• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat... Ik eingelijk wel jaloers word op m'n vriendin als ze iets beter doet dan ik , en als ze er dan over gaat opscheppen.(maar ik laat het d'r nooit merken. Dat betekent dus dat ik er moeite mee heb om mezelf te zijn..(cat).
    Naast opscheppende mensen kan ik ook niet tegen de mensen die liegen..

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 18:53 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    If you really knew me, zou je weten dat ik bang ben om te falen, dat ik nooit gewild ben geweest en iedere dag vecht om dat wel zo te laten zijn, dat ik mijn glimlach altijd verberg, ik altijd verzwijg hoe het écht met me gaat, en dat ik altijd hoop op beter.


    Fat chance.

    als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik bi ben.(hoewel ik me ervoor heb verzet)
    als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik soms niet precies weet wat mijn mening is en daar kan ik behoorlijk in de war van raken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    If you really knew me, you wouldn't believe me when I say "I'm Okay"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    If you really knew my, zal je moeten weten dat ik bang ben om een geliefde te verliezen wat me al vaak gebeurt is.
    Dat ik daar nogsteeds verdriet om heb.
    If you really knew my, zal je weten dat ik onzeker kan zijn over mezelf en twijfel of ik diegene wel waard zal zijn.
    If you really knew my, zal je weten dat ik niet zo`n goede jeugd heb gehad.
    If you really knew my, zal je weten dat ik nooit een mens te snel veroordeel.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 18:59 ]


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik bang ben dat iedereen beter is als mij.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik liever alleen ben dan met andere mensen om me heen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik iedere avond huil.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dan wist je dat ik stiekem slecht ben, haha (krul)
    En dat ik een ongelooflijk grote angst heb om een wedstrijd te lopen. (atletiek)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    If you really knew me.. dan zou je weten hoe gebroken ik me voel. Gewoon om alles wat er al jaren speelt.


    -

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik vroeger mishandeld ben. Dat ik doodsbang ben voor mijn vader. Dat ik mensen heel moeilijk vertrouw, en als ik ze vertrouw, het vaak niet goed afloopt. Dan zou je weten dat ik 3 van mijn beste vrienden ben verloren, en ik daar nog om huil. Dan zou je weten dat ik verkracht ben dood mijn ex en hij me nog iedere dag naroept met zijn vrienden en bedreigd.
    Dan zou je weten dat ik te weinig eet, en dat ik dingen van me afschrijf.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als je mij echt zou kennen dan weet je dat ik een broertje heb die autistisch is en waar ik elke dag meer last van heb dan dat mensen eigenlijk weten. Dan weet je dat ik bang ben voor mijn vader terwijl hij me nooit écht iets heeft gedaan, dan weet je dat ik diep van binnen onzeker ben over mezelf en dan weet je dat ik gedacht heb aan zelfmoord


    Don't dream your life, but live your dream!

    dan wist je dat ik me voor mijn problmen verschuil door boeken te lezen,..
    en dat ik bang ben dat mensen me niet aardig vinden
    en dat ik misschien wel zelfverzekerd lijk, maar het eigenlijk niet ben,..

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 19:35 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik me altijd alleen voel en echt ontzettend onzeker ben. Dan zou je weten dat ik vaak woede aanvallen thuis heb, waar ik echt niks aan kan doen.


    It's not the same without you.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bi ben. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik iedere dag niet mijzelf kan zijn. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik iedereen goed begrijp, behalve mijzelf.


    Be the change you want to see in the world

    Montetje schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bi ben. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik iedere dag niet mijzelf kan zijn. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik iedereen goed begrijp, behalve mijzelf.

    momo als je mij echt zou kennen zou je weten dat je diep vanbinnen mijn beste vriend bent <3 je bent de enige die mijn diepste geheim kent


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.