• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    glowfaery schreef:
    (...)

    en qua logo van de site etc?



    Ja die kan ik zeker aanpassen. Is men het eens over welke het wordt?

    Liever vandaag dan morgen zelfs :)

    RJ schreef:
    (...)


    Ja die kan ik zeker aanpassen. Is men het eens over welke het wordt?

    Liever vandaag dan morgen zelfs :)


    ik denk dat niemand duidelijk had dat dit op dit moment echt van ons afhing,
    aangezien er op 30 juli gezegd werd dat je daar nog stappen in moest nemen etc

    dan lijkt het me logisch dat er ook echt iets word opgesteld waar we kunnen stemmen of iets


    --

    Well, de beslissing / deze aanpak voor een logo is in mijn mening halfslachtig. Net zoals Glowfaery zegt is er geen poll geweest om te kiezen. Als die er geweest zou zijn dan zou jij (RJ) dat asap geweten hebben van (sowieso) de moderators, die dit soort dingen doorgeven (lijkt mij).
          Als er een poll werd neergezet door een moderator dan zou deze beslissing snel gemaakt zijn. Er staat ook in dit topic zelf door de moderator hoe het te werk gaat (misschien even lezen vtv of overleggen met de moderators? ;))

    "Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!"

    [ bericht aangepast op 5 okt 2023 - 16:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik vind het nogal jammer dat dit al maanden aan de gang is, er users hun best hebben gedaan en niets mee gedaan werd, en nu gemakkelijk gezegd wordt "laten we dit ff fixen"


    [ heaven knows ]

    RJ schreef:
    (...)


    Ja die kan ik zeker aanpassen. Is men het eens over welke het wordt?

    Liever vandaag dan morgen zelfs :)


    Nou nee, er is nul input geweest van de moderators of van jou dat er uberhaupt een keuze gemaakt mocht worden door ons. Geen polls, geen officiele aankondiging of iets dergelijks.
    Tot nu toe was het maar de vraag voor de meeste users denk ik wat er nog uberhaupt terecht van zou komen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2023 - 22:15 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    De beste aanpak is (lijkt mij) dat nu een poll aangemaakt wordt. Door jou (RJ) of door een moderator. Dan is het snel duidelijk welke logo het wordt en kan het veranderd worden. Is die issue tenminste afgerond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    ngl, at this point we need james cameron


    [ bericht aangepast op 6 okt 2023 - 10:08 ]

    Vanuit mezelf gesproken: Ik ben het volledig eens met dat we hier veel eerder mee verder hadden moeten gaan, sowieso qua communicatie en qua de poll aanmaken. Ongeacht waardoor dit wel gebeurd is, het had absoluut niet moeten gebeuren dat we een beetje uit oog zijn verloren dat er nog geen poll was. Dus oprecht mijn excuses hiervoor!
    Mochten jullie hier nog vragen over hebben, stel ze vooral.

    Ik ben in elk geval van plan om als ik straks op mijn laptop zit de poll te gaan maken met de logo's, zodat we hier verder mee kunnen gaan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    siriuslyhot schreef:


    ngl, at this point we need james cameron




    His name is James, James Cameron
    The bravest pioneer
    No budget too steep, no sea too deep
    Who's that?
    It's him, James Cameron


    ars moriendi

    Bij deze de poll!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Bij deze de poll!


    fijn! wat is de deadline voor het stemmen? (kan best dat ik erover heen lees haha)


    --

    glowfaery schreef:
    (...)

    fijn! wat is de deadline voor het stemmen? (kan best dat ik erover heen lees haha)

    Goed dat je het zegt! Ik dacht zelf aan het een week geven, dus dan zou de deadline vrijdag 13 oktober 23:59 zijn.
    Laat het echter vooral weten als jullie zelf misschien liever een kortere of langere stemperiode hebben. (Met een kortere periode is er eerder een logo, maar dan hebben minder mensen een kans om te stemmen.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Is de poll/melding nog ergens anders neergezet? Dat lijkt me overzichtelijker voor andere users ^^


    [ heaven knows ]

    Medousa had er ook nog een aantal gemaakt, lijkt me wel verstandig dat die dan ook verkiesbaar zijn.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Medousa had er ook nog een aantal gemaakt, lijkt me wel verstandig dat die dan ook verkiesbaar zijn.

    Zij heeft eerder in dit topic aangegeven dat ze deze niet meer beschikbaar wilde stellen omdat er zo lang geen reactie kwam.


    ars moriendi