• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Wait wait wait, volgens mij is mijn personage ondertussen én in de les van Grey en in de astronomy tower en aan de tafel aan het praten met Sam en Gwen? Kan iemand me even bijpraten? :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Northanger schreef:
    [Wait wait wait, volgens mij is mijn personage ondertussen én in de les van Grey en in de astronomy tower en aan de tafel aan het praten met Sam en Gwen? Kan iemand me even bijpraten? :Y)]

    [Hehe yeay jij bent gecloned :3
    Nee geintje de mensen letten niet op want wij zijn allebei niet naar de lessen gegaan dus jij zit nog in de astronomie toren en ik ben door de gangen aan het lopen. Dus mensen alsjeblieft wel opletten voor je zegt dat je met iemand aan het praten bent.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [oke . kan het dan zo zijn dat ze dan weer terug is en dan lunchen en praten en dan naar de les ?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Jup, no prob.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    Het was me veel te koud in de toren en eigenlijk had ik best wel zin in gezelschap ondanks het feit dat ik daarnet gewoon alleen wou zijn. Hoofdschuddend om mijn eigen 'vreemd zijn.' liep ik de trap af en ging rechtstreeks naar de eetzaal. Deels omdat ik hoopte Gwen daar te vinden en deels omdat mijn Skittles gewoon alweer op waren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Heey Linn, ik wou je net gaan halen we hebben zo les van Grey en ik denk dat ze ons vermoordt als we niet op komen dagen.' Ik had kunnen weten dat ze al die tijd gewoon hier zat maar alsnog was ik eers het halve kasteel doorgelopen.
    Al was het alleen om een klein gedeelte van de les te missen om haar lesse te missen zal ik alles doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik omhelsde Gwen lichtjes en bood haar mijn zakje Skittles aan. 'Moeten we echt naar Grey? Echt?' Zonder op antwoord te wachten pakte ik mijn tas een beetje bij elkaar zodat ze daar al geen commentaar op kon hebben en keek Gwen vragend aan terwijl ik een paarse Skittle in mijn mond stak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Natuurlijk hoeven we niet, ik wil ook liever niet gaan. Maar ik denk dat ik toch wel moet anders krijg ik echt grote moeilijkheden met Pa. Maar als jij niet wilt gaan is het goed hoor want dan ga ik ook niet.' Ergens hoopte ik dat ze niet ging zodat ik ook niet naar dat **** hoefde te gaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Net als ik wou zeggen dat we er gewoon vandoor gingen gaan kwam Gwen's vader de hoek omlopen. Met een geërgerde zucht keek ik toe hoe hij ons herkende en op ons af kwam. 'Geen les meisjes? Gwen?' Ik had zin om mijn hoofd in mijn nek te gooien en luidkeels 'Waarom?' te gaan roepen maar ik hield me in en zei alleen maar dat we net van plan waren te vertrekken. 'Jouw vader is...is...Laat ook maar.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Doei pap.' Ik keek hem geërgerd aan en trok Linn hardhandig mee aan haar pols.
    'Ik haat hem, kan hij nou nooit gewoon even weg blijven als ik vanplan ben eens te gaan spijbelen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Volgens mijn ruikt hij zoiets gewoon. Ik draaide met mijn ogen en lachte een keertje naar Gwen. 'Kom op. Misschien heeft iemand haar wel betoverd en is ze opeens super geworden.' Gwen keek me verbaasd aan. 'Maar ik zou er niet teveel op rekenen.' vervolgde ik glimlachend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    We stapten het klaslokaal binnen en Grey keek ons glimlachend aan.
    'Wat heb je gedaan met haar Linn?' Het kon gewoon geen toevel zijn dat ze echt opeens aardig was geworden.
    Ze glimlacht naar ons. En wij zijn Gryffindors.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Bij merlins harige linker! Ik ben geniaal! Nou gaat Gizéh binnenkomen en zijn eeuwige liefde verklaren aan haar.' Opgewonden keek ik naar de deur die tot mijn grote spijt leeg bleef. Teleurgesteld ging ik zitten terwijl Gwen me geluidloos uitlachte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    James Sirius Potter
    Hij kreeg zijn toets voor zijn neus. 'WOW, een goed!' hij stond op en deed zijn vreugde dansje en toen Grey en de klas hem aankeek ging hij direct weer zitten.
    Hij zat vooruit gezakt op zijn stoel en viel bijna inslaap, zo moe was hij.
    James belande in dromen land en droomde dat hij bij zwerkbal kampioen werd en iedereen voor hem juigde.
    'James wordt wakker!' en hij kreeg een klap in zijn gezicht en werd direct wakker. 'Whaaat is eeer?!' vroeg hij nog slaap dronken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik zag James een of ander vreemd dansje doen en keek naar mijn eigen blad die Grey op tafel had gelegd.
    'Acceptabel, hmm mijn erste voldoende hier.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."