• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'Weten de leraren het al? En de leerlingen? En hun ouders? Heb je al een brief gestuurd?' Ik val even stil als ik bedenk dat ik iets teveel vragen achter elkaar heb gevraagd. Ik kijk Val aan, die diep nadenkt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Samen liepen Sandriné en Bronzin het kasteel in. Het was erg koud geworden dus gingen we maar naar binnen. Automatisch liepen we samen naar de leerlingenkamer van Ravenklauw. Bronzin en Sanriné liepen samen naar binnen door het portret heen. En daar stond ze dan. In de leerlingenkamer van Ravenklauw, waar ze niks te zoeken had. Sandriné liep naar de open haard en ging ervoor zitten met de kleed om haar heen geslagen. Bronzin kwam erbij zitten en Sandriné legde haar hoofd op de schouder van Bronzin. Na een tijdje viel ze in slaap...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ik weet al wat ik ga schrijven maar moet eerst ff alles lezen. ben er bijna :D]
    [ik speel trouwens James XD voor de mensen die het nog niet weten :)]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:04 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Valerie Noah Price.
    Ik denk even na voor ik mijn hoofd schud. 'We moeten het stil houden tot we zeker zijn. Ik heb geen zin in panieksituaties.' Ik knik even voor mezelf. 'We moeten zeker zijn.' mompel ik nog een keertje. 'Oh en Claire, wil je proberen wat vriendelijker te zijn tegen de leerlingen? Het is zo al moeilijk genoeg om een school te leiden.' Ik gebaarde dat ze mocht gaan en wreef even over mijn slapen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Luna Potter

    Verontwaardigd liep ik het klaslokaal uit. Wat konden mensen soms toch idioot bot zijn! Ik sloeg de koek om en liep naar de waterspuwer. Ik wilde het wachtwoord zeggen, maar besefte me ineens dat Gizéh me helemaal niet had verteld wat het wachtwoord was. Nou, als ik dan niet naar het kantoor van het schoolhoofd kan en ook niet terug naar mijn les... Dan heb ik in feite gewoon een tussenuur! Tevreden liep ik verder door de gangen, ik zag iets verderop James in het raamkozijn zitten 'Hé, James!' Riep ik hem en zwaaide vrolijk. Hij leek het zo te zien niet gehoord te hebben dus versnelde ik mijn pas. 'Hé, James! Je raadt nooit wat er net is gebeurd! Gizéh heeft me eruit gestuurd en-' Ik besefte dat hij nog niet eens had opgekeken terwijl hij normaal altijd zo enthousiast is over mijn verhalen, maar nu zat hij daar zo levenloos. Ik wist zeker dat er wat aan de hand was en ging naast hem zitten. 'Hé, wat is er Jamie?'

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:56 ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:42 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 0:06 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    @xLaughing Ik zou het appreciëren als je één, niet spamt en twee dat je mijn personages niet bestuurt. M.a.w. in het vervolg zou ik graag hebben dat ik zelf nog mag beslissen hoe het schoolhoofd reageert en wat de straf dan zal zijn. Dat geld trouwens voor iedereen en voor al mijn personages. Alright?

    ~De Admin(s)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @xLaughing
    Heel leek dat je meedoet :3 maar voor je nog iets gaat typen kan je dan alsjeblieft een beetje beter kijken want als je goed kijkt zie je dat Grey niet het schoolhoofd is maar hoofd van Slytherin. En hou het een beetje realistisch want om een stinkbommetje wordt je niet gelijk 2 weken geschorst hoor


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oke bedankt ;)
    Dat zal ik doen maar moet ik aanpassen?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James Sirius Potter[\b]
    James en z'n vrienden gingen na schooltijd naar zwijnsveld. Daar gingen ze naar de 3 bezemstelen en overlegde wat ze vandaag gingen uithalen. 'Nou, we kunnen rookbommen in de Slytherin common room en daarna bij iedereen plens water over hun bedden doen?' zei James tegen ze maten en ze voerden hun plan in de nacht uit. Het lukte maar toen de vrienden wegrende maar James niet oplette kwam de professor Grey. 'Potter! Wat heb je nu weer gedaan!' gilde ze en liep paars aan. 'weuh, rustig prof. Ik was niet als enige-' maar werd afgekapt door de Grey. ' 2 weken geschorst door deze FOP!' gilde ze er nog achteraan.
    ~dus hij moest 2 weken thuis bij z'n ouders zitten.~
    In de ochtend werd James wakker van z'n uil. 'stop is met kraaien!' en stapte z'n bed uit en kleedde zich om. Pakte z'n spullen in en liep naar beneden. 'goeie morgen jongen.' zei de vader van James.
    'morge, pa, gelukkig mag ik weer naar school, ik haat professor Grey.' Ze heeft de pik op me.' bromde James. Hij smeerde z'n brood en plofte op de bank en at het brood op. 'James, gedraag je je dan nu voortaan w-' 'Ja mam dat doe ik en ik heb er van geleerd,blah blah blah.' kapte hij z'n moeder af. 'als je op school bent pas je dan wel op je broer en zussen?' vroeg Harry. 'Ja, is goed pa, dan ga ik maar, doei!' en Ginny gaf hem een knuffel en een kus en gaf Harry een high five.


    ~het heden~
    James liep van m'n kamer naar de grotezaal want hij had toch nog tussen uur. James was benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen van z'n komst. 'Jamie!' riep Janice vrolijk. Ohnee, dacht hij 'hoi Jen' zei hij somber.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 10:20 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Oh god, nu voel ik me echt zo'n trut. Maar wil je alsjeblieft mijn personage niet besturen? I don't actually like that...

    [Ik ga morgen zo een stukje verder schrijven voor deze RPG want ik de voorbije dagen niet zoveel tijd gehad.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sorry sorry sorry ik zal het niet meer doen maar heb jij een idee wie het dan wel daar inplaats kan nemen dan de schoolhoofd?
    Sorry moet ik dan eerst om toestemming vragen? Want ik dacht na al dit lezen dat je wel een paar zinnen kon overnemen :X
    Maar zal het niet meer doen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Hmm, misschien moet je anders gewoon kijken hoe Val reageert op andere dingen? Zij is een heel kalme, rustige vrouw. Maar anders neem je het hoofd van Slytherin, professor Grey? zij zou wel zo kunnen reageren vooral omdat je hààr afdeling geruïneerd hebt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Northanger schreef:
    Hmm, misschien moet je anders gewoon kijken hoe Val reageert op andere dingen? Zij is een heel kalme, rustige vrouw. Maar anders neem je het hoofd van Slytherin, professor Grey? zij zou wel zo kunnen reageren vooral omdat je hààr afdeling geruïneerd hebt.

    Yep indeed :3
    Btw het is niet aardig om bij je eigen broertje een stinkbom tye leggen he :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."