• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lindsey
    'Kunnen we niet beter in de bus slapen?' stelt een jongen voor terwijl hij naar de hut kijkt. Ik grinnik zacht en knik dan.
    'Ja, eigenlijk... Volgens mij is dat ook nét iets warmer.'

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 9:11 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Oh ja, nog even een abo. (:]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Iral

    Een meisje die bij de groep zegt gaat op mijn voorstel in. 'Ja, eigenlijk... volgens mij is dat ook nét iets warmer.'
    Ik knik en kijk dan vragend naar de rest van het groepje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lindsey
    De jongen knikt en ik ga wat korter naar hem toe. 'Ik ben Lindsey,' fluister ik.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Iral

    Net als ik me wil omdraaien om weer in de bus te gaan zitten, komt het meisje dat antwoordde naar me toe. 'Ik ben Lindsey,' fluistert ze. Oké, vreemd...
    'Iral,' stel ik mezelf kort voor.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey Evans

    Een paar besluiten toch in het busje te gaan slapen. Nouja, dat ik ik ze ook niet echt kwalijk nemen, het is warmer. Toch ga ik zelf in de hut liggen, onder de deken. Kan ik ook meteen de wacht houden, als dat nodig is. Ik grinnik even. Het is net alsof we opeens in expeditie robinson zitten. Hadden we maar een vuur..


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl Strole

    Ik leg mijn gitaar weer opzij. Ik heb nogal behoefte met iemand te praten, dus ik loop even naar het busje toe. Daar staat een jongen sneeuw te scheppen of zo. "Ehm, hallo." zeg ik voorzichtig.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lindsey
    Ik volg de jongen die Iral zegt te heten naar binnen.
    Ik zucht genietend als ik merk dat het hier echt wel warmer is.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Iral

    Opeens loopt Linsey naar binnen. Na een paar seconden volg ik haar voorbeeld maar en plof neer in de stoel waar ik net ook zat. De dekens wikkel ik weer om me heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lindsey
    Als Iral neer ploft en de dekens terug rond zichzelf draait, ga ik naast hem zitten. Toch hou ik nog een beetje afstand, daarnet was het nogal ongemakkelijk.
    Ik kijk hem glimlachend aan, hij ligt daar zo schattig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Felicity
    Ik grinnik eventjes. 'Okee, laten we maar eens beginnen met die soep,' zeg ik tegen Vince, 'Ehmm, weet jij hoe je een vuur moet maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Eh, we gingen toch de pan op de motor zetten, als we die aan krijgen?' vraag ik als ze vraagt of ik weet hoe ik een vuur moet maken.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Oja, dat was ik zo! Ehm, ik denk dat jij beter de motor aan kan zetten, ik denk dat jij daar net iets handiger mee bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    Ik luister naar een jongen die voorstelt om in de bus te gaan slapen. Ik ben het wel met hem eens dat het warmer is, maar hebben we dit dan voor niets gedaan? "Hoe gaan we dat doen met de wacht? Ik denk niet dat mensen het fijn vinden, als er een beer tegen de bus aan zit te duwen" Zeg ik dan met een lichte droogheid in mijn stem. Ik hou van dieren, dus ik zou het niet zo erg vinden, maar hoe denken andere daar over?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik knik even, waarschijnlijk had ze gelijk. Ik loop naar voren naar de bestuurders stoel en zie de sleutels op de grond onder de stoel liggen, ik pak ze op en steek ze in het sleutelgat. Ik draai de sleutels om en zet de auto in zijn N, zodat de motor draait maar de wielen niet.


    I only miss you when I'm breathing