• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gelukkige ik

    Smartlappen festival ....
    Bier......
    Zon..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frey_ schreef:
    Censored cus lotta cursing

    The whole fucking thing with the fucking nuance between pan (no care gender) and bi (yes care gender) is just so fucking confusing??

    How you present doesn't matter for the initial attraction itself, but it does matter for how exactly the attraction feels? I don't care but it feels different?? (cat) SO WHAT'S THE LABEL GUYS *angry confusion noises *

    I'm scared I might accidentally pick the wrong label and then misrepresent that label so angry confusion noises are just scared noises tbh

    Easy, don't use a label. :Y) Ok sorry, dat is niet behulpzaam.
    Ik denk dat je gewoon naar je gevoelt moet luisteren. Als daar een bepaald label bij past waar je je fijn bij voelt, top. Het is een spectrum, dus niemand is 100% dit of dat, en waar je valt kan ook veranderen met de jaren. Tbh denk ik dat het ook wat onrealistisch is om labels te maken voor iets wat, zoals je zelf zegt, zo genuanceerd is.


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    Easy, don't use a label. :Y) Ok sorry, dat is niet behulpzaam.
    Ik denk dat je gewoon naar je gevoelt moet luisteren. Als daar een bepaald label bij past waar je je fijn bij voelt, top. Het is een spectrum, dus niemand is 100% dit of dat, en waar je valt kan ook veranderen met de jaren. Tbh denk ik dat het ook wat onrealistisch is om labels te maken voor iets wat, zoals je zelf zegt, zo genuanceerd is.


    Fine, I'll use a flag. WHICH ONE THOUGH, JAMES. (cat)

    Language is inherently flawed. Yet I still want to look for the right words.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2023 - 17:27 ]

    Oké, dus na zoveel jaren toxic te hebben gedaan tegen mij, waardoor ik het contact verbrak.. Heb je mij 23 augustus een bericht gestuurd met de vraag of we kunnen praten dat weekend.
    Ondanks dat het mij veel anxiety en stress gaf, wilde ik je die kans geven en zei ik ja. Vervolgens zei je helemaal niets meer.. Zat ik continu in de stress of het zou doorgaan of niet. (Autism okay? En ook al zou dat niet meespelen dan is het alsnog fijn om te weten..)
    En nu, een maand later stuur je mij een bericht met de vraag of ik lotjes wil kopen om jouw kind te sponsoren. En je zegt niks over die afspraak die je ineens negeerde?
    Sorry, maar je bent dus echt niet minder toxic geworden. Ik kan maar beter blij zijn dat de afspraak in het water viel. Ook al mis ik je ontzettend en betekent dertien jaar vriendschap wel iets voor mij..
    Voor jou blijkbaar niet.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Waarom is mijn mentale staat zo fucking wankel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    My the inside of my mouth feels like a warzone


    help

    Ja. Weer contact met haar zoeken was niet zo slim van je. Maar ik zie niet in hoe dat mijnneffort te niet doet? Terugvallen can happen and shit happens. En hey, nu weet je in elk geval dat je haar telefoontjes niet meer moet antwoorden voor je mood.

    Zo zenuwachtig voor morgen. Zou vorige week zijn geweest als ik niet stom deed..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oké, pfew, dat was eigenlijk vrij gemakkelijk geregeld, ik kreeg alleen geen meldingen. Gelukkig maar, want ik had echt geen zin om daar achteraan te moeten gaan.


    Stenenlikker

    Blijkbaar bestaat er een ding als ondersteuningsverklaringen voor partijen die mee willen doen aan de verkiezingen?

    Interessant wel.
    Dat wordt binnenkort even een tripje naar het gemeentehuis om de democratie te ondersteunen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    *in de toon van de opening van de Lion King*

    Derks schreef:
    AAAAaaaAAAaaaaAAAAAaaaaAAAAaaa


    waarom doet het brein zo mooooeeeilijk
    ////
    Is that... is that 600 words? 600 words we don't hate? ohmygods
    ////
    1051???????

    [ bericht aangepast op 25 sep 2023 - 23:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sorry ik moet dit gewoon delen met mensen


    Caution first, always.

    Oke. Mijn ding gisteren viel mee! We zullen zien hoe het volgende week gaat zijn. Nu moet ik iets geven aan iemand en ik weet niet wat hij ervan gaat vinden. Want het is van het album dat hij het tofts vindt.. Straks gaat hij misschien weer zijn van 'je had het moeten zeggen', maar ik wist niet dat hij deze groep leuk vond en moet ik dan alle concerten waar ik werk vertellen aan hem?

    En ik mis Loras en Grantaire. Ik ben zo veel van mijn ouderlijk huis de laatste tijd dat ik ze weinig zie, en ik heb nog een London trip en een paar dagen weg in het vooruitzicht..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    We hebben.. een compromis? We zouden in Engeland kunnen gaan wonen zodra we baanzekerheid hebben??

    [ bericht aangepast op 26 sep 2023 - 19:15 ]

    Echt, grafverstandskiezen. Ze doen steeds kutter. Nog even wachten tot december…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vraag me echt af waar de fuck ik mee bezig denk te zijn


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.