• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Deur dichtgelaten voor m'n begeleider vanmiddag. Oeps. Niet de slimste zet.

    Wat ben ik moe zeg, pfffffff.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Why does she want to call me leave me alone ;-;


    Dramatic

    Renna schreef:
    Why does she want to call me leave me alone ;-;

    dit is m'n standaard mood


    [ heaven knows ]

    Mijn plan was dit weekend weer eens in mn oude manuscript te duiken.. Waarom elke keer als ik die poging wil wagen wordt ik net die dag wakker met koppijn of slaap ik slecht waardoor de concentratie er niet is.. Still gonna try anyway but this sucks


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zometeen naar de AH lopen om m'n 'Geniet van het Goede'-cadeaubon op te maken, dan naar huis lopen, boodschappen opbergen, mezelf omkleden voor een 'benchmark run' om weer te kunnen beginnen met hardlopen en dan m'n rondje langs de apotheek doen zodat ik op de terugweg m'n medicatie uit de kluis kan halen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Woohoo! Ik heb weer hardgelopen. Het waren 9 minuten inclusief warming up en cooling down, maar alsnog.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    why does my baaaack hurt? :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    why does my baaaack hurt? :c


    Dat krijg je er nou van als je gevechten in je hutje in het bos gaat uitvechten :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dat krijg je er nou van als je gevechten in je hutje in het bos gaat uitvechten :Y)

    Ahahahahahahahah shots fired 😂

    -

    Meer slaap was leuk geweest but oh well


    Dramatic

    Ik ga zo onder m'n werk door.
    4 dagen werken is m'n max en dan wil je dat ik 1 x in de drie weken een dag vrij houd om zieken op te vangen.

    Fijn dat je zegt dat het geregeld is en precies in mijn vrije week terug komt met er is geen plek voor m'n kind. Dat is jou fucking probleem, zeg dan geen ja. Zo klaar met mensen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaaaahh, the final episode of She-Ra always makes me feel eMOtION (blush)(blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Discord.. ik was al wat chaotisch met niet helemaal zeggen wanneer ik waar ben en dan laat je niet zien dat ik een bericht ontvangen heb om te hangen samen. Komt goed over zo op A...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dat kut ov ook altijd. Het was al een reis van 2 uur maar het worden er nu 4 , plus weer 4 uur terug en dat is me toch echt te veel. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ok, ben ik echt zo atechnisch geworden dat ik niet meer weet hoe ik bestanden op een USB moet zetten en het er weer af moet halen?? Op de ene laptop is het een F station en op de andere een D station??? Am I stupid what. :')


    Life is a beautiful struggle

    Echt, des te langer ik werkeloos ben, des te minder motivatie ik kan vinden om te solliciteren, ugh. Hopelijk kan ik na mn verhuizing een baan bij een winkel in de shopping mall naast de deur vinden, dan heb ik iig een inkomen en wss gauw weer de motivatie om verder te zoeken naar een meer uitdagende baan.


    Stenenlikker