• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Albus Severus Potter
    'Jammer je bent dus echt terug.' Ik sloeg mijn arm even kort om mijn broer heen.
    'Welkom terug dan maar. Dus hoe vonden mam en pap het dat je ze met een bezoekje kwam ver eren?' Hij had me zeker willen laten schrikken maar ik had het al verwacht.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James sirius potter
    'oh, ze miste me en miste me en dus vergeten dat ze boos waren en dus blij met me.' en knuffelde z'n broertje ook even. 'maar wat heb jij allemaal gedaan? Nog iets echt leuks?' maar hij keek beter naar Albus gezicht. ' O My God! Je hebt tocht geen spijbel bonbon gegeten he Al?!' en hij keek nog steeds met grote ogen naar hem.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Dat heb ik wel gedaan, ik had geen zin in de les van Grey. Ik heb niet echt iets gedaan behalve het evacueren naar een andere slaapzaal omdat het zo stonk.' Ik keek hem hatelijk aan, we konden nu sinds twee dagen net weer terug op onze slaapzaal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'ha fijn, maar je moet wel weten dat ik het niet alleen heb gedaan!' en hij ging een stapje achteruit omdat het leek dat Albus besmettelijk was.
    'maar waarom wilde je niet naar Grey? Je bent toch een Slytherin? owja volgens mij komt het door mij dat ze jou ook niet mag omdat ik een 'Potter' ben denkt ze dat alle Potters net zoals ik zijn.' James keek trots naar zijn broertje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Marylinn Savarin

    Ik weet niet wat het was met mij de laatste tijd maar ik had opnieuw de drang om alleen te zijn. Ik had stilte nodig. Normaal gebeurde zoiets zelden maar nu was het al de tweede keer op wat? Eén, misschien twee dagen? Met gesloten ogen wandelde ik naar de astronomy tower en zonk daar neer op de grond. Mijn hoofd in mijn handen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ALbus Severus Potter
    'O volgensmij heeft ze niks tegen mij hoor maar ik wel tegen haar. Ze is gewoon heel irritant en soms wil ik haar nek omdraaien.' James knikte begrijpbaar.
    Misschien was het wel beter dat ik een Slytherin was anders had ik waarschijnlijk na alle lessen bij haar moeten nablijven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    De les kruidenkunde was afgelopen en we liepen de kassen uit. 'Jenn, ga je mee naar de Great Hall?' Vroeg Sarah me. 'Euh, nee ik denk dat ik alvast naar de common room ga, ik heb niet zo'n honger.' Sarah knikte en
    onze paden scheidden toen we bij een brede gang waren aangekomen. Ik was te ongeduldig om zo lang te wachten tot ik lopend bij de common room ankwam dus besloot ik maar te rennen. 'Potter!' Hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik stopte met rennen en draaide me om naar Grey. 'Is er iet mis, professor?' Vroeg ik rustig. 'Je weet donders goed dat je niet mag rennen op de gang. Flik me dit nog een keer en Griffoendor krijgt 5 punten aftrek.' Ik rolde mijn ogen en liep rustig verder. Gek wijf. Dacht ik bij mezelf. Ik zei het wachtwoord tegen de Fat Lady en sprong door het portretgat. Ik zag James en Albus samen praten en besloot naar ze toe te lopen. 'Heey, jongens!' Zei ik vrolijk en sloeg mijn armen over hun schouders. 'How is life?' Vroeg ik beiden aangezien ze opeens zo stil waren.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:42 ]

    James sirius potter
    Toen hij zat te praten met Albus kwam Jennice en deed een arm om Albus en James en zei hoi. ' nou als je het echt wil wten Jen, Albus heeft spijbel bon bons gebruikt met Rox. En ik was er weer uit gestuurd maar dan echt zonder reden!?' en hij knuffelde Jennice. 'jij hebt zeker braafjes gEdaan zoals altijd Jen?' zei hij plagerig en hij pakte z'n tas op. 'maar ik moet maar ook braaf zijn en naar kruidekunde gaan, dus doei!' en James liep de common room uit en liep rustig naar Z'n les. Hij opende de deur en was er als enige of als eerste. 'Ha, James ik hoorde dat je 2 weken weg was?! En weer bij je ouders was, hoe gaat het met ze?' 'oh, goed hoor prof, maar het was wel saai hoor inplaats op school.' 'dat is een goed teken, James, maar ga maar zitten. De les begint zo.' 'oh oke' zei James en hij ging bij de achterste stoel zitten. Hij zag al dat er bekende gezichten kwamen en voor hem ging zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'En jij hebt zeker braafjes gedaan zoals altijd Lils?' Vroeg James plagerig. 'Nou, mijn geliefde grote broer, ik ben er uitgestuurd door Gizéh omdat ik niet oplette. Hij stuurde me dus naar Price maar ik had geluk doordat hij me het wachtwoord niet had verteld.' Zei ik soepel. Nadat James weg was richtte ik me tot Albus. 'Hebben jij en Rox echt spijbel bon bons gegeten?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Oom George heeft die zeker gestuurd? Oke, dit komt misscien een beetje raar uit mijn mond maar mag ik er ook een? Nah, voor morgen dan, vandaag heb ik 2 lessen uitval.' Ik keek Albus, die me nu een beetje vreemd aankeek, afwachtend aan. 'Ik heb morgen blokuur Grey.' Zei ik snel in de hoop dat hij dan medelijden krijgt en sneller akkoord gaat.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:44 ]

