•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je auto melding geeft van botsing en er niet eens iemand voor je rijdt 😂

    oh jee vgm ben ik ziek


    obsessive rage

    Aaaaaaaaaaaa


    help

    Ik ben ZO SLECHT in formatten man lmao ik heb net drie uur verziekt aan te proberen een frontpagina in elkaar te flansen voor SOTY (ja dit is ik die m'n hart lucht, I am frustrated ahaha)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik ben ZO SLECHT in formatten man lmao ik heb net drie uur verziekt aan te proberen een frontpagina in elkaar te flansen voor SOTY (ja dit is ik die m'n hart lucht, I am frustrated ahaha)


    always willing to help xoxo


    help

    Coryo schreef:
    (...)

    always willing to help xoxo


    Thanks! Think I figured it out somewhat for now but if I ever need help with it again, I'll bother you with it (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoe meer ik nadenk en brainstorm over mijn to-be soty inzending, hoe enthousiaster ik ervan word ^^ Hopelijk blijft dit ook bij het schrijven ervan en niet alleen bij de brainstorm.

    Everyone says it’s not my fault. But I still feel bad about it.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    twijfels... twijfels....

    Moskowitz schreef:
    Everyone says it’s not my fault. But I still feel bad about it.


    It's not your fault, but it's okay that you feel bad about it


    help

    Meh


    help

    Pffffffffffff

    I am tired of being sad and stressed

    Go away


    help

    Did he just quit the game without asking me? Ik was nog loot aan het oppakken toen we geroepen werden.. ughhh


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoi, kunnen we nu gewoon vast Smash into Pieces naar Eurovision sturen? Tack.


    Stenenlikker