• Hoi lieve Q'ers

    Nu RJ de site weer leefbaar aan het maken is, is dit het ideale moment om ook wat meer promotie te maken voor ons geliefde Q. In 2022 doe je dat natuurlijk best op Instagram.

    In dit topic kunnen we brainstormen over leuke ideeën en samen met jullie knopen doorhakken. Dus als jullie inspiratie hebben, shoot!

    Hieronder vinden jullie een lijstje van de concrete vragen die we nog moeten beantwoorden:
    - Username?
    Je vindt ons op Quizlet_nl *O*

    - Wat gaan we posten?
    Ideetjes die we achter de schermen reeds verzameld hadden:


    - Actieve stories uitlichten, met cover en korte samenvatting
    - Jarige users in de bloemetjes zetten
    - Toffe gedichten posten
    - Topics highlighten
    - Wedstrijden promoten (SOTY, FOTY,...) van zodra die terug actief zijn
    - Muziek playlists delen die je kan luisteren tijdens het lezen/schrijven
    - Challenges (bv: schrijf zoveel woorden, begin met deze prompt, maak hier een gedicht/lijstje over,...). Dit kunnen we bv elke zaterdag doen)

    - Wie kan een mooie lay-out voorzien?

    Alle ideeën die jullie hebben zijn welkom, dus laat zeker van je horen *O*

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2023 - 18:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel meehelpen met de lay-out voor Insta. Kan ik mijn vormgevers programma's ook eens weer uit het stof halen. xD


    Oeeh dat zou top zijn! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je je groepen voelt (krul)


    Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd en gezien mijn mentale staat momenteel weet ik ook niet of ik echt per se de juiste persoon hiervoor ben...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nog steeds inspoloos? Kan altijd beginnen met t logo en ff uitleggen wat de site is?

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd en gezien mijn mentale staat momenteel weet ik ook niet of ik echt per se de juiste persoon hiervoor ben...


    Ik wil wel een nieuwe meeting opzetten hoor :Y) .


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ik wil wel een nieuwe meeting opzetten hoor :Y) .


    Ik zag al zoiets voorbij komen qua topictitels! Moet nog even kijken, want ik werk de topics die ik wil beantwoorden over het algemeen van achteren naar voren af en de meeting staat een beetje steeds op de eerste pagina van de actieve topics en ik zit nu op de derde pagina dus ik ben nog wel even bezig (vooral als iedereen door blijft reageren ghehe).

    Mocht de instagram er komen, let me knooooow, dan bedenk ik alvast wie ik moet gaan ontvolgen (ja, ik ben een beetje irritant, heb nu 6 berichten, 66 volgers en ik volg 166 mensen (666 mensen vond ik een beetje too much)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)


    Mocht de instagram er komen, let me knooooow, dan bedenk ik alvast wie ik moet gaan ontvolgen (ja, ik ben een beetje irritant, heb nu 6 berichten, 66 volgers en ik volg 166 mensen (666 mensen vond ik een beetje too much)

    De Instagram page is er al, quizlet_nl heet hij. Hij is alleen nog helemaal leeg haha.


    ars moriendi

    Sev schreef:
    (...)
    De Instagram page is er al, quizlet_nl heet hij. Hij is alleen nog helemaal leeg haha.

    Posts zijn in de maak, al is het nog maar even kijken wanneer de eerste komt. xD


    Credendo Vides

    Ik ga deze in mijn topics zetten zodat ik hier morgen eens op terug kan komen en kan volgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sev schreef:
    (...)
    De Instagram page is er al, quizlet_nl heet hij. Hij is alleen nog helemaal leeg haha.


    Zo, ik volg :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoihoi!
    Ik vroeg mij af of er nog iets met het insta-account gaat gebeuren? Waarschijnlijk is het geen prio atm, maar als je een social voor een bedrijf/website/whatever hebt, is het wel belangrijk deze regelmatig te updaten, anders is het vrij nutteloos eentje te hebben 🙈


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ook beter dan facebook, aangezien de meeste jongeren op Instagram en tiktok zitten dan facebook. Facebook is al achterhaald en is meer voor de oudere generaties.

    Sluit me aan bij filosofie en regulus. Tis jammer dat er dingen door leden worden geopperd en er weinig mee gedaan wordt. Er is zoveel potentie voor de site (en leuke socials presence).

    [ bericht aangepast op 5 dec 2022 - 10:47 ]

    Ik wil even laten weten dat het niet is omdat je niets ziet, dat er niets gebeurt. We zijn hier wel degelijk mee bezig en hopen het snel mogelijk in orde te krijgen. Het is echter niet het enige wat achter de schermen loopt.

    We hebben het account voornamelijk aangemaakt zodat de naam geclaimd was. We willen graag kwalitatieve zaken online zetten, en daar kruipt nu eenmaal tijd in. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan me wel voorstellen dat het niet het enige is waar aan gewerkt wordt om Q back from the dead te halen en het zo aangenaam mogelijk te houden, en daarnaast wordt weleens gezegd: haast en spoed is zelden goed, dus ik wacht rustig tot er een update te vermelden is. Bedankt voor hetgeen wat jullie al gedaan hebben voor Q. :Y)


    [ heaven knows ]

    Ledecky schreef:
    Ik wil even laten weten dat het niet is omdat je niets ziet, dat er niets gebeurt. We zijn hier wel degelijk mee bezig en hopen het snel mogelijk in orde te krijgen. Het is echter niet het enige wat achter de schermen loopt.

    We hebben het account voornamelijk aangemaakt zodat de naam geclaimd was. We willen graag kwalitatieve zaken online zetten, en daar kruipt nu eenmaal tijd in. (:

    Als users zien wij natuurlijk alleen wat er wordt gepost dus alles achter de schermen is voor ons niet duidelijk ofc.
    Maar awesome om te horen en ik ben benieuwd! 🤩

    [ bericht aangepast op 5 dec 2022 - 12:36 ]