• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    mijn pa en ma vinden ze allebei goed O_x

    Mijn mams en mijn oudste broer hebben geen mening.
    Mijn paps, mijn jongste broer en mijn vriendje vinden dat ze homo's zijn.
    Maar mijn vriendje hoort wel nog graag hun muziek.

    Mijn papa heeft niets tegen de groep ofzo. Hij heeft al de cd's van Tokio Hotel al zeker 2x beluisterd zonder dwang ofzo. En dan zegt hij welke liedjes hij goed vind en welke niet. Hij vind Bill wel op een meisje lijken, wat mijn mama ook vind. Voor de rest zeggen ze er eigenlijk niets over.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn pa heeft een hekel aan ze. Zijn bijnaam voor hen is; spinnenkoppen.. vraag me niet waarom.

    Mijn moeder vind Bill de mooiste van de vier.. en ze doet tenminste moeite de namen van de twins te onthouden.. wel draait ze Tom en Bill altijd om. En hun muziek, sommige nummers hoort ze graag andere dan weer niet.

    Ik weet eigenlijk niet wat mijn ouders er van vinden.

    Maar mijn moeder gaat wel mee naar hun concert. Omdat ze benieuwd is naar de mensen daar. -die schrikt zich helemaal dood daar xD-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn papa vindt dat geen muziek. En mijn mama denk ik ook niet echt. En ik luister er ook niet meer zo veel naar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Papa: Vindt Bill homo --' maar vindt het liedje "Don't Jump" best goed.
    Mama: Vindt ze niet goed en niet slecht. Ze kan ze wel horen, maar heeft er niet echt een mening over. ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 22:08 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn moeder heeft er geen probleem mee, en ze vind Bill ook knap :')
    maar mijn vader krijgt echt de teringtick van tokiohotel. 25 februarie word ook mn eerste keer dat ik ze live zal zien, gewoon omdat ik nooit van hem mocht -,-


    Life begins at the end of your comfort zone

    papa ; Lelijk
    mama; stekelvarken, schreeweeurrrddssss..;S
    maar tom vind ze wel knap :'D

    ik; <3333333333333333333333333333333333333333333
    En ik wil bill :3

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:04 ]

    M'n pa vindt dat Bill te hoog zingt en da da komt door da ie een te strakke broek eeft en da t'ie eigenlijk wel een transseksuele moet zijn. x]
    Maar papa vindt wel da ze sommige liedjes wel mooi gedaan hebben, ook al heeft hij dat nii graag toe.
    Mama vindt dan weer da ze gwn rare kwibussen zijn, maar vindt wel da ze talent hebben en houdt van de muziek.
    En als Tokio Hotel op de radio is of een CD oplicht in de auto zitten ze altijd mee te zingen en kennen de teksten vanbuiten en m'n papa kan geen Engels of Duits en kan geen enkel liedje meezingen of het moet AC|DC zijn maar toch kan hij Tokio Hotel wel mee zingen. x]
    Ik heb m'n ouders goed opgevoed. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Papa; Heeft zowel respect voor de jongens en hun muziek, als voor mij omdat ik er fan van ben en me er niet voor schaam. Hij vind Bill zijn haar leuk + luistert af en toe ook wel eens naar de humanoid cd, omdat hij de liedjes gewoon geweldig vind.
    Mama; Is niet zo als mijn papa, maar gaat er niet rot over doen. Ze is blij dat ik iets heb gevonden waarin ik mij kan storten. Vind de muziek niet echt goed, maar zal ze nooit gaan haten of er iets tegen hebben zoals er véél ouders wel tegen doen. + ze vind Gustav helemaal geweldig.

    mijn papa zegt altijd dat het een gay band is maar pas betrapte ik hem er wel op dat hij een liedje van hun aan het neurien(???) was. En toen wist hij niks te zeggen.

    en mijn mama, ze vind hun niet slecht maar na even achter elkaar die liedjes krijgt ze er hoofdpijn van zegt ze =D

    Toen ik er nog naar luisterde vond mama ze nog wel oke. Papa vond ze altijd al slecht en nichten. Nu zeggen ze gewoon als ik er wat van zeg of als ze op tv zijn beide: 'zet die onnozele nichten maar af' of 'zwijg over die onnozele nichten'.
    Ik vind het nog wel grappig ergens. :'D

    Mijn mama vindt ze wel goed en mijn vader heeft ook niets tegen ze :3


    Never run out of reasons to smile...

    mijn ouders interesseren zich er niet in.. en vinden het leuk voor mij dat ik zo'n fan ben en ze 'steunen' me er in.. voor zover ze me er in kunnen steunen xd.. maar afkraken doen ze het sowieso niet.. want ze vinden het wel grappig dat ik soms zoveel over ze kan praten ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.