• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    mijn ma en zussen zijn fan
    mijn stiefpa hoort de muziek graag


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Mijn ouders zeggen er niks over (a)

    Vinden ze lelijk en slecht. Net zo als ons:X


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    mama
    ze vindt de muziek coel, en ik ben all 2 keer met haar naar een tokio hotel concert gegaan :Y)
    papa
    vindt er niets aan...

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 22:21 ]

    mijn beide ouders vinden ze wel cool :3


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Weet nie of mijn ouders ze slecht vinden.
    Als dat wel zo is dan moet mijn vader 25 februari hun aanhorenxD


    Whatever you do, have fun

    Mijn pa haat ze alleen al omdat ze duits zijn.

    mijn ma vind ze wel goed :E


    Follow Your Dreams!

    - Mijn pa moet altijd domme opmerkingen over ze maken en er doorheen schreeuwen als ik et op heb staan.
    - mijn moeder valt wel mee.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mijn ouders zeggen der niet zo veel van,
    ze laten mij gewoon met rust en vinden het best als ik daar fan van wil zijn (':

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 23:07 ]

    - Mijn zus vind het verwijfd en al die shit.
    - Me pa, dat is vaag xD
    - Me ma vind het leuk en begint Bill schattig te vinden -LIKE OMG-


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Mijn moeder gaat mee naar het concert omdat ze hun muziek goed vind. Maar mn vader wilt dr het liefst van weg blijven.


    Life begins at the end of your comfort zone

    oh my god mijn eerste reactie hierop ;o
    maar ik vind ze zelf ook niet goed meer ~ mijn mam ook niet en mijn papa heeft ze nooit goed gevonden.

    Conspiracy schreef:
    oh my god mijn eerste reactie hierop ;o
    maar ik vind ze zelf ook niet goed meer ~ mijn mam ook niet en mijn papa heeft ze nooit goed gevonden.

    whaha ik zag het net ook x]


    -

    Me vader vindt ze opzicht wel goed, en neuriet ook altijd vrolijk mee. Dus dat zie ik als positief ^^ Alleen hij en me zusje maken Bill altijd uit voor een meisje, en dan gaan ze plaatjes printen en helemaal vol tekenen; borsten, snorretjes, piraten muts, ga zo maar door.
    Maar volgens mij alleen om mij te pesten want daar kan ik niet tegen -.- XD

    Me moeder vindt ze geweldig, ze heeft vooral respect dat Bill en co hun zelf bleven/blijven. Alleen meestal bij concerten gaat ze mee gillen "WHAAAAAA BILL I LOVE YOU !!!!!!!" en dan schaam ik me kapot ><'


    Maargoed, ík ben fan, en dat is uiteindelijk dat wat telt. En niet of me ouders ze goed vinden (baby)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    jackstrify schreef:
    (...)
    whaha ik zag het net ook x]

    Vroeger kon ik me zo druk maken soms en ik typte irritant ~ met al die kleurtjes haha (':