• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Wacht,wacht,wacht,wacht! Jij die dat nog weet wat is er mis met deze wereld.' Ik deed alsof ik flauw viel.
    'En bedankt Gwen.'
    'Geen probleem hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Auw auw auw, ik heb mij gesneden aan mijn cursus Frans, bahhes die dingen zijn echt nergens goed voor --']

    Marylinn Savarin
    Ik schudde mijn hoofd. Gwen was weer in een grappige bui hoor. 'Dus Guinevere-' ze wierp me een woedende blik toe. 'Oh wacht ik bedoel Gwenniepennie, gaan we?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Zullen wij niet eerst om gaan kleden mijn edele vrouwe marie met Linn?' Ze haalde met haar hand uit en net optijd bukte ik om haar te ontwijken.
    'Misser.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Pissig keek ik haar aan. 'Pas maar op dat je straks geen bludger tegen je kop krijgt Longbottom.' verzuchtte ik. Op mijn dooie gemak begon ik naar de dorms te lopen en wachtte op wat hoogstwaarschijnlijk een gevat antwoord moest zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Sorry lieverd maar zover ik me herinner hoor ik me daarmee bezig te houden en hoor jij je alleen maar bezig te houden met dat irritante kleine goude balletje weet je wel?' Ik volgde haar de trappen op en kleedde me langzaam om.
    Hopelijk was het niet al te koud anders zouden we nog bevriezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Net toen Albus wilde Antwoorden zag ik Roxanne aan de andere kant van de gang rennen. 'Oke, bedankt! Zie je later, doei!' Zei ik snel tegen Albus zonder dat hij 1 woord had kunnen zeggen. Ik rende de hoek om achter Rox aan maar botste hard tegen iemand aan en viel op de grond. 'Potter!' Oh, shit. Ik wist meteen al wie het was. Nee, nu krijgt Giffindor 5 punten aftrek... 'Sorry professor! Het zal nooit meer gebeuren, dat beloof... ik...' Mijn woorden dwaalden af toen ik de enge geforceerde glimlach van Grey zag. 'Alles goed, professor?' Vroeg ik en draaide mijn hoofd schuin. 'Ja, alles goed. Loop maar door, Potter.' Verbaasd liep ik door en bleef nog even achter me naar Grey staren. Ik was totaal vergeten dat ik opzoek was naar Rox en ging regelrecht naar buiten. Ik liep naar het meer en liet me vallen op het zachte gras. Ik voelde in mijn zakken en merkte dat de brief daar nog in zat. Ik bekeek de brief en las wie hem had gestuurd. 'Luna Lovegood...' Mompelde ik. 'Luna! Tante Luna!' Opgewonden opende ik de brief en las hem.

    Allerliefste Lily

    Hoe gaat het met je, Lily? Hoe bevalt het eerste jaar op Hogwarts? Ik heb toestemming gevraagd aan Price om jou, Emely, Albus en James aanstaande zaterdag mee te nemen naar Londen. Meld jij ze dat ook even? Ik zie je zaterdag om 9.30 's ochtends bij het meer, vanaf daar verschijnselen we naar Londen.

    Groetjes, Luna

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:24 ]

    Marylinn Savarin

    'Nou dat kleine dingetje kan ook best aankomen?' Het omkleden ging langzaam vooruit en ik zuchtte diep als ik mijn bezem nam en naar beneden ging.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Haha ja tuurlijk.' Ik pakte mijn bezem en liep achter haar aan de trap af naar het veld.
    'Ik hoop dat de rest niet vergeten is dat het vandaag training is waar ik ze nog best voor aanzie.'

    [Wie wilt er btw nog meer in de Quidditch teams want misschien is dat wel handig als we dat ook ergens neerzetten. We hebben voor Gryffindor nu de Seeker en een Beater dus nog 5 plekken over ;3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Laten we nog even wachten met de training zodat mensen zich kunnen opgeven voor het team, Taaaaaartje? Wie wordt er aanvoerder van Gryffindor?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Wie wilt er *wbw* en ja zullen we maar even wachten xD]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik wil wel *bigsmile*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [May best :3 Maar, dan ga je niet gemeen doen hea :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Alleen tegen jou :Y) nee hoor, ik zal heel lief zijn, agreed? *gaat nou echt slapen*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [sorry dat ik laat reageer maar James foet idd aan quidditch team. Maar james wilt ook wel aanvoerder worden hoor ;)]
    James Sirius Potter
    Nadat hij nog een keer werd geslagen en haar arm vast pakte zodat ze stopte. 'oke, oke ik geef je boek. Kijk hier is ie little kid.' en keek eng vriendelijk naar Emily. 'uuh, ik weet het niet hoor, maar moet jij niet naar quidditch training? Oh je bent aanvoerder, schiet op broer!' zei ze vlug en zwaaide zo haar hand dat James weg moest.
    Hij rende snel naar zijn kamer en kleedde zich om en pakte nog wat spullen en sprintte naar het veld. James zag Marylinn en Guinevere al naar hem kijken. 'Hooi, ehm is de professor er nog niet?!' vroeg hij een beetje zenuw achtig. James pakte zijn bezem en leunde er op en wachte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Uhm ik weet niet of jij aanvoerder bent want Em zei dat ze oom graag wou zijn. maar zowiezo er komen bijna nooit Profs naar de training alleen in speciale gevallen en wat wil je zijn in het team?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."