• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oke heb het weer verbeterd. Maar James ruineeert het leven van albus altijd XD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Hoi, Lils.' Zei hij uiteindelijk. 'Ja, lekker late reactie, Jame! Wat is er? En ga niet zeggen dat er niks is, want ik weet dat als jij er zo bijzit, er wel degelijk iets aan de hand is. En waar was je trouwens de afgelopen 2 weken?'

    [Srry, heel kort :$]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:42 ]

    James Sirius Potter
    'waar was je de afgelopen weken?' vroeg z'n zusje en James keek haar nu aan. 'Jen, ik werd geschorst voor 2 weken, omdat mijn vrienden en ik een stunt deden. En m'n vrienden rende weg en Grey kwam aangelopen en zag mij en dus kreeg ik de schuld. Nu de 2 weken om zijn ben ik weer op school.' zei Hij normaal en hij stond op en gaf een aai over de bol bij Jen en liep weg. 'maarrrr ik heb nu weer les, leuk dat je eruit bent gestuurd, Jen.' en gaf een knip oog.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Sukkel...' Mompelde ik. 'Dat hoorde ik!' Riep James nog aan het einde van de gang. 'Was de bedoeling!' Riep ik met een grijns terug. Ik moest waarschijnlijk ook maar weer eens naar de les. Halleluja, was ik na deze les uit. Deze gedachtes maakten me meteen een stuk vrolijker en huppelend volgde ik de weg naar het lokaal. Onderweg zag ik een groepje Slytherins staan en ik kon mezelf niet bedwingen om er toch iets dichterbij te gaan staan om misschien iets op te pikken van hun gesprek. Die kans kreeg ik helaas niet want op de klok verderop zag ik dat de les al bijna begon en ik kon het mezelf echt niet veroorloven om 2 keer op 1 dag te laat te komen. Ik zette het meteen op een lopen en het zou me niets verbazen als dat groepje Slytherins me nu aanstaarden alsof ik gek was. Maar hé! Wie zegt dat ik niet gek ben?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:43 ]

    James Sirius Potter
    'sukkel...' zei Jen er nog achteraan. 'dat hoorde ik!' riep James. Maar hij liep verder en hoorde het laatste niet. James liep door de gangen naar zijn kamer en pakte z'n tas met spullen en hing het over een schouder. Toen de deur plots open sprong schrok hij een beetje en recht in de ogen van een professor. 'Uh, hoi.' zei James vrolijk. De rest van de klas giechelde om z'n uitspraak.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Nog een paar seconden voor de les begint! Ik sprintte naar de kassen en viel zonder pardon binnen. 'Yes, ik ben niet te laat!' Juichte ik opgelucht. Iedereen begon nu keihard te lachen en ik kon een kleine lachuitbarsting van mezelf ook niet onderdrukken. Onder het gelach door klonk er een luid gekuch. Professor Longbottom keek me met een streng gezicht aan en het werd meteen stil. 'Bedankt voor uw wonderbaarlijke binnenkomst, mevrouw Potter. Maar als u het niet erg vindt wil ik nu graag beginnen met mijn les.' Geschrokken keek ik Longbottom aan maar ik voelde algauw weer een lachbui opkomen toen ik de brede grijns van hem zag. 'Neem plaats, Jennice.' Breedgrijnzend ging ik op de aangewezen plaats zitten. Ik had echt respect voor professor Longbottom. Hij was een van de weinige professors die me bij mijn voornaam noemden, en die man had vreselijk goede humor. hij begon met zijn les en ik luisterde aandachtig. Ik werd uit mijn concentratie gehaald toen iemand me aantikte. 'Hé, Lils. Hoe was het bij Price?''Ik ben niet geweest. Gizéh was zo stom geweest dat hij me het wachtwoord niet had verteld.' Zei ik tegen Sarah waarna ik me weer tot de les richtte.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 15:57 ]

    James Sirius Potter
    'En waar kom jij vandaan?!' vroeg Grey. ' ik? Ik ben optijd hoor! Dus-' ' nou en waar was je 20 minuten geleden? Eruit!' 'oke prof, als u het wilt...' en hij liep de klas in. ' James is teruhug! ' en grey gaf hem een dodelijke blik en hij pakte z'n tas en rende weg. Hij ging de hoek om en liep de grote zaal in en zocht weer z'n plekje. James schoof een stoel opzij en ging zitten en deed z'n voeten lui op de tafels.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marylinn Savarin

