• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh ook al? Oke dan heb ik niets gezegd


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Mabon schreef:
    Is de poll/melding nog ergens anders neergezet? Dat lijkt me overzichtelijker voor andere users ^^

    Bedoel je in een nieuw topic? Mocht hier behoefte voor zijn, kan dit eventueel. Ik zal in elk geval de titel van dit topic aanpassen.

    En Medousa's logo's staan inderdaad niet in de poll omdat ze heeft laten weten dat ze niet meer wilde meedoen met haar logo's. We gaan natuurlijk geen logo gebruiken zonder toestemming van de maker ervan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Bedoel je in een nieuw topic? Mocht hier behoefte voor zijn, kan dit eventueel. Ik zal in elk geval de titel van dit topic aanpassen.

    En Medousa's logo's staan inderdaad niet in de poll omdat ze heeft laten weten dat ze niet meer wilde meedoen met haar logo's. We gaan natuurlijk geen logo gebruiken zonder toestemming van de maker ervan.

    Niet per sé. Ik heb het voornamelijk over het begintopic, anders moet je de pagina's steeds doorzoeken. (:


    [ heaven knows ]

    Cayline schreef:
    Oh ook al? Oke dan heb ik niets gezegd

    Dat klopt. Zoals Sev en ondertussen Phlegeton hebben aangegeven, heb ik mijn logos teruggetrokken vanwege oa. de respectloosheid en de wachttijd.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2023 - 15:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan de link naar de poll in de beginpost geplaatst worden? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Kan de link naar de poll in de beginpost geplaatst worden? (:

    Dat is waar ik ook al naar gevraagd had, inderdaad. Het lijkt me handiger om dan niet de pagina's steeds te doorzoeken.


    [ heaven knows ]

    Ik heb hem even een spotlight gegeven :Y) Kwestie van zoveel mogelijk mensen te bereiken om te stemmen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Shanks schreef:
    Ik heb hem even een spotlight gegeven :Y) Kwestie van zoveel mogelijk mensen te bereiken om te stemmen c:

    That's nice. :3


    [ heaven knows ]

    Ben benieuwd naar de uitslag :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Ben benieuwd naar de uitslag :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Beansidhe schreef:
    Ben benieuwd naar de uitslag :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Is er een update?


    [ heaven knows ]

    Beansidhe schreef:
    Ben benieuwd naar de uitslag :Y)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Biiijna!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Biiijna!

    Spannenddddd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.