjes speelde. Daar had je toch iemand anders voor nodig. "Oké," zei hij niet helemaal zeker van zichzelf. Hij vroeg zich af wat voor geheimzinnige hobby Adam van hem ontdekt had. Hij hoopte maar dat Adam geen slaapkamer hobby's daarmee bedoelde, aangezien de andere Merrin zijn vriendje was.
          Voor heel even schoot er een passionele zoen met Adam door zijn hoofd en Merrin voelde zijn kop rood aanlopen. Hij liet zijn hoofd ietwat in het water zakken in de hoop dat Adam de blos miste.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ik weet dat het nergens op slaat. Ik heb ook geen enkel idee waarom mijn dronken kop dacht dat het een goed idee was en ik walg er ook van. Maar ik vond je wel leuk, Yr, zelfs al overtrof het toen mijn gevoelens voor Kris niet. Ik gaf om je en ik vind het heel erg wat ik heb gedaan.’ Hij kauwde op zijn lip. ‘Ik weet niet of we elkaar ooit nog zullen zien na vanavond – of nou ja, jij mij, want ik zie sowieso niks meer – maar ik wilde gewoon dat je dit wist. Dat het me vreselijk spijt wat ik je heb aangedaan en dat ik wens dat ik het ongedaan zou kunnen maken. Maar dat kan niet – ik moet dealen met de shit die ik heb gedaan, net zoals jij dat hebt moeten doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Nish was wel een woordkunstenaar niet? Jaren had hij zich afgevraagd waarom hij in Nish streken was getrapt, maar als hij de jongen zo hoorde praten, begreep hij het totaal. Het liet hem niet ongeroerd. Hij merkte dat hij ergens Nish wilde geloven, maar dat was zo moeilijk na al die jaren en met al die giftigheid om zich heen. Nish woorden suste zijn woede iets en brachten vooral veel verwarring ervoor terug.
          Yrla wist dat hij zelf Nish ook leuk had gevonden in die tijd. Met zijn gevoelens die begonnen te groeien voor Merrin wist hij dat hij op jongens kon vallen, maar pas toen leek het kwartje te vallen dat hij ook gevoelens had gehad voor Nish. Misschien wel sterkere, had hij laatst tegen Fox gezegd. Maar dat ging hij Nish niet vertellen, daar waren ze vast op uit.
          "Je hebt een blinddoek om je kop, dat besef je toch?" Greep hij in op het enige zinnetje wat niets met de situatie te maken had, maar wat hij niet begreep. Zolang hij maar even niet aan zijn eigen tollende gevoel hoefde te denken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2022 - 9:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam had zijn vriendje zo vaak zien blozen dat het hem niet ontging, juist doordat het er altijd voor zorgde dat de vlinders in zijn buik in een soort wervelwind terechtkwamen. Waar dacht Merrin aan? In elk geval niet aan tafeltennissen…
          Hij grinnikte zachtjes. ‘Nou ben ik wel heel benieuwd aan welke potentiële hobby jij denkt als je erdoor bloost.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Yrla's antwoord was op de een of andere manier zo... droog dat Nish er vreugdeloos door grinnikte.
          'Vienna kijkt niet graag tegen lege oogkassen aan. Maar als jij daar voldoening uit denkt te halen, kan ik hem wel afdoen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Lege oogkassen? "Waar the fuck heb je het over?" Vroeg hij totaal uit het veld geslagen, zijn woede vergeten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Oh shit, betrapt. "N-n-nou, de Merrin uit jouw tijdlijn was je v-v-vriendje toch? Weet ik veel wat jullie allemaal.. Deden." Merrin wilde het liefst zichzelf nu helemaal verstoppen en verdwijnen van de plek waar hij zat. Er stond een beschaamde glimlach op zijn gezicht en hij haalde even ongemakkelijk een hand door zijn natte haren heen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ze hebben mijn ogen eruit gehaald,’ antwoordde Nish bitter. ‘Daarom ben ik nu hier, want als Experium erachter komt halen ze me weg en is het einde Nish.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    ‘Nou ik vertel je net wat wij vaak deden, spelletjes, tekenen, wandelen…’ antwoordde Adam lachend. ‘Maar het lijkt nu alsof jij een andere suggestie in je hoofd had.’ Hij stak plagend zijn tong uit. ‘En nu ben ik daar wel nieuwsgierig naar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Je ogen eruit gehaald?" Herhaalde hij opnieuw stom verrast. Yrla viel stil voor een paar tellen. Hij vroeg zich voor even af of dit ook een of andere stomme grap was, maar een blik op de blinddoek gaf dat antwoord al. Dit was te ziek voor woorden om maar iets over te grappen.