    Ik hoopte maar dat Gwen niet al te boos was dat ik zomaar de les was uitgelopen maar teveel is teveel en Trelawney is meer dan teveel. Ik slenterde op mijn gemak wat door de gangen. Onbewust was ik rechtstreeks naar de great hall gelopen. Mijn maag rommelde verschrikkelijk. 'Hoi James. Ook eruit gegooid?' Ik ging zitten en hoopte op een zakje skittles, dat al heel snel verscheen. tevreden ging ik zitten tegenover James en keek hem vragend aan terwijl ook ik mijn benen op de tafel gooide.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter

    Toen ging zitten kwam er nog een meisje. 'hoi,james.' zei ze.
    '0h, hoi, ja helemaal voor niks. Ik was gewoon optijd!' zei James geiriteerd en keek naar het zakje met skittles. 'mag ik ook? En waarom ben jij er uitgestuurd en door wie?'zei hij en keek tevreden voor zich uit. 'oh ja heb ik nog veel gemist in die twee weken dat ik weg was? Vertel me álles!' zei hij opgewonden en at nog een paar paarse skittles.

    [ ik reageer zo niet omdat ik een hockey wedstrijd heb :)]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 16:06 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marylinn Savarin

    'Grey neem ik aan?' Ik trok mijn ene wenkbrauw op en glimlachte hartelijk. 'Ik heb Trelawney slecht weer voorspeld, nu ja, geen idee wat zijn in die bollen van haar ziet maar ik zie er alleen maar een heleboel grijze mist in.' We lachten allebei als ik Trelawney's gezichtsuidrukking nadeed. 'Zoveel heb je niet gemist trouwens in die twee weken. Grey heeft een paar woede uitbarstingen gehad. Oh en ken je die kat van het schoolhoofd? Die heeft de slytherin common room afgebroken. Nadat ze een zetje kreeg.' Ik grijnsde zelfingenomen en gooide hem nog wat skittles toe.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    'oke, dat is mooi.' zei James terwijl die skittled at. Hij deed z'n voeten op de grond en stond op. 'ik verveel me, zullen we ergens anders heen?' vroeg hij aan Marylinn. Hij pakte z'n tas op en pakte de zak skittles en rende de gang in. 'ik heb de skittles, yay!' scheeuwde hij nog en sprong.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte en dacht aan een zakje skittles, dat direct op mijn bord verscheen voor ik zo waardig mogelijk achter James aanging. 'Jij mag dan wel de halflege zak hebben, ik heb een volle!' Lachend keek ik hem aan. Ik voelde de kinderachtige drang om mijn tong uit te steken naar hem maar hield me toch maar in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    Terwijl hij rende at hij de zak helemaal leeg. Hij zag geen prullenbak dus hij liep verder totdat hij er éen zag. 'oke die gaat er in!' en hij maakt een propje en gooit het in de prullebak aar het viel er naast. Hij rent er heen voordat hij ermee gesnapt werdt en deed het er in. 'goedzo Potter!' zei een professor en liep weer weg. James maakt een okeej gezicht, maar hij liep verder totdat hij in de grifoendor kamer kwam en op een sofa plofte. 'ohh ik heb nog een half uur dus gaat James even slapen.' en hij deed z'n ogen dicht.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ Truste James :3]
    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik wist totaal niet wat voor lessen we vandaag nog hadden maar wat ik wel wist was dat ik er geen zin meer in had.
    'Kan je zeggen dat ik ziek ben?' De jongen knikte en ik kon zo snel even niet bedenken wie het was.
    Mijn gedachtes waren nogal sloom op dit moment.
    'Bedankt.'

    Albus Severus Potter
    Mijn laatste lesuur was net voorbij en ik wou gaan kijken of er iemand in de Common room van Gryffindor was. Ik wist dat James vandaag weer terug zou komen na zijn geweldige truc in toevallig onze slaapzaal en vandaag zou ik hem daarvoor terugpakken. Wat het ook koste.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    Hij sliep maar hij hoorde wat gekraak en stond gauw op. De sofa lag zo lekker maar hij ging zachtjes lopen en hoorde nu iemand iets mompelen. James hoorde Albus en ging hem laten schrikken door vanuit het hoekje te springen naar Albus. 'goed je weer te zien Al!' zei hij vrolijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.