• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    Myn mama vind hun radiohits wel goed. Zo diegene die op tv komen zoals Monsoon, World Behind my Wall, Automic, zo die dingen. En mijn papa, ja, hij vind ze niet goed, maar ook niet slecht. Hij vind dat ze er raar uitzien.


    Let's do this poo

    Sinds mijn meet & greet begint mijn papa er steeds meer en meer in geïnteresseert te geraken ^^

    Mijn ouders vinden ze raar xD


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    mijn ma : Vind de muziek wel okee, zingt soms zelfs mee,,
    mijn pa : Het zelfde.. ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    de mijne vinden het kinderachtig dat ik ng altijd fan ben , als 18jarige ;'D maar ze hebben niet iets tegen de muziek ofzo xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn pap negeerd me als ik het over Tokio HOtel heb, of kijkt me heel dom aan.
    en mijn moeder zegt dat ik normaal moet doen.

    Zowel mijn mama als mijn papa vinden het wel okè.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 14:24 ]


    Tanya is de beste.

    Toen ik m'n moeder voor de gein een foto van die Tom liet zien moest ik er haast tien minuten in steken om haar ervan te overtuigen dat het een jongen is x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vader vind ze qua uiterlijk niks.
    maar het boeit ze niet zoveel ik moet luisteren en doen wat ik leuk vind want dat doen ze zelf ook.


    Keep falling in love with him

    Mijn ma heeft ze eindelijk weten te respecteren. (: Ze is zelf 1 keer meegeweest naar een optreden (Werchter Boutique), maar sindsdien wil ze niet meer mee door al dat gekrijs enzo >.<" Ze snapt nu ook wel meer waarom ik naar die muziek luister enzo.
    Mijn pa zegt er eigenijk niet veel op. Alleen dat soms dat Bill verwijfd is enzo u_u' Dan negeer ik hem, waar hij lekker niet tegen kan. ;p
    Mijn zus heeft zo haar momenten xD Soms is ze er tegen en soms zit ze daar dan mee te fantaseren enzo :') Mijn zus is best raar ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ma zei zo: volgens mij zijn ze allemaal homo. LOL


    "Let them eat cake!"

    mijn ma vind het op zich wel goede muziek, alleen sommige liedjes niet..
    en nja mijn stiefpa die vind het (zijn woorden niet de mijne) tering herrie..


    Never forget the things that make you smile

    mama: boeit het allemaal niet, vind ze wel oké
    papa: die zit me er altijd mee te kloten, maar vind ze zelf eigenlijk niet slecht:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn ouders weten niet dat ik naar ze luister XD
    Komen ze wel achter, op een gegeven moment..
    Ik heb geen flauw idee hoe ze dan gaan reageren XD
    Mijn broertje, zou me dan echt heel raar aan gaan kijken x'd

    xx


    wth.

    Mijn ouders vinden het mooie muziek, vooral mijn moeder, want die zegt dat ze vroeger ook van die soort bandjes hield. :Y)
    En pap vind t cool omdat t duitsers zijn, en hij werkt in Duitsland :Y) en wij wonen praktisch in duitsland. :Y)

    Over hun uiterlijk zijn ze dan weer totaal t tegenovergestelde, maargoed. al vind mijn moeder gustav nog wel schattig.


    TOMADDICT. <3