          "En ik maar denken dat Vienna een of andere zieke grap met me aan het uithalen was," mompelde hij zacht tegen zichzelf. Hij begreep in ieder geval haar dreigement nu een stuk beter. Als hij hier wat van zou zeggen, zou hij haar beste vriend vermoorden. En ze zou met gelijke munt terug betalen. Misschien pakte ze Merrin wel op dat moment. Dat idee bezorgde hem buikpijn, waardoor hij de gedachte snel weer weg drukte.
          Hij keek op naar Nish. Yrla had absoluut geen idee hoe hij hierop moest reageren. Hij had Nish nog niet vergeven voor wat hij gedaan had, maar hij was ook niet harteloos. "Wat kut, Nish. Je weet wie het waren, neem ik aan?"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2022 - 14:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Ja,’ antwoordde Nish kortaf. Meer wilde hij er niet over kwijt. Yrla hoefde niet te weten wie het had gedaan, zelfs al was het niet zo heel moeilijk om in te schatten.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2022 - 15:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Goed. Dat was duidelijk. Yrla kon wel gaan afstrepen wie de daders waren. Uiteindelijk bleven er namelijk maar twee mogelijkheden over, die zo ziek waren dit te doen. Hij voelde zich misselijk bij het idee dat zijn former best friend hier toe in staat was. Eigenlijk was de echte Jester al gestorven. Het was wel duidelijk dat er niets, maar dan ook echt niets van zijn oude vriend over was gebleven.
          En zij lieten hem maar gewoon rondlopen. Hoeveel slachtoffers moesten er nog vallen voor er echt een keer een dode viel? Want hoewel Nish ooit de fout in gegaan was, trok Yrla nog wel zijn lot aan. Er moest iets gedaan worden, maar wat? Yrla stond op en liep een paar stappen weg van Nish.
          Wat nu? Het was nu niet dat hij Nish vergeven had. Hij kende het verhaal nu, had zijn woorden gehoord. Hij mocht hem dan nu vertrouwen met zijn situatie, het feit dat hij hem zo kon verraden. Maar dat was niet genoeg. Hij geloofde Nish nog altijd niet. Woorden hadden geen waarde. Daden wel. Er begon een idee te groeien. Misschien kon hij twee vliegen in een klap slaan, weten of Nish zijn excuses meende en van Onyx en Jester afkomen. Als hij genoeg mensen optrommelde, lukt het ook nog wel van Toph af te komen. Vienna was Merrin al mee bezig, dat liet hij aan hem over. Hij zou een veilige omgeving voor hen allen maken. Des noods ten koste van zichzelf.
          "Woorden zeggen me alleen weinig, Nish, hoe kut deze situatie ook is." Hij draaide zich terug om naar Nish, terwijl er allerlei ideeën door zijn hoofd vlogen. Jester was echt te ver gegaan dit keer, eigenlijk al te vaak, maar Yrla had gehoopt ooit nog eens iets van zijn oude vriend te zien. "Dus ben je bereid er iets voor te doen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Nou veel kan ik niet,’ bromde Nish. Hij wist ook niet echt wat hij verder van de situatie verwachtte. Het belangrijkste was dat Yrla begreep dat hij spijt had. Hoe hij dat moest bewijzen wist hij niet – hij had de jongen de afgelopen jaren ook met rust gelaten. ‘Ik heb geprobeerd je relatie te beschermen en ik ben eerlijk geweest. Je kan me best zeggen wat ik nog meer moet doen om te laten merken dat ik spijt heb, maar mijn dagen bestaan tegenwoordig uit weinig meer dan luisterboeken luisteren en wachten tot mensen me eten komen brengen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Yrla sloeg zijn armen even over elkaar en om een of andere reden kwam er een halve grijns op zijn gezicht te staan. "Jij denkt dat ik je dingen ga vragen die je niet eens kan? Zo gemeen ben ik ook weer niet." Hij vroeg zich af of hij van Nish kon eisen dat hij het contact met Toph of Vienna zou verbreken, gewoon om te zien of hij het meende. Zij waren nu niet een hele goede invloed, maar goed. Veel konden ze hier in ieder geval niet doen.
          "Ik zou het in ieder geval erg fijn vinden als je ons contact zoveel mogelijk geheim houdt van Toph. Ik heb geen zin in opnieuw gezeik met dat wijf. En het zou fijn zijn als Vienna ook haar mond houdt."


    It's never gonna happen, Guys.