• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    pa= verschrikkelijk!

    ma= vind het helemaal niks, de eenigste die normaal is is gunstav en de andere zijn allemaal het spoor kwijt,

    zo dus mijn oudersxD


    I live in myn own Cinderella story .

    Onze hele familie haat hun muziek, dus ik heb er niks op tegen. x'D


    All this dampness is damp.

    Mijn papa vind ze homo's en dat hun muziek op niets trekt.

    Mijn mama vind ze ook niets maar laat me er wel over vertellen. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Mijn ouders vinden het 'janetten' maar ze vinden hun muziek wel goed (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn vader is dood en heeft mij TH fase niet mee gemaakt... Mijn moeder? Is ook fan (A). Niet echt een fan hoor, maar ze vind ze wel leuk x'] Raar mens is ze af en toe.

    Mijn ouders vindt ze oke :)


    Bill Kaulitz<3333

    Ze weten het niet eens. Zou niet weten waarom ik het ze moet vertellen.
    Ik vertel het ze pas als ik naar een concert van hun ga.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn vader moet altijd om hun lachen, en maakt altijd lol van hun muziek

    En mijn moeder vind ze heel goed, en is verslaafd aan Heilig. ze vind dat Tokio Hotel echt heel veel bereikt heeft in een korte tijd. En ze is vooral fan van Tom omdat hij heeeul goed gitaar kan spelen ;3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als ik het over hun heb vergeet mijn vader het gelijk weer:Y) Afgelopen maandag voor het concert zei mijn moeder zo: "Het concert zou om half 10 afgelopen zijn". Mijn vader zo: "Wie? Wat? Oh, dat Tokiogedoe?"
    Als mijn moeder in een gesprek zit over TH zegt ze altijd: "Die ene band met dat stekelvarken". Kom ik elke keer weer aan: "Hij is geen stekelvarken! Hij heeft vet cool haar!" En ik moet elke keer zeggen dat hij zijn kapsel heeft veranderd:O
    Tss:8


    To live would be an awfully big adventure

    O-o Mijn moeder heeft me verslaafd gemaakt aan tokio hotel want ze vond bill er stoer uitzien.

    En mn vader heeft een hekel aan moffen >_<. kom ik met mn vriend thuis en ja toevallig is hy een mof. Pff. begint hy gelykk over hitler -.-


    The magic will never end.

    Mijn vader vind het een stelletje criminelen. :'DD


    blame the bully.

    M'n vader vond ze niet slecht, mijn moeder vindt het niets.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    mijn vader vindt Bill een meisje.. mijn moeder vindt Bill wel mooi, maar niet echt een jongen..
    maar goed :P I like them xD


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Me moeder boeit het niet zo. 8D


    ok

    Mijn ouders vinde ze slecht xd