• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    weet ik nie, ik dacht van wel, ik was begonnen in het boek maar was afgehaakt omdat hij te moeilijk was, ik was 12. ik moet de film nog kijken maar volgens mij wel. maar in bernini kan ook wel, heb ik nie gezien. het is toch bernini?

    In bernini komt wel iets voor dat erg op een sekte lijkt,maar in Da Vinci haalde ik niet uit het boek of film,het kan bets zo zijn hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Kindere van god/de familie
    De Masons sekt(ik weet niet hoe ze zichzelf noemde maar hun leider heette Masoon)
    Illuminati (denk ik)

    maar dan gaan we het weer hebben over dingen van vroeger terwijl ik het heb over dingen van nu.


    .

    Soms.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hier alles over sekten en hier van alles over geloof en de Da Vinci Code.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Marilena schreef:
    (...)
    maar dan gaan we het weer hebben over dingen van vroeger terwijl ik het heb over dingen van nu.

    Kindere van god is iets van 10 jaar geleden. Van nu zijn moeilijk te vinden wand als ze ontdenkt worden is het meestal te laat,om het maar zo te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is er eigenlijk iemand voor Wilders? :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Is er eigenlijk iemand voor Wilders? :Y)


    Een beetje. Op sommige punten ben ik het met hem eens, maar ik vind dat hij zich vaak niet goed verwoord. Dus ben het ook vaak niet eens met hem.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eens

    Marilena schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik het heel verkeerd heb geuit, maar ik bedoel gewoon dat die dingen hebben gezegd aan Christenen over de bijbel die helemaal niet waar zijn. Het spijt me als jullie het ander opvatten dan ik bedoel, maar ik zag geen andere manier om het te vertellen.




    In de praktijk word eigenlijk het Christendom meer
    gerespecteerd dan de Islam of Jodendom.En die Geert maakt het voor de Islam eigenlijk nóg erger,snappie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Don't shoot me:
    ergens heeft Geert wilders wel een punt,
    maar hij gaat te ver met zijn mening uiten :3
    -ik had een voorbeeld maaar dat ben ik vergeten ;3-

    eens, hij discrimineerd wel, maar hij kan niet worden aangeklaagt omdat hij altijd begint met 'wij vinden....' en dat is weer vrijheid van menings uiting, en als ze hem dan aanklagen, dan laten ze het tegendeel zien. Dat er in Nederland geen vrijheid van menings uiting is.

    JBM schreef:
    Is er eigenlijk iemand voor Wilders? :Y)

    Ik persoonlijk wel


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, maar in de grondwet staat als derde artikel dat iedereen in Nederland recht heeft op vrijheid van meningsuiting. En het eerste geldt volgens de regels van de grondwet niet zwaarder dan de derde. Ofwel, er is gewoon een groot probleem op dit gebied.

    Yep en daar maakt de heer Wilders erg slim gebruik van :]


    No growth of the heart is ever a waste

    JBM schreef:
    Is er eigenlijk iemand voor Wilders? :Y)

    Voor een aantal standpunten yes x] Maar hij focust zich alleen op moslims terwijl er nog veel meer problemen te behandelen zijn in het land.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.

    Mee eens. En ik vind sommige standpunten van hem goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.