    Albus Severus Potter
    'Dat moer je maar aan Rox vragen hoor, ik heb ze namelijk niet.' Ik plofte neer op de bank naast het haardvuur en keek rond.
    'Deze kamer is er ook niet echt beter op geworden hè hij lijkt nog steeds op jou kamer .'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    'Alsof het in die smerige, koude kerkers zo geweldig is.' Snauwde ik naar Albus en liep de trappen op naar de meisjesslaapzaal om te kijken of Roxanne daar was. 'Rox?' Ik keek de kamer rond die vrijwel uitgestorven was. Ik liep weer terug naar beneden. 'Heey, Al. Weet je waar Rox is?' Vroeg ik maar hij was zo te zien alweer weg. Ik besloot om maar naar de Great Hall te gaan. Ik sprong door het portret gat en rende de trappen af. Ik keek de tafel van Griffoendor rond opzoek naar Roxanne maar die was daar niet te bekennen. Ik zag Lillith zitten aan de tafel van Hufflepuff en ging naast haar zitten. 'Heey, Lil!''Heey, Lils. Zit je niet aan de verkeerde tafel?''Nee hoor, ik ben een echte Hufflepuff.' Zei ik lacherig waarna Lillith ook even in de lach schoot. Verderop bij de tafel van Griffoendor zag ik Nanique met een envelop in haar bek om zich heen kijken opzoek naar mij. 'Nanique!' Riep ik haar en ze kwam meteen naar me toe vliegen. Ze overhandigde me het briefje en vloog weer weg. Ik had geen zin om de brief nu te lezen dus stopte ik hem in de zak van mijn gewaad. Net buiten de Great Hall zag ik Albus weer lopen. 'Ik ga maar weer eens. Zie je later, Lil!' En ik sprong op van de tafel en rende naar Albus. 'Doei, Lily!' Hoorde ik Lillith nog roepen voordat ik de Great Hall was uitgerend. 'Heey, Al!' Albus draaide zich om en keek me vragend aan. 'Weet je waar Rox is?' Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 15:58 ]

    James Sirius Potter
    Bij de les zat James alleen te kloten met zijn vrienden. Toen de les voorbij was, was het pauze en ze liepen naar de grote hal. James zag veel mensen en hij werdt een beetje zenuwachtig van het idee dat hij 2 weken weg was en of veel mensen het gemerkt hebben.
    Albus en Jennice zaten te praten en vond het leuk om er heen te lopen. 'Hé, Jen, wat ben je van plan?' 'Oh, niks hoor, alleen waar Rox is.''
    Maar James lette niet op en liep naar de tafel van zijn eigen afdeling en ging lekker eten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik had me voorgenomen om vandaag niet boos te worden. Wat ze me ook deden. Het zou moeilijk worden, maar ik kon het me niet veroorloven om op dit moment mijn baan kwijt te raken. Volgens mij hebben ze me echt nodig.
    Ik liep naar de deur van mijn lokaal, en ging binnen zitten, terwijl ik nog even de repetities van vorige week doorkeek. Ik had eigenlijk een veel te strenge norm gehanteerd. Ik veranderde wat cijfers. Het mocht dan wel Gryffindor zijn, maar omdat ik niet meer boos mag worden van mezelf, moet ik de cijfers opkrikken. Ik ga zelfs proberen een paar punten te geven tijdens mijn les, maar niet teveel. De deur ging open en de eerste leerlingen druppelden al binnen. Nu moest het echt gaan lukken.
    [Kiezen jullie maar welke klas dit is (: ]

    ~Samantha Eve Moonlight~

    Rustig liep ik de Great Hall binnen. Het was pauze. Ik keek even rond naar jaargenoten, maar ik zag alleen mensen waar ik toch nooit mee praat. Toen viel mijn blik op de tafel van Gryffindor, waar Linn en Gwen vrolijk zaten te kletsen. Ik holde ernaartoe, terwijl ik ondertussen struikelde over mijn eigen benen. 'Hey! Lang niet gesproken!' riep ik, en ging naast ze zitten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James Sirius Potter
    Toen James klaar was met eten stond hij op en pakte zijn tas. Hij liep naar één van zijn klasgenoten wat ze hadden. 'Uhm, we hebben van Grey, geloof ik.' 'Oke dankje. Leuk.' zei hij tegen zich zelf en liep naar het lokaal van Professor Grey.
    'Hoi, Prof, alles goed met u?' 'Het kan niet beter, maar ga maar zitten Potter.' James ging op zijn plekje zitten bij Marylinn en Guinevere. 'Hoi, alles goed met jullie en hebben jullie er een beetje zin in vandaag het laatste uur van Grey?' vroeg hij waardoor ze hem heel chacherijnig aan keken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik keek Potter met een gemaakte glimlach aan.
    'Goed, de cijfers. Allereerst wil ik mededelen dat er dit keer geen onvoldoendes zijn gevallen.'
    Opgewonden gemompel.
    Ik begon de repetities uit te delen en toen ik bij de tafel van Savarin, Longbottom en Potter kwam, stopte ik even.
    Ik gaf Longbottom en Potter hun repetitie terug, en tegen Savarin zei ik: 'Uitmuntend.' en ik liep weer verder.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.