•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    This feels like a throwback to that time i arrived to school and everyone purposefully ignored me and i feel myself crumbling and i thought i had gotten over this stuff more than i apparently already have and i hate it because i shouldnt give a shit about this even if my delusional thoughts are correct


    help

    Brain in overdrive, want zo veel te plotten en in te lezen, omg.


    Stenenlikker

    Ugh so annoying als je last minute ineens dingen moet fixen omdat de helft fout ging en je eigenlijk zelf ook geen energie hebt en al een hele middag dealt met hoofdpijn...

    Morgen m'n verstandskiezen laten trekken and I am scared


    Dramatic

    We deden een warm up Dans op Big Time Rush. De nostalgie xD
    Maar als mijn overdenken hierover en over werk Enzo nou eens kon stoppen..zoveel dingen die ik beter had kunnen doen..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Renna schreef:
    Morgen m'n verstandskiezen laten trekken and I am scared


    oof, stay strong and stock up on pudding!


    help

    when your companions disapprove of you when you show your true self....

    [ bericht aangepast op 1 feb 2024 - 22:01 ]

    Renna schreef:
    Morgen m'n verstandskiezen laten trekken and I am scared


    Succes!! Pijnstillers en zachte voeding :(


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Ehehehe. Zo blij met deze extra scène.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Renna schreef:
    Morgen m'n verstandskiezen laten trekken and I am scared


    You got this!!!! Het is ff naar, máááár je hebt er daarna nooit meer last van! Moeten ze boven of onder eruit? En allebei de kanten, of aan 1 kant?

    In december is bij mij rechts gedaan, en volgende week gaat links eruit. Zie ik ook tegenop. We kunnen dit. Heel veel succes!!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    brain stop doing that thing


    help

    Renna schreef:
    Morgen m'n verstandskiezen laten trekken and I am scared

    Succes!
    De beste tip die ik kan geven is om Corsodyl mondspoeling en elleboogspuitjes in huis te halen voor wanneer je voorzichtig mag gaan spoelen. Hiermee voorkom je eventuele ontstekingen, want dat is echt geen pretje. Ben er zelf na mijn eerste verstandskies heel ziek van geworden, maar ben toen dit spul gaan gebruiken en het was zo opgelost. Ook gebruikt voor de verstandskiezen erna en alles is toen super goed genezen!


    Caution first, always.

    Klote medicatieeeeee steeds niet voorradig en het alternatief zorgt voor pijnnnn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Muh, ik krijg geen vergoeding voor de aanschaf van een ov kaart, ook zal ik die nodig hebben om mijn werk te kunnen doen. In plaats daarvan is de reistijd tussen klanten werktijd, well, okay dan.


    Stenenlikker

    Sinds maandag ineens een gekke rode vlek op mijn neus.. Ik dacht eerst dat er een pukkel zou komen maar het lijkt nu meer op een bloeduitstorting en hij wordt steeds groter. Als ik google kom ik gelijk op huidkanker terecht, waarom is google zo. :')


    Life is a beautiful struggle