• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    mijn mama vind het wel oke .. ze kan het nou zo langzamerhand ook al mee zingen dankzij mij xD ene mijn broertje en zusje beginnen ook al behoorlijk fan te worden..
    alhoewel mijn ma eerst ook dacht dat bill een meisje was.. maar nu vind ze hem wel stoer xD


    A Noble was Born in Chaos

    Men pa is er nogaltijd nii over uit of Bill wel een jongen is en hij zeker homo! Ö Maar de muziek is wel Okéé.. :D
    &&
    Men ma vindt Bill er wat over maar vr de rest zijn ze okéé! En zit in de auto (als ik een CD heb in gestoken) zelfs mee te zingen! ^^
    Men pa ga nii mee nr concerten want da zou te luit zijn! Ö Men ma ga wel mee mr tegen aar zin! Ö Maar ze ga mee omda da te gevaarlijk is! o__O Van mij moe ze nii mee ze! XD


    If music be the food of love, play on!

    Mijn ouders accepteren het gewoon, alleen toen mijn vader van mij een poster moest ophangen van TH vroeg hij of Bill een meisje of een jongen was x] Maarja, ze zijn wel coowl!
    Mijn broers en mijn zus vinden het maar niks..


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn moeder vond de liedjes leuk. En me vader vond het niet lelijk ofzo. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mijn papa vind de muziek wel cool :D naja sommige dan :P Mijn vriend heb ik ook TH gek gemaakt haha (A)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Mijn vader heeft er geen mening over. Mijn moeder vind het goeie muziek. Mijn vriendje vind het kut-muziek xD


    Life is hard and then we die

    Mijn ouders vinden het niks. Maar ze vinden de meeste muziek van tegenwoordig niks :'D Ze weigerde dus mee te gaan naar concerten, maar ik mocht wel gewoon fan zijn x) En hoopte dat het fanzijn bij mij snel overging ;p

    Papa vind ze niet slecht,hij vond ze eigelijk best wel goed(dat zei hij toen hij mee ging naar concert) maar hij noemt Bill altijd een wijf of homo en vind de andere lelijk xd.

    Mijn moeder vind ze wel goede muziek hebben maar vind ze verschikkelijk van uiterlijk,en ze zegt steeds ; Neem Bill man die is veel schoner.
    Dan zeg ik ; Nee ik wil Tom
    Zegt zij weer ; Nee!die stinkt!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ze vinden hun verschrikkelijk. Vind ik ook... Toen ik hoorde dat Bill een jongen was had ik iets van: 'Wut? NO WAY D:'


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn moeder vind ze wel leuk^^

    ze vind het ook vet leuk voor me dat ik naar hun concerten ga enzo ^^

    En ze vind Gustav echt een mega leuke jongen haha ^^


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn vader heeft er geen mening over. Mijn moeder vind het goeie muziek. Mijn vriendje vind het kut-muziek xD


    mijn vriend vind Monsoon een vet leuk lied :D

    alleen stopt het daar ook hihi :X


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn vader vind sommige liedjes wel goed, alleen hun stijl vind die maar niks.
    Mijn ma heeft volgens mij niet echt een mening maar de make-up van bill vind ze wel hip x)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    mijn moeder vind het geschreeuw en zegt steeds dat bill een meisje is.
    mjn vader heb ik eg geen idee

    Mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik naar Tokio Hotel luister. Ze vinden het zelfs goede muziek. Mijn ouders zouden zelfs ook mee gaan naar concerten van hun voor de muziek, maar omwille van het luide gegil van de fans gaan ze toch maar niet mee. En de jongens zelf vinden ze ook oké, alleen vind mijn moeder Bill soms een beetje vrouwelijk lijken. Maar dat vinden veel mensen, maar voor de rest vind ze hem wel leuk.
    Dus ik ben blij dat mijn ouders mijn favo groep accepteren


    One Day you'll remember me...

    Mijn moeder deelt daarover net als ik dezelfde mening: we don't care :Y)


    No growth of the heart is ever a waste