• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DreamerN schreef:
    Als het me even gevraagd was, had ik het logo in EPS format op kunnen sturen. xD


    Ik reageer alvast even voor Melissa; maar jaa heel graag! ^-^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    Als het me even gevraagd was, had ik het logo in EPS format op kunnen sturen. xD


    Hahahaaaa mooi dat je dat zegt; die vraag had ik inmiddels bij de Qrew gelegd :-)
    Zullen we via PB even een praktische wijze van overdracht bespreken? :)

    Ik moest toch even gniffelen toen ik de kwaliteit van het logo zag, maaaaar heel fijn dat het er nu wel (alvast) staat! (blush)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 16:18 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dat het al een hele vooruitgang is op het vorige.


    [ heaven knows ]

    Mijn excuses als dit niet nuttig is, maar de huisregels pagina moet nog aangepast worden met de nieuwe naam :)

    Wauw.... Quizlet is niet meer?! Ik wilde na een lange tijd weer eens inloggen op Quizlet en zag dat de site niet meer bestond. Ik kreeg er meteen een beetje buikpijn van, omdat ik zo veel herinneringen heb aan deze site en er nog mooie verhalen en quizzen op staan waar ik enorm trots op ben. Ik dacht echt even dat het allemaal verdwenen was. Toen ging ik even rondkijken op X (Twitter) en las ik dat de naam veranderd was van de site. Dus gelukkig is alles er nog, maar was wel ff schrikken!!! Maar ach, de nieuwe naam is leuk bedacht! Waarom moest de naam eigenlijk worden aangepast?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2023 - 21:24 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wauw.... Quizlet is niet meer?! Ik wilde na een lange tijd weer eens inloggen op Quizlet en zag dat de site niet meer bestond. Ik kreeg er meteen een beetje buikpijn van, omdat ik zo veel herinneringen heb aan deze site en er nog mooie verhalen en quizzen op staan waar ik enorm trots op ben. Ik dacht echt even dat het allemaal verdwenen was. Toen ging ik even rondkijken op X (Twitter) en las ik dat de naam veranderd was van de site. Dus gelukkig is alles er nog, maar was wel ff schrikken!!! Maar ach, de nieuwe naam is leuk bedacht! Waarom moest de naam eigenlijk worden aangepast?


    Blij om te zien dat er mensen zijn die de Q pagina op X nog bekijken! (nerd) En leuk om te zien dat je na zo'n lange tijd nog eens een kijkje komt nemen.
    Het kwam er, kort samengevat, op neer dat RJ een "cease and desist" eis had ontvangen rond het domein Quizlet.nl. Dat betekent dat wij ons domein moesten afstaan aan Quizlet inc (of Quizlet.com). En dus moesten we op zoek naar een andere naam. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Callen schreef:
    Mijn excuses als dit niet nuttig is, maar de huisregels pagina moet nog aangepast worden met de nieuwe naam :)


    Dat is heel nuttig, dankejwel! We brengen het in orde. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nerveus schreef:
    Wauw.... Quizlet is niet meer?! Ik wilde na een lange tijd weer eens inloggen op Quizlet en zag dat de site niet meer bestond. Ik kreeg er meteen een beetje buikpijn van, omdat ik zo veel herinneringen heb aan deze site en er nog mooie verhalen en quizzen op staan waar ik enorm trots op ben. Ik dacht echt even dat het allemaal verdwenen was. Toen ging ik even rondkijken op X (Twitter) en las ik dat de naam veranderd was van de site. Dus gelukkig is alles er nog, maar was wel ff schrikken!!! Maar ach, de nieuwe naam is leuk bedacht! Waarom moest de naam eigenlijk worden aangepast?


    Geen idee waarom. Vanwege overheid regelen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2024 - 20:26 ]

    filosofie schreef:
    (...)

    Geen idee waarom. Vanwege overheid regelen.

    Het was toch vanwege het Amerikaanse bedrijf Quizlet? Die wilde dat we van naam veranderde.


    Credendo Vides