• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De stemmen zijn geteld en het winnend logo is geworden:


    Gemaakt door DreamerN. Gefeliciteerd!*O*


    Iedereen bedankt voor het stemmen. We zullen het logo doorgeven, zodat het zo snel mogelijk daadwerkelijk als logo gebruikt gaat worden!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    De stemmen zijn geteld en het winnend logo is geworden:


    Gemaakt door DreamerN. Gefeliciteerd!*O*


    Iedereen bedankt voor het stemmen. We zullen het logo doorgeven, zodat het zo snel mogelijk daadwerkelijk als logo gebruikt gaat worden!

    Fijn dat er een nieuw logo is! DreamerN heeft een mooie gecreëerd! Vraagje: kunnen we misschien nog wel overleggen over de R? Ik zou die liever klein willen hebben. Weet niet hoe de anderen erover denken? 🙈

    [ bericht aangepast op 19 okt 2023 - 12:03 ]


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    Fijn dat er een nieuw logo is! DreamerN heeft een mooie gecreëerd! Vraagje: kunnen we misschien nog wel overleggen over de R? Ik zou die liever klein willen hebben. Weet niet hoe de anderen erover denken? 🙈

    Ben ik het mee eens idd. Ik vind het een heel leuk logo, alleen ik lees iedere keer 'Reaties' ;p


    Caution first, always.

    Idem hier haha


    help

    Mabon schreef:
    (...)
    Fijn dat er een nieuw logo is! DreamerN heeft een mooie gecreëerd! Vraagje: kunnen we misschien nog wel overleggen over de R? Ik zou die liever klein willen hebben. Weet niet hoe de anderen erover denken? 🙈


    Eensch met dit statement.

    Congratz aan DreamerN!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    *O*

    Ik zou de kleine r ook mooier vinden.
    Gefeliciteerd DreamerN.
    Het was niet makkelijk kiezen want ze waren allemaal mooi :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ik ben het eens met de mensen hierboven, zou inderdaad ook liever Qreaties zien, en niet QReaties. verder vind ik het een prachtig logo <3


    because i knew you, i have been changed for good

    YEAY Thanks!

    Aanpassingen kunnen altijd gedaan worden. Was er stiekem zelf ook al mee bezig. Ik zal deze zondag posten, want ik heb even twee drukke dagen voor de boeg.


    Credendo Vides

    Oké, een dag later dan gepland. Er kwam gister even wat tussen.



    Ik kan ook het font nog veranderen, maar dit is het nu met de kleine r in het font wat ik gebruikt heb.


    Credendo Vides

    Oeh, het logo is veranderd. :3


    [ heaven knows ]

    Is it just me, of is de kwaliteit van het logo op de website nogal korrelig? :')


    help

    Tolkien schreef:
    Is it just me, of is de kwaliteit van het logo op de website nogal korrelig? :')

    Klopt, dat is omdat voorlopig de png versie gebruikt is. We gaan dit proberen verbeteren. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Klopt, dat is omdat voorlopig de png versie gebruikt is. We gaan dit proberen verbeteren. (nerd)

    ahaa, ik dacht het. Ik kijk er iig naar uit ^^


    help

    Als het me even gevraagd was, had ik het logo in EPS format op kunnen sturen. xD


    Credendo Vides