• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    M'n ma vind Tokio Hotel wel goed, maar ik niet x] Ze vind Bill wel op een meisje lijken en ik sluit me daar bij aan, mening, sorry voor de fans..


    Alis volat propriis.

    Haha, dit topic is 2 jaar oud. :'D


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Haha, dit topic is 2 jaar oud. :'D

    hahah wist je dat ik dat nu net zie?:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vader:
    Geen mening, vind het raar.

    Moeder:
    Wist niet dat Bill een jongen was, vindt het maar niets.


    Destroy what destroys you.

    Mijn vader maakt wel eens en onnozele opmerking als Bill een nieuw kapsel heeft, maar voor de rest vindt hij ze wel ok.
    En mijn moeder vindt Bill en Tom prachtige jongens en ik kan haar alleen maar gelijk gevenxD. Voor de rest vindt ze dat ze wel goeie muziek hebben, maar dat het vaak nogal druk is..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Mijn pa vindt ze homo's en wijven.
    Mijn ma vindt Bill gewoon niet normaal, maar laat me doen en zegt er niet veel over.

    Mijn pa vind ze Gothic's en Homo's --'
    &Mijn moeder vind ze, 'bestwel' goed n__n


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mijn pa vind ze homo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik praat niet veel over TH tegen mijn papa, omda da hem nie interesseert, maar als hij het niet kan ontlopen, dan zegt hij er niks speciaals meer over. Hij vond ze in hun Monsoon-tijd wel leuker dan nu. ;P

    en mijn mama zat Bill vroeger ook uit te maken van meisje enzo, maar nu zegt ze dathij er al mannelijker uitziet, en hun muziek heeft ze altijd goed gevonden. x)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 18:48 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Mijn pa kent ze waarschijnlijk nog geneens, en m'n moeder vind Bill lelijk. Ik kan d'r geen ongelijk geven hoor. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn ouders vinden ze cool. Mijn moeder zelfs zo van; jezus, die Tom kan wel gitaar spelen zeg! En die Gustav is wel erg goed..
    Haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik luisterde het vroeger altijd. Mijn vader vroeg waarom dat luisterde.

    En mijn moeder moest elke keer lachen toen ze bill op tv zag omdat hij er volgens haar zo homo achtig verwijfd eruit zag.


    You can run but not hide

    mama; vind er niks mis mee:Y)
    papa; vind monsoon helemaal geweldig
    dus best chill!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn ma steunt me enorm daarin en dat vind ik cool. Daarom dank ik Elvis dat hij haar idool is, zo begrijpt mijn moeder mij.

    Aan mijn pa kan ik het niet vragen, maar ik vraag me het wel af. (niet voor antwoord vatbaar)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn vader blijft vol houden dat ie th echt helemaal niets vind.. Maar ik geloof hem niet.. Hij heeft Leb Die Sekunde [Die dvd] voor z'n psp.. Zogenaamd voor mij gekocht.. Mocht ik 'm kijken 14 juni in de rij.. Ik heb hem nooit gezien op zijn psp.. x'D En hij gaat mee naar concerten..;á


    Tom and Georg could write a bad romance.