• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    Met grote ogen en mijn mond halfopen keek ik naar de kleine drukletter 'U' op mijn blad. 'Dit moest een grap zijn.' Uit mijn ooghoek zag ik James een vreemd dansje doen en bevreemd keek ik hem aan. Pas als hij terug op zijn stoel zakte en bijna in slaap viel richtte ik mijn aandacht terug op het perkament voor mij. 'James?' Bang dat hij Grey's goede humeur zou verpesten gaf ik hem snel een klap in zijn gezicht. 'James wordt wakker!' Hij schrok zo hard dat het nog meer opviel en hoofdschuddend sloeg ik met mijn hand tegen mijn voorhoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Guys, ik ga leren, alright?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Okey!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eva Eveline Echnaton:
    'Wat? Onderbroeken is het kantoor van Marie-Claire? En wie moet dat nou weer opruimen? Ik zeker? Ik ben toch geen conciërge om vuile ondrbroeken uit kantoren te verwijderen? Zij jullie nou helemaal?
    En nou is er ook nog allemaal modder op de gangen, ik word er helemaal gek van! Ik ga maar klagen bij het schoolhoofd, altijd ik, waarom altijd ik??'

    Katerina Silence:
    Weet je, Echnaton, wie weet zijn conciëges er juist voor om viezigheid te verwijderen, dus ga maar gouw je werk doen of ik laat het monster van Slytherin op je los!

    [ okee slaat nergens op]

    [sorry dat het zo laat kwam maar ik ging hockeyen xD]
    [James sirius potter/b]
    toen hij wakker schrok zag hij dat marylinn haar handen voor der mond deed. 'oh, ik sliep, hehe' en keek haar aan en keek weer in het boek en las nep. 'er is niks aan de hand jongens! We kunnen verder met de les.' riep hij tegen iedereen en keek poeslief naar Grey die hem sirieus aankeek maar toch verder ging met de les.
    'zo ging net goed, sorry dat je erbij betrokken was.' en hij keek toen weer zoals gewoonlijk verveeld.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik keek Potter even vreemd aan. 'Ben jij ook wakker, Potter? Goed, dan gaan we weer verder met de les. Vraag 1, ik verwacht dat iedereen die goed had. Daar hoeven we geen aandacht aan te besteden.'
    Ik keek even naar het tafeltje van Potter, Longbottom en Savarin. Longbottom vroeg net, iets te hard: 'Je hebt toch niet enorm goed geléérd?'
    Toen ze merkte dat de hele klas naar haar keek, hield ze gauw haar mond.
    'Goed. Vraag 2. Die was wat lastiger. Ik zal hem even doornemen.' En zo verstreek de tijd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James sirius potter
    De les was bijna om, omdat ze bij de laatste vraag is. Als dat zo was zei ze: 'ga maar'. James rende heel hard naar de deur maar werd tegen gehouden. 'ik was voor even lief, Potter maar als je het maar waagt om nog een keer in slaap te vallen! Uit mijn ogen.' en hij liep verder en kwam bij zijn common room. Hij zag Roxanne en liep er naar toe. 'Hé Rox, Jen zoekt jou. Het gaat over *spijbel bon bons*.' hij fluisterde dat als laatst maar toen hij het vertelde rende ze weg. 'Omg, ik verveel me!' en hij plofte op een sofa.

    [lekker vroeg xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James sirius potter
    Toen hij op de sofa plofte zag hij beel mensen in de kamer. Het werd hem te druk en liep de trap af naar een andere kamer. Daar zag hij iemand en hij liep er rustig naartoe. James herkende de rode haren direct, het was Emiliy. Sluipvoets ging hij nog ietsje dichterbij en drukte zijn handen op zijn zus z'n schouders. 'hé little kid! Waarom zit je hieroo?' en hij ging naast haar zitten voor het raam. Het regende hard en James kreeg er de kriebels van maar keek weer in de ogen van zijn zus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emliy Molly Potter
    "James Sirius Potter" sis ik boos "Hoe durf je me zo te laten schrikken" vervolg ik en slaag met de kaft van het boek tegen zijn arm.
    Hij weet erg goed dat ik niet weet wat er gebeurt wanneer ik lees.
    Misschien zijn we dan een tweeling maar ik heb het nooit erg goed met James kunnen vinden.
    Ik heb bijna van het af begin van het schooljaar in de ziekenzaal gelegen door een ongelukje bij het Quidditch veld, had ik bijna elke bot in mijn twee armen gebroken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [James Sirius Potter/b]
    Hij werd geslagen met een boek en hij probeerde zich te verdedige. 'auw auw stop Emily! Ik zal het nooit meer doen.' en hij wreef over zijn arm die een beetje pijn deed. James pakte haar boek af en liep weg. Hij momelde wat toen hij het las en ging naar de grote zaal.
    'James geef te-rug!' maar james legde het op een hoge plank en deed zijn handen open. 'Zoals je ziet Little Kid, ik heb niks.' zei hij pesterig en stak zijn tong uit en ging tevreden op een bankje zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik heb heel even een vraagje. Is het goed als ik Jennice Anna Potter verander in Lily Luna Potter? De persoon verandert niet hoor, alleen de naam. Vinden jullie dat goed???]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:26 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Northanger schreef:


    zal ik doen ;)

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Hé James!' James zat aan de tafel iemand te kloten.
    'Heb je Linn gezien want ik weet niet zeker of ze nog weet dat we straks training hebben. En ik ben haar net verloren.'

    [Zit James ook in het Quidditch team?]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Diep in gedachten verzonken liep ik de kamer in. 'Auw! He kijk uit je ogen hal- Oh hoi Gwen, James.' Ik lachte even naar beiden. 'Gwen? Hebben wij zo training?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.